F 850 - seřízení + další
F 850 - seřízení + další
Když jedu se svou F 850, dělá mi to, že po přidání plynu sebou jakoby trhne a pak až zrychlí, jakoby se "zakuckala" a pak až přidá. myslíte, že je to seřízením karburátoru, zapalováním nebo něčím jiným? Taky se mi stalo, ale jen někdy, že když dám blinkr, tak po dvou třech bliknutích zhasnou a současně jde dolů ručička palivoměru, po chvilce je to zase OK, asi je někde zkrat - je nějaké typické místo, kde by to mohlo být? Díky
P.S. mrkněte se i na moje další dotazy v ostatních kategoriích, rozdělil jsem je, abych zachoval typy dotazů. Díky
P.S. mrkněte se i na moje další dotazy v ostatních kategoriích, rozdělil jsem je, abych zachoval typy dotazů. Díky
- Ondrej
- Site Admin
- Příspěvky: 896
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Doubrav.
- Kontaktovat uživatele:
Re: F 850 - seřízení + další
Seřízení karburátoru. Buď má motor v okamžiku sešlápnutí pedálu benzínu málo, anebo naopak příliš mnoho. Takže buď bohatost směsi nebo může špatně fungovat akcelerační pumpička - ucpaná tryska, špatná membránka atd.
Mohl by to dělat i špatný předstih, ale s tím bych asi spíš počítal u rozdělovačů s podtlakovou regulací, kterou ovšem 850 nemá.
Eventualita - prasklá nebo chybějící pružinka odstředivé regulace v rozdělovači. Pružinky najdeš pod palcem rozdělovače, mají tam být dvě, slabší a silnější.
Jinak mě momentálně nic nenapadá.
Mohl by to dělat i špatný předstih, ale s tím bych asi spíš počítal u rozdělovačů s podtlakovou regulací, kterou ovšem 850 nemá.
Eventualita - prasklá nebo chybějící pružinka odstředivé regulace v rozdělovači. Pružinky najdeš pod palcem rozdělovače, mají tam být dvě, slabší a silnější.
Jinak mě momentálně nic nenapadá.
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
- FreeRider
- Diskusní matador
- Příspěvky: 190
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 20:30
- Bydliště: Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Re: F 850 - seřízení + další
Když už sme u toho seřizování.... tak jaké je základní nastavení dvojitého webera u F850 speciál ? ... myslím tím když dotáhnu šroubek od vzduchu i od volnoběžný trysky natvrdo...tak kolik otáček povolit 

Fiat 850 berlina [1968]
Fiat 850 Speciál [1971]
Fiat Bravo 1.8 GT 16V [1997]
Fiat 850 Speciál [1971]
Fiat Bravo 1.8 GT 16V [1997]
- Ondrej
- Site Admin
- Příspěvky: 896
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Doubrav.
- Kontaktovat uživatele:
Re: F 850 - seřízení + další
Šroub bohatosti směsi nikdy ne-do-ta-ho-vat na tvrdo. Otlačí se hrot a nepůjde nic seřizovat.
Kromě toho, seřizování se provádí za běhu motoru. Nejdřív se šroubem ovládajícím klapku sníží otáčky cca na 800-900 /min, není-li otáčkoměr, tak u vozů s dynamem prostě tak, aby právě zhasla kontrolka dobíjení, u vozů s altíkem dle sluchu a ytelygentního uvážení.
Pak se šroub bohatosti směsi utahuje do té doby, až motor začne chcípat, načež se o půl až tři čtvrtě otáčky povolí.
Technická poznámka, je-li šroub bohatosti zcela dotažen (prosím rozlišovat "zcela dotažen" od "dotažen natvrdo") a motor přesto běží, je někde chyba, kterou je potřeba řešit. Buď teče benzín do sání i mimo trysky "vrchem" (viditelné zřetelně při pohledu shora do hrdla karburátoru) nebo je v pytli seřizovací šroub.
Kromě toho, seřizování se provádí za běhu motoru. Nejdřív se šroubem ovládajícím klapku sníží otáčky cca na 800-900 /min, není-li otáčkoměr, tak u vozů s dynamem prostě tak, aby právě zhasla kontrolka dobíjení, u vozů s altíkem dle sluchu a ytelygentního uvážení.
Pak se šroub bohatosti směsi utahuje do té doby, až motor začne chcípat, načež se o půl až tři čtvrtě otáčky povolí.
Technická poznámka, je-li šroub bohatosti zcela dotažen (prosím rozlišovat "zcela dotažen" od "dotažen natvrdo") a motor přesto běží, je někde chyba, kterou je potřeba řešit. Buď teče benzín do sání i mimo trysky "vrchem" (viditelné zřetelně při pohledu shora do hrdla karburátoru) nebo je v pytli seřizovací šroub.
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
- FreeRider
- Diskusní matador
- Příspěvky: 190
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 20:30
- Bydliště: Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Re: F 850 - seřízení + další
Díky moc za radu
..jinak ty šrouby sem ještě nedotahoval, bral sem akorát dotažení jako takovej výchozí bod 


