Nové vozy v klubu
- Pavel 128
- Diskusní matador
- Příspěvky: 117
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 16:58
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Nové vozy v klubu
Hledal jsem nějakého historického Fiata na delší rodinné výlety a fiatí dovolené, který by poskytoval více pohodlí a především bezpečnosti v současném provozu, než mé oblíbené 128-ky z počátku 70-tých let. V zaměřovači byly 131, 132 a původně také 130, než jsem vystřízlivěl z cen, požadovaných za auta ve stavu, který jsem naopak požadoval já . No, a takhle to dopadlo - Fiat Argenta Volumex (Fiat 132 A4/S). Dnes vůz obdržel český technický průkaz, tak snad už nic nezakřiknu . Jelikož je to ročník 1985, a regulérním veteránem se stane až 2015, tak Poděbrad a podobných akcí se zůčastní až za pár let, abych neprovokoval puritány . Přikládám tedy zatím alespoň fotky . Předpokládám ale, že bychom s "Můrou" vyrazili příští rok na Dovolenou s Fiaty, pokud vše klapne.
Auto není příliš zajímavé tvarem ani věkem, ale svou motorizací a až neuvěřitelně zachovalým stavem. Bylo přivezeno z Německa, ale původem je ze švýcarského automobilového muzea, kde, pravděpodobně po nějaké tématické výstavě, stálo mezi lety 1997-2007 v depozitáři. Jezdila s ním pouze první majitelka a najela 60 000 km. Paní byla ročník 1926, což asi pomohlo k zachování vozu v takovém stavu, že ho posléze odkoupilo muzeum, přispělo to však také k jisté, byť mírné, "parkovací" patině .
Velký dík , patří Pavlovi KV, který poskytl, a vlastně stále ještě poskytuje, veškeré transportní, technické i administrativní služby, já si to auto akorát našel na internetu, bez Pavla bych se do tohoto dobrodružství nikdy nepustil!!!
No, a tak kromě prvního Fiatu s předním, mám asi i posledního se zadním náhonem .
Auto není příliš zajímavé tvarem ani věkem, ale svou motorizací a až neuvěřitelně zachovalým stavem. Bylo přivezeno z Německa, ale původem je ze švýcarského automobilového muzea, kde, pravděpodobně po nějaké tématické výstavě, stálo mezi lety 1997-2007 v depozitáři. Jezdila s ním pouze první majitelka a najela 60 000 km. Paní byla ročník 1926, což asi pomohlo k zachování vozu v takovém stavu, že ho posléze odkoupilo muzeum, přispělo to však také k jisté, byť mírné, "parkovací" patině .
Velký dík , patří Pavlovi KV, který poskytl, a vlastně stále ještě poskytuje, veškeré transportní, technické i administrativní služby, já si to auto akorát našel na internetu, bez Pavla bych se do tohoto dobrodružství nikdy nepustil!!!
No, a tak kromě prvního Fiatu s předním, mám asi i posledního se zadním náhonem .
128 A 1970-"Pohádkové"
128 AF 1972-"Kombík"
128 AR Gr. 2 1973-"Kosmík"
128 AC5 1975-"Neřád"
132 A4/S 1985-"Můra"
131 A1 1977-"Modřenín"
128 AF 1972-"Kombík"
128 AR Gr. 2 1973-"Kosmík"
128 AC5 1975-"Neřád"
132 A4/S 1985-"Můra"
131 A1 1977-"Modřenín"
- Kronicar
- Notorický kecal
- Příspěvky: 900
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové vozy v klubu
Tak tedy ještě jednou gratuluji k novému přírůstku. S "Můrou" klidně můžeš do Poděbrad i na Pražskou jízdu. Pro tyto vozy je zřízena zvláštní kategorie "Youngtimer"
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
- Pavel 128
- Diskusní matador
- Příspěvky: 117
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 16:58
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové vozy v klubu
Já vím, a je to fajn, že se mohou zúčastnit i mladší auta, mezi kterými se najde také hodně zajímavých kousků, třeba letos Ritmo Abarth a Cabrio. No, a i tu dieselovou Argentu jsem už okukoval jako inspiraci.
