Stránka 1 z 2

Rallye

Napsal: pondělí 14. duben. 2008 9:15
od Pavel 128
O víkendu 10.5.-11.5.2008 se jede Rallye Hořovice. Start a cíl je na náměstí v Hořovicích, rychlostní zkoušky se odehrávají v blízkém i vzdálenějším okolí. Soutěž má dvě etapy, celkově měří 220 km a má 15 rychlostních zkoušek o celkové délce 100 km, takže pořádná rallye :D . Zatím je přihlášeno zhruba 70 aut, z toho 15 historiků, ale z nich jen jeden jediný Fiat a to Fiat 128 SL mého bratrance, za jehož volantem se budeme statečně střídat. Kdo může a má chuť, ať nás přijde podpořit pokřikem na trati či svačinou v servisní zóně, která bude na Hořovickém letišti :) . Veškeré podrobnosti jsou (mapy RZ teprve budou) na http://www.askhorovice.cz. Zdravím, Pavel 128.

Re: Rallye

Napsal: čtvrtek 15. květen. 2008 9:36
od Pavel 128
Tak Hořovická Rallye se vydařila, počasí přálo a náš stroj dojel do cíle bez škrábnutí. Do soutěže odstartovalo 67 aut (12 historických), do cíle se jich podívalo již pouze 46 (11 historických, po té co jeden Austin Mini skončil po kolostřešní kombinaci v lese). My jsme naše kupátko dokočírovali na 36. místě absolutně na 8. mezi historiky a na 5. v objemové třídě. Na bednu bylo tedy daleko, ale v rámci možností vozu a našeho pudu sebe i autozáchovy je to úspěch. Děkujeme také za podporu členů klubu Pavla KV Lindy a Franty Řeháka.

Re: Rallye

Napsal: čtvrtek 29. leden. 2009 17:49
od Pavel 128
Ahoj všem, s velkým předstihem upozorňuji na tradiční Rallye Hořovice, která se koná o víkendu 9.5. - 10.5. Budeme s mým bratrancem a kupátkem 128 SL 1300 hájit italské barvy v kategorii historiků nad 1200ccm. Startuje vždy kolem 80-ti vozidel a z toho vždy 10 - 20 historiků. Loňský ročník jsme dokončili na šesté bodované pozici, takže doufáme v podobný úspěch i letos. Rallye měří přes 200 km a rychlostní zkoušky čítají kolem 100 km, sice žádný Dakar ale procházka růžovým sadem to také není. Podrobné informace se postupně objeví na http://www.askhorovice.cz. Kdo má chuť a čas, ať nás přijde podpořit, loni se objevili Pavel KV a Franta Řehák, který možná připraví na start své Žígo, tedy na tomto webu raději licenční Fiat 124 :D . Podle dostupných zpráv by měl nastoupit také další náš člen, Honza Šipka se svým 124 Abarth, který rozhodně svůj stroj nešetří a předvádí atraktivní jízdu. Navigoval jsem mu na Rallye Příbram 2007 a když řízeným smykem rozháněl štamgasty na zahrádce v restauraci jedné z vesniček kterou vedla rychlostní zkouška, tak musím říct, že horké sedadlo bylo pro mne opravdu horké 8O , takže neváhejte a přijďte, bude na co koukat. Pavel 128.

Re: Rallye

Napsal: čtvrtek 26. březen. 2009 9:09
od Pavel 128
Rallye Hořovice se pojede pouze v sobotu 9. 5., bude jedna etapa, 3 sekce po třech RZ a tedy 9 rychlostních zkoušek. Celková délka soutěže bude 120 km a rychlostky z toho budou tvořit 62 km. Naše posádka a Honza Šipka s Katkou jsou již přihlášeni, takže minimálně dva historické Fiaty na trati k vidění budou. Start soutěže bude v 8:00 ráno, pravděpodobně na letišti v Tlustici u Hořovic, kde bude i servisní zóna pro servisní zastávky mezi sekcemi. Takže kdo má chuť a čas, přijďte. Pavel 128.

Re: Rallye

Napsal: úterý 21. duben. 2009 10:11
od Pavel 128
Pro zajímavost posílám seznam přihlášených historiků na Rallye Hořovice sobota 9. 5. 2009. Některé vozy bychom za historiky sice nepovažovali, ale závodní auta stárnou rychleji a hranice pro účast v této kategorii je 20-let, tedy do roku výroby 1988. Tak se nám tu objevuje Favorit, Sierra... holt nemládnem. Z listiny je jasné, že příliš šancí na umístění nemáme, ale to neznamená, že se budeme flákat. Určitě bude na co koukat. Zdravím, Pavel 128.

