poplatek za přeregistraci
-
- Začátečník
- Příspěvky: 41
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 21:12
- Kontaktovat uživatele:
Re: poplatek za přeregistraci
Leč pro nás, kteří NECHCEME jezdit v novějších plechovkách (i když bychom na to možná měli ), je to pořád jaksi namazanou stranou dolu...
Fiat 127/1973- jen za sucha
Fiat 127/1976- hračka
Fiat 126p/1977, ve stádiu zrodu
Fiat 126p/1982, co už opět jezdí
Fiat 126p/1989, co čeká na využití...
Fiat 127/1976- hračka
Fiat 126p/1977, ve stádiu zrodu
Fiat 126p/1982, co už opět jezdí
Fiat 126p/1989, co čeká na využití...
- Renda ze Záboří
- Notorický kecal
- Příspěvky: 357
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 10:54
- Bydliště: Záboří 12
- Kontaktovat uživatele:
Re: poplatek za přeregistraci
Jo jseš chudej, tak holt musíš platit.... Jestli náhodou není na čase volit komunistu - ten by nám ty naše starý krámy nechal a ještě by chrochtal blahem, že nechceme lepší.......
"I kdybys 100x žil, blbost nevymýtíš!"
(Ehlenovo moudro)
(Ehlenovo moudro)
Re: poplatek za přeregistraci
to Ondrej
taky díky ,že se této problematice věnuješ a pěkně srozumitelně jsi to vysvětlil
Teď je ještě spousta lidí/včetně mne/,kteří mají již veteránské RZ + modrý průkaz HV, ten má platnost prý do konce roku 2008.Co tedy se bude muset podniknout ,aby se dalo takovéhle vozidlo příští rok provozovat v souladu s předpisy Průkaz bude vystaven nový , menší a tedy i s menšími fotografiemi vozidla /9x6/,kam má člověk zajít /dříve jsem to vyřizoval na Ministerstvu dopravy/- Magistrát nebo to budou dělat u některých stanic STK?
Co veteránské RZ ? Měly by platit jen ty ,které mají modrou nálepku Unie ,dvojici předčíslí a velké V - např. 01V 3436/pro Prahu/ nebo budou nadále platit i RZ ,které začínají velkým V ,ale nemají tu dvojici čísel ?/rozlišení okresů/,slyšel jsem ,že obojí mají platit? Bude se něco platit za výměnu průkazu HV a popř.RZ?Bude muset každý rok vozidlo projít servisní kontrolou /tzv. malou STK/?
taky díky ,že se této problematice věnuješ a pěkně srozumitelně jsi to vysvětlil
Teď je ještě spousta lidí/včetně mne/,kteří mají již veteránské RZ + modrý průkaz HV, ten má platnost prý do konce roku 2008.Co tedy se bude muset podniknout ,aby se dalo takovéhle vozidlo příští rok provozovat v souladu s předpisy Průkaz bude vystaven nový , menší a tedy i s menšími fotografiemi vozidla /9x6/,kam má člověk zajít /dříve jsem to vyřizoval na Ministerstvu dopravy/- Magistrát nebo to budou dělat u některých stanic STK?
Co veteránské RZ ? Měly by platit jen ty ,které mají modrou nálepku Unie ,dvojici předčíslí a velké V - např. 01V 3436/pro Prahu/ nebo budou nadále platit i RZ ,které začínají velkým V ,ale nemají tu dvojici čísel ?/rozlišení okresů/,slyšel jsem ,že obojí mají platit? Bude se něco platit za výměnu průkazu HV a popř.RZ?Bude muset každý rok vozidlo projít servisní kontrolou /tzv. malou STK/?
F X1/9 1976
F 850 SC tmavě červené 1971
F 850 SC světle červené 1971
F 850 SS -červený sršeň 1972
F 128 SC -modrá obluda 1974
F 850 SC tmavě červené 1971
F 850 SC světle červené 1971
F 850 SS -červený sršeň 1972
F 128 SC -modrá obluda 1974
- Marek
- Aktivista
- Příspěvky: 96
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: poplatek za přeregistraci
K tématice poplatku -
Vzhledem k stále větší "poptávce" po "ekologické dani" schválili poslanci prozatím aspoň tento paskvil, údajně se to zrodilo v hlavách "Zelených" ale je asi jasné, že sami by podobný bulšit těžko prosadili, takže modří ptáci bodují.
V nedávném světě motorů vyšel článek "Favorit od Nového roku neprodejný ?!" (odpověď je více či méně ano )
Kromě toho, že s ekologickou daní to má společného pramálo, není zatím jasné jestli se peníze tímto způsobem vrátí do "infrastruktury" a nebo půjdou do úplně jiných "fondů".
K dotazu se vyjádřil mluvčí Automotoklubu ČR a mj. také mluvčí AAA Auto - který řekl, že se nebojí o zákazníky, protože tento zákon povede jen k tomu, že se auta nebudou přepisovat. Můj názor je trochu jiný - u nás se lidé houfně zbavují starších aut a neméně snaživě kupují nové, neboli z oné "daně" mají strach.
