Pražská jízda

Co proběhlo a co se bude dít?
Uživatelský avatar
Libor
Aktivista
Aktivista
Příspěvky: 51
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Frýdek
Kontaktovat uživatele:

Pražská jízda

Příspěvek od Libor »

tak upoutávka na letošní spanilku s Abarthy pěkná 8)
Uživatelský avatar
FreeRider
Diskusní matador
Diskusní matador
Příspěvky: 190
Registrován: neděle 4. listopad. 2007 20:30
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Re: Spanilá jízda Prahou

Příspěvek od FreeRider »

s tím musím souhlasit... graficky vydařená :ok: :)
Fiat 850 berlina [1968]
Fiat 850 Speciál [1971]
Fiat Bravo 1.8 GT 16V [1997]
Uživatelský avatar
Ondrej
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 897
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Doubrav.
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražská jízda

Příspěvek od Ondrej »

Kušují se spanilkou... 8) Letos je to poprvé jízda pravidelnosti, tudíž zvaná "Pražská jízda" ... takže jsem změnil název tématu, aby to neznalé nemátlo a nekladli příp. hloupé dotazy ;-)

Jinak grafická podoba upoutávky je dílem Marka L.
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama

V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
Uživatelský avatar
Kronicar
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 900
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražská jízda

Příspěvek od Kronicar »

Jo, je to fakt pěkný :ok:
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Uživatelský avatar
Pedro
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 524
Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 6:55
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražská jízda

Příspěvek od Pedro »

No i mě to nedá, že upoutávka je super. A takový kverulanský dotaz: Nejedou na jízdu pravidelnosti trochu rychle :-).
Nebo zřejmě nestíhají ten čas z první jízdy a tak dohánějí ztrátu :-). Zdar Petr
F I A T 1 2 5 b e r l i n a , 2 x O H C , 1 6 0 8 c c m , 9 0 H P - Ital, 1 9 7 0
ALFA ROMEO ALFETTA 2,0 96 kW, 1 9 8 5
FIAT STILO 1,9 JTD, 8 5 k W
Black
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 335
Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 11:15
Bydliště: Žatčany

Re: Pražská jízda

Příspěvek od Black »

Pedro píše: Nejedou na jízdu pravidelnosti trochu rychle :-).
Když se soutěží, tak se závodí, ne? Řekl bych, že se často ty jízdy pravidelnosti zvrtnou a jezdí se nakonec "co to dá". :roll:
Uživatelský avatar
1/2 litr
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 275
Registrován: pondělí 19. listopad. 2007 19:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražská jízda

Příspěvek od 1/2 litr »

No, právě. To jsem zvědav, kolik vozů po soutěži / závodu odjede vlastní silou. Myslím, že si ten zážitek nechám ujít.
Fiat 500 F - 1970 Bambino
Fiat 600 D - 1962
Fiat 850 BN - 1970-2016 Rychlík
Fiat 900T - 1978 Pulmino
Fiat Uno - 1989
Steyr-Puch 700C
Uživatelský avatar
předseda
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 808
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08

Re: Pražská jízda

Příspěvek od předseda »

to 1/2 litr
neboj,školní hřiště je docela velké ,tak to tam můžeme odtahovat a od 22.9. bude zrušen tělocvic a bube nahrazen výstavkou nepojízných strojů a ukázkou rozborky motorů a převodovek :D na tom novém umělém povrchu se to bude dobře dělat , ale šéfovou by určitě kleplo :mrgreen:
F X1/9 1976
F 850 SC tmavě červené 1971
F 850 SC světle červené 1971
F 850 SS -červený sršeň 1972
F 128 SC -modrá obluda 1974
Black
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 335
Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 11:15
Bydliště: Žatčany

Re: Pražská jízda

Příspěvek od Black »

Kucí, prosím dejte do upoutávky na Pražskou jízdu GPS souřadnice té Kunratické tvrzi, ať se nám to, lidem z vesnice, líp hledá. Díky.
Uživatelský avatar
Radek
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 283
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Praha 7
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražská jízda

Příspěvek od Radek »