Fiat 850 berlina [1968]
Fiat 850 Speciál [1971]
Fiat Bravo 1.8 GT 16V [1997]
Fiat 850 Speciál [1971]
Fiat Bravo 1.8 GT 16V [1997]
Re: F 850 - seřízení + další
Díky za rady. A když jsme u toho, není tady někdo z okolí HK, kdo by uměl seřídit zapalování a karburátor?
-
- Aktivista
- Příspěvky: 63
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 21:02
- Bydliště: 687 08 Buchlovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: F 850 - seřízení + další
Kolegové prosím o radu!
Tak sem se konečně po 3,5 roku dostal do fáze, že to moje kupátko je složené a dá se říct schopné jízdy. Leč bohužel řeším problém s nastartováním motoru. Potvora nechce normálně chytit. Všechny mechanické věci mám projité, dokonce změřenou kompresi ve válcích, svíčky nové, kabely zánovní, přívod paliva,ac pumpa stříká, karburátor /trysky profouklé/, rozdělovač rozděluje, kabely 1342,cívka změřená ale motor jen točí a nežbleptne. Samozřejmě jsem několikrát vyhazoval svíčky, nechal je na slunku oschonout, odstranil olej a zase nanovo a nanovo. A nic.
Napadá mě už jen abych to zkusil roztáhnout za autem nebo z kopce při vyšších otáčkách. Co vy na to. Připomínám, že motor po výměně rozvodů a přetěsnění stál 3,5roku od Spanilé jídzy 2005.
Předem děkuju za rady!
tom
Tak sem se konečně po 3,5 roku dostal do fáze, že to moje kupátko je složené a dá se říct schopné jízdy. Leč bohužel řeším problém s nastartováním motoru. Potvora nechce normálně chytit. Všechny mechanické věci mám projité, dokonce změřenou kompresi ve válcích, svíčky nové, kabely zánovní, přívod paliva,ac pumpa stříká, karburátor /trysky profouklé/, rozdělovač rozděluje, kabely 1342,cívka změřená ale motor jen točí a nežbleptne. Samozřejmě jsem několikrát vyhazoval svíčky, nechal je na slunku oschonout, odstranil olej a zase nanovo a nanovo. A nic.
Napadá mě už jen abych to zkusil roztáhnout za autem nebo z kopce při vyšších otáčkách. Co vy na to. Připomínám, že motor po výměně rozvodů a přetěsnění stál 3,5roku od Spanilé jídzy 2005.
Předem děkuju za rady!
tom
1970 Fiat 850 Sport Coupe
1971 Fiat 125p
1969 Fiat 850 Special
1969 Fiat 500F
1977 Fiat 127
Naše vozy poskytují vysoký požitek z jízdy již při nízkých rychlostech!
1971 Fiat 125p
1969 Fiat 850 Special
1969 Fiat 500F
1977 Fiat 127
Naše vozy poskytují vysoký požitek z jízdy již při nízkých rychlostech!
- Renda ze Záboří
- Notorický kecal
- Příspěvky: 357
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 10:54
- Bydliště: Záboří 12
- Kontaktovat uživatele:
Re: F 850 - seřízení + další
Já vím co to je! Je to rozbitýýýý......
Jestli se jiskra dostane až na svíčky ve správný čas (blbě otočenej rozdělovač!) a v benzinu není voda, tak můžou bejt jen špatně daný ty rozvody nebo startér točí méně než je potřeba.......



