sraz Fiat 127 Internet Fan Clubu
- Kronicar
- Notorický kecal
- Příspěvky: 900
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
sraz Fiat 127 Internet Fan Clubu
19. září 2009 – 15. sraz Fiat 127 Internet Fan Clubu – Žamberk
Hmmm, velmi pohodový a příjemný víkend. Počasí bylo přímo přepychové a byl by hřích trávit tak krásné dny v garáži a ne ve společnosti fajn lidí ze 127 IFC. A tak jsem se na sraz Fiatů 127 vypravil, byť poněkud méně vhodným strojem – Fiatem 600 D.
Místem setkání byl i pro tento rok zvolen Žamberk a protože nikdo jiný z klubu nejevil moc ochoty na sraz vyrazit, jel jsem nakonec sám s tím, že spolujezdce získám téměř místního, totiž Pepu Holečka alias Turiana z Dobrušky. Vlastně, z FCC byl přítomen ještě Vojta zvaný Ďábel, ale ten jel již v pátek....
Letmým pohledem do mapy jsem (a zcela špatně) usoudil, že „ten Žamberk“ je od Prahy kousek, maximálně nějakých 150 kilometrů a tedy postačí vyjet z garáže v Černošicích v sedm ráno. Chyba. V 7:15 jsem vyjel, ale šestikilo s původním motorem není žádný trhač asfaltu, takže s krátkou zastávkou jsem teprve okolo půl desáté přijížděl k Hradci Králové. To jsem ještě věřil, že stihnu zajížďku k Pepovi do Dobrušky i přejímku v 10:30. Zase špatně.
Na dálnici u krajnice vůz Renault Laguna (pozor na ně). Čím mě zaujal, byl z pod kapoty stoupající dým. A jak jinak, majitelé si vyhlédli jako důvěryhodnou zrovna šestikuli a jali se zuřivě mávat, ve snaze zastavit mě. Což o to, ochotný pomoci jsem byl, ale hasit už slušně rozjetý požár osobního vozu trochu méně. Můj letitý hasící „sprejík“ jen o málo mladší než Fiat se snažil seč mohl, leč čúrek z něj tryskající by sotva zhasil i petrolejku. Ani polévání vodou se nejevilo zrovna dvakrát účinné. Z motorového prostoru již šlehaly plameny dobrý metr vysoko a začínalo být pořádně horko. Když už začínal hořet i interiér bylo toho adrenalinu nějak více než zdrávo. Nejen já, ale i další dobrovolníci jsme tedy zvolili ústup do bezpečnější vzdálenosti. Ústup nabral na dramatičnosti po výbuchu jedné z pneumatik. A vypadalo to, že vůz zcela lehne popelem (k opravdu malé radosti nešťastných majitelů). Když byla situace nejvypjatější – majitel se zrovna z rozhicovaného vozu snažil zachránit alespoň bagáž – dorazila záchrana v podobě policie. I malý (ale funkční) hasicí přístroj zlikvidoval většinu požáru a když zastavilo ještě několik ochotných řidičů a nabídlo další dva hasicí přístroje bylo po problému. Protože už jsem dále neviděl důvod své přítomnosti, vyrazil jsem dále na místo srazu, přičemž bylo ještě dlouho slyšet houkání několika hasičských vozů – jejich kolona by hravě uhasila i kamion, natož téměř dohašenou Lagunu......
Tak zajížďku do Dobrušky již nestihnu zcela určitě... Volám Pepovi ať vezme auto a jede rovnou na Žamberk, potkáme se cestou. Pro jistou se snažím svoje zdržení ozřejmit i organizátorovi akce - Markovi Lengálovi – „Ten Kronikář si hrozně vymýšlí, už neví o čem by pak psal....“
10:35, kemp Pod černým lesem – Žamberk. Konečně na místě. Po převyprávění historky z cesty se stávám hrdinou dne.... notně očazeným hrdinou.
S Pepou jsem se kupodivu sešel a byť poněkud zánovním vozem i on obohatil sraz – o Fiata Grande Punto. Již zmiňovaný Vojta neodolal a přijel se pochlubit opravdu precizně zrenovovanou bleděmodrou sedmou, dokonce donutil jet, tmavomodrou sedmou, i přítelkyni Pavlu. Celkem jsem napočítal nějakých 25 vozů a až na moje šestikilo, jednu X 1/9 a později i Fiat 850, šlo o samé vozy Fiat 127 Mk 1 a Mk 2. Ze Slovenska dokonce přijela pětidveřová verze, ovšem v tuningu. Nutno zdůraznit, že tak třetina vozů byla v původním a originálním stavu.
Speciálním a Top Secret programem byla generální zkouška na svatbu. Pro budoucí novomanžele to mělo být překvapení. Při řazení do kolony na spanilou jízdu byl jejich vůz zablokován a výhled jim zakrývalo několik dek, mezitím ostatní povýšili svůj běžný oděv na svatební, stačila k tomu kravata, motýlek nebo klobouk. Ze „svatebčanů“ vytvořený špalír pak jen čekal na novomanžele. Oddávajícím byl “neznaboh“, ale v záloze čekal přichystán i křesťanský kněz a muslim. Zlatým hřebem pak bylo předávání svatebních darů, invenci se meze nekladly a tak novomanželé dostali opravdu hodnotné dary. Sošku souložících prasátek, sadu plastových kelímků, již 20 let prošlý hasící přístroj nebo třeba balík toaletního papíru, zkrátka samé potřebné věci.
Konečně jsme odjížděli na oběd, musím říci, že v půl jedné už byl nejvyšší čas. Návrat do kempu odhaduji tak na čtvrtou odpolední a hned jsem s Pepou vyrazil shánět nějaké ty špekáčky na večerní opékačku. Po zbytek odpoledne probíhaly soutěže. Soutěže ve stylu filmu „Vrchní prchni“ a seriálu „Návštěvníci“. Testové otázky z obou uvedených byly pro znalce i když některé se zdály vyloženě triviální: „Jméno hlavního hrdiny z filmu Vrchní prchni?“ nebo „Z čeho se skládají amarouny?“. Některé nám zamotaly hlavu poněkud více: „Měl hlavní hrdina filmu Vrchní prchni kocoura a jak se jmenoval?“ „Z jakého do kterého roku cestovali návštěvníci?“ A zodpovědět zda se v obou uvedených filmech vyskytoval Fiat 127 a jakou hrál roli už bylo nad naše síly....
Ani úkoly nepostrádaly tematiku z filmů. „Laserová pilka“, každý vzpomene na dědu Drchlíka a pokácený plot, nu věřte i my jsme museli pořezat nějaká ta prkýnka, samozřejmě na čas. „Oko 1, 2, 3“ aneb mikrokamery. Tak zde jsme s Pepou vyhořeli, nu však zkuste si hledat v časovém limitu tři malé špendlíky zaražené až po hlavičku někde v prostoru chatky. Podařilo se nám nalézt dva a i to jsme považovali za úspěch.