Black píše:Kucí, prosím dejte do upoutávky na Pražskou jízdu GPS souřadnice té Kunratické tvrzi, ať se nám to, lidem z vesnice, líp hledá. Díky.
Nepletu-li se, tak to je 50°0'43.99"N, 14°28'56.19"E .
Radek
Uživatelský avatar
Libor
Aktivista
Aktivista
Příspěvky: 51
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Frýdek
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražská jízda

Příspěvek od Libor »

trasa jízdy pravidelnosti je tajná? .. pokud není,tak stačí napsat mezi kterými obcemi je nebo tak něco :) díky
Uživatelský avatar
Kronicar
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 900
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražská jízda

Příspěvek od Kronicar »

Trasa jízdy se stále ještě vyřizuje, už tím trávím dva neklidné měsíce, jakmile to budu mít potvrzené písemně, hned to zveřejníme.... :roll: Všechny dotčené instituce s uzávěrkou silnice souhlasí, ale to papírování..... 8O Takže dočkej času, už to nemůže dlouho trvat. Ještě se dohadujeme kolik ta sranda vyjde.
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Uživatelský avatar
Kronicar
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 900
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražská jízda

Příspěvek od Kronicar »

Tak jo, včera jsem konečně obdržel Rozhodnutí a máme to tedy černé na bílém. Trasa jízdy do vrchu povede z Komořan na Točnou, ulicí Branišovská. Trasa je to pěkná i když velice náročná a technická, silnice v průměrném stavu, což je sice bez hlubokých výmolů ovšem místy s poškozeným asfaltem - nic velkého co by se nedalo objet. Kritická místa označíme barvou. Při zkušební jízdě se seznámíte s trasou, následují dvě ostré měřené jízdy. Časomíra je přesná ne setiny vteřiny, snímá to fotobuňka. takže už se těším.....
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Uživatelský avatar
Tříprsťák
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 441
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Černošice
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražská jízda

Příspěvek od Tříprsťák »

Jo, ta silnička je moc pěkná, jezdívám tudy vždycky, když je zrovna uzavřené břežanské údolí. Hezky se kroutí, pěkně se tam rozhýbají svislé čepy. Ale nedoporučuji se tam rozvášnit - snadno se odtamtud spadne do rokle a není zrovna mělká. A žádné svodidlo, jen kamenné patníky :tongue: Myslím, že výstavka popadaných fiátků bude asi odložena nejmíň o týden po závodě, protože vyprošťování asi nějaký ten čásek sebere.
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
lancia
Návštěvník

Re: Pražská jízda

Příspěvek od lancia »

Lancia Spider třetí jízdu jen dobelhala s prskáním a skuhráním.
Osahání a poplácávání nepomohlo a tak jsme belhali i na jedničku 30Km domu .
po otrevření vrat ( a slibu že ji pudu rozebrat )do zahrady už vjela normálně a dalších několik zkušebních bloků zvládla bez problémů :nene: :angry:
Jinak samozřejmně pěkné a diky :ok:
Uživatelský avatar
Radek
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 283
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Praha 7
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražská jízda

Příspěvek od Radek »

Pár fotek z dnešní jízdy "pravidelnosti".

Bohužel nejsou moc kvalitní - foceno mobilem.
Přílohy
20092008118.jpg
20092008117.jpg
20092008116.jpg
20092008115.jpg
20092008114.jpg
20092008113.jpg
20092008112.jpg
Radek
karel -škola
Návštěvník

Re: Pražská jízda

Příspěvek od karel -škola »

Po děštivých a velmi studených Poděbradech jsem si myslel ,že podobné počasí nás nemine ani na naší podzimní akci v Praze ,ale přes hrozivou předpověď ,vše skončilo nad očekávání dobře :D Pokud se vám tato akce v novém pojetí líbila ,dejte vědět na DISKUZI :lol: Silnice by měla být k dispozici i v příštím roce ,takže by se vše mohlo zopakovat v podobném duchu :lol: Ještě jednou děkujeme všem za účast a těšíme se na vás na Poděbradském setkání italských vozů v roce 2009,které bude již desáté!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :mrgreen:
Za Fiat car classic Karel Kříž
Uživatelský avatar
Ondrej
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 897
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Doubrav.
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražská jízda