Jestli se jiskra dostane až na svíčky ve správný čas (blbě otočenej rozdělovač!) a v benzinu není voda, tak můžou bejt jen špatně daný ty rozvody nebo startér točí méně než je potřeba.......
"I kdybys 100x žil, blbost nevymýtíš!"
(Ehlenovo moudro)
(Ehlenovo moudro)
Re: F 850 - seřízení + další
Zkusil bych, kdy to háže jiskru a pak bych do toho žduchnul (roztáhnul).
-
- Návštěvník
Re: F 850 - seřízení + další
to Tom
zkus tedy pootočit rozdělovač o 180st ,já to vždy u sebe spletu a taky se pak dívím ,že né a né to chytit
Jak píše Renda starý benzín také udělá své, máš dobře seřízené ventily ? /015 sací a 020 výfukové/ napiš jak to dopadlo!
zkus tedy pootočit rozdělovač o 180st ,já to vždy u sebe spletu a taky se pak dívím ,že né a né to chytit

-
- Site Admin
- Příspěvky: 210
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Hustopeče
- Kontaktovat uživatele:
Re: F 850 - seřízení + další
Napadají mě dvě věci: jak zde již bylo napsáno, tak zkusit ještě jednou správně seřídit předstih nebo...
...jednou jsem si také dlouho lámal hlavu nad tím, proč to nechytá, všechno bylo správně seřízené, ale motor prostě ne a ne chytnout. Byly tam nové kontakty v rozdělovači a v tom byl právě ten problém - na ploškách, kde by právě měly mít kontakt, byla neznatelná vrstvička ochranného vosku a tudíš kontakty kontakt neměly
To jen takový postřeh, kdyby jsi tam náhodou měl nové kontakty...
...jednou jsem si také dlouho lámal hlavu nad tím, proč to nechytá, všechno bylo správně seřízené, ale motor prostě ne a ne chytnout. Byly tam nové kontakty v rozdělovači a v tom byl právě ten problém - na ploškách, kde by právě měly mít kontakt, byla neznatelná vrstvička ochranného vosku a tudíš kontakty kontakt neměly

To jen takový postřeh, kdyby jsi tam náhodou měl nové kontakty...
Fiat 600D [1969] - Beruška
Fiat 900T [1978] - Barča
Fiat 126P [1987] - otloukánek
Fiat 900T [1978] - Barča
Fiat 126P [1987] - otloukánek
- Tříprsťák
- Notorický kecal
- Příspěvky: 441
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Černošice
- Kontaktovat uživatele:
Re: F 850 - seřízení + další
přesně tohle už se mi u nově složeného stalo TOLIKRÁT!!!! ...a většinou právě proto, že svíčky pálily ve fázi výfuk místo ve fázi výbuch. Když svíčky pálí jako ďas a i smrdí benzínem a motor přesto ani škyt (maximálně občas střelí do karbecu), je to jasné. Jestli se ti nechce otáčet rozdělovač, tak pro ten pokus stačí zpřeházet kabely (místo pořadí 1-3-4-2 udělat 4-2-1-3).
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
-
- Aktivista
- Příspěvky: 63
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 21:02
- Bydliště: 687 08 Buchlovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: F 850 - seřízení + další
Kolegové hlásím zázrak! Včera mi motor na první nastartonání chytnul! Po té dlouhé době to jede! Předevčírem sem nechal vyšroubované svíčky přes noc a jestli to nějak vyschlo, bo co, nevím. Prostě to startuje na první otočení.
No ale, aby to nebylo tak veselé, tak motor běží jen na 3 válce. Dvojka se potvora nechytá. Byl s ní už problém při měření komprese, kdy se ze začátku vůbec netlakoval. Pomohlo až nastříkání dvou injekčních stříkaček oleje do válce a přiměřené přátelské poklepání na zdvihátka ventulů. No tak nevím, včera už nebylo moc času, tak dnes zkusím nějaký jiný kabel, jestli náhodou /ikdyž jsou skoro nové/.
Jinak všem díky za dobré rady!!!

