Nové vozy v klubu
Napsal: pondělí 3. září. 2012 16:47
Hledal jsem nějakého historického Fiata na delší rodinné výlety a fiatí dovolené, který by poskytoval více pohodlí a především bezpečnosti v současném provozu, než mé oblíbené 128-ky z počátku 70-tých let. V zaměřovači byly 131, 132 a původně také 130, než jsem vystřízlivěl z cen, požadovaných za auta ve stavu, který jsem naopak požadoval já . No, a takhle to dopadlo - Fiat Argenta Volumex (Fiat 132 A4/S). Dnes vůz obdržel český technický průkaz, tak snad už nic nezakřiknu . Jelikož je to ročník 1985, a regulérním veteránem se stane až 2015, tak Poděbrad a podobných akcí se zůčastní až za pár let, abych neprovokoval puritány . Přikládám tedy zatím alespoň fotky . Předpokládám ale, že bychom s "Můrou" vyrazili příští rok na Dovolenou s Fiaty, pokud vše klapne.
Auto není příliš zajímavé tvarem ani věkem, ale svou motorizací a až neuvěřitelně zachovalým stavem. Bylo přivezeno z Německa, ale původem je ze švýcarského automobilového muzea, kde, pravděpodobně po nějaké tématické výstavě, stálo mezi lety 1997-2007 v depozitáři. Jezdila s ním pouze první majitelka a najela 60 000 km. Paní byla ročník 1926, což asi pomohlo k zachování vozu v takovém stavu, že ho posléze odkoupilo muzeum, přispělo to však také k jisté, byť mírné, "parkovací" patině .
Velký dík , patří Pavlovi KV, který poskytl, a vlastně stále ještě poskytuje, veškeré transportní, technické i administrativní služby, já si to auto akorát našel na internetu, bez Pavla bych se do tohoto dobrodružství nikdy nepustil!!!
No, a tak kromě prvního Fiatu s předním, mám asi i posledního se zadním náhonem .
Auto není příliš zajímavé tvarem ani věkem, ale svou motorizací a až neuvěřitelně zachovalým stavem. Bylo přivezeno z Německa, ale původem je ze švýcarského automobilového muzea, kde, pravděpodobně po nějaké tématické výstavě, stálo mezi lety 1997-2007 v depozitáři. Jezdila s ním pouze první majitelka a najela 60 000 km. Paní byla ročník 1926, což asi pomohlo k zachování vozu v takovém stavu, že ho posléze odkoupilo muzeum, přispělo to však také k jisté, byť mírné, "parkovací" patině .
Velký dík , patří Pavlovi KV, který poskytl, a vlastně stále ještě poskytuje, veškeré transportní, technické i administrativní služby, já si to auto akorát našel na internetu, bez Pavla bych se do tohoto dobrodružství nikdy nepustil!!!
No, a tak kromě prvního Fiatu s předním, mám asi i posledního se zadním náhonem .