Příspěvek od Ondrej »

Tak pánové, jsme doma. Ani tentokráte se však cesta neobešla bez nehezkých komplikací - začátkem konce byl 100. km D1, kde vůz začal náhle a stále více jakoby ztrácet výkon. Zastávkou na právě míjené benzince jsme zjistili, že se kouří z diferenciálu a skříň je úplně horká. Po dolití 1,5 L oleje však bylo možno pokračovat v jízdě, diferenciál sice vydával naprosto příšerné zvuky a mírně drhnul, ale zdálo se, že konstantní rychlostí kolem 70 km/h bychom mohli bez problémů dojet až domů, neboť zvuky se nikterak nehoršily. Bohužel na 153. km se v diferenciálu najednou událo něco nehezkého, díky čemuž během několika vteřin vytekl veškerý olej a soukolí se definitivně kouslo. x( Zbytek cesty jsme tedy absolvovali na odtahovce.

Takže na samý závěr sezony mám tu teď dva nepojízdné poláky a třetí mi parkuje v Brně... Když si vzpomenu, co jsem letos zažil já se svými limuzíny a Tom s tím svým... tak musím konstatovat, že ta sezona byla toho roku nějak obzvlášť smolná :bad:
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama

V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
tom
Aktivista
Aktivista
Příspěvky: 63
Registrován: neděle 4. listopad. 2007 21:02
Bydliště: 687 08 Buchlovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražská jízda

Příspěvek od tom »

Hezky jsi to popsal Ondreji, jen co je pravda. Je to moje chyba, přestože jsem vědel, že výpustní šroub v diferáku, přes plné dotažení, netěsní uplně skvěle a nejaká kapka vyteče, tak sem to před jízdou nekontoloval a tohle je výsledek. Jak bylo pronešeno do ticha při čekání na odtah: "To auto tě prostě nemá rádo!"
1970 Fiat 850 Sport Coupe
1971 Fiat 125p
1969 Fiat 850 Special
1969 Fiat 500F
1977 Fiat 127
Naše vozy poskytují vysoký požitek z jízdy již při nízkých rychlostech!
Uživatelský avatar
Renda ze Záboří
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 357
Registrován: neděle 4. listopad. 2007 10:54
Bydliště: Záboří 12
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražská jízda

Příspěvek od Renda ze Záboří »

Akce byla dobrá, škoda jen, že jsem musel brzo pryč a měl tak slabý vůz.......Nicméně akce která by byla Prahy a klubu hodna by si zasloužila o něco pestřejší program - pobíhání účastníků v nekonečné frontě před startem a spanilá jízda kolem polí okrajových čtvrtí Prahy rozhodně nebylo to "pravé ořechové" :auto: :garbage: :auto: :garbage: :auto:

Ondrej, Tom: Jo na delší cesty to chce mít spolehlivý a prověřený vůz :hi: :hi: :hi:
Naposledy upravil(a) Renda ze Záboří dne neděle 21. září. 2008 21:50, celkem upraveno 1 x.
"I kdybys 100x žil, blbost nevymýtíš!"
(Ehlenovo moudro)
Vlasovec
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 211
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Hustopeče
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražská jízda

Příspěvek od Vlasovec »

Pro Tomův stroj byl vyslán zbrusu nový odtahový vůz...

... tento způsob dopravy se Tomovi tak zalíbil, že se i vyptával, co taková odtahovka stojí... ;-)
Přílohy
odtah.jpg
Fiat 600D [1969] - Beruška
Fiat 900T [1978] - Barča
Fiat 126P [1987] - otloukánek
Uživatelský avatar
Kronicar
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 900
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražská jízda

Příspěvek od Kronicar »