A „To je on, ten falešný vrchní!“ bylo vyložené pro fajnšmekry. Vše na čas. Nalepit falešný knír, přes ruku utěrku, do ruky šrajtofli, do druhé ruky tácek s kelímkem plným vody (zváženo na gramy, úbytek samozřejmě znamenal trestné body). S tím vším pak běžet slalom ke stolku, kde byl historický jídelní lístek se zakroužkovanými jídly, ceny sečíst (na halíře) a běžet zpět. Paráda. Bonbónkem na závěr už bylo jen tlačení Fiata na čas, rozběhová dráha měřila jen pár desítek centimetrů a vůz bylo nutno odstrčit co největší rychlostí aby určenou vzdálenost překonal co nejrychleji.....
Ovšem naprostá bomba byla soutěž o „Srazového lingvistu“. Pokusím se přiblížit zadání úkolu: „Složte co nejdelší větu nebo souvětí oslavující značku Fiat, výhradně za použití slov začínajících písmenem F. Lze použít spojky a předložky, případně slova začínající jiným písmenem, ale vyslovující se jako F.“
U tohoto úkolu jsme se s Pepou na hodinu zabavili, sranda veliká. Zkrátka jak malé děti. Až jsem měl z toho uzel na jazyku a výsledné dílko bylo nutno několikrát přepisovat. Když jsme Markovi odevzdávali náš výtvor na zvláštním papíru se slovy, že na výkaz se nám nevešel, jen nevěřícně kroutil hlavou.
A dál? Obhlíželi jsme zúčastněné vozy Fiat, doslova je podrobně zkoumali. Do lesa na dřevo zašli, u ohně opékali a dobře se bavili. Zároveň proběhlo slavnostní vyhlášení výsledků v domácí atmosféře. Vojta získal 1. místo za nejlepší vůz srazu ať už si za tím každý představoval cokoli. A já s Pepou 1. místo za naše dílko a tudíž jsme se stali srazovými lingvisty. Nu posuďte sami, dílo na druhém místě čítalo 16 slov, náš výtvor 47....
FEŠÁCKÝ FIALOVÝ FIAT FORMICHETTA FANTASTICKÉHO FARÁŘE FRANTY FLINTY Z FULNEKU FOFREM FRNKNUL FORDU FIESTA FAŠISTICKÉ FIFLENY FIDY FLAŠINETOVÉ Z FRÝDKU A FRANCOUZSKÝ FILOZOF FILIP FLÍDR VE FRAKU FLIRTOVAL S FŇUKAVOU FYZIKÁŘKOU FILIPÍNKOU FIFINKOU FÍKOVOU NA FIDŽSKÉM FESTIVALU FOTBALU FILMUJÍC FIREMNÍHO FIATA FIORINO S FLAŠKOU FORMALDEHYDU A FALEŠNÝM FANOUŠKEM FRAJEREM FERDINANDEM FIŠEREM Z FINSKÉ FABRIKY NA FUJARY – VŠE FIKCE A FRAŠKA, FUJ !
NO, ještě teď když to píši se mi motají ruce a jazyk.... těžce vydřené vítězství. A jak večer pokračoval fiatářů pomalu ubývalo. Mimo hovorů točících se okolo Fiatů a aut všeobecně, se také narazilo na zajímavé téma košilatých, až řekl bych, hodně hambatých vtipů a historek. Dřímota mě zmohla okolo jedné ráno.
A aby toho nebylo ten den málo, ještě jsem se pobavil ve sprše. Dobrý nápad tyhle fotobuňky, ale když si odtáčíte 10 minut studenou vodu a čekáte kdy konečně poteče ta teplá...... pak zalezete do sprchy, namydlíte se a v tom zhasne světlo, no paráda. Vidět nebylo na krok, zuřivé mávání rukou ze sprchy také nepomáhalo, až když jsem se vyplížil po kluzké podlaze téměř na chodbu, fotobuňka zabrala. Takže nestát, nelelkovat, umýt, utřít a rychle ven, než si to ta mrcha zase rozmyslí a zhasne.....
Ráno bylo překrásné, sluníčko svítilo o sto šest, snídaně v půl desáté dopoledne na verandě restaurace a výhledem na tenisové kurty plné tenistek v šortkách.... Takhle si představuji probuzení do nového dne!
Pak se ještě naposledy pokochat pohledem na vozy a vyrazit k domovu. Cestou jsme stihli navštívit fiatářský příbytek Pavla Štěpánka, zajímavá zkušenost. Vedle garáže s Fiatem chovat jalovici, nu toto....
Další zastávkou bylo „fiatí hnízdo“ v Zámělu u Vamberku, kde jsme s panem Pleslem mladším strávili příjemnou hodinku obhlídkou prodávaných strojů – předválečných Fiatů 503 a 509. A jen tak mimochodem ještě okoukli 3 vozy Fiat 500 včetně Giardiniery a Fiatu 600 Multipla. Naše nadšení se neminulo účinkem a dostalo se nám té cti obdivovat vozy soukromé sbírky, například velice zajímavého Fiata 521 z roku 1926 se šestiválcovým motorem....
Pak už jsem sám samotný frčel na Prahu, když jsem si pauzu dopřál v Poděbradech. Pauzu spojenou s obhlídkou a hledáním nového místa pro dubnový sraz italských vozů. Poněkud společensky unaven jsem se doplížil do garáže a po přeložení bagáže vyrazil k domovu.....
PS: Fakt fantasticky famózní Fiatí festival, fajn fanoušci, fešáčtí Fiati !!!!
Hmmm, velmi pohodový a příjemný víkend. Počasí bylo přímo přepychové a byl by hřích trávit tak krásné dny v garáži a ne ve společnosti fajn lidí ze 127 IFC. A tak jsem se na sraz Fiatů 127 vypravil, byť poněkud méně vhodným strojem – Fiatem 600 D.
Místem setkání byl i pro tento rok zvolen Žamberk a protože nikdo jiný z klubu nejevil moc ochoty na sraz vyrazit, jel jsem nakonec sám s tím, že spolujezdce získám téměř místního, totiž Pepu Holečka alias Turiana z Dobrušky. Vlastně, z FCC byl přítomen ještě Vojta zvaný Ďábel, ale ten jel již v pátek....
Letmým pohledem do mapy jsem (a zcela špatně) usoudil, že „ten Žamberk“ je od Prahy kousek, maximálně nějakých 150 kilometrů a tedy postačí vyjet z garáže v Černošicích v sedm ráno. Chyba. V 7:15 jsem vyjel, ale šestikilo s původním motorem není žádný trhač asfaltu, takže s krátkou zastávkou jsem teprve okolo půl desáté přijížděl k Hradci Králové. To jsem ještě věřil, že stihnu zajížďku k Pepovi do Dobrušky i přejímku v 10:30. Zase špatně.
