XXV. ročník setkání italských automobilů v Poděbradech se koná 20. dubna 2024.

Fiat 600 & 500 Action

Co proběhlo a co se bude dít?
Kaca
Návštěvník

Fiat 600 & 500 Action 2007

Příspěvek od Kaca »

mam ja to ale smulu...vcera me navstivila angina a nechce se me pustit...takze misto fiataction budu nastvane lezet doma v posteli a brat antibiotika... sakra!!!!!!!! :-( tak at se vam fiataction vydari
Tříprsťák
Návštěvník

Příspěvek od Tříprsťák »

Kačko, tak se hlavně brzy uzdrav. Je to smůla. Někdy se halt nepoštěstí...
předseda
Návštěvník

Příspěvek od předseda »

hospoda tedy bude až 13.8./po/já mám tento týden dovolenou. Kačko ,doufám ,že Tě angína do té doby opustí,my ,co jsme stanovali ve Svijanech jí zase můžeme očekávat,v noci byla zima ,jak v carském Rusku. V to pondělí už si řekneme definitivní podobu pražské fiatí akce!Každý ví na co a kde je potřeba se zeptat./náplavka,Malostranské,Okoř,Roztoky/ Action výborná,počasí také /až na noční teploty/Chtěli jsme se jako FCC zůčastnit fotbálku ,ale pořadatelé jsme neukecali?!Jinak byly určité nepřesnosti v zařazování vozů do kategorií v závodě do vrchu ! Tímto se chci omluvit hlavně Ivošovi/tedy jeho bráchovi/ ,že jsem mu vyfoukl/vinou pořadatelů/ medaili!Zařadili mě totiž do kategorie do 900 ccm /kupátko má 903 ccm/!V kategorii nad 900 cm mohl startovat spider F 850 /Tizlovi/,kupé F850/p. Bína/, kupé ze Slovenska a také celkově předělaná F 600 s motorem z Fiatu Uno turbo 1300ccm,ale bohužel nikdo z nich nejel ,takže nejrychlejším vozem v této kategorii byl opět Slávek D. se svojí F600 s motorem 1300 OHC!!!Ani vlastně nevím ,jestli v této katogorii někdo další startoval??!!Já bych tedy i v této málo zastoupené kategorii mohl stát na "bedně" a nemusel jsem připravit o medaili Ivošův tým o medaili ve slabší kategorii.V nejslabší kategorii zase vyhrála F500 s motem z Malucha?!To je zatím první zpravodajství po návratu.
Michal
Návštěvník

Příspěvek od Michal »

Karle nevím kde se stala chyba, ale pořadatelé se řídí podle registračních listů, které vyplňují účastníci srazu sami. Více zde http://www.f600club.cz/action2007.html
Návštěvník

Příspěvek od »

to Předseda: tvou zmiňované nedostatky na Action nebyly zdaleka jediný. Po 3 letech jsem se letos vydala na Action a vrátila jsem se zklamaná a naštvaná. Že soutěž elegance vyhrál v F600 nevzhledný vůz Multipla nad nádhernou tmavěmodou šestistovkou, snad se nikdo neurazí, ale naprosto bezkonkurenční, by bylo ještě obhajitelný - rarita atd...., ale kategorii F500 vyhrálo Autobianchi Ing. Semanka. To je ... co dodat. Nemluvě na kategorii nejvzdálenější účastník. Opět Semanko - auto na henkru. Nemám slov. Zklamání na celé čáře. A nejsem jediná.
Kronicar
Návštěvník

Příspěvek od Kronicar »

předseda to už neukecáš...... :-)) Petulcha Já bych ty pořadatele zase tolik nehaněl. Soutěž elegance je pouze věcí názoru, uznávám, že Multipla není zrovna vrchol elegance, navíc by potřebovala nový kabát, ale je zajímavá, nevšední a jednou z mála jezdících (ne-li jedinou) po srazech, cenu si jistě zaslouží. I když nazývat ji cena elegance...? Tmavě modrý Fiat 600 D Honzy Šipky je v super stavu a cenu by jistě zasloužil také. Kategorie F 500? Autobianchi sice není Fiat, ale je to příbuzný typ a navíc je v top stavu. Vítěze vybírají čistě pořadatelé a je to jejich volba, když bylo hlasováno "lidem" vyhrávala mnohdy vozidla nad kterými člověk jen žasl a s elegancí neměla pranic společného..... S nevzdálenějším účastníkem souhlasím s Tebou, naložit auto na vlek nebo do dodávky není nic co by bylo třeba oceňovat, dle mého se počítá doprava po vlastní ose..... Jinak oceňuji snahu pořadatelů o pohodový průběh akce a letos poprvé i jakž takž dodržení časového plánu. Ovšem jsme zklamáni zamítnutím přihlášení teamu FCC do fotbal mače. Zvažte napřesrok účast více družstev....
Renda ze Záboří
Návštěvník