No ale, aby to nebylo tak veselé, tak motor běží jen na 3 válce. Dvojka se potvora nechytá. Byl s ní už problém při měření komprese, kdy se ze začátku vůbec netlakoval. Pomohlo až nastříkání dvou injekčních stříkaček oleje do válce a přiměřené přátelské poklepání na zdvihátka ventulů. No tak nevím, včera už nebylo moc času, tak dnes zkusím nějaký jiný kabel, jestli náhodou /ikdyž jsou skoro nové/.
Jinak všem díky za dobré rady!!!


1970 Fiat 850 Sport Coupe
1971 Fiat 125p
1969 Fiat 850 Special
1969 Fiat 500F
1977 Fiat 127
Naše vozy poskytují vysoký požitek z jízdy již při nízkých rychlostech!
1971 Fiat 125p
1969 Fiat 850 Special
1969 Fiat 500F
1977 Fiat 127
Naše vozy poskytují vysoký požitek z jízdy již při nízkých rychlostech!
Re: F 850 - seřízení + další
U mého pětikila běžný jev: Často, když ho po delším stání chci klikou natočit, po dvou protočeních to jde úplně volně - ztratí to kompresi. Kdysi jsem se leknul, co se tomu stalo. Dnes vím, že asi zůstávají viset ventily a stačí to znovu párkrát protočit, v pohodě to chytne a samo se to "porovná".tom píše: ..., kdy se ze začátku vůbec netlakoval. ...![]()

- Renda ze Záboří
- Notorický kecal
- Příspěvky: 357
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 10:54
- Bydliště: Záboří 12
- Kontaktovat uživatele:
Re: F 850 - seřízení + další
Jo už jsem tu měl motor, kterýmu jsem udělal nově ventily a stejně neměl kompresi - ba co víc dělal podtlak jak vývěva!!! Tak byly vyběhaný kroužky v pístu, že místo komprese propouštěly a na druhou stranu držely, takže to sálo
Jo holt to chce občas zainvestovat nějakou generálku, protože donekonečna to bohužel nepojede






"I kdybys 100x žil, blbost nevymýtíš!"
(Ehlenovo moudro)
(Ehlenovo moudro)
Re: F 850 - seřízení + další
Jakou zas generálkuRenda ze Záboří píše:....Jo holt to chce občas zainvestovat nějakou generálku, protože donekonečna to bohužel nepojede![]()


- Renda ze Záboří
- Notorický kecal
- Příspěvky: 357
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 10:54
- Bydliště: Záboří 12
- Kontaktovat uživatele:
Re: F 850 - seřízení + další
Tebe jsem tím nemyslelBlack píše: Jakou zas generálku, vždyť po té první (a asi i poslední) to má natočený teprve nějakých 85 000 km
.