Na dálnici u krajnice vůz Renault Laguna (pozor na ně). Čím mě zaujal, byl z pod kapoty stoupající dým. A jak jinak, majitelé si vyhlédli jako důvěryhodnou zrovna šestikuli a jali se zuřivě mávat, ve snaze zastavit mě. Což o to, ochotný pomoci jsem byl, ale hasit už slušně rozjetý požár osobního vozu trochu méně. Můj letitý hasící „sprejík“ jen o málo mladší než Fiat se snažil seč mohl, leč čúrek z něj tryskající by sotva zhasil i petrolejku. Ani polévání vodou se nejevilo zrovna dvakrát účinné. Z motorového prostoru již šlehaly plameny dobrý metr vysoko a začínalo být pořádně horko. Když už začínal hořet i interiér bylo toho adrenalinu nějak více než zdrávo. Nejen já, ale i další dobrovolníci jsme tedy zvolili ústup do bezpečnější vzdálenosti. Ústup nabral na dramatičnosti po výbuchu jedné z pneumatik. A vypadalo to, že vůz zcela lehne popelem (k opravdu malé radosti nešťastných majitelů). Když byla situace nejvypjatější – majitel se zrovna z rozhicovaného vozu snažil zachránit alespoň bagáž – dorazila záchrana v podobě policie. I malý (ale funkční) hasicí přístroj zlikvidoval většinu požáru a když zastavilo ještě několik ochotných řidičů a nabídlo další dva hasicí přístroje bylo po problému. Protože už jsem dále neviděl důvod své přítomnosti, vyrazil jsem dále na místo srazu, přičemž bylo ještě dlouho slyšet houkání několika hasičských vozů – jejich kolona by hravě uhasila i kamion, natož téměř dohašenou Lagunu......
Tak zajížďku do Dobrušky již nestihnu zcela určitě... Volám Pepovi ať vezme auto a jede rovnou na Žamberk, potkáme se cestou. Pro jistou se snažím svoje zdržení ozřejmit i organizátorovi akce - Markovi Lengálovi – „Ten Kronikář si hrozně vymýšlí, už neví o čem by pak psal....“
10:35, kemp Pod černým lesem – Žamberk. Konečně na místě. Po převyprávění historky z cesty se stávám hrdinou dne.... notně očazeným hrdinou.
S Pepou jsem se kupodivu sešel a byť poněkud zánovním vozem i on obohatil sraz – o Fiata Grande Punto. Již zmiňovaný Vojta neodolal a přijel se pochlubit opravdu precizně zrenovovanou bleděmodrou sedmou, dokonce donutil jet, tmavomodrou sedmou, i přítelkyni Pavlu. Celkem jsem napočítal nějakých 25 vozů a až na moje šestikilo, jednu X 1/9 a později i Fiat 850, šlo o samé vozy Fiat 127 Mk 1 a Mk 2. Ze Slovenska dokonce přijela pětidveřová verze, ovšem v tuningu. Nutno zdůraznit, že tak třetina vozů byla v původním a originálním stavu.
Speciálním a Top Secret programem byla generální zkouška na svatbu. Pro budoucí novomanžele to mělo být překvapení. Při řazení do kolony na spanilou jízdu byl jejich vůz zablokován a výhled jim zakrývalo několik dek, mezitím ostatní povýšili svůj běžný oděv na svatební, stačila k tomu kravata, motýlek nebo klobouk. Ze „svatebčanů“ vytvořený špalír pak jen čekal na novomanžele. Oddávajícím byl “neznaboh“, ale v záloze čekal přichystán i křesťanský kněz a muslim. Zlatým hřebem pak bylo předávání svatebních darů, invenci se meze nekladly a tak novomanželé dostali opravdu hodnotné dary. Sošku souložících prasátek, sadu plastových kelímků, již 20 let prošlý hasící přístroj nebo třeba balík toaletního papíru, zkrátka samé potřebné věci.
Konečně jsme odjížděli na oběd, musím říci, že v půl jedné už byl nejvyšší čas. Návrat do kempu odhaduji tak na čtvrtou odpolední a hned jsem s Pepou vyrazil shánět nějaké ty špekáčky na večerní opékačku. Po zbytek odpoledne probíhaly soutěže. Soutěže ve stylu filmu „Vrchní prchni“ a seriálu „Návštěvníci“. Testové otázky z obou uvedených byly pro znalce i když některé se zdály vyloženě triviální: „Jméno hlavního hrdiny z filmu Vrchní prchni?“ nebo „Z čeho se skládají amarouny?“. Některé nám zamotaly hlavu poněkud více: „Měl hlavní hrdina filmu Vrchní prchni kocoura a jak se jmenoval?“ „Z jakého do kterého roku cestovali návštěvníci?“ A zodpovědět zda se v obou uvedených filmech vyskytoval Fiat 127 a jakou hrál roli už bylo nad naše síly....
Ani úkoly nepostrádaly tematiku z filmů. „Laserová pilka“, každý vzpomene na dědu Drchlíka a pokácený plot, nu věřte i my jsme museli pořezat nějaká ta prkýnka, samozřejmě na čas. „Oko 1, 2, 3“ aneb mikrokamery. Tak zde jsme s Pepou vyhořeli, nu však zkuste si hledat v časovém limitu tři malé špendlíky zaražené až po hlavičku někde v prostoru chatky. Podařilo se nám nalézt dva a i to jsme považovali za úspěch.
A „To je on, ten falešný vrchní!“ bylo vyložené pro fajnšmekry. Vše na čas. Nalepit falešný knír, přes ruku utěrku, do ruky šrajtofli, do druhé ruky tácek s kelímkem plným vody (zváženo na gramy, úbytek samozřejmě znamenal trestné body). S tím vším pak běžet slalom ke stolku, kde byl historický jídelní lístek se zakroužkovanými jídly, ceny sečíst (na halíře) a běžet zpět. Paráda. Bonbónkem na závěr už bylo jen tlačení Fiata na čas, rozběhová dráha měřila jen pár desítek centimetrů a vůz bylo nutno odstrčit co největší rychlostí aby určenou vzdálenost překonal co nejrychleji.....
Ovšem naprostá bomba byla soutěž o „Srazového lingvistu“. Pokusím se přiblížit zadání úkolu: „Složte co nejdelší větu nebo souvětí oslavující značku Fiat, výhradně za použití slov začínajících písmenem F. Lze použít spojky a předložky, případně slova začínající jiným písmenem, ale vyslovující se jako F.“
U tohoto úkolu jsme se s Pepou na hodinu zabavili, sranda veliká. Zkrátka jak malé děti. Až jsem měl z toho uzel na jazyku a výsledné dílko bylo nutno několikrát přepisovat. Když jsme Markovi odevzdávali náš výtvor na zvláštním papíru se slovy, že na výkaz se nám nevešel, jen nevěřícně kroutil hlavou.
A dál? Obhlíželi jsme zúčastněné vozy Fiat, doslova je podrobně zkoumali. Do lesa na dřevo zašli, u ohně opékali a dobře se bavili. Zároveň proběhlo slavnostní vyhlášení výsledků v domácí atmosféře. Vojta získal 1. místo za nejlepší vůz srazu ať už si za tím každý představoval cokoli. A já s Pepou 1. místo za naše dílko a tudíž jsme se stali srazovými lingvisty. Nu posuďte sami, dílo na druhém místě čítalo 16 slov, náš výtvor 47....
