Nejoriginálnější originál

Vše nezařaditelné, možno i nesouvisející s Fiatem
Uživatelský avatar
FreeRider
Diskusní matador
Diskusní matador
Příspěvky: 190
Registrován: neděle 4. listopad. 2007 20:30
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Nejoriginálnější originál

Příspěvek od FreeRider »

Zdravím...měl bych menší prosbu...mýho F 850 speciála asi všichni znáte, a ten má do originálního stavu opravdu daleko. Jenže mám ještě jednu F 850 BN kterou je v plánu dostat co to půjde do originálu, což je F 850 BN rok výroby 1968. Proto bych Vás tady chtěl všechny poprosit jestli máte různé fotky a poznatky k tomuto vozu z uvedeného roku, tak sem s tím a já to dám dohromady a pokusím se to uplatnit při renovaci :)
Fiat 850 berlina [1968]
Fiat 850 Speciál [1971]
Fiat Bravo 1.8 GT 16V [1997]
Uživatelský avatar
Libor
Aktivista
Aktivista
Příspěvky: 51
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Frýdek
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejoriginálnější originál

Příspěvek od Libor »

Díval jsem se na tvé stránky, tak určitě musíš začít odstraněním té montážní pěny. Plechy budeš měnit za nové, nebo se bude "záplatovat"? ..
Uživatelský avatar
FreeRider
Diskusní matador
Diskusní matador
Příspěvky: 190
Registrován: neděle 4. listopad. 2007 20:30
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejoriginálnější originál

Příspěvek od FreeRider »

Libor píše:Díval jsem se na tvé stránky, tak určitě musíš začít odstraněním té montážní pěny. Plechy budeš měnit za nové, nebo se bude "záplatovat"? ..
Jasný pěna de pryč...tu tam kdysi namlátil táta kvůli odhlučnění :) Jinak vnějsí plechy sou víceméně v pořádku až na zadní čelo s dírama na couváky a harantama prošlapaný víko kufru... to mám obojí na výměnu. Taky mám nový dveře na výměnu, mno a se zbytkem se bude muset pprat svářečka. Uvidíme co se kde ještě najde při broušení krom těch předních podběhů jak dou vidět na fotkách...
Fiat 850 berlina [1968]
Fiat 850 Speciál [1971]
Fiat Bravo 1.8 GT 16V [1997]
Uživatelský avatar
Renda ze Záboří
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 357
Registrován: neděle 4. listopad. 2007 10:54
Bydliště: Záboří 12
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejoriginálnější originál

Příspěvek od Renda ze Záboří »

Jestli chceš opravdu udělat veterána, tak doporučuju: celou kastli nejdřív oholit, pak opískovat a až uvidíš ten "cedník" tak si pořádně rozmysli, jestli na to máš (peníze nebo schopnost)! Drtivá většina aut byť vypadajících zachovale po opískování značně zřešetovatí a jestli tam byla pěna, medvědí hovno neb laminát, tak si buď jist, že to bude hustý!!! Tolik praktická zkušenost. No a po vyvaření našopovat spodek a podlahy, no a pak lak atd a to už určitě znáš! Až přijdu domů, pošlu fotky F850 jednoho nešťastníka, který ji chtěl udělat a po opískování těžce zaplakal....
Když to výše uvedené neuděláš, tak se Ti bude výtvor časem rozpadat pod rukama a vynaložené úsilí a prachy budou v pr.... :bad: :bad: :bad: Tak hodně zdaru!
"I kdybys 100x žil, blbost nevymýtíš!"
(Ehlenovo moudro)
Black
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 335
Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 11:15
Bydliště: Žatčany

Re: Nejoriginálnější originál

Příspěvek od Black »

Rendo, on chtěl dělat jedno auto, né tři. :nene:
Uživatelský avatar
Renda ze Záboří
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 357
Registrován: neděle 4. listopad. 2007 10:54
Bydliště: Záboří 12
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejoriginálnější originál

Příspěvek od Renda ze Záboří »

Už to mažu! Notebook se mi nějak vzepjal a jednou se mu zřejmě zdálo málo...... :nene: :nene: :nene:
Nemůžu najít nic, čím by to šlo zlikvidovat! Takže si začínám myslet, že je chyba někde na druhým konci drátu těžko, takže někde mezi jedničkama a nulama........
"I kdybys 100x žil, blbost nevymýtíš!"
(Ehlenovo moudro)
Uživatelský avatar
FreeRider
Diskusní matador
Diskusní matador
Příspěvky: 190
Registrován: neděle 4. listopad. 2007 20:30
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejoriginálnější originál

