Pražská jízda

Co proběhlo a co se bude dít?
Uživatelský avatar
Libor
Aktivista
Aktivista
Příspěvky: 51
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Frýdek
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražská jízda

Příspěvek od Libor »

akci hodnotím jako podařenou. Dost mě překvapilo,že nebyly žádné prostoje v jízdách a původně jsem nečekal,že se to stihne odjet všechno takhle rychle. Určitě se dá do příště i něco vylepšit (moderování jízd, dobové oblečení,stacionární radar,aby diváci viděli jakou rychlostí jede auto ...atd.),ale na to, že to bylo organizováno poprvé a vyřízení takové akce netrvá jeden den,tak klobouk dolů před organizátory (předpokládám,že Kronikář má největší zásluhu nad organizací,takže pochvala míří asi hlavně k němu) Trať byla hezká, jenom mě mrzí,že jsem musel nechat auto doma.
Vím,že někomu chybí to,že nejede někde poblíž centra Prahy,kde by bylo více lidí a třeba představa takového závodu někde třeba v ulicích centra Prahy je krásná,ale myslím,že organizačně,finančně zatím mimo.
karel -škola
Návštěvník

Re: Pražská jízda

Příspěvek od karel -škola »

To Libor a Renda ze Záboří
teď jsem akorát chtěl psát Rendovi ,kde viděl nějaké dlouhé prostoje ????,časomíra také odvedla svělou práci ,pouštěla auta tak rychle za sebou ,jak jen to bylo možné!Tím ,že auta se nemusela vracet stejnou cestou dolů,tak se to také pěkně urychlilo a zjednodušilo :lol: Já jezdím např. na akci stejného charakteru Knovíz - Olšany nebo Zbraslav -Jíloviště a tam jsou už solidní prostoje ,ale každý s tím počítá,hlavně ,že se z něho stane na 3 min. závodník ! A o tom to je!Jinak zorganizovat akci ve středu Prahy je bez podpory nějaké městské části /+ finanční/ pro nás nemožné!
Uživatelský avatar
Renda ze Záboří
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 357
Registrován: neděle 4. listopad. 2007 10:54
Bydliště: Záboří 12
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražská jízda

Příspěvek od Renda ze Záboří »

Karel atd:
Tím nekonečná jsem ani trochu nemyslel, že se dlouho čekalo - to bylo fakt perfektní - nekonečná ve smyslu toho, že chtěl-li sis s někým pokecat, tak jsi ho musel nahánět po celé délce hada a kdo neměl spolujezdce řidiče, musel sedět ve voze, popojíždět a moc si nepokecal....Určitě by bylo lepší, kdyby vozy byly pohromadě na nějakém placu a vyjížděly třeba podle startovních čísel a tím by vznikl prostor pro nějakou komunikaci - ale chápu, že když na tý silnici plac není, tak, že to tak nejde!
"I kdybys 100x žil, blbost nevymýtíš!"
(Ehlenovo moudro)
Uživatelský avatar
Pavel 128
Diskusní matador
Diskusní matador
Příspěvky: 117
Registrován: neděle 4. listopad. 2007 16:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražská jízda

Příspěvek od Pavel 128 »

