Stránka 1 z 1

F 850 - utěsnění olejové vany

Napsal: středa 24. únor. 2010 13:45
od Yogi
Potřeboval bych poradit jak utěsnit olejovou vanu na F 850 N. Už dvakrát jsem vyměnil těsnění, ještě jsem k tomu dal těsnící pastu určenou na výfuky a motory, ale pořád stejně protéká. Vanu mám taky novou. Nemůžete mi někdo poradit jak na to? Budu kupovat třetí sadu těsnění a nerad bych kupoval za chvíli čtvrtou. Ještě na doplnění - ta těsnění s čtvercovým průřezem, co se dávají do těch kruhových zářezů na koncích, když jsem je koupil, byla dlouhá, mají se zkracovat? A pokud ano, na jakou délku? Děkuji

Re: F 850 - utěsnění olejové vany

Napsal: středa 24. únor. 2010 15:56
od Tříprsťák
Ano, zkracují se. Ne na konkrétní délku, nýbrž přesně podle potřeby přímo na vaně. Dokonce i úhel řezu je vždycky dá se říct vaně na míru. Pak je otázka, zda ti také třeba neteče olej guferama na klice. Pak bys měl třeba vanu utěsněnou dobře, ale stejně bude celá poslintaná od oleje. A že vymletá gufera tečou! Většinou teče hlavně to přední (u převodovky), protože se hůř mění (musí motor ven), tak se občas stalo, že někdo to zadní vyměnil a na přední se vy....

Re: F 850 - utěsnění olejové vany

Napsal: čtvrtek 25. únor. 2010 1:22
od Renda ze Záboří
Dobře utěsnit olejovou vanu na blok vyžaduje jistou zkušenost a nikomu se to napoprvé určitě nepovede!! Dnes mohu potvrdit, že to jde i bez "silikonu", ale popsat postup opravdu jednoduše nejde!
U gufera pod setrvačníkem nikdy nestačí pouhá výměna!! Je nutno nechat přebrousit plochu na klice, protože drážka vyrytá starým, léta neměněným guferem každé nové spolehlivě záhy zničí :cry: :cry: :cry: