Jeden z členů FCC mne poprosil o nějaké stručné pojednání o tom, jak funguje regulátor napětí na fiatu. Vzpomněl jsem si, že přesně o tomhle kdysi vydal fiat-klub takovou šikovnou brožurku. Tak jsem si dal práci ji najít a nascannovat. A když už jsem to udělal, dávám ji k dispozici pro všechny. Tady je:
http://triprsty.borec.cz/regulator/
(názvu stránek se nesmějte, byl to hřích mládí - stránky jsou již leta nepoužívané, ale jejich prostor je dosud funkční, tak ho nyní využiji).
Příručka je pro FIAT 600, ale na stejném principu funguje regulátor i na Fiatu 500, 850, 1100 a jistě i mnoha dalších fiatech s dynamem.
Regulátor napětí - publikace
- Tříprsťák
- Notorický kecal
- Příspěvky: 441
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Černošice
- Kontaktovat uživatele:
Regulátor napětí - publikace
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
- Renda ze Záboří
- Notorický kecal
- Příspěvky: 358
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 10:54
- Bydliště: Záboří 12
- Kontaktovat uživatele:
Re: Regulátor napětí - publikace
Ó díky! Konečně někdo dělá něco užitečnýho...........
"I kdybys 100x žil, blbost nevymýtíš!"
(Ehlenovo moudro)
(Ehlenovo moudro)