"I kdybys 100x žil, blbost nevymýtíš!"
(Ehlenovo moudro)
(Ehlenovo moudro)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 63
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 21:02
- Bydliště: 687 08 Buchlovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: F 850 - seřízení + další
Tak to zkusím ještě jednou:
Dnes se podařilo prvních 50 km. Motor šel jen na dva válce. Aby taky ne, když jsem debil zapoměl hadr v přírubě pod karburátorem. Ten se tam pěkně směstnal a utěsnil jedničku s dvojkou. Kam se hrabe Luděk Sobota ve filmu Ještě větší blbec než jsme doufali! Budou točit na barandově druhý díl se mnou v hlavní roli:)
Vychytávám mouchy, snad se toho podaří do Poděbrad co nejvíc!
Pěkné Velikonoce všem!

Dnes se podařilo prvních 50 km. Motor šel jen na dva válce. Aby taky ne, když jsem debil zapoměl hadr v přírubě pod karburátorem. Ten se tam pěkně směstnal a utěsnil jedničku s dvojkou. Kam se hrabe Luděk Sobota ve filmu Ještě větší blbec než jsme doufali! Budou točit na barandově druhý díl se mnou v hlavní roli:)
Vychytávám mouchy, snad se toho podaří do Poděbrad co nejvíc!
Pěkné Velikonoce všem!


1970 Fiat 850 Sport Coupe
1971 Fiat 125p
1969 Fiat 850 Special
1969 Fiat 500F
1977 Fiat 127
Naše vozy poskytují vysoký požitek z jízdy již při nízkých rychlostech!
1971 Fiat 125p
1969 Fiat 850 Special
1969 Fiat 500F
1977 Fiat 127
Naše vozy poskytují vysoký požitek z jízdy již při nízkých rychlostech!
- Ondrej
- Site Admin
- Příspěvky: 896
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Doubrav.
- Kontaktovat uživatele:
Re: F 850 - seřízení + další
Tak to teda čumimtom píše:Motor šel jen na dva válce. Aby taky ne, když jsem debil zapoměl hadr v přírubě pod karburátorem.


Jestli tohle byl ten hlavní zdroj problémů při běhu motoru, tak na to bychom tady s radami teda fakt nestačili



Já jsem sporta projel poprvé v pátek a vsjo se jevilo v pořádku, tak snad pojedou do Poděbrad dvě kupé