Příspěvek od Renda ze Záboří »

Doporučuju všem kritikům Actionu 2007, ať si zkusí sami zorganizovat podobně rozsáhlý podnik a pak teprve něco říkají! Rozhodně nebylo vše perfektní, ale určitě plusy značně převážily! Ostatně komu se to nelíbilo ať příště nejezdí - osobně se pak rád přijedu podívat na tu velkolepou a bezchybnou akci, kterou jistě připraví....
Libor
Návštěvník

Příspěvek od Libor »

Tak ceny elegance po dlouhé době konečně jakž takž odpovídaly realitě oproti minulým rokům.Řekl bych že Bianchina je celkem dost velká pětistovka co se techniky týče.Ač je dle mého teda jistě obdivuhodnější dojet po vlastní ose,tak na faktu,že byl nejvzdálenější to nic nemění. Ale hodnotí se mi to asi jinak, páč já na sraz nejedu kvůli cenám, diplomům atd atd..(ale semosebou je má šestistovka nejhezčí:o)))).... mi se zdál sraz udělán dobře, i když vše se dá zlepšovat.
Karel
Návštěvník

Příspěvek od Karel »

Co se týče té ceny za nejvzdálenějšího účastníka, tak pro mě je volba jasná a od pořadatelů správná. Pokud někdo ujede jen pár desítek km, ale po vlastní ose - je to určitě chválihodné a pro některé fiátky i velký úspěch, ale pokud se někomu chce trmácet (byť na podválu) přes celou republiku a ještě za hranice - tak to si podle mě cenu zaslouží. A myslím si, že kdyby přijel třeba někdo z Polska, Maďarska nebo ze vzdálenější části Německa tak by tu cenu získal on. Ale je to jen můj osobní názor a věřím tomu, že se mnou mnozí nebudou souhlasit.
Kronicar
Návštěvník

Příspěvek od Kronicar »

Karel jenže jeden slovenský účastník přijel s Fiatem 850 SC po vlastní ose a ten si to dle mého zasloužil více.....
Ondrej
Návštěvník

Příspěvek od Ondrej »

Michal: hm, pěkné, z tohohle se už předseda nevykecá :o) Jinak co se hodnocení soutěže elegance a nejvzdálenějšího účastníka týče, musím podpořit Kronikáře, mám na to stejný názor... proti multiple ani bianchině nemám námitek, na sraz však přijel Roman až z Bratislavy po vlastní ose, což bych řekl je záslužnější, než pár hodin v novém ducatu. Ale budiž...
předseda
Návštěvník

Příspěvek od předseda »

to Michal OK,příští rok se polepším ,vlastně chtěl bych už přijet normální Berlinou,takže kategorie už bude opravdu souhlasit.Karel
Petulcha
Návštěvník

Příspěvek od Petulcha »

To Renda ze Záboří: nehodnotila jsem organizaci srazu, vím jak je těžký něco uspořádat, ale vybraná auta. Vyhlásit vítězem soutěže elegance mezi FIATy 500 autobianchi je, slušně řečeno, zvláštní. A pokud Vám to nepřipadá, tak je mi to líto. Můj celkový pocit z Action 2007 v důsledku vyhlášení těchto kategorií je velké zklamání. Do té doby bylo vše o.k. (když pominu, že neměli točený nealko :,-( - kofolu nebo tak). Prostě mě to zklamalo. Akorád to narozdíl od spousty jiných řeknu veřejně. Když jsem byla na Actionu naposled, tak tam bylo cca 100 aut. Co dodat.
Renda ze Záboří
Návštěvník

Příspěvek od Renda ze Záboří »