Díky pořadatelům za perfektně zorganizovanou akci, na které, se myslím, všichni řádně "vyblbli". Čekání na start považuji naopak za přiměřené a rozhodně kratší než jaké musí soutěžící absolvovat před startem rychlostní zkoušky při rallye nebo před startem jízdy do vrchu na jiných podnicích a to i na úrovni podniků pořádaných FAS. Čekání bylo naopak dobou, příjemně strávenou prohlídkou startovního pole a ¨klábosením s účastníky a přáteli, navíc díky předem rozdanému proviantu netrpěl nikdo žízní ani hladem. Mírně bych vylepšil činnost startéra, který by mohl odpočítávat posledních 15 s, abychom zbytečně netrápili spojku na startu, ale to je opravdu detail a vzhledem k tomu, že start byl letmý (začal se počítat až po protnutí fotobuňky), tak neměl na časy vliv. Možná by stálo za to, na přejezdovou etapu (od cíle na start) vytvořit itinerář, ale uznávám, že jiní mají lepší orientační smysl než já :oops: a nespoléhají na navigátora, kor, když, nota bene, není v autě přítomen :roll: . Příjemně mne překvapilo, že se pořadatelé nezalekli a opravdu vyhlásili kromě pravidelnosti i ostrou soutěž na čas. Perfektní byli i účastníci, kteří se nenechali vyhecovat a kromě jednoho pilota mírně šťouchlé šestistiovky a mé přemotivované maličkosti :oops: , ve druhé, první měřené, jízdě jsem vykroužil hodiny (naštěstí bez kontaktu se svodidly nebo skálou), nebyl nikdo rychlejší než chytřejší. Prostě to bylo super a příště přijedu zas. Zdravím všechny a pořadatelům ještě jednou díky, Pavel.
Naposledy upravil(a) Pavel 128 dne čtvrtek 25. září. 2008 8:18, celkem upraveno 1 x.
128 A 1970-"Pohádkové"
128 AF 1972-"Kombík"
128 AR Gr. 2 1973-"Kosmík"
128 AC5 1975-"Neřád"
132 A4/S 1985-"Můra"
131 A1 1977-"Modřenín"
Uživatelský avatar
Pavel 128
Diskusní matador
Diskusní matador
Příspěvky: 117
Registrován: neděle 4. listopad. 2007 16:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražská jízda

Příspěvek od Pavel 128 »

Renda ze Záboří píše:Karel atd:
Tím nekonečná jsem ani trochu nemyslel, že se dlouho čekalo - to bylo fakt perfektní - nekonečná ve smyslu toho, že chtěl-li sis s někým pokecat, tak jsi ho musel nahánět po celé délce hada a kdo neměl spolujezdce řidiče, musel sedět ve voze, popojíždět a moc si nepokecal....Určitě by bylo lepší, kdyby vozy byly pohromadě na nějakém placu a vyjížděly třeba podle startovních čísel a tím by vznikl prostor pro nějakou komunikaci - ale chápu, že když na tý silnici plac není, tak, že to tak nejde!
Ahoj, tak to promiň, také jsem "nekonečná" pochopil časově. Shromáždit auta na place před startem by bylo určitě fajn, ale to je asi opravdu nereálné, když se najde takováto krásná technická trať, tak takový plac prostě nemá, zdravím, Pavel.
128 A 1970-"Pohádkové"
128 AF 1972-"Kombík"
128 AR Gr. 2 1973-"Kosmík"
128 AC5 1975-"Neřád"
132 A4/S 1985-"Můra"
131 A1 1977-"Modřenín"
Uživatelský avatar
Kronicar
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 900
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražská jízda

Příspěvek od Kronicar »