FEŠÁCKÝ FIALOVÝ FIAT FORMICHETTA FANTASTICKÉHO FARÁŘE FRANTY FLINTY Z FULNEKU FOFREM FRNKNUL FORDU FIESTA FAŠISTICKÉ FIFLENY FIDY FLAŠINETOVÉ Z FRÝDKU A FRANCOUZSKÝ FILOZOF FILIP FLÍDR VE FRAKU FLIRTOVAL S FŇUKAVOU FYZIKÁŘKOU FILIPÍNKOU FIFINKOU FÍKOVOU NA FIDŽSKÉM FESTIVALU FOTBALU FILMUJÍC FIREMNÍHO FIATA FIORINO S FLAŠKOU FORMALDEHYDU A FALEŠNÝM FANOUŠKEM FRAJEREM FERDINANDEM FIŠEREM Z FINSKÉ FABRIKY NA FUJARY – VŠE FIKCE A FRAŠKA, FUJ !
NO, ještě teď když to píši se mi motají ruce a jazyk.... těžce vydřené vítězství. A jak večer pokračoval fiatářů pomalu ubývalo. Mimo hovorů točících se okolo Fiatů a aut všeobecně, se také narazilo na zajímavé téma košilatých, až řekl bych, hodně hambatých vtipů a historek. Dřímota mě zmohla okolo jedné ráno.
A aby toho nebylo ten den málo, ještě jsem se pobavil ve sprše. Dobrý nápad tyhle fotobuňky, ale když si odtáčíte 10 minut studenou vodu a čekáte kdy konečně poteče ta teplá...... pak zalezete do sprchy, namydlíte se a v tom zhasne světlo, no paráda. Vidět nebylo na krok, zuřivé mávání rukou ze sprchy také nepomáhalo, až když jsem se vyplížil po kluzké podlaze téměř na chodbu, fotobuňka zabrala. Takže nestát, nelelkovat, umýt, utřít a rychle ven, než si to ta mrcha zase rozmyslí a zhasne.....
Ráno bylo překrásné, sluníčko svítilo o sto šest, snídaně v půl desáté dopoledne na verandě restaurace a výhledem na tenisové kurty plné tenistek v šortkách.... Takhle si představuji probuzení do nového dne!
Pak se ještě naposledy pokochat pohledem na vozy a vyrazit k domovu. Cestou jsme stihli navštívit fiatářský příbytek Pavla Štěpánka, zajímavá zkušenost. Vedle garáže s Fiatem chovat jalovici, nu toto....
Další zastávkou bylo „fiatí hnízdo“ v Zámělu u Vamberku, kde jsme s panem Pleslem mladším strávili příjemnou hodinku obhlídkou prodávaných strojů – předválečných Fiatů 503 a 509. A jen tak mimochodem ještě okoukli 3 vozy Fiat 500 včetně Giardiniery a Fiatu 600 Multipla. Naše nadšení se neminulo účinkem a dostalo se nám té cti obdivovat vozy soukromé sbírky, například velice zajímavého Fiata 521 z roku 1926 se šestiválcovým motorem....
Pak už jsem sám samotný frčel na Prahu, když jsem si pauzu dopřál v Poděbradech. Pauzu spojenou s obhlídkou a hledáním nového místa pro dubnový sraz italských vozů. Poněkud společensky unaven jsem se doplížil do garáže a po přeložení bagáže vyrazil k domovu.....
PS: Fakt fantasticky famózní Fiatí festival, fajn fanoušci, fešáčtí Fiati !!!!
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
- Kronicar
- Notorický kecal
- Příspěvky: 900
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: 15. sraz Fiat 127 Internet Fan Clubu
Samozřejmě nemuže chybět několik fotek....
- Přílohy
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
- Kronicar
- Notorický kecal
- Příspěvky: 900
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: 15. sraz Fiat 127 Internet Fan Clubu
Ještě....
- Přílohy
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
- Kronicar
- Notorický kecal
- Příspěvky: 900
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: 15. sraz Fiat 127 Internet Fan Clubu
A dál...
- Přílohy
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
- Kronicar
- Notorický kecal
- Příspěvky: 900
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: 15. sraz Fiat 127 Internet Fan Clubu
A poslední....
- Přílohy
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
- Kronicar
- Notorický kecal
- Příspěvky: 900
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
16. sraz 127 IFC v Žamberku
4. září 2010 – 16. sraz Fiat 127 Internet Fan Clubu – Žamberk
Stejně jako loni i letos jsem se chystal na zábavný sraz Fiat 127 Internet Fan Clubu. Těšil jsem se co potrhlého pro nás zase Marek Lengál a jeho podpůrný tým připraví. A přestože koncepce celého srazu byla zcela jiná než loni, stálo to za to a královsky jsme se bavili….
Protože loni jsem na sraz dorazil vozem spadajícího do jiné kategorie, snažil jsem se letos o nápravu a dával dohromady Fiata 127. No nic, ani tentokrát to nevyšlo a já opět sáhl po něčem v garáži. Tentokrát přišla pod ruku příbuzná typová řada – Fiat 128 A. Domlouval jsem se Vojtou, vyrazíme až v sobotu brzo ráno, jeho 127 i moje 128 může být svižnou jízdou v Žamberku již za dvě hodiny. Lehké zpoždění jsme však nabrali ještě v Praze, Vojta s Pavlou totiž tak trochu zaspali.
Další cesta pak již probíhala bez rušivých vnějších vlivů, skoro jsem čekal, že na dálnici budu, stejně jako loni, pomáhat hasit nějaké auto, ale cesta byla až nudná… Tedy nebýt časového presu a trochu zmatečného průjezdu Hradcem Králové.
V Žamberku už pár účastníků zevlovalo, tedy, po nás vlastně už nikdo nepřijel a dalo by se říci, že čekali jen nás. Slovenský kolega ležel zanořen v motorovém prostoru své 127 a doloval těsnění zpod hlavy motoru. Ostatní vozy pak byly více méně známé, mimo jednoho Fiat 125p a Fiata 128 Rally šlo o všechny řady Fiata 127, celkem nějakých 20 vozů. Přivítání s dalším klubovým kolegou Vláďou bylo otázkou jen několika málo minut, protože pak již Marek vyhlašoval čas rozpravy.
Zahájení rozpravy proběhlo opravdu netradičně, na sraz nepřihlášení „hříšnící“ museli Markovi poumývat skla jeho vozu. Pak následovaly nějaké stručné instrukce k orientační soutěži. Podrobná mapa do každého vozu a plánek s místy, kde jsou nějaké ty úkoly ke splnění. Úkoly pak vesměs formou samokontroly, tedy napsat co jsme kde viděli. Než se s Renatou rozkoukám, je většina účastníků fuč. Diskutujeme nad mapou a promýšlíme nejlepší taktiku. Naše úvahy se ubírají asi tímto směrem: „Všichni jedou do nejbližšího Žamberku, kde je jeden z úkolů, my trasu naopak budeme projíždět z druhé strany, z Letohradu, kde bude menší tlačenice.“ A jak řekneme tak i činíme.