Je asi jasné, že si lidé opět najdou nějaké kličky, navíc samotný zákon se dle dobrého zvyku bude dolaďovat až za provozu. Mě s počátku zajimá jak se bude platit v případě starších aut v leasingu, protože v tom případě by tento "jednorázový poplatek" nejspíš zaplatil dvakrát.
K nepřepisování - je sice hezké, že vůz bude psán na jednoho majitele, ale s poviností majitele platit pojištění to takového majitele při první pojisté události způsobené úplně někým jiným na "jeho triko, z jeho pojistky" přejde ... spíš bych čekal že se začne šachovat s pojmy "majitel a provozovatel".
V kombinaci s novelou zákona o pojištění vylobovanou komorou pojistitelů pro jejich fantastický "fond", mě to donutí k dokončení přepisu u celého našeho vozového parku a deponování všech myslitelných SPZ ... jestli tohle bylo úmyslem "zákonodárců" tak gratuluju.
Zásadní informací je, že značky lze deponovat bez platné STK s poplatkem 100,-Kč, další platba proběhne při budoucím vyzvednutí SPZ z depozitu se zpětným poplatkem dle pravidla 100Kč / půl rok - což je snesitelné, při vyzvednutí už musí být STK samozřejmě platná.Vždy záleží na pohledu daného DÚ, ale výše uvedené by měl být univerzální vzor.
A ještě drobnost, "správný" oficiální /šílený / postup by měl při přepisu být:
Prodejce má značky odloženy v depozitu, tyto s poplatkem vyzvedne, vůz odhlásí na kupujícího.
Kupující nechá vůz /i když krátkodobě/ pojistit, provede evidenční kontrolu (u auta bez STK s "drobnou" investicí za vlek),
vůz přihlásí na sebe, značky vloží zpět do depozitu. Celkově to výjde na cca 100 + 500 + 150 + ? + 800 + 100 ... to je oficiální postup, rozpitvávám to z toho důvodů, že se mi obdobný vůz podařilo "přepsat v depozitu" - tedy bez pojistky a bez evidenčky, zřejmě je to o domluvě, ale jde to.
...ještě čekám kdy se začne platit za "parkovací místo" kdekoli mimo vlastní pozemek a kdy se bude platit "mítné" za všechna motorová vozidla postupně na silnicích všech tříd.
Vzhledem k stále větší "poptávce" po "ekologické dani" schválili poslanci prozatím aspoň tento paskvil, údajně se to zrodilo v hlavách "Zelených" ale je asi jasné, že sami by podobný bulšit těžko prosadili, takže modří ptáci bodují.
V nedávném světě motorů vyšel článek "Favorit od Nového roku neprodejný ?!" (odpověď je více či méně ano )
Kromě toho, že s ekologickou daní to má společného pramálo, není zatím jasné jestli se peníze tímto způsobem vrátí do "infrastruktury" a nebo půjdou do úplně jiných "fondů".
K dotazu se vyjádřil mluvčí Automotoklubu ČR a mj. také mluvčí AAA Auto - který řekl, že se nebojí o zákazníky, protože tento zákon povede jen k tomu, že se auta nebudou přepisovat. Můj názor je trochu jiný - u nás se lidé houfně zbavují starších aut a neméně snaživě kupují nové, neboli z oné "daně" mají strach.
Je asi jasné, že si lidé opět najdou nějaké kličky, navíc samotný zákon se dle dobrého zvyku bude dolaďovat až za provozu. Mě s počátku zajimá jak se bude platit v případě starších aut v leasingu, protože v tom případě by tento "jednorázový poplatek" nejspíš zaplatil dvakrát.
K nepřepisování - je sice hezké, že vůz bude psán na jednoho majitele, ale s poviností majitele platit pojištění to takového majitele při první pojisté události způsobené úplně někým jiným na "jeho triko, z jeho pojistky" přejde ... spíš bych čekal že se začne šachovat s pojmy "majitel a provozovatel".
V kombinaci s novelou zákona o pojištění vylobovanou komorou pojistitelů pro jejich fantastický "fond", mě to donutí k dokončení přepisu u celého našeho vozového parku a deponování všech myslitelných SPZ ... jestli tohle bylo úmyslem "zákonodárců" tak gratuluju.
Zásadní informací je, že značky lze deponovat bez platné STK s poplatkem 100,-Kč, další platba proběhne při budoucím vyzvednutí SPZ z depozitu se zpětným poplatkem dle pravidla 100Kč / půl rok - což je snesitelné, při vyzvednutí už musí být STK samozřejmě platná.Vždy záleží na pohledu daného DÚ, ale výše uvedené by měl být univerzální vzor.
A ještě drobnost, "správný" oficiální /šílený / postup by měl při přepisu být:
Prodejce má značky odloženy v depozitu, tyto s poplatkem vyzvedne, vůz odhlásí na kupujícího.
Kupující nechá vůz /i když krátkodobě/ pojistit, provede evidenční kontrolu (u auta bez STK s "drobnou" investicí za vlek),
vůz přihlásí na sebe, značky vloží zpět do depozitu. Celkově to výjde na cca 100 + 500 + 150 + ? + 800 + 100 ... to je oficiální postup, rozpitvávám to z toho důvodů, že se mi obdobný vůz podařilo "přepsat v depozitu" - tedy bez pojistky a bez evidenčky, zřejmě je to o domluvě, ale jde to.