H2 - historici nad 1200 ccm - 9 posádek
23 17:06 Spychalowicz Maciej Weszke Lukasz Lechprojekt Rally team - Poland Audi Coupé Qattro 2200
24 16:15 Heřmánek Marek Švácha Tomáš Radouň Motorsport Audi Coupé 80 2800
25 15:18 Šmahel Zdeněk Kroulík Petr Šmahel strojírenská výroba Pardubice BMW 323 2500
26 15:39 Bouma Mirek Došková Vendula MB Sport Vraňany Ford Sierra XR4i 4x4 2800
27 15:15 Šipka Jan Šipková Kateřina Praha Fiat Abarth 124 Rally 1800
28 15:12 Valeš Jan Nonner Pavel Scuderia JAVAPANO Karlovy Vary-Praha Fiat 128 Sport Coupé 1498
29 15:42 Chlustina Pavel Švancar David Austin Mini 1400
41 16:21 Mařík Jan Mařík Tomáš MRT Praha Škoda Favorit 1400
43 16:51 Kratochvíl Milan jun. Kratochvíl Milan MMK Rallye Sport Škoda 120 S 1289
H1 - historici do 1200 ccm - 2 posádky
40 16:09 Doubrava Jaromír Vondra Miroslav Autosport D+D Světlá n.Sázavou Škoda 130 RS 1148
45 16:24 Mařík Jan sen. Pinkas Aleš MRT Praha Wartburg 311 1000

Re: Rallye

Napsal: pondělí 11. květen. 2009 9:13
od Pavel 128
V sobotu 9. 5. proběhla Rallye Hořovice. Trať byla rychlá a v první etapě relativně náročná v lesních úsecích, kde po noční bouřce byl pěkný "bešamel". Kombinace rychlé trati a kluzkého povrchu přinesla mnoho havárií, na jejichž vrub připadla většina odstoupení. Z 58 startujících posádek se do cíle podívalo již pouze 41 a z 13 historiků dokončilo 9 posádek. V naší objemové kategorii odstartovalo 9 aut a do cíle dojelo 5. Nám patřila právě ta, sice pěkná a slušně bodovaná, ale z dokončivších vlastně poslední pozice. Na druhou stranu porazit modernější, čistě závodní, stroje bylo nad síly kupátka i odvahu posádky :lol: . Pořadí v kategorii bylo ŠKODA 130 LR; MINI COOPER 1400; ŠKODA 130 RS; ŠKODA FAVORIT 1400; FIAT 128 SL. Naopak se nám dařilo velmi slušně soupeřit s výkonnou i když relativně těžkou SIERRou 2,8 4x4, kterou jsme i na kluzké první RZ porazili o 6s. Pak ale, ve třetí etapě Sieře vypověděla spojka. Nejtěžší havárie se udála právě v naší kategorii, když ŠKODA 120 S 1300 objala strom, spolujezdkyně byla s otřesem mozku převezena do nemocnice. V konečném pořadí jsme dojeli na 38. místě, když jsme porazili jen tři auta z nižší objemové kategorie historiků ŠKODA 120 S 1200; ŠKODA 1000 MB A WARTBURG 311. Takže celkově jsme byli spokojeni, krásně jsme se svezli a díky spolehlivosti kupátka a rozvaze, za volantem se střídajících, pilotů jsme kromě těch třech porazili i dalších 17 strojů jejichž technika zradila a nebo, a to častěji, je jejich posádky rozházely po polích a lesích Hořovicka. :roll: . Mrzelo nás, že nedorazil Honza Šipka, jehož 124 Abarth měl motor v dílech a k jeho zprovoznění bylo prý daleko.

Zdravím, Pavel 128

Re: Rallye

Napsal: úterý 27. duben. 2010 10:27
od Pavel 128
V neděli 2. 5. se uskuteční v Sosnové u České Lípy okruhové závody historických automobilů. Zůčastním se se svým 128 Rally Gr.2, můj bratranec s ex mým 128 Sport Gr.1, Honza Šipka s Fiat Abarth 124 Rally Gr.3, ve startovní listině je ještě 124 Berlina Gr.2, 124 Spider, nějaké Ferrari a mnoho dalších převážně anglických sportovních skvostů. Bude i samostatný závod historických formulí, kde je přihlášen i náš člen Radek Pavlíček s MTX 06. Od rána do večera bude na co koukat, vše na jednom place, vstupné 0,- možnost občerstvení. Více na http://sosnova.veteranskerojeni.cz/ . Zdravím, Pavel 128.