Je pravda, že v Letohradu, v muzeu řemesel jsme opravdu téměř sami. Za poměrně značné vstupné si dopřáváme prohlídku opravdu pěkných prostor a se zatajeným dechem si prohlížíme stovky exponátů reprezentující rozličná povolání. Zajímavý je takový detektiv, celník, ale třeba i hospodský. Co jsou jejich pomůcky je třeba vidět, popisovat se to moc nedá, protože většinu těch věciček ani neznám…. Hledáme odpovědi pod evidenčními čísly popisků jednotlivých exponátů. Ty dotazy v jízdním výkazu začínají být opravdu dost všetečné… A kvůli pomocným bodům si ještě necháme dát na čelo razítko z pokladny. Tedy, ve snaze o ještě více pomocných bodů si ho Renata nechá umístit i na tajné místo, jenže ho pak nikomu nechtěla ukázat a tak z toho pro nás nic nekoukalo…
Při našem odjezdu už začínalo muzeum ožívat, blížilo se poledne a přilehlá restaurace praskala ve švech. Chtěl jsem se ještě blýsknout svými turistickými znalostmi a s autem vyjet až na náměstí v Letohradu, kde je poblíž místního zámku pomník Járy Cimrmana. Podařilo se, jen ta svatba nám to trochu zkomplikovala, zámek je zjevně oblíbený a kolona svatebních vozů nás lehce blokovala při výjezdu. Ale historické vozy opentlené jako svatební za to mírné zdržení stály.
Další cesta nás zavedla na zříceninu hradu Lanšperk. Po poněkud spletité silničce jsme vyšplhali do malé vesničky, cestou bylo samozřejmě nutné najít a zodpovědět na pár záludných dotazů. Na hradě samotném jsme opět zjišťovali kde co, hlavně jsme však okukovali zříceninu samotnou a dokonalý rozhled do okolí.
Arboretum zámku Žampach nám připravilo perné chvíle, hledáme pozici legendárního stromu Gingo Biloba a stále se motáme jen okolo jakéhosi Jinanu Dvoulaločného. A až po delší chvíli nám dochází, že je to vlastně jeden a ten samý strom. Pár odvážných jedinců ještě vyráží na kopec, kde jsou prý pozůstatky zříceniny hradu. Body za to nejsou a po zřícenině zbývá jen pár dolíků, takže to ani nestojí za námahu. Proto raději zkoumáme zámeckou zahradu, kde zodpovídáme další záludné dotazy.
Mimo jiné pak ještě lozíme po zahradě kostela a hledáme pomníček nebo prolézáme zahradu bývalého mlýna, kde počítáme vodníky a zemědělské stroje.
Opět sledujeme mapu a hledáme významné body. Přibližujeme se k Žamberku a tedy i k cíli. Hledáme místní unikát, dřevenou rozhlednu. Netušíme kde ji hledat a nezbývá než se doptat. Rozhledna se jmenuje Tyršova, což ihned dopisujeme do jízdního výkazu. A když už jsme tady, máme spočítat schody vedoucí až na vrchol, čehož s velkou radostí činíme. Rozhled je slušný, ale poněkud stísněný malými okénky. U paty rozhledny je odpadkový koš, v touze po protekci je možné do něj vhodit malý úplatek pořadateli, prý se to významně projeví ve výsledcích. To ale nemáme zapotřebí!
Zbývají poslední otázky. Parkujeme nedaleko náměstí a jdeme se projít do zámecké zahrady. Je potřeba najít starou vodárenskou věž a spočítat její patra. Pak nějakou ceduli u zámku, spočítat pravopisné chyby v článku a zjistit barvu skluzavky nedaleko Lanšperku. ????? Sakra! Jak, barvu skluzavky u Lanšperku, vždyť tam už jsme dávno byli? !!!! Sakra! No nic, nějakou si vymyslíme, vracet se nám už nechce. Žlutá, modrá nebo červená? Dáme třeba červenou. Jak později zjišťujeme, byla to samozřejmě žlutá… V parku pak nečekaně zahoubaříme, babky, klouzky a žampiony se prostě nedají jen tak přejít….
Ještě v Letohradu najít Napoleonův dopravní prostředek a jedeme do cíle. Doprčic! Zase pozdě! Aha. No, tedy jet celou trasu v protisměru zase až tak dobrý nápad nebyl. Nebo to chtělo zadání úkolů přečíst ještě na startu. Opět tedy logicky uvažujeme a docházíme k názoru, že to byl za a) kočár nebo za b) saně. Kočár se zdá být obvyklejším dopravním prostředkem té doby, tudíž dáváme za a). Že bychom jeli znovu do Letohradu zamítáme neb na to prostě už není nálada. Ale ani tato možnost nebyla správně, bohužel to bylo za b)….
Vylepšujeme si den krátkou procházkou po náměstí, je tu zrovna pouť. Atrakce nás sice nijak nelákají, ale mlsky si dáme, takové pražené mandle v cukru, žužu nebo cukrová vata, to je prostě paráda.
Cíl, poslední zde sice nejsme, ale v nijak kvalitní umístění nedoufáme, ty dvě nazdařbůh zodpovězené otázky budou mít jistě všichni ostatní správně. Spravíme si tedy pověst, zvítězíme v soutěži „O lingvistu srazu“ a vymyslíme nějakou pěknou větu složenou pouze ze slov začínající písmenem „T“. Dává nám to docela zabrat a v půlce papíru formátu „á čtyřky“ nás to přestává bavit. Beztak už to téměř nedává smysl. Uvidíme jak si s tím poradí ostatní.
Renata odpočívá, já jdu s ostatními pro dříví na večerní oheň. V lese je po deštích dost bahno, docela to klouže, boty pak asi vyperu v potoce. Ale nějaké to chrastí tu je, večer se zahřejeme. Vlastně večer už je, takže rovnou rozděláváme oheň. Marek počítá výsledky a než to dosmolí, jsou všichni po večeři, dá-li se tedy vuřt považovat za plnohodnotné jídlo.
A je to tu! Vyhlášení výsledků! Přesně jak jsme tušili, nijak exkluzivní umístění jsme nevybojovali i když za úspěch se dá považovat 3. místo za nejdelší slovní výtvor. Oproti tomu Vojta urval co mohl, 1. místo v soutěži elegance, 1. místo v orientační soutěži a dokonce i 1. místo za nejdelší slovní výtvor, ovšem nutno podotknout, že tento výtvor nebyl bohužel nijak zajímavý a šlo jen obrovské množství náhodně poskládaných slov začínajících na dané písmeno. Nicméně zadání soutěže znělo jasně - nejdelší.
Další zábava se skládala z debat, vyprávění různých vtipů, veselých příhod a zážitků s Fiaty. Unavilo nás to již okolo půlnoci, přeci jen program dnešního dne byl bohatý a náročný. Hurá tedy do dobře vychlazené chatičky. Dobrou noc.