Už pilně sepisuji článek z proběhlé akcičky a trochu rozeberu i to vyběhávání tratě....
Libor píše:akci hodnotím jako podařenou. Dost mě překvapilo,že nebyly žádné prostoje v jízdách a původně jsem nečekal,že se to stihne odjet všechno takhle rychle. Určitě se dá do příště i něco vylepšit (moderování jízd, dobové oblečení,stacionární radar,aby diváci viděli jakou rychlostí jede auto ...atd.),ale na to, že to bylo organizováno poprvé a vyřízení takové akce netrvá jeden den,tak klobouk dolů před organizátory (předpokládám,že Kronikář má největší zásluhu nad organizací,takže pochvala míří asi hlavně k němu) Trať byla hezká, jenom mě mrzí,že jsem musel nechat auto doma.
Vím,že někomu chybí to,že nejede někde poblíž centra Prahy,kde by bylo více lidí a třeba představa takového závodu někde třeba v ulicích centra Prahy je krásná,ale myslím,že organizačně,finančně zatím mimo.
K pořádání podobné akce v centru města nám zatím chybějí potřebné konexe, nehledě na fakt, že tak zajímavou a technickou trať bychom asi nenašli....
O radaru na trase se uvažuje, nejspíše v cílové rovince kde bude rychlost nejzajímavější (rozuměj nejvyšší :twisted: ).
Dobové oblečení si zatím necháváme hlavně na Poděbrady, kde je k jeho představení dostatek prostoru a reprezentativní místo.
Moderování jízd si nějak neumím pořádně představit, účastníci to neuslyší (nebo jen část z nich) a diváků tam příliš nebylo, spíše na trati, kde bylo něco zajímavého k vidění). Do budoucna chceme o akci dát vědět širokému okolí, ať již v místním tisku nebo rozdat letáčky a vyvěsit plakáty, ještě pořešíme....
Pavel 128 píše:
Renda ze Záboří píše:Karel atd:
Tím nekonečná jsem ani trochu nemyslel, že se dlouho čekalo - to bylo fakt perfektní - nekonečná ve smyslu toho, že chtěl-li sis s někým pokecat, tak jsi ho musel nahánět po celé délce hada a kdo neměl spolujezdce řidiče, musel sedět ve voze, popojíždět a moc si nepokecal....Určitě by bylo lepší, kdyby vozy byly pohromadě na nějakém placu a vyjížděly třeba podle startovních čísel a tím by vznikl prostor pro nějakou komunikaci - ale chápu, že když na tý silnici plac není, tak, že to tak nejde!
Ahoj, tak to promiň, také jsem "nekonečná" pochopil časově. Shromáždit auta na place před startem by bylo určitě fajn, ale to je asi opravdu nereálné, když se najde takováto krásná technická trať, tak takový plac prostě nemá, zdravím, Pavel.
Parkování na place se startem není na této trati možný, prostě není dost prostoru. Účastníci se musí smířit s popojížděním v řadě, k diskuzím je čas při dopolední výstavě vozů a pak před vyhlášením výsledků. Při popojíždění před startem hold "pokecáte" jen s řidiči nejblíže stojících vozů. A ruku na srdce, když by vozy stály na parkovišti, kdo by se hnal do závodu od právě probíhající diskuze? A pak vznikají ty prostoje.... Nejinak je tomu při podobných akcích, které navštěvuji, vozy stojí v řadě za sebou a čekají až ty před nimi odstartují. A mnohde i u zaběhlých a léta se konajících akcích čekáte o mnoho déle.
Pavel 128 píše:Možná by stálo za to, na přejezdovou etapu (od cíle na start) vytvořit itinerář, ale uznávám, že jiní mají lepší orientační smysl než já :oops: a nespoléhají na navigátora, kor, když, nota bene, není v autě přítomen :roll: . Příjemně mne překvapilo, že se pořadatelé nezalekli a opravdu vyhlásili kromě pravidelnosti i ostrou soutěž na čas.
Itinerář by byl v Tvé režii, poněvadž s tímto typem itineráře já nemám nejmenších zkušeností.
Nezalekli, ale trochu obav panovalo....:twisted:
A dotaz, hodnotí se nějak obtížnost tratě? Jak náročná byla tato? Ať už číslem, písmenem, slovem nebo nějak podobně, asi jako barevné označení sjezdovek pro lyžaře?


Všem děkuji za pochvaly i připomínky, ale hlavně za účast! Pokusíme se do budoucna z připomínek poučit a akci dále vylepšit.
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Uživatelský avatar
Ondrej
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 897
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Doubrav.
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražská jízda

Příspěvek od Ondrej »

Pavel 128 píše:Možná by stálo za to, na přejezdovou etapu (od cíle na start) vytvořit itinerář
Hm a nedostával každý účastník při přejímce mapku s trasou spanilé jízdy a objížďky od cíle na start?
Tedy tohle:
spanila08-02.jpg
(Samozřejmě, mohu se plést)
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama

V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
Uživatelský avatar
Pavel 128
Diskusní matador
Diskusní matador
Příspěvky: 117
Registrován: neděle 4. listopad. 2007 16:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražská jízda

Příspěvek od Pavel 128 »

Ondrej píše:
Pavel 128 píše:Možná by stálo za to, na přejezdovou etapu (od cíle na start) vytvořit itinerář
Hm a nedostával každý účastník při přejímce mapku s trasou spanilé jízdy a objížďky od cíle na start?
Tedy tohle:
spanila08-02.jpg
(Samozřejmě, mohu se plést)
Mapičku jsem dostal a cestou na kopec dokonale uklidil pod pedály :razz: když jsem byl až v Modřanech, tak jsem usoudil, že je načase ji najít a když už jsem ji našel, tak jsem zaměnil start a cíl... x( , nakonec mne ale zachránila. Poznámku jsem myslel samozřejmě s nadsázkou, a jak jsem již psal, akce byla super a organizace fungovala na jedničku. Pavel.
128 A 1970-"Pohádkové"
128 AF 1972-"Kombík"
128 AR Gr. 2 1973-"Kosmík"
128 AC5 1975-"Neřád"
132 A4/S 1985-"Můra"
131 A1 1977-"Modřenín"
Uživatelský avatar
Pavel 128
Diskusní matador
Diskusní matador
Příspěvky: 117
Registrován: neděle 4. listopad. 2007 16:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražská jízda

Příspěvek od Pavel 128 »

To: Ondra-kronikář.

