Stránka 1 z 1

motor z F 127 do F 850

Napsal: čtvrtek 19. únor. 2009 18:27
od rider
lze namontovat motor z F 127 do F 850?

Re: motor z F 127 do F 850

Napsal: čtvrtek 19. únor. 2009 21:01
od Tříprsťák
V principu lze. Vyžaduje to ovšem vyřešit pár technických problémů.
Bez úprav bys měl 4rychlosti vzad a jednu vpřed. Další oříšek je chlazení - k bloku 100GL nelze dát vodní pumpu s vrtulí z f850, protože má jinou přírubu a jiný úhel uchycení a navíc lopatky stavěné na levý chod.

Re: motor z F 127 do F 850

Napsal: čtvrtek 19. únor. 2009 21:01
od Jura z KM
Lze! :auto:

Re: motor z F 127 do F 850

Napsal: čtvrtek 19. únor. 2009 21:33
od driver
myslel jsem, že bych použil pouze motor a převodovku ponechal z 850 (pokud má stejnou přírubu) ale neuvědomil jsem si, že se motor točí obráceně - to je asi zásadní problém? chlazení bych vyřešil chladičem s el. ventilátorem

Re: motor z F 127 do F 850

Napsal: neděle 22. únor. 2009 15:20
od Renda ze Záboří
Fiat 127 má v podstatě skoro stejný výkon jako Fiat 850 S - o ty koně co uhánějí do větráku - takže výsledný efekt je stejný + práce......
Jinak je mi jasný, že si každý začátečník bohužel musí a nutně potřebuje projít to bludné (obludné!) kolečko ne jehož počátku je přesvědčení, že konstruktéři u Fiata byli blbci a já to přece udělám líp a levnějc a po spoustě promrhanejch hodin práce a neuspokojivých výsledků dovede ubožáka ke zjištění, že Abarth je holt Abarth a konečně začne hodně šetřit a ubírat se tím správným směrem, kde už mohl být před rokem, kdyby nevytvářel kraviny......Jo pánové směle do toho - tyhle chyby už jsou naštěstí za náma, vlastně za mnou určitě......

Re: motor z F 127 do F 850

Napsal: úterý 17. březen. 2009 21:00
od onemj
Renda ze Záboří píše:Jinak je mi jasný, že si každý začátečník bohužel musí a nutně potřebuje projít to bludné (obludné!) kolečko ne jehož počátku je přesvědčení, že konstruktéři u Fiata byli blbci a já to přece udělám líp
Noó, že nezůstali u původního konceptu vzduchem chlazenýho čtyřválce do "V" (taková extrémně lehká a výkoná šetsetrojka) mi přijde opravdu dost vymaštěný,ale jinak s tim co bohužel je k dispozici,skoro nemá význam něco dělat - vzhledem k hodinám a výsledku.

Re: motor z F 127 do F 850

Napsal: úterý 17. březen. 2009 22:32
od Renda ze Záboří
onemj píše: Noó, že nezůstali u původního konceptu vzduchem chlazenýho čtyřválce do "V" (taková extrémně lehká a výkoná šetsetrojka) mi přijde opravdu dost vymaštěný,ale jinak s tim co bohužel je k dispozici,skoro nemá význam něco dělat - vzhledem k hodinám a výsledku.
Ač mám Vysokou školu a IQ nejmíň 140 fakt nechápu tyto souvislosti Fiata s 603 a co tím vůbe "chtěl básník říct"........