Původní diskuse - srazy, akce
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
Ondrej: je tohle http://www.zastava.cz/letiste/05.jpg dostatečně jednolité pozadí?
-
- Návštěvník
Partnerský Fiat klub z Německa nás oslovil s nabídkou účasti na slavnostech Muzea motocyklů a techniky v německém Großschönau, konaných v neděli 2. září 2007. Městečko Großschönau se nachází asi 10 km západně od Žitavy. Program slavností - setkání majitelů a příznivců historických aut a motocyklů všech značek a výstava vozů. Pozvání tedy platí pro všechny, kteří chtějí představit své auto či motorku v zahraničí. Účast je zdarma. Místo a čas: areál Muzea motocyklů a techniky v Großschönau, neděle 2. 9. 2007 od 10:00. Partnerský klub nás pouze požádal o sdělení přibližného počtu účastníků z Čech, proto prosím abyste se v případě zájmu "nahlásili" na e-mail registrace@f600club.cz či telefonicky na 605 277 578 (Jitka). Bližší informace tamtéž.
-
- Návštěvník
Ahoj lidi,jelikoz vase krasna auta jsou predchudci nasich krasnych aut,prijdte se mrknout na http://forum.ladaklub.com/index.php myslim ze bychom si rozumneli. chybicka se vloudila,omlouvam se ze stejnee je v sekci motor a to hned 2x
-
- Návštěvník
Tříprsťák přerínače jsou už na cestě ale jinak dík. O výkendu se jela u nás akce " Než vypustíme vodu z chladiče.Jela jsem jako spolujezdec Jiřinky Emrové z H.K. Po dobře rozjetém začátku nám po druhé kontrole "umřela" pětistovka a tak jsme akci dojely v neveteránském autě.Při naší veliké smůle jsme měly nejméně trestných bodů (35) ale cenu jsme nemohly získat. A tak 1.místobylo za 37 tr.bodů ((.
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
Řeknu Vám, že jsem si konečně pořádně a v klidu prohlédl fotky ze spanilky a zase lituju, že jsemtam nebyl. Zejména samozřejmě toho, že jsem Vás neviděl, ale pak ty 125. Jaká byla ta červená zblízka? A pak ta porouchaná Tomova, ta vypadá, že to bude extra kousek (jakou má vlastně barvu a je to 13 nebo 15). Zelenou krasavici, tu už znám. No a závoďák z roku 1924, to nemá chybu.
-
- Návštěvník
Oldo, tak ta červená byla moc pěkná. Z blízka má sice pár nedostatků ale celkový dojem byl moc dobrý. Líbila se asi všem a hlavně krom kol (i když byly tomu autu moc sluší) tak byla v naprostém originálním stavu. Tomův Polák byl krásný zachovalý kousek. 1500. Škoda jen malé nepříjemné závady se spojkou. Jinak i ze spoda auto jako nové. Takže musím říc, že to byla zajímavá a podařená akce včetně adrenalinové vložky s odtahem Toma na laně a následující opravy. Zdar. Petr
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
Děkuji všem za přání šťastné cesty! Nakonec jsme vyrazili v pátek ráno v 6:15. Fiat dostal nové přední péro, kontakty rozdělovače a radši jsem před cestou dotáh hlavu a seřídil ventily. Vyrazili jsme směr Dolní Dvořiště - celník po odpovědi, že jedem do Padovy jen nechápavě zíral. U Lince jsme najeli na dálnici a konstantní rychlostí 100km/hodinu jsme v pohodě projeli celé Rakousko. Ocenil jsem hlavně ruční plyn, který ze řízení udělal fakt pohodu. Na trase Linec-Villach byla jen jedna pumpa s LPG, ale stačilo to. Počasí nic moc - od Salcburku chcalo až do Padovy a to tak, že velmi - dost nám to vadilo, protože i můj Fiat propouští čelním oknem dost vody a ta nám kapala na nohy. Důmyslně jsem to vyřešil pomocí samolepky a petky od coly a pak už jsme jen vylívali vodu. U Pordenone nám přestalo dobíjet dynamo - výměna za jiné je pro Fiatáře otázkou 10 minut - využili jsme v dešti párty stan u pumpy ESSO. Pak ještě chvíli zlobí kontakty relé, které se trochu vyhřáli, ale po důkladném obroušení jsou OK! V Pordenone zakoupena první várka dílů a překvapený obchodník nám přidal na cestu trička s logem firmy. Do Padovy dorážíme cca ve 22:00 a po hodinovém hledání výstaviště parkujeme a steleme 6kilo. Noc a spánek nebyl nejlepší, což si jistě dovedete představit! Ráno už nepršelo, takže burza proběhla jak měla a po nákupu vyrážíme na Trento a Brenner. Italové po 19:00 zavřeli pumpy a automaty plyn nedávají, takže u Bolzana přepínám na benzin a jedeme na něj až do Fe Rudy. Jo ještě mě v Insbrucku policajti nechali dejchat - alkohol nebyl...
-
- Návštěvník
Zpáteční cesta proběhla bez problémů, Fiat jel i naloženej cca 100km/hod. Když jsem pak doma koukal na tu hromadu co jsem do něj nacpal, tak jsem nevěřil - přední péro, 2 přední okna, 4 zadní ramena, 3 přítlačáky, Olejové vany, 2 nárazníky.....atd. + 20 litrů vína! Celkem jsme ujeli 1800 km za 48 hodin - průměrná spotřeba na plyn 7,2 litrů a na benzin 7,3 litrů! Příště jedu zas......