Ráno stále stejná zima jako v noci, účastníci se pomalu rozjíždějí do svých domovů. Ale spolu s vytrvalci nejprve vyrážíme na spanilou jízdu. Ta vede opravdu malebnými zákoutími, najdeme čas i na společné foto. Dokonce se dá v koloně i závodit…
S Renatou přemýšlím nad dalším programem, a přemýšlíme tak dlouho až je vlastně čas na oběd. Dopřáváme si bramborák v restauraci u kempu a teprve pak vyrážíme na krátkou procházku po okolí. Bloudíme lesem nelesem a snažíme se najít nějaké houby nebo se jen tak brodíme skrz kaštanovou alej plnou spadaného listí. Je to fajn odpočinek.
Ale čas pokročil, už jsou čtyři odpoledne a my vyrážíme na cestu zpět do kempu. Slovenský kolega fiatář je na tom stejně jako včera ráno, motor opět bez hlavy, vypadá to navíc na nějaký problém s ventilem…. Loučíme se s organizátory, oni jedou se Slovenským fiatem na laně do nějaké dílny, my domů do Prahy….
Stejně jako loni i letos jsem se chystal na zábavný sraz Fiat 127 Internet Fan Clubu. Těšil jsem se co potrhlého pro nás zase Marek Lengál a jeho podpůrný tým připraví. A přestože koncepce celého srazu byla zcela jiná než loni, stálo to za to a královsky jsme se bavili….
Protože loni jsem na sraz dorazil vozem spadajícího do jiné kategorie, snažil jsem se letos o nápravu a dával dohromady Fiata 127. No nic, ani tentokrát to nevyšlo a já opět sáhl po něčem v garáži. Tentokrát přišla pod ruku příbuzná typová řada – Fiat 128 A. Domlouval jsem se Vojtou, vyrazíme až v sobotu brzo ráno, jeho 127 i moje 128 může být svižnou jízdou v Žamberku již za dvě hodiny. Lehké zpoždění jsme však nabrali ještě v Praze, Vojta s Pavlou totiž tak trochu zaspali.
Další cesta pak již probíhala bez rušivých vnějších vlivů, skoro jsem čekal, že na dálnici budu, stejně jako loni, pomáhat hasit nějaké auto, ale cesta byla až nudná… Tedy nebýt časového presu a trochu zmatečného průjezdu Hradcem Králové.
V Žamberku už pár účastníků zevlovalo, tedy, po nás vlastně už nikdo nepřijel a dalo by se říci, že čekali jen nás. Slovenský kolega ležel zanořen v motorovém prostoru své 127 a doloval těsnění zpod hlavy motoru. Ostatní vozy pak byly více méně známé, mimo jednoho Fiat 125p a Fiata 128 Rally šlo o všechny řady Fiata 127, celkem nějakých 20 vozů. Přivítání s dalším klubovým kolegou Vláďou bylo otázkou jen několika málo minut, protože pak již Marek vyhlašoval čas rozpravy.
Zahájení rozpravy proběhlo opravdu netradičně, na sraz nepřihlášení „hříšnící“ museli Markovi poumývat skla jeho vozu. Pak následovaly nějaké stručné instrukce k orientační soutěži. Podrobná mapa do každého vozu a plánek s místy, kde jsou nějaké ty úkoly ke splnění. Úkoly pak vesměs formou samokontroly, tedy napsat co jsme kde viděli. Než se s Renatou rozkoukám, je většina účastníků fuč. Diskutujeme nad mapou a promýšlíme nejlepší taktiku. Naše úvahy se ubírají asi tímto směrem: „Všichni jedou do nejbližšího Žamberku, kde je jeden z úkolů, my trasu naopak budeme projíždět z druhé strany, z Letohradu, kde bude menší tlačenice.“ A jak řekneme tak i činíme.
Je pravda, že v Letohradu, v muzeu řemesel jsme opravdu téměř sami. Za poměrně značné vstupné si dopřáváme prohlídku opravdu pěkných prostor a se zatajeným dechem si prohlížíme stovky exponátů reprezentující rozličná povolání. Zajímavý je takový detektiv, celník, ale třeba i hospodský. Co jsou jejich pomůcky je třeba vidět, popisovat se to moc nedá, protože většinu těch věciček ani neznám…. Hledáme odpovědi pod evidenčními čísly popisků jednotlivých exponátů. Ty dotazy v jízdním výkazu začínají být opravdu dost všetečné… A kvůli pomocným bodům si ještě necháme dát na čelo razítko z pokladny. Tedy, ve snaze o ještě více pomocných bodů si ho Renata nechá umístit i na tajné místo, jenže ho pak nikomu nechtěla ukázat a tak z toho pro nás nic nekoukalo…
Při našem odjezdu už začínalo muzeum ožívat, blížilo se poledne a přilehlá restaurace praskala ve švech. Chtěl jsem se ještě blýsknout svými turistickými znalostmi a s autem vyjet až na náměstí v Letohradu, kde je poblíž místního zámku pomník Járy Cimrmana. Podařilo se, jen ta svatba nám to trochu zkomplikovala, zámek je zjevně oblíbený a kolona svatebních vozů nás lehce blokovala při výjezdu. Ale historické vozy opentlené jako svatební za to mírné zdržení stály.
Další cesta nás zavedla na zříceninu hradu Lanšperk. Po poněkud spletité silničce jsme vyšplhali do malé vesničky, cestou bylo samozřejmě nutné najít a zodpovědět na pár záludných dotazů. Na hradě samotném jsme opět zjišťovali kde co, hlavně jsme však okukovali zříceninu samotnou a dokonalý rozhled do okolí.
Arboretum zámku Žampach nám připravilo perné chvíle, hledáme pozici legendárního stromu Gingo Biloba a stále se motáme jen okolo jakéhosi Jinanu Dvoulaločného. A až po delší chvíli nám dochází, že je to vlastně jeden a ten samý strom. Pár odvážných jedinců ještě vyráží na kopec, kde jsou prý pozůstatky zříceniny hradu. Body za to nejsou a po zřícenině zbývá jen pár dolíků, takže to ani nestojí za námahu. Proto raději zkoumáme zámeckou zahradu, kde zodpovídáme další záludné dotazy.
Mimo jiné pak ještě lozíme po zahradě kostela a hledáme pomníček nebo prolézáme zahradu bývalého mlýna, kde počítáme vodníky a zemědělské stroje.
Opět sledujeme mapu a hledáme významné body. Přibližujeme se k Žamberku a tedy i k cíli. Hledáme místní unikát, dřevenou rozhlednu. Netušíme kde ji hledat a nezbývá než se doptat. Rozhledna se jmenuje Tyršova, což ihned dopisujeme do jízdního výkazu. A když už jsme tady, máme spočítat schody vedoucí až na vrchol, čehož s velkou radostí činíme. Rozhled je slušný, ale poněkud stísněný malými okénky. U paty rozhledny je odpadkový koš, v touze po protekci je možné do něj vhodit malý úplatek pořadateli, prý se to významně projeví ve výsledcích. To ale nemáme zapotřebí!
Zbývají poslední otázky. Parkujeme nedaleko náměstí a jdeme se projít do zámecké zahrady. Je potřeba najít starou vodárenskou věž a spočítat její patra. Pak nějakou ceduli u zámku, spočítat pravopisné chyby v článku a zjistit barvu skluzavky nedaleko Lanšperku. ????? Sakra! Jak, barvu skluzavky u Lanšperku, vždyť tam už jsme dávno byli? !!!! Sakra! No nic, nějakou si vymyslíme, vracet se nám už nechce. Žlutá, modrá nebo červená? Dáme třeba červenou. Jak později zjišťujeme, byla to samozřejmě žlutá… V parku pak nečekaně zahoubaříme, babky, klouzky a žampiony se prostě nedají jen tak přejít….