Ale já... v podstatě zakládající člen... přeci nepojedu Poděbrady v nějaké vedlejší kategorii . Navíc se k těm puritánům také počítám . Koukám se křivě na Suzuki Swift nebo Škodu Favorit, které jedou s námi Rallye v kategorii historiků (hranice 1991 ) a zavilý aerovkář bude za modernu považovat i první šestikilo, tak to bylo, je a bude a ta rivalita je vlastně pěkná .
Předpokládám, že FCC nebude "papežtější než papež" a bude posouvat věkovou hranici pro hlavní kategorii podobně jako FIVA, tedy že budeme držet hranici 30-ti let. No a pak v Poděbradech 2015 pojedu s Můrou a udělám v neděli i testaci a oficiálně ji uvedu mezi oldtimery .
Ale já... v podstatě zakládající člen... přeci nepojedu Poděbrady v nějaké vedlejší kategorii . Navíc se k těm puritánům také počítám . Koukám se křivě na Suzuki Swift nebo Škodu Favorit, které jedou s námi Rallye v kategorii historiků (hranice 1991 ) a zavilý aerovkář bude za modernu považovat i první šestikilo, tak to bylo, je a bude a ta rivalita je vlastně pěkná .
Předpokládám, že FCC nebude "papežtější než papež" a bude posouvat věkovou hranici pro hlavní kategorii podobně jako FIVA, tedy že budeme držet hranici 30-ti let. No a pak v Poděbradech 2015 pojedu s Můrou a udělám v neděli i testaci a oficiálně ji uvedu mezi oldtimery .
128 A 1970-"Pohádkové"
128 AF 1972-"Kombík"
128 AR Gr. 2 1973-"Kosmík"
128 AC5 1975-"Neřád"
132 A4/S 1985-"Můra"
131 A1 1977-"Modřenín"
128 AF 1972-"Kombík"
128 AR Gr. 2 1973-"Kosmík"
128 AC5 1975-"Neřád"
132 A4/S 1985-"Můra"
131 A1 1977-"Modřenín"
- Pavel 128
- Diskusní matador
- Příspěvky: 117
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 16:58
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové vozy v klubu
Tak příběh Argenty Volumex se podařilo včera dotáhnout do zdárného konce a je již "na značkách". Až na nehorázný "ekopoplatek" už vše proběhlo, díky pečlivé administrativní přípravě Pavla KV , bez problémů. Hned včera jsem s ní dvakrát přeplul Prahu z Libně do Černošic a zpět.
V Černošicích jsme s Pavlem KV řešili (tedy v podstatě jen on řešil ) repasi brzd na závodním 128 Rally. Vzhledem k tomu, že kotouče jsou Mazda MX3, brzdiče Ritmo Abarth a jejich držáky Uno Turbo je potřeba se nad tím trochu zamyslet... .
V Černošicích jsme s Pavlem KV řešili (tedy v podstatě jen on řešil ) repasi brzd na závodním 128 Rally. Vzhledem k tomu, že kotouče jsou Mazda MX3, brzdiče Ritmo Abarth a jejich držáky Uno Turbo je potřeba se nad tím trochu zamyslet... .
128 A 1970-"Pohádkové"
128 AF 1972-"Kombík"
128 AR Gr. 2 1973-"Kosmík"
128 AC5 1975-"Neřád"
132 A4/S 1985-"Můra"
131 A1 1977-"Modřenín"
128 AF 1972-"Kombík"
128 AR Gr. 2 1973-"Kosmík"
128 AC5 1975-"Neřád"
132 A4/S 1985-"Můra"
131 A1 1977-"Modřenín"
- Pavel 128
- Diskusní matador
- Příspěvky: 117
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 16:58
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové vozy v klubu
Fiat 131 Mirafiori 1600 1977. Není to nový vůz v klubu, jen jeden notoricky známý klubový vůz změnil majitele, lépe řečeno má novou majitelku . Tak snad se mu bude u nás v rodině líbit. Po letech kdy jsem vyznával jen pohon předních kol a motor OHC napříč se nám doma uhnízdila už druhá klasika, tentokrát dokonce se "zastaralým" rozvodem OHV. Ale klobouk dolů, to óhávéčko jede jak z praku..., tu dynamiku jsem nečekal.
Tak, snad v Poděbradech, pokud Franta dodá slíbené zadní pásy . Franto prosím, moc bych si je přál pod stromeček , stačí jeden.