Nevím, že by se obtížnost tratě nějak oficiálně hodnotila. Sobotní trať byla nádherná, velmi technická a náročná a přitom relativně bezpečná, kromě závěrečné rovinky, která však končila dostatečným prostorem pro brždění, nebylo na trati místo kde by se stroje rozkutálely do nezvladatelných rychlostí a naopak na každém metru bylo nutno auto opravdu řídit a pokud člověk nechtěl na volantu přehmatávat, měnily se ruce postupně ve vánočku, střídaly se rychlé zatáčky na trojku se serpentinami na dvojku a byla i dvě rychlá místa (se závěrem tři), kde jsem dal čtyřku (Kosmík ná kratší převody na 3 a 4 oproti sérii) a pak zhruba ze 120 km/h jsem tam musel naskládat s meziplynem dvojku, což se mi tedy ne vždy dařilo ke spokojenosti mé i převodovky :? a nastřádané desetinky byly zas fuč. Už se těším na příští ročník - cíl dostat se alespoň na 1,29 nebo, pokud přijedu s rodinou, tak s Kombíkem bedna v pravidelnosti.
Co se týče té fronty před startem, tak je to opravdu naprosto standardní záležitost a navíc díky popojíždění byly motory stále zahřáté. Osobně také nevidím důvod přemisťovat akci tohoto typu někam blíž k centru, kde by tak pěkná trať byla těžko k nalezení a jet do kopce nějakou ulicí by asi nebylo ono. Nedostatek diváků považuji naopak za výhodu, alespoň se nikdo nepinožil po trati, jak tomu často při podobných akcích bývá a mohli jsme si jízdu nerušeně vychutnat. Ale každý má samozřejmě jiné priority. Pak by to zas byla trochu jiná akce, třeba jako 2003, kdy jsme jeli s policejním doprovodem až na Hrad, něco úplně jiného, ale také velmi povedeného :)
Prostě s takovou spokojeností jsem 40 litrů 100 oct. benzinu už dlouho nespálil :lol: (včetně cesty z Bubovic a zpět).
Naposledy upravil(a) Pavel 128 dne čtvrtek 25. září. 2008 8:17, celkem upraveno 1 x.
128 A 1970-"Pohádkové"
128 AF 1972-"Kombík"
128 AR Gr. 2 1973-"Kosmík"
128 AC5 1975-"Neřád"
132 A4/S 1985-"Můra"
131 A1 1977-"Modřenín"
Uživatelský avatar
Kronicar
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 900
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražská jízda

Příspěvek od Kronicar »

To: Pavel 128

pakliže máš poněkud zhoršený orientační smysl, nezbyde než vozit s sebou spolujezdce :mrgreen: Ale jestliže pojedeme příští rok stejnou trasu, už budeš vědět....
Jinak jsem se dozvěděl, že další jízda pravidelnosti se pojede v Praze 11. října. Pořádají to organizátoři bývalé 1/4 míle Žižkovem. A pojede se ze Žlutých lázní z Podolí Jeremenkovou nahoru na Pankrác, uvidíme jak se s tím popasují. Když to vyjde, aktivně se zúčastním.
1.30 jsi měl na té první, zkušební jízdě, to nestačí? I když, Míra s Ritmem ti docela slušně šlape na paty.
Já bych rád na příště dostal na trať alespoň jednoho kameramana, video je lepší nežli fotky....
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Uživatelský avatar
Ondrej
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 897
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Doubrav.
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražská jízda

Příspěvek od Ondrej »

Pavel 128 píše:Nedostatek diváků považuji naopak za výhodu, alespoň se nikdo nepinožil po trati, jak tomu často při podobných akcích bývá a mohli jsme si jízdu nerušeně vychutnat.
Také jsem toho názoru, že méně je někdy více.
Těch pár jedinců, kteří se vydali podél trati, bylo natolik zodpovědných, že (až na jednoho) lezli i v tak náročném terénu raději po stráních, než aby riskovali pohyb po asfaltu. Alespoň z toho, co jsem měl možnost vidět já.
S rostoucím počtem osob na trati přichází pak ke slovu Gaussova křivka a tedy potenciální zdroj průseru...
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama

V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
Uživatelský avatar
Radek
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 283
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Praha 7
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražská jízda

Příspěvek od Radek »

Ondrej píše:Těch pár jedinců, kteří se vydali podél trati, bylo natolik zodpovědných, že (až na jednoho) lezli i v tak náročném terénu raději po stráních, než aby riskovali pohyb po asfaltu. Alespoň z toho, co jsem měl možnost vidět já.
S rostoucím počtem osob na trati přichází pak ke slovu Gaussova křivka a tedy potenciální zdroj průseru...
A ten jeden byl 100% ten blbej kluk co tam byl se mnou... :(
Radek
Uživatelský avatar
Ondrej
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 897
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Doubrav.
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražská jízda

Příspěvek od Ondrej »

Radek píše:A ten jeden byl 100% ten blbej kluk co tam byl se mnou... :(
:ok: :boom:
Ale abych mu nekřivdil, držel se při kraji a když se mu ten zvuk zdál nějak moc agresívní, vlezl si aspoň na ten průjezd pro jistotu za svodidla. Takže byl poměrně opatrný. Přesto blbostí jsou schopní lidé bez rozdílu věku...
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama

V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
Uživatelský avatar
Radek
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 283
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Praha 7
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražská jízda

Příspěvek od Radek »

Ondrej píše:držel se při kraji a když se mu ten zvuk zdál nějak moc agresívní, vlezl si aspoň na ten průjezd pro jistotu za svodidla. Takže byl poměrně opatrný.
No, aspoň že tak. Ale stejně je nepoučitelnej a neposlušnej. Když tam byl poprvé, tak jsem tam byl s ním a prodírali jsme se tím křovím za svodidly. Když chtěl vylýzt na silnici, tak jsem mu málem dal pár facek a vysvětlill jsem mu proč tam nemůže. No a pak... Prostě nejhorší je srážka s blbcem :angry: :!!!:
Radek
Uživatelský avatar
Radek
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 283
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Praha 7
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražská jízda

Příspěvek od Radek »

Hm, tak jak tak na to koukám, tak my, kteří bychom měli dohlížet na dodržování "pravidel" fora a hlídat příspěvky tady sami děláme z "Pražský jízdy" "Lampárnu". :? :nene: :bad:
Radek
karel -škola
Návštěvník

Re: Pražská jízda

Příspěvek od karel -škola »

pro všechny
koukám ,že diskuze o Pražské jízdě se slušně rozjela,ale vše si přečtu pořádně až večer,teď jenom něco málo podrobností o druhé pražské jízdě ,o které se zmiňoval Kronikář! :D

Pražská noblesa 2008
11.11.2008 od 8 hod
Jeremenkova ulice ,Praha 4
přejímka -parkoviště u 'Zlutých lázní
výstava vozidel po jízdě - Centrální park na Kavčích horách od 14 h
uzávěrka přihlášek - dnes 25.9.
pořadatel akce - městská část Praha 4 , ing. Horálek starosta
kapacita - 80 aut
startovné 400,-
pořadatel má právo provést výběr účastníků
kontakt - Petr Navrátil tel. 603540291


to Radek
stále se opět nemůžu přihlásit :nene: cokies jsem smazal :retard:
Uživatelský avatar
Radek
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 283
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Praha 7
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražská jízda

Příspěvek od Radek »

karel -škola píše:to Radek
stále se opět nemůžu přihlásit :nene: cokies jsem smazal :retard:
Napiš mi na mail (nebo SZ) jaké máš heslo. Vyzkouším zda je problém opravdu u tebe, jestli náhodou není na serveru.
Uživatelský avatar
Pavel 128
Diskusní matador
Diskusní matador
Příspěvky: 117
Registrován: neděle 4. listopad. 2007 16:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražská jízda

Příspěvek od Pavel 128 »

Kronicar píše:To: Pavel 128

pakliže máš poněkud zhoršený orientační smysl, nezbyde než vozit s sebou spolujezdce :mrgreen: Ale jestliže pojedeme příští rok stejnou trasu, už budeš vědět....
Jinak jsem se dozvěděl, že další jízda pravidelnosti se pojede v Praze 11. října. Pořádají to organizátoři bývalé 1/4 míle Žižkovem. A pojede se ze Žlutých lázní z Podolí Jeremenkovou nahoru na Pankrác, uvidíme jak se s tím popasují. Když to vyjde, aktivně se zúčastním.
1.30 jsi měl na té první, zkušební jízdě, to nestačí? I když, Míra s Ritmem ti docela slušně šlape na paty.
Já bych rád na příště dostal na trať alespoň jednoho kameramana, video je lepší nežli fotky....
Ne jen Míra, který musel jet úžasně, ale i Petr Holeček, který se s tou svou rozdováděnou lodí řítil hodně statečně i když se u toho tvářil, jako že se ho to netýká =) . Nádherně jel i Vojta, má sice udělaný podvozek a auto odlehčené, ale s motorem 903 a výkonem méně než polovičním, zajel čas 1.37, klobouk dolů, no a samozřejmě mnoho dalších. Musím hlavně lépe řadit a asi opravdu by mi pomohl ten spolujezdec, ne jen na přejezdu :D , ale když si s Míšou napíšeme při tréninkové jizdě rozpis, tak musí 1,29 padnout :twisted:, přilítnout na trojku do serpentiny a až v zatáčze zjistit, že to chce dvojku není prostě to pravé. Musím sebekriticky přiznat, že třeba Vojta by se s Kosmíkem pod 1,30 asi dostal :ok: . Taky bych mohl Kosmíka odlehčit, světelná rampa, nárazníky, rezerva, hever... to bych na vrchu určitě oželel, ale obávám se, že lenost zvítězí příští rok stejně jako letos :razz: . Zdravím, Pavel.
128 A 1970-"Pohádkové"
128 AF 1972-"Kombík"
128 AR Gr. 2 1973-"Kosmík"
128 AC5 1975-"Neřád"
132 A4/S 1985-"Můra"
131 A1 1977-"Modřenín"
Pavel KV
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 209
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 19:23

Re: Pražská jízda

Příspěvek od Pavel KV »

Ještě k těm lidem na silnici, já jsem jich v druhém měřeném kole napočítal pět, nejhorší byl nějaký párek v černém oblečení, který jsem míjel v poslední pravé zatáčce a oni šli po pravé straně nahoru, docela to byla chuťovka.
Fiat 128 A 1970,1971,1972
Fiat 128 AF 1972,1973
Fiat 128 AC 1973.1975
Fiat 128 AR 1971,1973
Fiat 132 2000 1977
Fiat Ritmo 105 TC 1982
Fiat Ritmo 125 TC Abarth 1982
Fiat Ritmo 75 1979
Fiat X1/9 1978
atd.
Black
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 335
Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 11:15
Bydliště: Žatčany

Re: Pražská jízda

Příspěvek od Black »

Pavel 128 píše:... tak musí 1,29 padnout...
Na Jízdě jsem (bohužel) nebyl, ale když to tady čtu, co se klube z neviné jízdy pravidelnosti, tak bych řekl, že to bude chtít příště ještě přizvat sanitku, hasiče a odtahovku :lol: . Sice jsem na konec té věty dal toho smajlíka, ale myslím, že to už moc legrace není.
Uživatelský avatar
Renda ze Záboří
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 357
Registrován: neděle 4. listopad. 2007 10:54
Bydliště: Záboří 12
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražská jízda

Příspěvek od Renda ze Záboří »

No určitě je lepší se přepůlit někde o skálu než mnoho let pobírat v domově důchodců či hospicu infuze a pravidelné cévkování taky není určitě žádná slast...... :empty: :empty: :empty:
"I kdybys 100x žil, blbost nevymýtíš!"
(Ehlenovo moudro)
tom
Aktivista
Aktivista
Příspěvky: 63
Registrován: neděle 4. listopad. 2007 21:02
Bydliště: 687 08 Buchlovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražská jízda

Příspěvek od tom »

to Black: Přesně takhle sme to říkali po dojezdu. Z nevinné jízdy pravidelnosti se vyklubalo slušné závodění.
Ale řeknu ti, že je to sakra nakažlivé. Před první zkušební jíznou sem sám nebyl rozhodnutý jestli si hlídat hodinky, nebo závodit. Ale jak tak stojíš na tom startu v koloně, pak na tebe přijde konečně řada a ..... přece se tam hergot nebudu projíždět, jak když vezu babičku v nedělu do kostela!
Příští rok se určitě připraví ještě víc "závodníků" a bude to stát peprve zato!
1970 Fiat 850 Sport Coupe
1971 Fiat 125p
1969 Fiat 850 Special
1969 Fiat 500F
1977 Fiat 127
Naše vozy poskytují vysoký požitek z jízdy již při nízkých rychlostech!
karel -škola
Návštěvník

Re: Pražská jízda

Příspěvek od karel -škola »

ještě něco k Pražské jízdě!
času na případné vylepšení naší podzimní akce máme dosti,tak jsem se chtěl zeptat ,jestli rozdělení do kategorií ,které jsme s Kronikářem navrhli je dostačující,případné rozšíření nebo naopak spojení některých kategorií by nebyl tedy problém :razz: Teď ,když se dívám na jednotlivé výsledkové listiny ,tak se najde pár vozů ,které mají v té dané kategorii nad ostatními určitou výhodu,ale jak tento problém vyřešit ? :roll:
např. v kategorii B 501-800 jede mezi seriovými F600 upravená F500 Tomáše A. ,která má jednak nižší pohotovostí hmotnost,upravený podvozek a motor,dále v kategorii C 801- 1000 jede Vojta K. se svojí přece jenom upravenou F 127-kou/laděný výfuk ,filtr k&n, tlumiče + pružiny + litá širší kola /,Kronikář se svým modrým ďáblem F600 s motorem z UNA a také filtrem K&N a výfukem ze Speciálu F850/ - musíme vzít v potaz opět i pohotovostní hmotnost- F 600 D 615 kg a F850 Speciál 690 kg /dle B. Šteinera/ :D Proto bych chtěl vyzdvihnout /jak už někdo i psal/ výkon např. Míry Šonského ,který se seriovým Ritmem pokořil např . Fx1/9-ku kat. 1001-1500, v kat. 801 -1000 Vaška Kuliše/čas kontrolní jízdy,pak byla porucha na motoru/ a mojí maličkost ,že jsme dokázali sekundovat F 127 Vojty a F600 Kronikáře se zcela seriovými Speciály bez GO motoru s počtem cca 135000km :mrgreen: ,hlavní uznání má Pedro Holeček ,který se svojí těžkou a neohrabanou limuzínou byl naprosto vyrovnaným soupeřem Pavlovi N. se speciálem F128 rallye :razz: Myslím ,že většina z nás pojala pravidelnost jako závod do vrchu ,takže se příští rok /pokud vyjde zase trasa/ máme na co těšit!
Uživatelský avatar
Renda ze Záboří
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 357
Registrován: neděle 4. listopad. 2007 10:54
Bydliště: Záboří 12
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražská jízda

Příspěvek od Renda ze Záboří »

Kategorie:
To máš Karle pravdu! Nebejt Achse s upraveným F500, mohl jsem být první :garbage: :hang: :garbage:
No nejspíš by stačilo všechna upravená auta zasunout do zvláštních special kategorií - třeba do 1000 a nad 1000 ccm.
Nebo udělat kategorie třeba takhle:
Fiat 500
Fiat 600
Fiat 850
Fiat 850S-SC a F127
1000-1500 ccm + upravený do 1000 ccm
nad 1500 + upravený nad 1000 ccm
Je to pouze o jednu kategorii navíc a řekl bych,že by to tak mohlo být spravedlivější :super: :super:
"I kdybys 100x žil, blbost nevymýtíš!"
(Ehlenovo moudro)
Black
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 335
Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 11:15
Bydliště: Žatčany

Re: Pražská jízda

Příspěvek od Black »

Myslím si, že jakmile se začne natvrdo závodit (asi už se začalo), tak asi vyvstane dost problémů a názorů na rozdělení kategorií, na posuzování úprav atd. a tím se může stát, že už to nebude pro některé pohodová akce.

Já ale budu stále v pohodě, jelikož obsah mýho pětikila je 508, tak spadám do druhé kategorie a tím pádem mám, podle letošních výsledků, vždy jisté 3-4. místo (odzadu). :lol:
Zkoušet sjednotit kategorie s F600clubem je asi úplná blbost?
Odpovědět