Petulcha: Již poměrně dlouhá léta je mi jasný, že lidi pijící nealko prudí o dost víc než my, kteří ještě můžeme konzumovat i alko! Vzhledem k posunu termínu bohužel nikomu nedošlo, že bude takový vedro a sudový limošky (kofola) se fakt nedaly nikde 3 dny před srazem sehnat!!!! Řady pořadatelů byly též značně prořídlé a zaneprázdněné a vzhledem k těmto problémům mi připadá malicherné řešit něčí první místo oproti jinému! Na sraz jezdím hlavně pomoci a pokecat s lidma, které třeba dlouho nevidím a kdo získá jakou cenu je mi fakt u pr..le... A protože vím, že si dost lidí nechá auta renovovat u různých firem, tak je to asi stejný jako ten odvoz na valníku! A jistota, že nechá-li se rozhodovat o eleganci účastník srazu, tak si většina lidí hlasovacím lístkem cosi vytře a Ti domluvivší se, pak hravě třeba s 5 hlasy zvítězí, mi říká, že je to ve finále jedno! Jo a komu jde o to, aby na srazu fakt něco hodnotnýho vyhrál, tak v Italii po zaplacení 150,- euro a dalších litrů korun za benzin a bydlo to myslím s tím nejvzdálenějším účastníkem určitě vyjde - fuj nějakej blb to přitáh na podvalníku z Norska takže zas nic - ach Ti pořadatelé............
Libor
Návštěvník

Příspěvek od Libor »

nevím,zda je stejný počet provozuschopných 500/600 jako před třemi lety... možná i v tomhle bych viděl lehký pokles počtu aut
předseda
Návštěvník

Příspěvek od předseda »

Libor myslím ,že se sjel docela slušný počet aut ,vždyť akce byla v jiném termínu,jsou prázdniny a dovolené?! Co se týká nejvzdálenějšího účastníka ,také bych dal přednost druhému kolegovi ze Slovenska ,kteý přijel po vlastní ose./F850 SC/ Teď po dovolené s Fiaty na Ostravsku a Slezsku si ještě více cením lidí ,kteří přijedou k nám do Čech na srazy /F600 a hlavně F 500/ po vlastní ose z těchto končin naší vlasti!Já jel jednu cestu 530 km a měl jsem toho plné "kecky" a to jsem jel pohodlnější F 850SC.
Libor
Návštěvník

Příspěvek od Libor »

tak já nikde nepsal,že se "srazilo" málo aut... Petulcha měla ten pocit.. já myslím,že účast byla slušná
Ondrej
Návštěvník

Příspěvek od Ondrej »

Mno, myslím, že ohledně "blbýho" hodnocení už tu bylo napsáno dost, teď trochu z jiného soudku: kdo byl na Action, ten to už ví, kdo nebyl a má zájem o testování na Berounsku, nechť si připraví 2ks foto s levopředním a 2ks s pravozadním pohledem o rozměru 6x9cm. Vůz přes celý formát, jednolité pozadí... abych to do té žádosti o testování mohl rovnou vlepit a stvrdit štemplem.
Dav
Návštěvník

Příspěvek od Dav »

Ještě k Action - myslím, že to vůbec nebylo tak špatné a souhlasím s Rendou E. - ať si to někdo zkusí zorganizovat /nevýdělečně a ve svém volném čase/ za pár korun a lépe a budeme kritizovat. pozn. nejsem členem příšovického klubu....
Petulcha
Návštěvník

Příspěvek od Petulcha »

Libor: nenapsala jsem, že bylo málo aut, tak mi to nepřisuzuj. Pouze jsem poukázala na každým rokem snižující se účast. Což mi potvrdili přátelé, kteří jezdí každej rok. Renda za Záboří&Dav: přečtěte si prosím znovu můj první příspěvek, nehodnotila jsem action a její organizaci (jeden o voze druhej o koze)! O kofole jsem se zmínila, abych naznačila, že action byla o.k. a že jediný co bych vytkla bylo nealko - bezvýznamná prkotina. Pouze jsem napsala, že se mi nelíbilo jakýmu autu byla udělena cena elegance v kategorii Fiat 500! A že kategorie nejvzdálenější účastník taky pár lidí znechutila! Ať lidi vozí auta na henkru my s Topolinem asi taky nepřijedem po své ose, ale cena pro nejvzdálenějšího účastníka je o něčem jiným. O organizaci nepadlo ani slovo. Co se týká hodnostnosti cen, nejezdím na srazy kvůli výhře a ani nikoho takovýho neznám. Jezdím se tam pobavit.Před lety jsem na action nějakou cenu vyhrála, ale mnohem větší radost mi ten rok udělalo 5.místo na kterým se můj Honzík umístil v soutěži elegance - nikdo z přátel mi nedal hlas, byly od cizích lidí!!! To byla moje trofej! Tím končím! Nechci tady dělat nepříjemnou atmosféru. Chcete-li někdo reagovat na můj příspěvek, napište mi mail nebo vydržte do dubna do Poděbrad. :-) petulcha@post.cz
Kronicar
Návštěvník

Příspěvek od Kronicar »

Tak jen tak stručně..... Tradiční akce F 600 a 500 Action ve Svijanském Újezdu pořádaná kolegy z příšovického F 600clubu. Účast FCC je očekávána s napětím, většina majitelů vozů F 500, 600, 850 je v pohotovosti. Pátek. Chceme přijet nějak rozumně, třeba okolo šesté, bude oficiální zahájení setkání a začnou nějaké soutěže..... Samozřejmě plánujeme příjezd ve velkém stylu, kolona několika Fiatů. Sraz v Brandýse nad Labem, obvyklé místo. Nestíhám, doprava a tak podobně, čas srazu se posouvá na šestou odpoledne. Jsem na místě, ovšem rozšíření kolony se nekoná, Kačka marodí, Marcela se chystá až v sobotu. Naštěstí přijíždí Honza s F 500, zachraňuje kolonu a rozšiřuje ji na dva vozy. Další zastávka je o 20 km dále, na zámku Bon Repos. Čeká na nás F 500 Ivoše a jeho další vůz F 850, kterou půjčuje bratrovi. Máme soukromou exkurzi zámeckých interiérů i exteriérů, bohužel částečně v rekonstrukci. Čas letí, je téměř osm. Zrychleným přesunem likvidujeme vzdálenost Předměřice – Svijanský Újezd. Do areálu koupaliště přijíždíme přesně v devět, soutěžení právě končí.... Akce začíná tradičně fiatářsky, Dave z Mladé Boleslavi kuchá přední prasátko, nějak to prý blbě brzdí.... Stavíme stany a zdravíme s dalšími členy klubu – Karlem a Pedrem (F 850 SC), Enzem (F 850), Vlasovcem a Ondrejem (F 600 D), Vojtou a spol. (F 127). V podstatě celý večer se jen zdravíme s nějakými známými fiatáři...... 22:00, čas startu noční jízdy. Několik minut zpoždění, pohoda není kam spěchat, soutěží přeci dost aut. Ale co to? Na startu není téměř nikdo? Ach, už je to dobré. Najednou je na startu dobrá dvacítka Fiatů a posádek těšících se na noční dobrodružství. Hladoví kolegové z FCC si dávají na čas, restaurace nestíhá nenadálý nával strávníků a tak jídlo dostávají po hodinovém čekání. To již na startu stojí pouze jediný Fiat, můj. Posbírám posádku, toulá se po všech čertech, vyhazuji z místa navigátora Vojtu, loni navigace nebyla nic moc. Usedá dozadu, se svými téměř dvěma metry má v šestikuli trochu problémy, ale nějak se vejde. Dopředu si sedá Pavla. Teprve v průběhu jízdy zjišťuji, že neví jak se orientovat v itineráři..... Kupodivu nebloudíme, vcelku bez problémů nalézáme samokontroly i místa kontrol. První úkol: na čas a ve tmě nasadit figuríně podprsenku. Zajímavé!!!! Nebýt to figurína neváhal bych, ale takto??? Nuž v posádce je žena, musí to zvládat každý den, je rozhodnuto. Pavla se chopí situace, ve tmě nalézt správný konec podprsenky není nic snadného, navléká, n
Kronicar
Návštěvník

Příspěvek od Kronicar »

