Stránka 2 z 2

Re: Nejoriginálnější originál

Napsal: úterý 22. červenec. 2008 22:52
od Renda ze Záboří
Nechci Vám nikomu kazit náladu, ale ty gumy na F850 na ebay nejsou zas až tak original - jsou to gumy, které se pokládají na ty pravé gumy co jsou již ve voze, takže jakési koberečky navíc - už jsem je měl v ruce a vypadají dost ohavně, uměle no prostě s originálem nejoriginálnějším nemaj fakt nic společnýho! Italové je dělají na všechny typy starých vozů v různých barevných kombinacích. Jo a nezapomenout na poštovný z Italie cca 30,- eu a poplatek za bankovní převod! Koberečky se běžně prodávají na burzách za 30-40,- eu!

Re: Nejoriginálnější originál

Napsal: středa 23. červenec. 2008 7:28
od Tříprsťák
To máš asi, Rendo, pravdu, že jsou to ty "koberečky na koberečky", protože tam chybí pokrytí prahů, podběhů a tak dále. A na to jsou tedy opravdu nic moc. Ostatním pro představu přidávám fotky této sorty koberečků v barevných variantách, jak se dělají pro f600.

Re: Nejoriginálnější originál

Napsal: středa 23. červenec. 2008 8:18
od Black
Fuj, tak to raději zůstanu u toho jekoru a holého tunelu. :lol:

Re: Nejoriginálnější originál

Napsal: středa 23. červenec. 2008 11:45
od FreeRider
taky sem se chystal napsat že ty barevný nejsou nic extra...a to že sou dělený mi taky prve vrtalo hlavou, páč vím že z auta sem vyhazoval v jednom kuse :D

Re: Nejoriginálnější originál

Napsal: středa 23. červenec. 2008 13:10
od Marek
Tříprsťák píše:To máš asi, Rendo, pravdu, že jsou to ty "koberečky na koberečky", protože tam chybí pokrytí prahů, podběhů a tak dále. A na to jsou tedy opravdu nic moc. Ostatním pro představu přidávám fotky této sorty koberečků v barevných variantách, jak se dělají pro f600.
Tak tohle je humus velebnosti :!: :nene:
Jekor je osvědčená volba a než tohle, tak radši holý plech.

Re: Nejoriginálnější originál

Napsal: středa 23. červenec. 2008 14:11
od Tříprsťák
...ale asi se tyhle gumáky dělají v té Italii už dost dlouho. V Zelené příšeře (f127) jsou a očividně už hodně letité, možná pochází ještě z bolševických tuzexových dob. A ve f1100 mám také dva pozůstatky přesně tohoto druhu koberců.

Re: Nejoriginálnější originál

Napsal: sobota 26. červenec. 2008 22:15
od FreeRider
Teď mě tak ještě napadlo.. v techničáku od auta stojí Fiat 850 CUPE .... tak se označovaly čistokrevný berliny ? :)

Re: Nejoriginálnější originál

Napsal: sobota 26. červenec. 2008 23:44
od Ondrej
Ne, to je libovůle ouředníkova. Zvlášť pravděpodobná, pokud se už jedná o druhopis TP.
Fakticky jde o tudor.

Re: Nejoriginálnější originál

Napsal: sobota 26. červenec. 2008 23:51
od Tříprsťák
Nic si z toho nedělej, také jsem měl 850BN, ve velkém techničáku bylo vše správně, typ 100G a správné parametry, ale vystavili mi malý techničák s názvem Fiat 850 Coupé. Prý že to tak mají v databázi a jestli prý to jako není kupé. Tak jsem jim říkal, že to je jiné auto s úplně jinou kastlí a jiným motorem, tak se hrozně divili. Pak se ještě ptali, jestli to má manuální převodovku a jestli to prý mám na lízing (před očima přitom měli kupní smlouvu s částkou 1500 Kč!) :roll:

Re: Nejoriginálnější originál

Napsal: neděle 27. červenec. 2008 7:43
od Spider
Tříprsťák píše:... Pak se ještě ptali, jestli to má manuální převodovku...
Trosku odbocim od tematu originality, jiz jste nekdo videl (ci se dokonce svezl) v aute s Idromatic poloautomatem? Vozilo se to jenom do statu ci se to prodavalo i v Evrope? A byl to od Fiatu jen takovy pokus, ci pozdeji nabizeli jine modely at jiz s automatem ci s poloautomatem?

To ze ted delaji Dual Logic prevodovku vim...

Re: Nejoriginálnější originál

Napsal: neděle 27. červenec. 2008 8:49
od Tříprsťák
Já znám F850 Idrokonvert jen z literatury a letáků, jeden čas jsem se po tom dokonce pídil, zda by se to nedalo sehnat, ale živě jsem to nikdy neviděl. O fiaťáckých automatech by asi věděli více znalci velkých fiatů - myslím, že zrovna Enzova F130 automat má.

Re: Nejoriginálnější originál

Napsal: neděle 27. červenec. 2008 10:35
od Ondrej
Dovolím si technickou poznámku, ono jde jen o ten hydrodynamický měnič (+ ovládání od řadicí páky samozřejmě), převodovka jako taková byla shodná s obyčejnou verzí.

Pokud mě paměť neklame, já pouze jedinkrát viděl na italské eBay nabízet tu převodovku s měničem, vyštípnutou z nějakého vraku, ale komplet vůz asi nikdy.