Příspěvek od FreeRider »

samozřejmě že opískování celý kastle by bylo pro výslednej efekt nejideálnější...jenže sem se pořád nějak nedopátral kdo by tu celou kastli opískoval ve znojmě nebo okolí... to je to...
Fiat 850 berlina [1968]
Fiat 850 Speciál [1971]
Fiat Bravo 1.8 GT 16V [1997]
Uživatelský avatar
Libor
Aktivista
Aktivista
Příspěvky: 51
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Frýdek
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejoriginálnější originál

Příspěvek od Libor »

dej si do vyhledávače "pískování znojmo"... něco určitě zjistíš... jenom aby ti tu kastli nezničili na tom pískování .....
tom
Aktivista
Aktivista
Příspěvky: 63
Registrován: neděle 4. listopad. 2007 21:02
Bydliště: 687 08 Buchlovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejoriginálnější originál

Příspěvek od tom »

Podlě mě je v každém okresním městě nějaká firma, co pískuje. Já u svého kupátka pískoval jen spodní část karoserie. Trvalo to asi 40 minut a zaplatil sem 1800 Kč. Pískování celé kastle
se musí dít opatrně, bo plechy jsou náchylné na promáčknutí. Musí si s tím pohrát a být opatrní!
1970 Fiat 850 Sport Coupe
1971 Fiat 125p
1969 Fiat 850 Special
1969 Fiat 500F
1977 Fiat 127
Naše vozy poskytují vysoký požitek z jízdy již při nízkých rychlostech!
Uživatelský avatar
FreeRider
Diskusní matador
Diskusní matador
Příspěvky: 190
Registrován: neděle 4. listopad. 2007 20:30
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejoriginálnější originál

Příspěvek od FreeRider »

dobrá dobrá...tož pískování nechme chvíli stranou.... jestli někdo máte tak bych potřeboval dobové fotografie hlavně interiéru z roku 68...páč co sem zatím viděl tak se některé věci liší..tak bych to rád uvedl na správnou míru a připravil si odpovídající plán :)
Fiat 850 berlina [1968]
Fiat 850 Speciál [1971]
Fiat Bravo 1.8 GT 16V [1997]
Uživatelský avatar
Marek
Aktivista
Aktivista
Příspěvky: 96
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Zlínský kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejoriginálnější originál

Příspěvek od Marek »

Myslím, že k dobové autentičnosti by dokázal poradit můj otec, ovšem to by bylo porovnání na několik hodin...
To pěknější červené co máme je 1971 a to nejstarší je 1966 - no mezi nimi už rozdíly jsou a znatelné.

No a moje beru je 1968 - originál (já v ní mám teda jiný volant) a interiér je totožný s tímhle, což je 1971:
http://www.hicos.cz/garage/images/g354.jpg

Tak nevím :nene: , co ti k originalitě roku 1968 vlastně říct...
Mohl bych nechat najít dobové fotky ... nebo spíš diáky, ale pochybuju že někdo fotil interiéry :roll:
*Fiat 850 100G* 1970
*Fiat 128 A* 1971
*Fiat 128 AR* 1972
*Fiat 128 AC* 1973
*Fiat 128 AF1*
*Fiat 133* 1976
*Fiat 125 A*
* a další

__________________
Uživatelský avatar
FreeRider
Diskusní matador
Diskusní matador
Příspěvky: 190
Registrován: neděle 4. listopad. 2007 20:30
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejoriginálnější originál

Příspěvek od FreeRider »

Pěkná fotka :ok: díky :) ... to by ukazovalo přední část..... teď bych měl ještě dotaz na čalounění stropu...zadních a středových sloupků.. a sedaček .... někde jsem na fotkách viděl očalouněný celý sloupky bílou koženkou... nějak tak jak sem si to udělal já ve speciálovi čili takhle
169.jpg
proto by mě zajímalo jestli to nějáké modely tak měly...nebo jestli to bylo nějáké domácí doladění ...
Fiat 850 berlina [1968]
Fiat 850 Speciál [1971]
Fiat Bravo 1.8 GT 16V [1997]
Uživatelský avatar
Marek
Aktivista
Aktivista
Příspěvky: 96
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Zlínský kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejoriginálnější originál