Velké díky patří Pavlovi KV, který provedl kompletní údržbu, zprovoznění, kosmetické lakýrnické doladění drobností a hlavně veškerou administrativu ze které se mi většinou zvedá žaludek víc než z nutnosti přírůstek zaplatit .
Dnes jsem ho odvezl do garáže a už se těším na jaro.
Tak, snad v Poděbradech, pokud Franta dodá slíbené zadní pásy . Franto prosím, moc bych si je přál pod stromeček , stačí jeden.
Velké díky patří Pavlovi KV, který provedl kompletní údržbu, zprovoznění, kosmetické lakýrnické doladění drobností a hlavně veškerou administrativu ze které se mi většinou zvedá žaludek víc než z nutnosti přírůstek zaplatit .
Dnes jsem ho odvezl do garáže a už se těším na jaro.
128 A 1970-"Pohádkové"
128 AF 1972-"Kombík"
128 AR Gr. 2 1973-"Kosmík"
128 AC5 1975-"Neřád"
132 A4/S 1985-"Můra"
131 A1 1977-"Modřenín"
128 AF 1972-"Kombík"
128 AR Gr. 2 1973-"Kosmík"
128 AC5 1975-"Neřád"
132 A4/S 1985-"Můra"
131 A1 1977-"Modřenín"
Re: Nové vozy v klubu
Krasavec
Fiat 600D 1969
Jawa 350-360 1969
Kolo Favorit 1983
Saně Чук и Гек 1983
Jawa 350-360 1969
Kolo Favorit 1983
Saně Чук и Гек 1983
- 1/2 litr
- Notorický kecal
- Příspěvky: 275
- Registrován: pondělí 19. listopad. 2007 19:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové vozy v klubu
A je doma!
Pozor: Jde o tajný projekt, takže nikomu nic ani naznačovat.
Pozor: Jde o tajný projekt, takže nikomu nic ani naznačovat.
Fiat 500 F - 1970 Bambino
Fiat 600 D - 1962
Fiat 850 BN - 1970-2016 Rychlík
Fiat 900T - 1978 Pulmino
Fiat Uno - 1989
Steyr-Puch 700C
Fiat 600 D - 1962
Fiat 850 BN - 1970-2016 Rychlík
Fiat 900T - 1978 Pulmino
Fiat Uno - 1989
Steyr-Puch 700C
- Renda ze Záboří
- Notorický kecal
- Příspěvky: 357
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 10:54
- Bydliště: Záboří 12
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové vozy v klubu
Nenaznačuju - blahopřeju!! Renda ze Záboří
"I kdybys 100x žil, blbost nevymýtíš!"
(Ehlenovo moudro)
(Ehlenovo moudro)
- Tříprsťák
- Notorický kecal
- Příspěvky: 441
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Černošice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové vozy v klubu
A jak krásně jezdí! Již jsem měl tu čest se svézt
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
- 1/2 litr
- Notorický kecal
- Příspěvky: 275
- Registrován: pondělí 19. listopad. 2007 19:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové vozy v klubu
Našel jsem si svůj vůz na italských stránkách. ...non comprendere Italiano!
http://www.targhenere.net/gallery/photo ... to_id=6171
http://www.targhenere.net/gallery/photo ... to_id=6171
Fiat 500 F - 1970 Bambino
Fiat 600 D - 1962
Fiat 850 BN - 1970-2016 Rychlík
Fiat 900T - 1978 Pulmino
Fiat Uno - 1989
Steyr-Puch 700C
Fiat 600 D - 1962
Fiat 850 BN - 1970-2016 Rychlík
Fiat 900T - 1978 Pulmino
Fiat Uno - 1989
Steyr-Puch 700C
- Pedro
- Notorický kecal
- Příspěvky: 524
- Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 6:55
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové vozy v klubu
No tak to taktéž gratulujeme ke zdárnému kupu. Už se těšíme na nějakou akci až vůz uvidíme. Zdar. Pedro a rodina.
F I A T 1 2 5 b e r l i n a , 2 x O H C , 1 6 0 8 c c m , 9 0 H P - Ital, 1 9 7 0
ALFA ROMEO ALFETTA 2,0 96 kW, 1 9 8 5
FIAT STILO 1,9 JTD, 8 5 k W
ALFA ROMEO ALFETTA 2,0 96 kW, 1 9 8 5
FIAT STILO 1,9 JTD, 8 5 k W