...ještě čekám kdy se začne platit za "parkovací místo" kdekoli mimo vlastní pozemek a kdy se bude platit "mítné" za všechna motorová vozidla postupně na silnicích všech tříd.
*Fiat 850 100G* 1970
*Fiat 128 A* 1971
*Fiat 128 AR* 1972
*Fiat 128 AC* 1973
*Fiat 128 AF1*
*Fiat 133* 1976
*Fiat 125 A*
* a další
__________________
*Fiat 128 A* 1971
*Fiat 128 AR* 1972
*Fiat 128 AC* 1973
*Fiat 128 AF1*
*Fiat 133* 1976
*Fiat 125 A*
* a další
__________________
- Ondrej
- Site Admin
- Příspěvky: 897
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Doubrav.
- Kontaktovat uživatele:
Re: poplatek za přeregistraci
Je to sice poněkud nad rámec tohoto tématu, ale modré průkazy skutečně platí jen do 31.12.2008 a co se jejich výměny týče:předseda píše:Teď je ještě spousta lidí/včetně mne/,kteří mají již veteránské RZ + modrý průkaz HV, ten má platnost prý do konce roku 2008.Co tedy se bude muset podniknout ,aby se dalo takovéhle vozidlo příští rok provozovat v souladu s předpisy...
-výměna probíhá na registračním místě, tedy na jednom ze 14 krajských magistrátů
-potřeba k tomu novou žádost o testování HV s malými foto (jako jsme vyplňovali u kupátka) a s kompletními podpisy klubové a krajské komise + jeden pár malých foto na nový průkaz
-výměna stojí 50,- kč
-starý průkaz si vezme pracovník na registračním místě a odevzdá ho národní autoritě Fiva
-značky, pokud jsou "zelené veteránské," zůstávají, ať už mají před Véčkem dvojčíslí označující kraj nebo ne.
Ale mám tu jeden podotek, a sice, že by se při výměně průkazu mělo prověřovat, zda vozidlo není zároveň přihlášené v registru silničních vozidel (např. dočasně odhlášeno - značky v depozitu). V takovém případě prý průkaz vyměněn nebude a veteránské značky budou odebrány
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
- Ondrej
- Site Admin
- Příspěvky: 897
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Doubrav.
- Kontaktovat uživatele:
Re: poplatek za přeregistraci
V první verzi návrhu novely o odpadech (mimochodem tvůrčí skupina KSČM-ČSSD) to opravdu nebylo a dle Dandy je to skutečně přílepek od zelených. Kdybys sledoval trochu současné dění, tak tento styl tzv. trojského koně je poslední dobou v kocourkovském parlamentu velmi oblíbený a relativně úspěšný.Marek píše:údajně se to zrodilo v hlavách "Zelených" ale je asi jasné, že sami by podobný bulšit těžko prosadili, takže modří ptáci bodují.
Novela hovoří o Státním fondu životního prostředí.není zatím jasné jestli se peníze tímto způsobem vrátí do "infrastruktury" a nebo půjdou do úplně jiných "fondů"
Majitel nemá žádnou povinnost platit pojištění. Majitel prostě zůstane, ale nová osoba se změní na provozovatele a sjedná pojištění na svoje jméno. Majitel svoje pojištění ruší.je sice hezké, že vůz bude psán na jednoho majitele, ale s poviností majitele platit pojištění...
Už jsme tu řešili případy 50,- kč za měsíc i 50,- kč za rok. Každý úředník si dělá, co chceznačky lze deponovat bez platné STK s poplatkem 100,-Kč, další platba proběhne při budoucím vyzvednutí SPZ z depozitu se zpětným poplatkem dle pravidla 100Kč / půl rok - což je snesitelné... Vždy záleží na pohledu daného DÚ, ale výše uvedené by měl být univerzální vzor.
To by měl být naprostý standard. Že to bez potíží jde, je už vyzkoušeno (alespoň co já vím) nejméně v Brně i v Praze. Vytahovat značky z depozitu při přepisu není nutné."správný" oficiální /šílený / postup by měl při přepisu být...
...že se mi obdobný vůz podařilo "přepsat v depozitu" - tedy bez pojistky a bez evidenčky, zřejmě je to o domluvě, ale jde to.
Kromě toho to nemůže být správný postup, neboť vytažení značek z depozitu není možné bez platné STK - tzn. ta by se musela zrobit jako první.
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
-
- Začátečník
- Příspěvky: 39
- Registrován: středa 23. červenec. 2008 9:44
- Bydliště: Dobruška
- Kontaktovat uživatele:
Re: poplatek za přeregistraci
Jen taková drobnost. V Hradci Králové jsou opět chytřejší než jinde a vyměňují všechny značky. Prý k tomu stejně jednou dojde tak už to dělají rovnou. Takže pokud jste někdo z královéhradeckého kraje, vezměte si sebou kromě všech papírů i staré značky. Já se pro ně taky vracel.Ondrej píše: -značky, pokud jsou "zelené veteránské," zůstávají, ať už mají před Véčkem dvojčíslí označující kraj nebo ne.
Fiat 600 D, Fiat 500 Giardiniera, Fiat Topolino, Škoda 1000 MB, Barkas B 1000, Simca 1501 ...