Příspěvek od Marek »

Na obyčejné berlině nikdy nebyly čalouněné sloupky, bez ohledu na rok výroby.
Pouze na stropě je nalepený takový ten obdelník se zaoblenými rohy, palubka je jasná, na podlaze a podbězích guma, vzadu nad motorem černý plast, když nepočítám boční "výplně" dveří a vedle zadních sedadel; a poličku pod palubkou, tak vše ostatní je pouze holý plech :mrgreen:
Pokud to měl někdo čalouněné tak to byl speciál, nebo "tuning" - rozhodně né "nejoriginálnější originál" :nene:
*Fiat 850 100G* 1970
*Fiat 128 A* 1971
*Fiat 128 AR* 1972
*Fiat 128 AC* 1973
*Fiat 128 AF1*
*Fiat 133* 1976
*Fiat 125 A*
* a další

__________________
Uživatelský avatar
FreeRider
Diskusní matador
Diskusní matador
Příspěvky: 190
Registrován: neděle 4. listopad. 2007 20:30
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejoriginálnější originál

Příspěvek od FreeRider »

Tož to je nemilé.....když ale mě se takhle holý sloupky s tím lemem okna vůbec nelíbí...
04.jpg
Fiat 850 berlina [1968]
Fiat 850 Speciál [1971]
Fiat Bravo 1.8 GT 16V [1997]
Uživatelský avatar
Kronicar
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 900
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejoriginálnější originál

Příspěvek od Kronicar »

Tak to pozor, já měl očalouněněný strop u 850 BN a bylo to origo, příplatková výbava. Stejně jako jsem měl u jiné zamykací sloupek řízení, též výsada spíše speciála.....
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Spider
Začátečník
Začátečník
Příspěvky: 39
Registrován: středa 28. listopad. 2007 23:41
Bydliště: Londyn

Re: Nejoriginálnější originál

Příspěvek od Spider »

FreeRider píše:Tož to je nemilé.....když ale mě se takhle holý sloupky s tím lemem okna vůbec nelíbí...
To si potom musis vybrat jiny original :mrgreen:

Ale jinak asi stoji za uvahu sehnat nejakou dobovou tovarni brozuru a ridit se podle ni... neco podobneho jako toto http://cgi.ebay.com/1966-Fiat-850-Sales ... dZViewItem na 16-ti strankach jiste par fotek interieru bude :ok:
Fiat 850 1966
Fiat 850 Spider 1968
Fiat 850 Sport Coupe 1971
Fiat 500 1.2 Pop (kdyz mi ho zena pujci)
Uživatelský avatar
předseda
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 808
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08

Re: Nejoriginálnější originál

Příspěvek od předseda »

Nechci rejpat ,ale pod tím "bílým" asi ta pěna to určitě bude okolo zadního okna prohnilé,v těch rozích skoro u všech zatýká. Guma stárne ,takže od Rendy sehnat novou :D
Když si vybereš na renovaci základní model ,tak musíš počítat s tím nejstrohejším vybavením,ten Speciál je opravdu uvnitř trochu útulnější :grin: Koberec na podlaze /jako v kupátku/ také udělá hodně i trochu odhluční,ale to by už nebylo originální.
F X1/9 1976
F 850 SC tmavě červené 1971
F 850 SC světle červené 1971
F 850 SS -červený sršeň 1972
F 128 SC -modrá obluda 1974
Uživatelský avatar
FreeRider
Diskusní matador
Diskusní matador
Příspěvky: 190
Registrován: neděle 4. listopad. 2007 20:30
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejoriginálnější originál

Příspěvek od FreeRider »

Tak tu pěnu sem teď o víkendu kutal ven.. a kupodivu vše v pořádku .. gumy kolem oken jsou totiž prolitý nějákým sajrajtem na utěsnění....takže se tam voda nedostala. Čekal sem že pod tou pěnou v blatnících něco bude.. a taky nic. Takže se to zatím vyvíjí dobře :)

Jinak to tvrzení s příplatkovou výbavou se mi líbí, potěšilo by mě kdybych ten strop očalounit mohl ... ony ty zadní sloupky hned vypadají jinak když se to udělá :)