Re: Rallye

Napsal: středa 28. duben. 2010 20:26
od Libor
jo to vypadá na slušnou akci,tak se možná přijedu alespoň podívat jako divák

Re: Rallye

Napsal: pátek 30. duben. 2010 6:57
od Libor
tak sezona začala a tak jsem mohl vyzkoušet nový motor... stále je co dolaďovat,ale je pozitivní,že už to teda alespoň nějak jede.. nezbývá,než se těšít na pražskou jízdu v září :)

Re: Rallye

Napsal: pátek 30. duben. 2010 7:26
od Pavel 128
Libor píše:tak sezona začala a tak jsem mohl vyzkoušet nový motor... stále je co dolaďovat,ale je pozitivní,že už to teda alespoň nějak jede.. nezbývá,než se těšít na pražskou jízdu v září :)
Měl ses přihlásit do té Sosnové, byl bys za hvězdu a na motokárové části by s tebou mohl soupeřit jen Mini. Zdravím, Pavel.

Re: Rallye

Napsal: pátek 30. duben. 2010 7:34
od Libor
povídali,že mu hráli ... obsahově jsem šel níže,takže 1380ccm mini prostě nedám :) ... no a na vině jsou peníze, že nejsem přihlášený .. nejde každý víkend prohánět toho řvouna

Re: Rallye

Napsal: úterý 4. květen. 2010 16:35
od Pavel 128
Tak Sosnová je za námi. Byla to perfektní akce, na které jsme se pořádně vyřádili. Dopoledne dvě seznamovací rozjížďky, odpoledne kvalifikace a závod. Jen Honza Šipka měl smůlu, když se jeho Abarth změnil hned během první rozjížďky v tříválec. Na vině bylo pravděpodobně těsnění pod hlavou. Co se týče výsledků, tak se přiznám, že vlastně nevím. Do hlavního závodu na deset kol jsme byli zařazeni do skupiny šesti vozů a závod této skupiny skončil v pořadí: Mini 1380; BMW 2002; Ford Escort MkI prý1600?; Fiat 128 Rally; Fiat 128 Sport; Triuph Spitfire. Snad jsem mohl soupeřit ještě s tím Fordem, ale start závodu typu Le Mans, přiběhnout, připásat, nastartovat... dopadl tak, že když jsem se ještě poutal, někteří měli půl kola za sebou. Odstartovali jsme společně s bratrancem poslední a svedli opatrný souboj v první zatáčce, při kterém jsem se dostal před bratrance. Pak jsem podcenil studené gumy, a na konci prvního kola dostal hodiny a tak Bratranec šel přede mne. Nastala stíhací jízda, při které jsme oba dohnali Triumph Spitfire a opatrným soubojem ho překonali. Pak nastal další duel, který trval tři kola a při kterém jsem se dostal před bratrancovo kupátko podruhé. Na rovince pod tribunami jsem se dostal vedle a na vnitřek první zatáčky, do které mne již bratranec pustil. Vzájemné fiatí skřípaní plechů jsme samozřejmě nechtěli připustit. Potvrdil jsem si, že komentátoři okruhových závodů nemluví do větru, když tvrdí, že něco jiného je soupeře dojet a něco jiného předjet. Takovýchto skupin po šesti nebo pěti vozech jelo asi pět a rozřazení vozů bylo čistě na úsudku pořadatelů, v jejichž silách nebylo zohledňovat výkon, objem, stupeň úprav atp..., ono totiž pomalu co auto, to kategorie :lol: Před hlavním závodem se jely tzv. kvalifikační jízdy na pět kol a každému se počítalo to nejlepší, takže si člověk o svých schopnostech mohl udělat jakýs takýs obrázek, ale sobě rovné soupeře si musel v seznamech několika skupin vyhledávat sám, takže jsem se třeba radoval, že jsem porazil nějaké Porsche 911 ale pak byl zklamán že mne porazila nějaká Škoda 120, ale nevěděl jsem přesně jaká. Celkově vzato, to byla perfektní neděle a už dlouho jsem neměl po zničení čtyřech gum, tak dobrý pocit :razz: . Velký dík patří Pavlu Lindovi, který zajistil převoz 128 Rally a servis obou dvou stoosmadvacítek a také Honzovi Šipkovi, který nás na tuto akci vlastně přivedl. Zdravím, Pavel 128.