- 1/2 litr
- Notorický kecal
- Příspěvky: 275
- Registrován: pondělí 19. listopad. 2007 19:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: poplatek za přeregistraci
To je celkem logické, když si pořídím nepojízdný a nezpůsobilý vůz na renovaci. Problém je už s tím limitem v depositu 1,5 roku. Topolino z inzerátu bych asi do té doby dohromady nedal."správný" oficiální /šílený / postup by měl při přepisu být...
...že se mi obdobný vůz podařilo "přepsat v depozitu" - tedy bez pojistky a bez evidenčky, zřejmě je to o domluvě, ale jde to.
To by měl být naprostý standard. Že to bez potíží jde, je už vyzkoušeno (alespoň co já vím) nejméně v Brně i v Praze. Vytahovat značky z depozitu při přepisu není nutné.
Kromě toho to nemůže být správný postup, neboť vytažení značek z depozitu není možné bez platné STK - tzn. ta by se musela zrobit jako první.
A trocha z jiného soudku, dneska jsem byl vyzvednout SPZ na Steyra a co nevidím za veterána :
Naposledy upravil(a) 1/2 litr dne pondělí 3. listopad. 2008 17:07, celkem upraveno 1 x.
Fiat 500 F - 1970 Bambino
Fiat 600 D - 1962
Fiat 850 BN - 1970-2016 Rychlík
Fiat 900T - 1978 Pulmino
Fiat Uno - 1989
Steyr-Puch 700C
Fiat 600 D - 1962
Fiat 850 BN - 1970-2016 Rychlík
Fiat 900T - 1978 Pulmino
Fiat Uno - 1989
Steyr-Puch 700C
-
- Aktivista
- Příspěvky: 63
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 21:02
- Bydliště: 687 08 Buchlovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: poplatek za přeregistraci
to George_Dka:
No to je divné, pokud je mi známo, tak ve stejném kraji se značky nechávají původní, respektive se tě úředník ptá, zda si chcete ponechat původní značky.
Ve středu jsu přepsat nějaké přírustky, tak budu informovat jak to chodí v kraji Zlínském.
P.S. Jen velmi nerad bych se vzdal archaických značek na přírustcích UH 70-32 a KM 59-55!!!
No to je divné, pokud je mi známo, tak ve stejném kraji se značky nechávají původní, respektive se tě úředník ptá, zda si chcete ponechat původní značky.
Ve středu jsu přepsat nějaké přírustky, tak budu informovat jak to chodí v kraji Zlínském.
P.S. Jen velmi nerad bych se vzdal archaických značek na přírustcích UH 70-32 a KM 59-55!!!
1970 Fiat 850 Sport Coupe
1971 Fiat 125p
1969 Fiat 850 Special
1969 Fiat 500F
1977 Fiat 127
Naše vozy poskytují vysoký požitek z jízdy již při nízkých rychlostech!
1971 Fiat 125p
1969 Fiat 850 Special
1969 Fiat 500F
1977 Fiat 127
Naše vozy poskytují vysoký požitek z jízdy již při nízkých rychlostech!
- 1/2 litr
- Notorický kecal
- Příspěvky: 275
- Registrován: pondělí 19. listopad. 2007 19:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: poplatek za přeregistraci
Tom :
V tom případě doporučuji je nechat úředně "ztratit" a nechat si je doma na ozdobu. Tak mi zůstali doma z osmsetpadesátky.
Na převodu jsem jen podepsal čestné prohlášení a poplatek je v rámci převodu, čili za stracené SPZ žádný další poplatek.
V tom případě doporučuji je nechat úředně "ztratit" a nechat si je doma na ozdobu. Tak mi zůstali doma z osmsetpadesátky.
Na převodu jsem jen podepsal čestné prohlášení a poplatek je v rámci převodu, čili za stracené SPZ žádný další poplatek.
Fiat 500 F - 1970 Bambino
Fiat 600 D - 1962
Fiat 850 BN - 1970-2016 Rychlík
Fiat 900T - 1978 Pulmino
Fiat Uno - 1989
Steyr-Puch 700C
Fiat 600 D - 1962
Fiat 850 BN - 1970-2016 Rychlík
Fiat 900T - 1978 Pulmino
Fiat Uno - 1989
Steyr-Puch 700C
- Ondrej
- Site Admin
- Příspěvky: 897
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Doubrav.
- Kontaktovat uživatele:
Re: poplatek za přeregistraci
...jsem věděl, že jsem tu ty modré průkazy neměl míchat...tom píše:No to je divné, pokud je mi známo, tak ve stejném kraji se značky nechávají původní, respektive se tě úředník ptá, zda si chcete ponechat původní značky.
Tome, asi jsi nepostřehl, že George reagoval na post o veteránských RZ, tam se věci mají v tomto případě trochu jinak.
Ale ve Tvém případě, samozřejmě i když Ti úředník bude chtít vnutit novou RZ, trvej na ponechání původních - je to v kraji.
Na slavkovském úřadě dokonce zašli tak daleko, že na informační nástěnce "natvrdo" napsali, že se při přepisu vyměňují všechny okresní SPZ s výjimkou vyškovských a prostý neinformovaný opčan nad tím moc nepřemýšlí. Mně ale na poláka krásné nové 6B1 nevnutil.