Ještě v Letohradu najít Napoleonův dopravní prostředek a jedeme do cíle. Doprčic! Zase pozdě! Aha. No, tedy jet celou trasu v protisměru zase až tak dobrý nápad nebyl. Nebo to chtělo zadání úkolů přečíst ještě na startu. Opět tedy logicky uvažujeme a docházíme k názoru, že to byl za a) kočár nebo za b) saně. Kočár se zdá být obvyklejším dopravním prostředkem té doby, tudíž dáváme za a). Že bychom jeli znovu do Letohradu zamítáme neb na to prostě už není nálada. Ale ani tato možnost nebyla správně, bohužel to bylo za b)….
Vylepšujeme si den krátkou procházkou po náměstí, je tu zrovna pouť. Atrakce nás sice nijak nelákají, ale mlsky si dáme, takové pražené mandle v cukru, žužu nebo cukrová vata, to je prostě paráda.
Cíl, poslední zde sice nejsme, ale v nijak kvalitní umístění nedoufáme, ty dvě nazdařbůh zodpovězené otázky budou mít jistě všichni ostatní správně. Spravíme si tedy pověst, zvítězíme v soutěži „O lingvistu srazu“ a vymyslíme nějakou pěknou větu složenou pouze ze slov začínající písmenem „T“. Dává nám to docela zabrat a v půlce papíru formátu „á čtyřky“ nás to přestává bavit. Beztak už to téměř nedává smysl. Uvidíme jak si s tím poradí ostatní.
Renata odpočívá, já jdu s ostatními pro dříví na večerní oheň. V lese je po deštích dost bahno, docela to klouže, boty pak asi vyperu v potoce. Ale nějaké to chrastí tu je, večer se zahřejeme. Vlastně večer už je, takže rovnou rozděláváme oheň. Marek počítá výsledky a než to dosmolí, jsou všichni po večeři, dá-li se tedy vuřt považovat za plnohodnotné jídlo.
A je to tu! Vyhlášení výsledků! Přesně jak jsme tušili, nijak exkluzivní umístění jsme nevybojovali i když za úspěch se dá považovat 3. místo za nejdelší slovní výtvor. Oproti tomu Vojta urval co mohl, 1. místo v soutěži elegance, 1. místo v orientační soutěži a dokonce i 1. místo za nejdelší slovní výtvor, ovšem nutno podotknout, že tento výtvor nebyl bohužel nijak zajímavý a šlo jen obrovské množství náhodně poskládaných slov začínajících na dané písmeno. Nicméně zadání soutěže znělo jasně - nejdelší.
Další zábava se skládala z debat, vyprávění různých vtipů, veselých příhod a zážitků s Fiaty. Unavilo nás to již okolo půlnoci, přeci jen program dnešního dne byl bohatý a náročný. Hurá tedy do dobře vychlazené chatičky. Dobrou noc.
Ráno stále stejná zima jako v noci, účastníci se pomalu rozjíždějí do svých domovů. Ale spolu s vytrvalci nejprve vyrážíme na spanilou jízdu. Ta vede opravdu malebnými zákoutími, najdeme čas i na společné foto. Dokonce se dá v koloně i závodit…
S Renatou přemýšlím nad dalším programem, a přemýšlíme tak dlouho až je vlastně čas na oběd. Dopřáváme si bramborák v restauraci u kempu a teprve pak vyrážíme na krátkou procházku po okolí. Bloudíme lesem nelesem a snažíme se najít nějaké houby nebo se jen tak brodíme skrz kaštanovou alej plnou spadaného listí. Je to fajn odpočinek.
Ale čas pokročil, už jsou čtyři odpoledne a my vyrážíme na cestu zpět do kempu. Slovenský kolega fiatář je na tom stejně jako včera ráno, motor opět bez hlavy, vypadá to navíc na nějaký problém s ventilem…. Loučíme se s organizátory, oni jedou se Slovenským fiatem na laně do nějaké dílny, my domů do Prahy….
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
- Kronicar
- Notorický kecal
- Příspěvky: 900
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: 16. sraz 127 IFC v Žamberku
Slibuji, už jen jedna akce z loňského roku....
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
- Renda ze Záboří
- Notorický kecal
- Příspěvky: 357
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 10:54
- Bydliště: Záboří 12
- Kontaktovat uživatele:
Re: 16. sraz 127 IFC v Žamberku
Že Ty ses nedal na spisovatele - určitě by Ti to vyneslo víc než ta autofelčařina........
"I kdybys 100x žil, blbost nevymýtíš!"
(Ehlenovo moudro)
(Ehlenovo moudro)
- Tříprsťák
- Notorický kecal
- Příspěvky: 441
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Černošice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 16. sraz 127 IFC v Žamberku
Vyneslo, ale musel by se zařadit do určité sorty společnosti - nejlépe do politiky. Normální člověk se kecama neuživí - v minulých letech jsem napsal dost článků i pořadů pro rozhlas, ale peníze jsem si stejně musel vydělávat rukama...Renda ze Záboří píše:Že Ty ses nedal na spisovatele - určitě by Ti to vyneslo víc než ta autofelčařina........
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
- Kronicar
- Notorický kecal
- Příspěvky: 900
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: sraz Fiat 127 Internet Fan Clubu
Takže slovem bych to měl za sebou, ještě obrazem....
- Přílohy
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
- Kronicar
- Notorický kecal
- Příspěvky: 900
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: sraz Fiat 127 Internet Fan Clubu
Ještě pokračování......
- Přílohy
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Re: sraz Fiat 127 Internet Fan Clubu
Rok se s rokem sešel a tak tu máme další ročník:
Termín
10.9.2011 (příjezd možný již v pátek 9.9.2011)
Místo konání
Sportovní a rekreační areál Pod Černým lesem v Žamberku (informace o kempu na http://www.autocamping.cz).
Ubytování
V kempu je velké množství 4 lůžkových chatek i chatky větší. Pořadatelé srazu ubytováni nezařizují, ani nerezervují. Rezervace chatek je nutno zajistit soukromě telefonicky na správě kempu (+420 465 614 755).
Co s sebou
Oblečení ve stylu doby výroby vašeho vozu (inspirace akcemi FCC je zřejmá)
Na srazu bude vybírána minimální částka jako startovné, dobrovolný příspěvek na provoz webu a dřevěný příspěvek na předpokládaný večerní táborák.
Přihláška
Jako každý rok chceme mít představu o počtu účastníků srazu, což je nutné pro zdárný průběh celé akce. Proto prosíme o zaslání přihlášky na emailovou adresu fiat127@email.cz. Svým přihlášením získáváte možnost být předem informováni o případných změnách v konání akce, nebo o připravovaném programu. V případě zájmu o účast považujte prosím přihlášení za bezpodmínečně nutné.