Re: Rallye

Napsal: čtvrtek 6. květen. 2010 15:48
od Pavel 128
Pohrál jsem si s výsledky, zveřejněnými na stránkách „Sosnění“. Dal jsem do tabulky všechna auta, kromě formulí a vyloženě tuningových potvor. Z tuningových jsem tam ale zařadil 130 RS a 120 S, které alespoň vzhledově patřily „mezi nás“. Auta jsem seřadil do první tabulky podle nejrychlejších kol dosažených v závodě a do druhé podle nejrychlejších kol dosažených vůbec, jedno zda v závodě nebo kvalifikaci. Zdravím, Pavel 128.

Re: Rallye

Napsal: středa 6. duben. 2011 10:27
od Pavel 128
V sobotu 14. 5. 2011 se naše posádka Valeš - Nonner zůčastní Rallye Hořovice v kategorii Historik do 1600. Startovat budeme na voze Fiat 128 Sport, který mimochodem vyhrál hlavní cenu na poslední Pražské jízdě. Více na http://www.askhorovice.cz . Pokud bude mít někdo čas a chuť může se přijít podívat do okolí Hořovic a Žebráku, kde se budou rychlostní zkoušky odehrávat, mapky RZ budou uvedeny na webu hořovického autoklubu. Možná se zůčastní i Fiat 124 Abarth Honzy Šipky a v servisní zóně nás podpoří Pavel KV. Tak držte Palce, Pavel 128.

Re: Rallye

Napsal: pondělí 16. květen. 2011 9:23
od Pavel 128
Tuto sobotu v Hořovicích jsme zaznamenali nečekaný úspěch a s naší čtyřicet let starou italskou technikou jsme se z jedenácti startujících protlačili až na pódium. Náš vůz byl třetí nejstarší na startu a vůbec nejstarší v cíli. O dvacet let mladší Škody Favorit se nakonec ukázaly menší překážkou než se zdálo, dvě nevydržely a tu poslední, která zbyla, jsme prostě porazili. Zvítězila Škoda 130 RS, která zajížděla časy na úrovni Myšáků EVO, naopak druhý v cíli, Fiat Uno byl k poražení, před poslední RZ činila naše ztráta pouhé 3s, ale ohnutý zadní tlumič a jistota bedny nás přeci jen donutily dojet v klidu a na jistotu. Bohužel Honza Šipka se svým nádherným Abarthem neodjel ani jednu RZ, hned v první rychlostní zkoušce fouklo těsnění pod hlavou a Honza musel svého krasavce smutně naložit na vlek. Potěšitelné naopak je, že ze šesti Fiatů na startu této soutěže se všechny tři, které dojely do cíle protlačily až na pódiová umístění. Fiat Uno s litrovým motorem FIRE a s hlavou z motoru 1,2 z Punta s vícebodovým vstřikováním dojel druhý v naší třídě a porazil nás v celkovém součtu časů z devíti RZ o pouhých 13s, ve třech rychlostních zkouškách jsme ho porazili ovšem v šesti ostatních byl lepší on. Ve třídě současných aut do dvou litrů dojel na třetím místě Fiat Bravo HGT. Kromě 124 Abarth Honzy Šipky odpadly ještě dva Fiaty Uno Turbo jedoucí ve vyšší objemové třídě historiků. Z další italské techniky se objevily ještě dvě Lancie Integrále, jedna v roli předjezdce, originální kousek po Tabatonovi a druhá v silnější třídě historiků. Ani jedna však cíl neviděla. Velký dík patří našim dvou mechanikům Martinovi Herboltovi, kterého asi většina z vás nezná a Pavlovi KV, kterého znáte naopak všichni. Naštěstí jsme jejich ruce a znalosti příliš nepotřebovali, ale jejich přítomnost nám dodávala klid, že je v depu někdo, kdo ví co a jak, kdyby něco a tento klid se přenesl i do našich hlav, rukou i nohou :D . Zdravím, Pavel.

Re: Rallye

Napsal: pondělí 16. květen. 2011 18:50
od Ondrej
Pavel:

Pěkné a pěkně popsáno, je v tom cítit to nadšení :D Gratuluji! 8)

Re: Rallye

Napsal: pondělí 16. květen. 2011 21:11
od Kronicar
Tak to gratuluji! Že se také Fiati dokáží prosadit....

Re: Rallye

Napsal: středa 18. květen. 2011 10:42
od Libor

Re: Rallye

Napsal: středa 25. květen. 2011 11:45
od Pavel 128
Ještě pár náladových foto, které jsem udělal při čekání na start do RZ, v servisní zóně a foto z cíle, které udělal Pavel KV.