George:
Bohužel, další důkaz tuposti a anarchie na úřadech českých. Ale z dobře informovaných zdrojů vím, že na jiných úřadech si neví rady ani s mnohem běžnějšími záležitostmi, než jsou veteránské RZ, o informovanosti o nových zákonech nemluvě...
Pullitr:
Tak to je už hodně drsnej veterán...
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
- 1/2 litr
- Notorický kecal
- Příspěvky: 275
- Registrován: pondělí 19. listopad. 2007 19:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: poplatek za přeregistraci
Ondrej :
Jo, kvůli tobě jsem ho nafotil, věděl jsem, že se ti bude moooooc líbit. Co, kdyby jsem chtěl testovat VW, nešloby to ???
-Blbá otázka-
Jo, kvůli tobě jsem ho nafotil, věděl jsem, že se ti bude moooooc líbit. Co, kdyby jsem chtěl testovat VW, nešloby to ???
-Blbá otázka-
Fiat 500 F - 1970 Bambino
Fiat 600 D - 1962
Fiat 850 BN - 1970-2016 Rychlík
Fiat 900T - 1978 Pulmino
Fiat Uno - 1989
Steyr-Puch 700C
Fiat 600 D - 1962
Fiat 850 BN - 1970-2016 Rychlík
Fiat 900T - 1978 Pulmino
Fiat Uno - 1989
Steyr-Puch 700C
- Ondrej
- Site Admin
- Příspěvky: 897
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Doubrav.
- Kontaktovat uživatele:
Re: poplatek za přeregistraci
Přidám jeden hodnotný odkaz, týkající se novely zákona o pojištění platné od 1.1.2009 - sledujte ZDE.
Za každý den, kdy vozidlo, vedené v registru, nebude pojištěno, bude ČKP po majitelích vedených v registru vymáhat pokutu vznešeně nazvanou příspěvek ve výši 50 - 70 kč denně
Ale vpodstatě je tam zároveň návod, jak se tomu vyhnout.....
Za každý den, kdy vozidlo, vedené v registru, nebude pojištěno, bude ČKP po majitelích vedených v registru vymáhat pokutu vznešeně nazvanou příspěvek ve výši 50 - 70 kč denně
Ale vpodstatě je tam zároveň návod, jak se tomu vyhnout.....
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
-
- Začátečník
- Příspěvky: 39
- Registrován: středa 23. červenec. 2008 9:44
- Bydliště: Dobruška
- Kontaktovat uživatele:
Re: poplatek za přeregistraci
Tak jsem si právě ověřil, jaký v tom mají guláš. Na uvedených stránkách jsem si cvičně chtěl ověřit jestli platím pojistku. Zadal jsem moji SPZ (3H60013) a zjistil jsem, že pod tímhle číslem jsou pojištěný dvě auta. Ale aspoň jedno je moje
Fiat 600 D, Fiat 500 Giardiniera, Fiat Topolino, Škoda 1000 MB, Barkas B 1000, Simca 1501 ...
- Radek
- Site Admin
- Příspěvky: 283
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Praha 7
- Kontaktovat uživatele:
Re: poplatek za přeregistraci
Hm, opravdu jim to nějak nefunguje. Jak Clio, tak Megane údajně nejsou a nebyly pojištěny.
Radek
- Marek
- Aktivista
- Příspěvky: 96
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: poplatek za přeregistraci
Ano, ale k "přihlášení vozidla na nového majitele" je bezpodmínečně nutná "evidenční kontrola" /kterou neudělám bez pojištění a bez SPZ a SPZ nedostanu bez STK / vyjímku přehlášení v depozitu, si opět zřejmě vyrobili úředníci - bohužel ne všichni.Ondrej píše:V první verzi návrhu novely o odpadech (mimochodem tvůrčí skupina KSČM-ČSSD) to opravdu nebylo a dle Dandy je to skutečně přílepek od zelených.Současné dění sleduju jedním uchem tam - druhým ven, protože delší vystavení politickému vlivu může zanechat trvalé následky.Ondrej píše:Kdybys sledoval trochu současné dění, tak tento styl tzv. trojského koně je poslední dobou v kocourkovském parlamentu velmi oblíbený a relativně úspěšný.
Styl "trojského koně" je zaběhnutá praktika a od zelených to bylo "na truc" že se jim nepodařilo vynutit /prosadit/ ekologickou daň,
navíc tímhle nesmyslem zabili několi much jednou ranou - pojišťovny nebudou muset v takové míře sponzorovat řidiče, kteří ujeli z místa nehody,
v určitém směru se udělá pořádek v registru vozidel, omladí se vozový park, podpoří se prodej nových automobilů a sníží se dovoz starých ojetin,
což bude mít relativně pozitivní dopad na ekologii a jak už si podotknul - budou mít jistý zdroj přímů pro své ministerstvo.