Mno a ještě k podlaze .... gumy co tam byly sou už minimálně dva roky vyhozený, páč byly upa kaput ... vyplatí se shánět nový [pokud to jde] .. a nebo radši ten koberec ? :)
Fiat 850 berlina [1968]
Fiat 850 Speciál [1971]
Fiat Bravo 1.8 GT 16V [1997]
Uživatelský avatar
Marek
Aktivista
Aktivista
Příspěvky: 96
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Zlínský kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejoriginálnější originál

Příspěvek od Marek »

No řeknu to asi takhle, pokud míníš očalounit strop, tak už to není 850 "normal" ale "special", to že to v dané době mohla být nadstandardní výbava je sice možné,
ale pak už to není "nejoriginálnější originál" 850 berlina. :neutral: Možná by stálo za hřích zjistit informace o typu 850 super a zkusit "postavit" ten...
Ale jinak než mít divnou berlinu, raději normálního speciála. ;-)
*Fiat 850 100G* 1970
*Fiat 128 A* 1971
*Fiat 128 AR* 1972
*Fiat 128 AC* 1973
*Fiat 128 AF1*
*Fiat 133* 1976
*Fiat 125 A*
* a další

__________________
Uživatelský avatar
Tříprsťák
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 441
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Černošice
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejoriginálnější originál

Příspěvek od Tříprsťák »

V Italii se dají sehnat gumové koberečky na různé staré fiaty, ale není to rozhodně laciná sranda. Paradoxní je, že dříve levná varianta (autentické gumové pokrytí) přijde na podstatně větší peníz, než luxusnější koberec, který lze snáze nahradit.
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Uživatelský avatar
Renda ze Záboří
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 357
Registrován: neděle 4. listopad. 2007 10:54
Bydliště: Záboří 12
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejoriginálnější originál

Příspěvek od Renda ze Záboří »

Co vím já, tak ani gumové koberce, ani koberec kompletní na F850 Berlinu, ani speciála (to samý) v Italii nikdo nevyrábí - tedy aspoň nikde neprodává, ale doufám, že to časem příjde neb zájem je! Zatím se dají použít gumy z F850SC, ty jsou k mání!
"I kdybys 100x žil, blbost nevymýtíš!"
(Ehlenovo moudro)
Uživatelský avatar
Tříprsťák
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 441
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Černošice
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejoriginálnější originál

Příspěvek od Tříprsťák »

Já měl několikrát možnost koupit fungl nové gumové koberečky na f1100, bohužel však (ač nejsem držgrešle) ty ceny na mne byly trochu silné kafe - zatím na to auto raději sháním životně důležité orgány a tyhle fajnovosti holt až někdy později.
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Uživatelský avatar
Renda ze Záboří
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 357
Registrován: neděle 4. listopad. 2007 10:54
Bydliště: Záboří 12
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejoriginálnější originál

Příspěvek od Renda ze Záboří »

Na tu F1100 se dají koupit někde mezi 7-8000,- Kč, což není tak hrozný - chudáci šestistovkaři ty vyjde sada na 10000,-!!!!!
"I kdybys 100x žil, blbost nevymýtíš!"
(Ehlenovo moudro)
Uživatelský avatar
Tříprsťák
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 441
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Černošice
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejoriginálnější originál

Příspěvek od Tříprsťák »

Free Ridře, nezoufej. Kdybys ty gumy na podlahy fakt chtěl, tak se tu a tam dají sehnat nějaké ze starých zásob. Například tyhle jsou ihned ke koupení za 48E což je myslím docela dostupná cena:
http://cgi.ebay.it/_Ricambi-Auto__SERIE ... otohosting
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Uživatelský avatar
FreeRider
Diskusní matador
Diskusní matador
Příspěvky: 190
Registrován: neděle 4. listopad. 2007 20:30
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejoriginálnější originál

Příspěvek od FreeRider »

Tříprsťák píše:Free Ridře, nezoufej. Kdybys ty gumy na podlahy fakt chtěl, tak se tu a tam dají sehnat nějaké ze starých zásob. Například tyhle jsou ihned ke koupení za 48E což je myslím docela dostupná cena:
http://cgi.ebay.it/_Ricambi-Auto__SERIE ... otohosting
Nooooo.. zajímavá příležitost ..bohužel se na ebay nějak moc neorientuju....aukro je mi milejší :) Ale za těch 48E by to celkem i šlo :)
Fiat 850 berlina [1968]
Fiat 850 Speciál [1971]
Fiat Bravo 1.8 GT 16V [1997]
Odpovědět