1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
Re: F 850 - seřízení + další
PROSÍM O RADU
Moje 850 neměla pořádný výkon - včera jsem zjistil, že jede jen na 3 válce (nebo spíš 2,5). Válec 1 nechytá vůbec a válec 2 tak tak. (Zjistil jsem to odpojováním kabelů ze svíček - odpojená 1->žádná změna; odpojená 2->změna; odpojená 3 nebo 4->rapidní změna).
Výměna svíček nepomohla, jiskru to hází slušnou.
Nemáte prosím nápad, čím by to mohlo být? Může to třeba být v karburátoru? Mám pocit, že si trochu přisává... Nebo ventily?
Díky moc za nápady.
admp
Moje 850 neměla pořádný výkon - včera jsem zjistil, že jede jen na 3 válce (nebo spíš 2,5). Válec 1 nechytá vůbec a válec 2 tak tak. (Zjistil jsem to odpojováním kabelů ze svíček - odpojená 1->žádná změna; odpojená 2->změna; odpojená 3 nebo 4->rapidní změna).
Výměna svíček nepomohla, jiskru to hází slušnou.
Nemáte prosím nápad, čím by to mohlo být? Může to třeba být v karburátoru? Mám pocit, že si trochu přisává... Nebo ventily?
Díky moc za nápady.
admp
- Renda ze Záboří
- Notorický kecal
- Příspěvky: 357
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 10:54
- Bydliště: Záboří 12
- Kontaktovat uživatele:
Re: F 850 - seřízení + další
Seřídit ventily a změřit tlaky ve válcích! Pak se uvidí co dál! Taky může být prdlý těsnění pod hlavou.....
"I kdybys 100x žil, blbost nevymýtíš!"
(Ehlenovo moudro)
(Ehlenovo moudro)
Re: F 850 - seřízení + další
Ahoj. Mám 850 Special a ........ někdy jede na 4 a někdy na 3 válce. Postupně : výměna svíček , víčka rozdělovače , palce rozdělovače, cívky, výměna všech kabelů, kondíku. Kdy vynechává jen stejný válec, při sundání kabelu ze svíčky a přiložení cca 1 cm od nasazovacího hrotu svíčky - běží OK ale při uplném zasunití převlečné gumy kabelu na svíčku - nejde. Při sundání svíčky a přiložení k motoru - háže jiskru , Při namontování do motoru nejde. Následně když jede na 4 válce - druhý den chytne a jede jen na 3 válce. ..............????????? Poradte , děkuji
- Pedro
- Notorický kecal
- Příspěvky: 524
- Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 6:55
- Kontaktovat uživatele:
Re: F 850 - seřízení + další
No poradí jistě větší machři na tenhle typ auta.
Ale soustředil bych se ještě jednou na postupnou výměnu těch napsaných komponent, hlavně vysokonapěťového kabelu, jeho odporu či zkratu. Tam bude někde zakopaný pes.
Je divné že někdy jede. Sundej víko ventilů a koukni, zda stříhají ventily, zda není přidřený koník a změř jejich vůli. Kdyby nejel vůbec, tak bych řekl, že není komprese. Zkusil jsi změřit tlaky ve válcích nebo kdyby byl, tak boroskopem kouknout do válce?
To není strašidelný hrad, aby se závada nedala najít.
Hodně zdaru Petr
Ale soustředil bych se ještě jednou na postupnou výměnu těch napsaných komponent, hlavně vysokonapěťového kabelu, jeho odporu či zkratu. Tam bude někde zakopaný pes.
Je divné že někdy jede. Sundej víko ventilů a koukni, zda stříhají ventily, zda není přidřený koník a změř jejich vůli. Kdyby nejel vůbec, tak bych řekl, že není komprese. Zkusil jsi změřit tlaky ve válcích nebo kdyby byl, tak boroskopem kouknout do válce?
To není strašidelný hrad, aby se závada nedala najít.
Hodně zdaru Petr
F I A T 1 2 5 b e r l i n a , 2 x O H C , 1 6 0 8 c c m , 9 0 H P - Ital, 1 9 7 0
ALFA ROMEO ALFETTA 2,0 96 kW, 1 9 8 5
FIAT STILO 1,9 JTD, 8 5 k W
ALFA ROMEO ALFETTA 2,0 96 kW, 1 9 8 5
FIAT STILO 1,9 JTD, 8 5 k W
- FreeRider
- Diskusní matador
- Příspěvky: 190
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 20:30
- Bydliště: Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Re: F 850 - seřízení + další
Tak se taky přidám k dotazům.. konečně sem se zase dostal ke svojí 850 speciál .. přes rok byla zašitá v garáži s tak maximálně pěti startama .. nicméně.. po tý době se dala nová baterka a chytla jako fík na první otočení. Problém je jen v tom že mi po zahřátí motoru na volnoběh bliká kontrolka mazání. olej sem dal novej, hladina je akorát mezi ryskama. Takže doufám že není jediný řešení sundat vanu a kouknout jestli není zasranej koš
.. co vy na to ?

Fiat 850 berlina [1968]
Fiat 850 Speciál [1971]
Fiat Bravo 1.8 GT 16V [1997]
Fiat 850 Speciál [1971]
Fiat Bravo 1.8 GT 16V [1997]
- Renda ze Záboří
- Notorický kecal
- Příspěvky: 357
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 10:54
- Bydliště: Záboří 12
- Kontaktovat uživatele:
Re: F 850 - seřízení + další
Neřeš to! Ale chceš-li vezmi tlakoměr oleje a tlak změř a napiš co jsi naměřil.
"I kdybys 100x žil, blbost nevymýtíš!"
(Ehlenovo moudro)
(Ehlenovo moudro)