To že bych je za to nakopal do p. .e nebudu rozvádět
... ono v naší politice asi není umění místo několika propracovaných zákonů vymyslet jeden,
který sice ikdyž se tak tváří tyto nenahradí a navíc zasáhne co největší množství lidí ... holt politika.
není zatím jasné jestli se peníze tímto způsobem vrátí do "infrastruktury" a nebo půjdou do úplně jiných "fondů"Takže jasní zelení.Ondrej píše:Novela hovoří o Státním fondu životního prostředí.
je sice hezké, že vůz bude psán na jednoho majitele, ale s poviností majitele platit pojištění...Majitel možná nemá povinnost platit pojištění, pojištění může platit provozovatel, ale zároveň pokud jej neplatí je majitel povinnen odevzdat SPZ příslušnému úřadu evidence:Ondrej píše:Majitel nemá žádnou povinnost platit pojištění. Majitel prostě zůstane, ale nová osoba se změní na provozovatele a sjedná pojištění na svoje jméno. Majitel svoje pojištění ruší.Takže majitel je jednou pro vždy zodpovědný za svůj vůz a dobrovolně si na sebe cizí zodpovědnost vezme málokdo.Kód: Vybrat vše
(1) Fyzická osoba se dopustí přestupku tím, že a) v rozporu s § 1 odst. 2 provozuje vozidlo bez pojištění odpovědnosti, b) jako vlastník vozidla v rozporu s § 15 odst. 5 neodevzdá státní poznávací značku a osvědčení o registraci vozidla
Když nad tím tak uvažuju - z pohledu pojišťovny - Mě, jako zástupce pojistitele, zajímá "POJISTNÍK" tedy zjednodušeně plátce pojistného,
tím může být majitel vozu i provozovatel, ve výsledku po kom vyžaduji výši pojistného už mě jako pojistitele nezajímá /hlavně když to sype/.
Takže když rozstřelím firemní auto, u kterého jsem uveden jako provozovatel, pojišťovna se vypořádá s majitelem vozu /logicky - co mi je po řidiči, když předmět pojištění není jeho/ a na něm následně je, "co udělá" (s) provozovatelem. Každopádně pokud teoreticky já budu majitelem vozu a můj otec provozovatel se v něm vyseká - já opět přicházím o bonusy ...
Je to pěkná kaše, ale osobně bych s klidným svědomím neprodal auto "provozovateli"
značky lze deponovat bez platné STK s poplatkem 100,-Kč, další platba proběhne při budoucím vyzvednutí SPZ z depozitu se zpětným poplatkem dle pravidla 100Kč / půl rok - což je snesitelné... Vždy záleží na pohledu daného DÚ, ale výše uvedené by měl být univerzální vzor.Ano, proto jsem napsal Vždy záleží na pohledu daného DÚ protože pokud je někde možnost "do nebe volající" volnosti ve vysvětlování si zákona, tak je to právě na Dopravních úřadech ... aspoň tam se mě to výrazně dotýká a každá návštěva je pro mě novou novou neuvěřitelnou zkušeností.Ondrej píše: Už jsme tu řešili případy 50,- kč za měsíc i 50,- kč za rok. Každý úředník si dělá, co chce
To by měl být naprostý standard. Že to bez potíží jde, je už vyzkoušeno (alespoň co já vím) nejméně v Brně i v Praze. Vytahovat značky z depozitu při přepisu není nutné."správný" oficiální /šílený / postup by měl při přepisu být...
...že se mi obdobný vůz podařilo "přepsat v depozitu" - tedy bez pojistky a bez evidenčky, zřejmě je to o domluvě, ale jde to.Ondrej píše:Kromě toho to nemůže být správný postup, neboť vytažení značek z depozitu není možné bez platné STK - tzn. ta by se musela zrobit jako první.
*Fiat 850 100G* 1970
*Fiat 128 A* 1971
*Fiat 128 AR* 1972
*Fiat 128 AC* 1973
*Fiat 128 AF1*
*Fiat 133* 1976
*Fiat 125 A*
* a další
__________________
*Fiat 128 A* 1971
*Fiat 128 AR* 1972
*Fiat 128 AC* 1973
*Fiat 128 AF1*
*Fiat 133* 1976
*Fiat 125 A*
* a další
__________________
Re: poplatek za přeregistraci
Je to tak - "jiný kraj-jiný mrav". U nás to bez problémů jde, dvě poslední auta,co jsem kupoval, jsme přehlašovali v depozitu, který zatím neomezeně prodlužují vždy o dalšího půl roku za 50,- Kč.Marek píše:vyjímku přehlášení v depozitu, si opět zřejmě vyrobili úředníci - bohužel ne všichni.
- Marek
- Aktivista
- Příspěvky: 96
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: poplatek za přeregistraci
Dost dobrá stránka, takže u mě to vše souhlasí jak má - půlka aut sice nepojištěných, ale co ... za každé 40 000,- Kč pokuty a 70kč/den ?! Co to je pro nás milionáře, navíc to údajně budou moci vymáhat i zpětně (otázka je jestli zpětně aspoň počínaje 1.1.2009 nebo ještě víc dozadu) ale co, nějaká ta nezaplacená poukázka ... následně mi exekutor zabaví některý z vraků ... fantazie ... ušetřím za ekologickou likvidaci
Black:
Doufám, že u nás budou také hodní ... nejvyhlášenější široko daleko jsou Otrokovice tam je nejlepší chodit zrovna s advokátem.