Ani já neměl cestu bez problémů, asi 3 kilometry před garáží se z řadící páky stala kvedlačka a zbývající část cesty jsem se belhal na dvojku. Zaparkování do garáže poněkud komplikoval fakt, že se do ní dá pouze zacouvat a ještě je to do kopce. Což stále zařazená dvojka bez nemožnosti vyřazení lehce komplikovala. Takže jsem to chvíli postrkoval s nohou na spojce. Nakonec nezbylo než vyměnit postižený díl. Který to bude, mi bylo jasné hned - gumovo ocelová spojka řazení. Samozřejmě byla nová. Nechápu. Vyměnil jsem ji, protože stará, která byla na voze určitě alespoň 20 let, již utrpěla soužitím s olejem unikajícím z převodovky. Ale roztrženou spojku řazení mám vždy jen tu novou, u staré se mi to nikdy nestalo.
Renda ze Záboří píše:Akce byla dobrá, škoda jen, že jsem musel brzo pryč a měl tak slabý vůz.......Nicméně akce která by byla Prahy a klubu hodna by si zasloužila o něco pestřejší program - pobíhání účastníků v nekonečné frontě před startem a spanilá jízda kolem polí okrajových čtvrtí Prahy rozhodně nebylo to "pravé ořechové".
Ač slabý vůz, máš u mě cenu za 3. místo v kategorii 500-800 ccm. Takže tak špatně to zase nejede.... :mrgreen:
A co si představuješ pod pojmem "pestřejší program"? :garbage:
Spanilá jízda po okrajových čtvrtích Prahy? Uznávám, že to nebylo nic světoborného a i těch pár diváků raději zalezlo domů před vlezlou zimou. Ale jízda centrem města se vždy roztrhá a výsledný efekt je jen o něco lepší než jízda "okolo polí". Bez volného průjezdu křižovatkami to prostě nejde. A policie, pakliže přijede, nějak vždy postrádá povolení k zastavování dopravy. I přes výslovný požadavek a osobně podanou žádost. Jestli máš nějaký volný čas můžeš nám pomoct a zkusit to dojednat.....
Navíc spanilá jízda nebyla hlavním programem, ale pouze pokusem o organizovaný přejezd na místo konání jízdy do vrchu.
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Black
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 335
Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 11:15
Bydliště: Žatčany

Re: Pražská jízda

Příspěvek od Black »

Kronicar píše: Bez volného průjezdu křižovatkami to prostě nejde.
Včera jsem zjistil, jak se na to v dnešní době musí - přes politiku! Záštitu nad včerejší Spanilou jízdou Slavkovským bojištěm měl náměstek hejtmana Jihomoravského kraje - a to byl cvrkot: Vepředu kolony auto s modrými majáky, na každé křižovatce dvě policejní auta , kolonu doprovázela odtahovka a sanitka. V každém městečku nachystané ozvučení a pro sezvaný dav diváků připravené vystoupení roztleskávaček.
A to vše pro "kolonu" šestnácti "veteránů" !!!

Renda ze Záboří píše:Akce byla dobrá, škoda jen, že jsem musel brzo pryč a měl tak slabý vůz.....
Já myslel, že to byla jízda pravidelnosti?! Ono se to opravdu nakonec zvrtlo v to, komu to líp jede?
Pavel KV
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 209
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 19:23

Re: Pražská jízda

Příspěvek od Pavel KV »

Akce byla parádní, velký dík pořádajícím za překonání všech úředních šimlů. Cesta zpět proběhla naparosto bez závad, kolem 13.30 jsem již parkoval v garáži, F X1/9 si při normální jízdě odpočnula a cestou jsem ji šetřil aby zapoměla na nehorázné vytáčení motoru, které dřív určitě nezažila.

Jinak si myslím že Renda je zřejmě tvor poněkud netrpělivý, protože o nějakém předlouhém čekání v kolonách před startem oproti jiným podobným akcím nemůže být ani řeči.
Fiat 128 A 1970,1971,1972
Fiat 128 AF 1972,1973
Fiat 128 AC 1973.1975
Fiat 128 AR 1971,1973
Fiat 132 2000 1977
Fiat Ritmo 105 TC 1982
Fiat Ritmo 125 TC Abarth 1982
Fiat Ritmo 75 1979
Fiat X1/9 1978
atd.
Uživatelský avatar
Kronicar
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 900
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražská jízda

Příspěvek od Kronicar »

Black píše: Já myslel, že to byla jízda pravidelnosti?! Ono se to opravdu nakonec zvrtlo v to, komu to líp jede?
Když už ta silnice byla uzavřená..... :mrgreen: :mrgreen:
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Odpovědět