Měl bych malou prosbičku na někoho kdo má po ruce demontovanou hlavu na F 128 A 1100ccm. Jde mi o tvar a rozměry sacích kanálů, konkrétně jestli tam pásne toto potrubí:
http://www.postimage.org/image.php?v=Pq9Igr
Původně je z Prismy 1,5, ale katalogy říkají že těsnění je stejné tudíž by to pasovat mohlo...díky za případné odpovědi
Rozměry sacích kanálů na 128A
Re: Rozměry sacích kanálů na 128A
Nevím tedy přesně jak Prisma, ale z motorů 1,5 z Fiatů (RITMO, REGATA, UNO...) normálně sací potrubí pasuje, pouze je občas problém s napasováním na střední dlouhý šteft, ten je totiž různě dlouhý dle r.v. F128 a s tím se pak váže napasování s výfukovým potrubím.
Fiat 128 A 1970,1971,1972
Fiat 128 AF 1972,1973
Fiat 128 AC 1973.1975
Fiat 128 AR 1971,1973
Fiat 132 2000 1977
Fiat Ritmo 105 TC 1982
Fiat Ritmo 125 TC Abarth 1982
Fiat Ritmo 75 1979
Fiat X1/9 1978
atd.
Fiat 128 AF 1972,1973
Fiat 128 AC 1973.1975
Fiat 128 AR 1971,1973
Fiat 132 2000 1977
Fiat Ritmo 105 TC 1982
Fiat Ritmo 125 TC Abarth 1982
Fiat Ritmo 75 1979
Fiat X1/9 1978
atd.
-
- Návštěvník
Re: Rozměry sacích kanálů na 128A
Dík
Ještě jedna malá technická, důvodem je instalace weberu 32 dmtr (nebo 34, uvidíme na co to pojede líp)
Oproti originální karburaci očekávám ochotnější akceleraci ve větších otáčkách, nebo se pletu?
Ne že by to auto jelo špatně, jen to chci vyzkoušet, není nic jednoduššího než tam vše vrátit zpátky...
Ještě jedna malá technická, důvodem je instalace weberu 32 dmtr (nebo 34, uvidíme na co to pojede líp)
Oproti originální karburaci očekávám ochotnější akceleraci ve větších otáčkách, nebo se pletu?
Ne že by to auto jelo špatně, jen to chci vyzkoušet, není nic jednoduššího než tam vše vrátit zpátky...