Black:
Doufám, že u nás budou také hodní ... nejvyhlášenější široko daleko jsou Otrokovice tam je nejlepší chodit zrovna s advokátem.
*Fiat 850 100G* 1970
*Fiat 128 A* 1971
*Fiat 128 AR* 1972
*Fiat 128 AC* 1973
*Fiat 128 AF1*
*Fiat 133* 1976
*Fiat 125 A*
* a další
__________________
*Fiat 128 A* 1971
*Fiat 128 AR* 1972
*Fiat 128 AC* 1973
*Fiat 128 AF1*
*Fiat 133* 1976
*Fiat 125 A*
* a další
__________________
- zastavaman
- Diskusní matador
- Příspěvky: 177
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Kontaktovat uživatele:
Re: poplatek za přeregistraci
zastava u čpoj pojištěná prý není (zrovna v pátek jsem do pojišťovny volal a ověřoval si, jestli mám ručení zaplacení, nějak jsem zapomněl jestli jsem to platil nebo ne)
v3s taky neni
- obě auta mej ručení pro veterány
normální auto u generali jo
trabant u čpp taky jo
čili hokej v tom je, myslím že částečně i díky veteránskýmu pojištění
v3s taky neni
- obě auta mej ručení pro veterány
normální auto u generali jo
trabant u čpp taky jo
čili hokej v tom je, myslím že částečně i díky veteránskýmu pojištění
Zastava je stejně nejlepší Fiat
- Ondrej
- Site Admin
- Příspěvky: 897
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Doubrav.
- Kontaktovat uživatele:
Re: poplatek za přeregistraci
Tenhle příklad jsem nepochopil. Už dříve jsem napsal, že by v případě odlišného majitele a provozovatele mělo být pro oba samozřejmostí, že majitel svoje pojištění ruší a provozovatel si sjednává nové pojištění na sebe - takže nevím, proč by majitel měl přicházet o bonusy.Marek píše:Každopádně pokud teoreticky já budu majitelem vozu a můj otec provozovatel se v něm vyseká - já opět přicházím o bonusy ...
Kromě toho nový provozovatel vozu (aneb kupec po novém roce...) by se zapsal i do velkého TP.
To je problém majitelů. Buď po novém roce sníží cenu natolik, že to bude pro kupce zajímavé i s tou ekodaní při přihlašování, anebo z kupce udělají oficiálně provozovatele a ošetří si to nějakou smlouvou o užívání/ provozování vozu nebo něčím podobným a bude na nich, co uznají za výhodnější.Je to pěkná kaše, ale osobně bych s klidným svědomím neprodal auto "provozovateli"
Anebo mají natolik zajímavý vůz, že je ekodaň při prodeji neohrozí...
Nebojím se, že by si český člověk nenašel cestu
Není, protože ty doklady v depozitu zůstávají a bude-li je chtít nový majitel oživit, bude muset nejdřív absolvovat kompletní STK a tam probíhá i kontrola výrobních údajů, neboli evidenčka.Ano, ale k "přihlášení vozidla na nového majitele" je bezpodmínečně nutná "evidenční kontrola"...
Takže nový majitel ty doklady k použití stejně nezíská, dokud to tou evidenčkou neproběhne. Kapišto?
I to je na té stránce uvedeno, vymahatelnost začíná 1.1.2009, zákon neplatí retrospektivně...navíc to údajně budou moci vymáhat i zpětně (otázka je jestli zpětně aspoň počínaje 1.1.2009 nebo ještě víc dozadu)...
Radek, George_Dka a td.:
Protože s databází ČKP pracuju docela často, můžu říct, že nevýskyt vozu v databázi dle zadané RZ v zásadě bývá z důvodů:
- jedná se o novou smlouvu, ČKP má totiž na zanesení do databáze 1 měsíc
- při sjednání smlouvy byla na voze RZ, která se při přihlašování vozu měnila:
a) v databázi je pojistka vedena pod tou starou RZ, protože pojištěný nenahlásil pojišťovně novou
b) v databázi je pojistka vedena pod tou starou RZ, přestože pojištěný nahlásil pojišťovně novou
- při sjednání smlouvy vůz RZ neměl nebo úředník nebyl blbý a jelikož veděl, že se RZ bude měnit, smlouvu sjednal na VIN:
a) majitel/pojištěný dostal na úřadě při přihlašování vozu novou RZ, kterou však pojišťovně nenahlásil
b) majitel/pojištěný dostal na úřadě při přihlašování vozu novou RZ, kterou pojišťovně nahlásil, ale přesto se v databázi neobjevila:
1) vozidlo je dál pojištěno na VIN a tedy v databázi dle RZ nedohledatelné
2) pojišťovací úředník se při zadávání RZ do databáze překlepl (a že tam těch překlepů není málo)
Kromě toho tam nenajdete naprostou většinu policejních vozů, z trochu jiných důvodů.
Osobně mám také jeden svůj vůz v databázi dohledatelný zároveň pod dvěma RZ, přičemž změnu té jedné z nich jsem nahlásil už v prosinci minulého roku (leč zůstala tam spolu s pojištěním).
Takže údaje z ČKP brát s rezervou.