Pavla se chopí situace, ve tmě nalézt správný konec podprsenky není nic snadného, navléká, nedaří se. Podprsenka nejde zapnout, nějak se to zašprclo. Aj, padá ramínko. Pořadatelé jsou neoblomní, podprsenka musí sedět! Ramínko se vyvléká a navíc rozepíná. Ztrácíme drahocenné vteřinky. Už je to. Tssss. Prý zatím nejhorší čas. To příliš nepovzbudí, startovali jsme mezi posledními..... Dále. Opět nějaká zajímavost? Hledání hesla v kukuřičném poli. Bezva! Dusáme mezi klasy, najít heslo není problém, oběšenec mezi pochodněmi se nedá přehlédnout. Ale....? Složte heslo z písmen.... nějaký fór či co? Čučíme na písmenka a ne a ne nás něco napadnout. Prostě nic. Zde se ukázala prozřetelnost naložit do vozu vícečlennou posádku, Eliška hlásí úspěšné splnění úkolu, zapisujeme si, odjíždíme. Alkohol tester, alespoň tak je nám prezentován další úkol, nakonec to měří rychlost ..... fuku? Safra, jak to nazvat? Prostě do té věcičky musíte mocně foukat a změří to rychlost větru. Ha, ha vtipálci do toho chtěli foukat z riti..... A poslední úkol? Poslední úkol? Teď si nemohu vzpomenout..... Už vím. Lukostřelba. Bojuji sám za sebe. První šíp trčí v terči, dva body. Nic moc, další bude lepší. Vedle. Sakra! Tak teď. Zásah! Bohužel bez bodu. Schválně sleduji další posádky, šípy létají všude, jen do terče ne. Takže nakonec se dvěma body až tak špatný nejsem..... Cíl. Cíl? Uteklo to rychle. Projeli jsme všechno správně? V cíli je nějak málo posádek.... Zjišťujeme důvod. Aha, v itineráři pro skupinu B je chyba, lehce se bloudí. Po půlhodině jsou již v cíli všichni, jen někdo chybí. Kde je Ivoš? Tak kde je? Příště......
Kronicar
Návštěvník

Příspěvek od Kronicar »

Kde je Ivoš? Informaci podává jeho bratr: „To si takhle hledáme heslo v kukuřičném poli a najednou funění. Divočák! Koukáme odkud to jde a funění se ozývá ze silnice. Ivoš tlačí pětikilo!“ Protočená příruba poloosy, klasika. Známe z dovolené. Sdělujeme si zážitky z noční jízdy, Petr na třetí kontrole prý zabodoval 13 vteřin na nasazení podprsenky. Honzovi se příliš nedařilo, 19 vteřin. Mlčím, nakonec si nenechávám pro sebe skvělý čas 1 minuta 19 vteřin. Sedíme u ohně, tlacháme až do ranních hodin. Uléhám po třetí ranní. Vstávání je tuhé, fakt se mi nechce. Ovšem příšerné vedro mě záhy vyhání ze stanu. I tak slušný výkon, devět hodin. Tak nějak se probouzí celý areál, není kam spěchat. Snídáme, rozjíždíme další debaty, ladíme vozy. Ivoš mění přírubu, mě nějak stávkuje přední světlomet. Dostavuje se Fiat 500 s Mírou Šonským. Přijíždí též rodina Vojtů se dvěma pětikily. Trhání ušních bubínků, soutěž v měření hlasitosti výfuků a audio. Výfuky máme tiché což nám budiž útěchou za nevýrazné umístění v této soutěži. Zato audio, v této kategorii nemám konkurenci, za 112 decibelů získávám 1. místo. Následuje slepecký slalom. Naše tradiční želízko v ohni. Musíme obhájit loňská slušná umístění. Ovšem je tu nějaká inovace.... Couvání? A poslepu? Sakra! To bude mrtvých..... No, mrtvých sice ne, ale zraněných málem bylo.... vskutku zajímavá videa z některých jízd. Řekl bych až nervy drásajících. Průjezd několik centimetrů od nárazníku zaparkovaných aut nebylo výjimkou, vození psů či černých pasažérů na kapotě též běžný jev. Zde se snažíme o umístění s Karlem. Čas slušný, bohužel přejíždíme pneumatiku, Karel silně podcenil rejd šestistovky. Velmi slušný čas zajel Vlasovec s Vojtou, pouze v cíli nastala kolize s diváky. Vlasovec obsazuje 1. místo! Výkony ostatních byly tak zoufalé :-))), že i přejezdem pneumatiky získáváme stříbro! Poledne. Odjezd na spanilou jízdu. Kolona téměř osmdesáti Fiatů se nedá přehlédnout. Opravdu, setkání se zúčastnilo 80 vozů. 500, 600, 850, dokonce několik mlčky trpěných 127, jedna F 128 SC a F X 1/9. Raritkou je Fiat 600 D Multipla a Autobianchi Bianchina Cabrio Jury Semanka ze Slovenska. Přijela i další zahraniční posádka, Roman s 850 SC z Bratislavy. Získávám spolujezdce, veteránisty, které jsem poznal v Německu na srazu, heuréka pořídili si 850! Protlacháme celou spanilou jízdu, která měří nějakých 40 km. Troubíme, máváme, prostě rozruch jako vždy. V areálu jsme nasměrováni na louku kde probíhá ucelená výstavka zúčastněných strojů
Kronicar
Návštěvník