Přihláška by měla obsahovat následující údaje:
* členské číslo (bylo-li přiděleno)
* jméno, případně přezdívka
* bydliště (postačí město)
* vozidlo se kterým se zúčastníte, jeho typ (Mk1, Mk 2,..), typ motoru
* počet osob
* datum vašeho příjezdu a odjezdu
Těšíme se na setkání s Vámi i Vaším Fiatem
Za pořadatele: Marek Lengál (Fiat 127 Internet Fan Club: http://www.fiat127.cz)
Termín
10.9.2011 (příjezd možný již v pátek 9.9.2011)
Místo konání
Sportovní a rekreační areál Pod Černým lesem v Žamberku (informace o kempu na http://www.autocamping.cz).
Ubytování
V kempu je velké množství 4 lůžkových chatek i chatky větší. Pořadatelé srazu ubytováni nezařizují, ani nerezervují. Rezervace chatek je nutno zajistit soukromě telefonicky na správě kempu (+420 465 614 755).
Co s sebou
Oblečení ve stylu doby výroby vašeho vozu (inspirace akcemi FCC je zřejmá)
Na srazu bude vybírána minimální částka jako startovné, dobrovolný příspěvek na provoz webu a dřevěný příspěvek na předpokládaný večerní táborák.
Přihláška
Jako každý rok chceme mít představu o počtu účastníků srazu, což je nutné pro zdárný průběh celé akce. Proto prosíme o zaslání přihlášky na emailovou adresu fiat127@email.cz. Svým přihlášením získáváte možnost být předem informováni o případných změnách v konání akce, nebo o připravovaném programu. V případě zájmu o účast považujte prosím přihlášení za bezpodmínečně nutné.
Přihláška by měla obsahovat následující údaje:
* členské číslo (bylo-li přiděleno)
* jméno, případně přezdívka
* bydliště (postačí město)
* vozidlo se kterým se zúčastníte, jeho typ (Mk1, Mk 2,..), typ motoru
* počet osob
* datum vašeho příjezdu a odjezdu
Těšíme se na setkání s Vámi i Vaším Fiatem
Za pořadatele: Marek Lengál (Fiat 127 Internet Fan Club: http://www.fiat127.cz)
-
- Návštěvník
Re: sraz Fiat 127 Internet Fan Clubu
18.sraz Fiat 127 Fan Clubu proběhne opět v Žamberku v termínu 8-9.9.2012.
Přihlášení a další informace na novém webu: http://www.fiat127.cz
Přihlášení a další informace na novém webu: http://www.fiat127.cz
-
- Návštěvník
Re: sraz Fiat 127 Internet Fan Clubu
Další, už 19.sraz Fiat 127 Fan Clubu proběhne v Žamberku v termínu 7-8.9.2013.
Přihlášení a další informace na webu: http://www.fiat127.cz
Loni se z FCC neukázal NEtradičně nikdo, předpokládám že odplatou za mé neúčasti na Vašich akcích ... takže konečně zbyly trofeje i na naše členy
Přihlášení a další informace na webu: http://www.fiat127.cz
Loni se z FCC neukázal NEtradičně nikdo, předpokládám že odplatou za mé neúčasti na Vašich akcích ... takže konečně zbyly trofeje i na naše členy
Re: sraz Fiat 127 Internet Fan Clubu
Letos jsem se za stodvacetsedmičkářama zajel mrknou já - pár mobilních fotek:
http://fiatak.rajce.idnes.cz/F127_Zamberk_2013/
http://fiatak.rajce.idnes.cz/F127_Zamberk_2013/
-
- Začátečník
- Příspěvky: 39
- Registrován: pátek 6. listopad. 2009 11:36
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: sraz Fiat 127 Internet Fan Clubu
Přidávám odkaz na fotky z Žamberku 2013 :
https://picasaweb.google.com/fiatklubos ... nClubu2013#
https://picasaweb.google.com/fiatklubos ... nClubu2013#
Re: sraz Fiat 127 Internet Fan Clubu
Tak už je mě jasný, proč při spanilce ta 1/9 před náma furt tak kličkovala.
Re: sraz Fiat 127 Internet Fan Clubu
Tak letos se to "nepotká", pod kotlama se bude zatápět až následující víkend:
http://www.starestroje.cz/vystavy.plan.akci.php
http://www.starestroje.cz/vystavy.plan.akci.php
Re: sraz Fiat 127 Internet Fan Clubu
Aktuální informace + Přihlášení najdete na webu Fiat 127 Fan Clubu
Re: sraz Fiat 127 Internet Fan Clubu
Takové kósek! Okolobrňáci, to by byla škoda tam nezajet sedmičkáře pozdravit!
-
- Začátečník
- Příspěvky: 39
- Registrován: pátek 6. listopad. 2009 11:36
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: sraz Fiat 127 Internet Fan Clubu
přijměte pozvánku na náš 22.sraz v Sobotu 3.9.2016 Penzion Athena Suchý, nedaleko města Boskovice.
A to i v případě, že nevlastníte model 127. Na akci uvítáme i jiné starší koncernové modely.
Více informací a přihlášky na : http://www.fiat127.cz/
- Meg127
- Začátečník
- Příspěvky: 15
- Registrován: čtvrtek 28. červenec. 2016 18:30
- Kontaktovat uživatele:
Re: sraz Fiat 127 Internet Fan Clubu
Ahoj tady je pár fotek a informací z letošní dovolený Tour de Polsko http://www.fiat127.cz/index.php/archiv- ... -17-7-2016
Fiat 127 MKI 1975
Fiat 127 MKI 1977
Lancia Dedra 1997
Fiat 126p 1988
Fiat 127 MKI 1977
Lancia Dedra 1997
Fiat 126p 1988
- Pedro
- Notorický kecal
- Příspěvky: 524
- Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 6:55
- Kontaktovat uživatele:
Re: sraz Fiat 127 Internet Fan Clubu
Gratuluji k pěkné dovolené. Fotky jsou pěkné. To moře vypadá pěkně. Uložím si to do svých plánů .
Zdar. Petr
Zdar. Petr
F I A T 1 2 5 b e r l i n a , 2 x O H C , 1 6 0 8 c c m , 9 0 H P - Ital, 1 9 7 0
ALFA ROMEO ALFETTA 2,0 96 kW, 1 9 8 5
FIAT STILO 1,9 JTD, 8 5 k W
ALFA ROMEO ALFETTA 2,0 96 kW, 1 9 8 5
FIAT STILO 1,9 JTD, 8 5 k W
- Meg127
- Začátečník
- Příspěvky: 15
- Registrován: čtvrtek 28. červenec. 2016 18:30
- Kontaktovat uživatele:
Re: sraz Fiat 127 Internet Fan Clubu
Díky, ale zkus si naplánovat lepší počasí než mi, kromě dvou dnů, nám skoro pořád v kuse pršelo
Fiat 127 MKI 1975
Fiat 127 MKI 1977
Lancia Dedra 1997
Fiat 126p 1988
Fiat 127 MKI 1977
Lancia Dedra 1997
Fiat 126p 1988