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
- Radek
- Site Admin
- Příspěvky: 283
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Praha 7
- Kontaktovat uživatele:
Re: poplatek za přeregistraci
Na Cliu jsem měl po celou dobu stejnou RZ, smlouva byla psána na RZ a přesto tam není. Ale co - to není moje starost. Já mám svědomí čisté.Ondrej píše:Radek, George_Dka a td.:
Protože s databází ČKP pracuju docela často, můžu říct, že nevýskyt vozu v databázi dle zadané RZ v zásadě bývá z důvodů:
- jedná se o novou smlouvu, ČKP má totiž na zanesení do databáze 1 měsíc
- při sjednání smlouvy byla na voze RZ, která se při přihlašování vozu měnila:
a) v databázi je pojistka vedena pod tou starou RZ, protože pojištěný nenahlásil pojišťovně novou
b) v databázi je pojistka vedena pod tou starou RZ, přestože pojištěný nahlásil pojišťovně novou
- při sjednání smlouvy vůz RZ neměl nebo úředník nebyl blbý a jelikož veděl, že se RZ bude měnit, smlouvu sjednal na VIN:
a) majitel/pojištěný dostal na úřadě při přihlašování vozu novou RZ, kterou však pojišťovně nenahlásil
b) majitel/pojištěný dostal na úřadě při přihlašování vozu novou RZ, kterou pojišťovně nahlásil, ale přesto se v databázi neobjevila:
1) vozidlo je dál pojištěno na VIN a tedy v databázi dle RZ nedohledatelné
2) pojišťovací úředník se při zadávání RZ do databáze překlepl (a že tam těch překlepů není málo)
Kromě toho tam nenajdete naprostou většinu policejních vozů, z trochu jiných důvodů.
Osobně mám také jeden svůj vůz v databázi dohledatelný zároveň pod dvěma RZ, přičemž změnu té jedné z nich jsem nahlásil už v prosinci minulého roku (leč zůstala tam spolu s pojištěním).
Takže údaje z ČKP brát s rezervou.
Radek
- 1/2 litr
- Notorický kecal
- Příspěvky: 275
- Registrován: pondělí 19. listopad. 2007 19:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: poplatek za přeregistraci
No já nevím, na Steyra jsem žádnou evidenčku nedělal a čísla už mám doma. Zajímavější je jak se na čísla v depozitu dostala červená známka z TK, když první STK jsem dělal před výletem Peklo. Při vyzvedávání z depozitu tak strhla starou a nalepila tu správnou, kterou jsem skutečně udělal.Není, protože ty doklady v depozitu zůstávají a bude-li je chtít nový majitel oživit, bude muset nejdřív absolvovat kompletní STK a tam probíhá i kontrola výrobních údajů, neboli evidenčka.
Takže nový majitel ty doklady k použití stejně nezíská, dokud to tou evidenčkou neproběhne. Kapišto?
Kdybych to věděl dřív, šel jsem rovnou na depozit a STK jsem nemusel řešit vůbec. Inu jak už zde bylo řečeno "jiný úředník, jiný mrav."
Fiat 500 F - 1970 Bambino
Fiat 600 D - 1962
Fiat 850 BN - 1970-2016 Rychlík
Fiat 900T - 1978 Pulmino
Fiat Uno - 1989
Steyr-Puch 700C
Fiat 600 D - 1962
Fiat 850 BN - 1970-2016 Rychlík
Fiat 900T - 1978 Pulmino
Fiat Uno - 1989
Steyr-Puch 700C
Re: poplatek za přeregistraci
Je dobrý, jak se info na těchto stránkách dost zásadně mění. Ještě včera ráno tam bylo, že k vyřazení neexistujícího vozidla z evidence stačí do konce letošního roku písemné čestné prohlášení majitele, a odpoledne už to změnili na správní řízení.Ondrej píše:Přidám jeden hodnotný odkaz, týkající se novely zákona o pojištění platné od 1.1.2009 - sledujte ZDE......
- zastavaman
- Diskusní matador
- Příspěvky: 177
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Kontaktovat uživatele:
Re: poplatek za přeregistraci
ondřej: fakt v tom vidim velkej bordel spojenej s veteránskym pojištěnim, nebo zastava je stále u české pojišťovny, leč v systému čkp je pouze pojistka do 19.8.2007, kdy sem to předělal na veterásnkou sazbu (a tedy novou smlouvu) - SPZ je stále stejná... prakticky to samý platí u V3S, která má značku z roku raz dva a pojištění je teď u čpp
Zastava je stejně nejlepší Fiat
- Ondrej
- Site Admin
- Příspěvky: 897
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Doubrav.
- Kontaktovat uživatele:
Re: poplatek za přeregistraci
Dobrý postřeh a každopádně pěkný svinstvoBlack píše:Je dobrý, jak se info na těchto stránkách dost zásadně mění...
Docela by mne zajímalo, zda jde o svévolnou aktivitu ČKP (zastrašování) nebo příkaz "shora".
Zrovna jsem si říkal, že to čestné prohlášení by bylo asi jediným schůdným řešením, jak se zbavit dosud platných dokladů na Š Favorita, které tu matce zbyly po vozu, ktetrý byl před necelými 4 léty zmizen. Celou tu dobu to nikoho nezajímalo...
Teď z toho mám takový docela smíšený pocit...
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...