Re: Rallye

Napsal: středa 15. únor. 2012 8:52
od Pavel 128
V sobotu a v neděli 10. a 11. 3. 2012 proběhne v Praze v areálu STK DEKRA Chodovec testování závodních vozů s registrační značkou, tedy vozů Rallye a to jak soudobých, tak historických. V sobotu mezi jednou a druhou by testování měl absolvovat i můj Fiat 128 Rally Gruppo 2. Tak kdo má čas a chuť prohlédnout si zblízka soutěžní stroje má o tomto víkendu jedinečnou příležitost.

Re: Rallye

Napsal: středa 15. únor. 2012 14:13
od předseda
to Pavel kv
určitě se zajdu podívat.... :grin: podrobnosti domluvíme na Výročce nebo před akcí mailem a telefonem
Bude tam testovat ještě někdo známý ???

Re: Rallye

Napsal: středa 2. květen. 2012 10:12
od Pavel 128
V sobotu 12. 5. se jede již tradiční Rallye Hořovice, které se zúčastní i naše posádka a bude obhajovat loňský bronz. Obhajoba je sice spíše v rovině teorie, ale nikdy neříkej nikdy. Jak potvrdil loňský ročník, náš historik mezi historiky si díky své spolehlivosti dokáže poradit i s mnohem mladšími soupeři. V soutěžích je totiž historikem již vozidlo ročníku 1991 a tak jsou našimi konkurenty škody Favorit, Rapid, 130 LR ale také Suzuki Swift. Rallye se zúčastní i Pavel KV, tentokrát ne jen jako mechanik, ale v pátečním tréninku bude také sbírat zkušenosti s psaním rozpisu... zda se někdy posadí za volant závodního stroje ukáže až čas, je to ale příslibem pro budoucnost ;-) . Kdo má čas a chuť podívat se na závodní stroje, Myšáky evo počínaje a rozdivočelými stovečkami konče, ať přijede. Veškeré informace jsou nebo budou na www.askhorovice.cz.

Re: Rallye

Napsal: pátek 11. květen. 2012 6:45
od Pedro
Tak pánové držím palce. Původně jsem chtěl se zajet podívat. Ale nevyšlo to. Tak ať jim to tam ukážete. A příští rok to snad dám. Hoď sem pak nějakou fotku. Zdar. P.

Re: Rallye

Napsal: pondělí 14. květen. 2012 12:53
od Pavel 128
Tak obhajoba o 15s nevyšla a skončili jsme čtvrtí. Příčinou byly pravděpodobně hodiny v 1. rz, která se jela na mokru a pak také nutnost zastavit u havarované felicie na 4. rz jejíž posádka sice ukazovala OK a vypadala živě a zdravě, velmi nezdravě vypadající vůz však blokoval trať a jeho objetí si vyžádalo také dost času. Po našem průjezdu byla soutěž přerušena a vůz odklizen, my jsme však již byli na trati. Mohli jsme samozřejmě dosažený čas reklamovat na ředitelství, ale v té chvíli jsme netušili že "jedeme na bednu" a pak ani nevím jak se to vlastně má udělat . Z necelé stovky aut se do cíle podívalo asi 50%, velký "odpad" byl dán technickými závadami a množstvím nehod na mokrém povrchu trati. V naší třídě startovalo osm vozů a do cíle dojelo sedm. Kromě nás to byly dva Favority, Suzuki Swift a čtyři Škodovky v jejichž zádi burácel motor z Favorita (což je povoleno). Čtvrté místo zamrzí, skalp jednoho Favorita však potěšil. Jelikož se za volantem střídáme, tak si jedeme i takový vlastní mikrosouboj, jenže tentokrát bratranec jel na mokru, takže srovnání nemělo smysl. V každém případě jsme si to užili, vůz nepoškodili a zas ho necháme rok odpočinout. Chtěl bych poděkovat Pavlovi KV a jeho kamarádovi Petrovi za technickou podporu. Přidávám fotky našeho vozu a jednu fotku Forda Capri MkI polské posádky zachyceného právě ve chvíli, kdy těsnění pod hlavou ukončuje svoji činnost.

Re: Rallye

Napsal: pondělí 14. květen. 2012 21:32
od Pedro
Nevadí. Tak snad příště zase bedna. No koukám, že i historici tedy jedou dost ostře, když bylo tolik odpadlíků. Tak zdar.