Příspěvek od Kronicar »

V areálu jsme nasměrováni na louku kde probíhá ucelená výstavka zúčastněných strojů. Fotíme. A fotíme. Zároveň se připravuje jízda do vrchu. Tři hodiny, jízda začíná přesně na čas. Jsme závodníci a tak se přesouváme ke startu. Vozy jedou co to dá, kategorií je několik. My soutěžíme ve dvou, do 500 ccm a do 900 ccm. Honza a Ivoš bojují s pětikily. Já, Vlasovec, znovu Ivoš a Karel v kategorii Fiat 850. Karel je usvědčen, nečestné a nesportovní! Ve voze má „kupátkovský“ motor 903 ccm! Zbaběle však soutěží ve „slabší“ kategorii do 900 ccm. Slabší vozy tedy odsunuje a získává 3.místo. Vlasovec dokazuje, že mu to jede a i přes výkonnostní handicap se umisťuje na 2. příčce. I přes vysloveně nepříznivou předpověď počasí svítí sluníčko, je pařák a jdeme se tedy koupat do nově zrekonstruovaného bazénu. Osvěžení je super, akorát voda by neuškodila kapku teplejší. Mezitím se zuřivě fotbaluje, naši žádost o team FCC pořadatelé zamítli, můžeme tedy hrát za F 500, či F 600 a nebo fandit. Fandíme. A jdeme do další soutěže, hod vejcem. Po loňském super výkonu jsme shořeli jak papír. Favorité zklamali, vyhrávají outsideři. Vyhlášení výsledků, předání cen. Loučení. Hlad, jdeme do hospody. Není moc času, ve 22 hodin začíná ohňostroj. Spěcháme z hospody zpět. Utíkáme málem bez placení. Stejně je však dost času, začíná ve 22:15. Super, je to ještě lepší než loni, gradující závěr doslova ohlušuje, zrak přechází. Velmi pěkné. Táborák, tlachání, zpěv. Vydrží jak kdo, já odcházím do hajan ve čtyři ráno. Ráno. Opět děsný pařák. Nechutné. Musím vstávat. Balíme, odjezd, tedy někteří. My se doslova plácáme na místě do jedenácti. Pomalu se se všemi loučíme, zdržuje nás Tom, má dost času. Spolu jedeme do Sedmihorek. Zaparkovat 3 šestikila a jednu 127 se překvapivě ukazuje jako problém. Výchozí místo do Hruboskalského města je přeplněno automobily nebo zákazy zastavení. Zbývá placené stání, kde výběrčí nastavuje vlídnou tvář, jakožto fanda Fiatů nás zde nechává za symbolický hodinový poplatek. V nehorázném pařáku šlapeme 4 km. Skalní město je v obležení skálolezců. Pěkné výhledy jsou foceny ze všech úhlů, přebíháme po skalách, přeskakujeme průrvy, prostě nasáváme atmosféru. Cílem výletu je zřícenina hradu Valdštejn. Prohlídka je zajímavá, zúčastňuji se jí ovšem pouze já a Vlasovec. Šlapeme zpět, tentokrát 3 km, hladký průběh, silnice. Parádní oběd v útulném domácím prostředí. Domácí strava za lidové ceny, sem se ještě vrátím. Loučíme se. Jsou dvě odpoledne pryč. Jedu sám, ostatní
Kronicar
Návštěvník

Příspěvek od Kronicar »

Loučíme se. Jsou dvě odpoledne pryč. Jedu sám, ostatní vozy míří na Moravu. Po obědě na mě padá dřímota, dávám pauzu. Je brzy, že bych ještě zaskočil na návštěvu? Volám Mírovi, tak na hodinku? Je pět odpoledne, pohoda. Odjíždím v devět večer. Trochu to nevyšlo. Jako obvykle. Ještě na chvilku za Kačkou, poreferovat, přivézt DVD s fotkami z dovolené. Deset pryč. Hu, a ještě do garáže. Garáž, jsem dost unavený, je půlnoc. Doma vykládám věci po jedné ráno, jsem mrtvý. Dokonale strávený víkend, využitý do poslední minuty. Nelituji, i když před víkendem jsem stál před těžkým dilematem, současně totiž probíhala má oblíbená soutěž v Karlových Varech.
Odpovědět