Lampárna
Re: Lampárna
Opravdu slušná firma taky jsem jim nechal pár peněz. Blecku užívej!!!
-
- Site Admin
- Příspěvky: 211
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Hustopeče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lampárna
Ano, v této firmě si nechávám našopovat výfuky hliníkem a jsem s nimi také spokojen.
Fiat 600D [1969] - Beruška
Fiat 900T [1978] - Barča
Fiat 126P [1987] - otloukánek
Fiat 900T [1978] - Barča
Fiat 126P [1987] - otloukánek
- Pedro
- Notorický kecal
- Příspěvky: 524
- Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 6:55
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lampárna
Tak to musí být tedy fakt dobrá firma, když to tam lidi vozí přes půlku republiky.
A jakpak jsou ochotní, když tam člověk přiveze rezavej brajgl? Dělají i po kusech nebo
tohu musí mít člověk aspoň na náklaďák?
Zdar. Petr
A jakpak jsou ochotní, když tam člověk přiveze rezavej brajgl? Dělají i po kusech nebo
tohu musí mít člověk aspoň na náklaďák?
Zdar. Petr
F I A T 1 2 5 b e r l i n a , 2 x O H C , 1 6 0 8 c c m , 9 0 H P - Ital, 1 9 7 0
ALFA ROMEO ALFETTA 2,0 96 kW, 1 9 8 5
FIAT STILO 1,9 JTD, 8 5 k W
ALFA ROMEO ALFETTA 2,0 96 kW, 1 9 8 5
FIAT STILO 1,9 JTD, 8 5 k W
Re: Lampárna
Zakázku se mnou vyřizovala dcera majitele firmy - šikovná, usměvavá dvacítka.
Měl jsem toho šrotu tu přepravku na ovoce, ale viděl jsem tam i nějaké kusovky - šasí z nějaké malé zahradní sekačky, kostru a nádrž na kozidecha...
Samozřejmě je takové drobnosti asi neživí, to spíše ty dálniční mosty, plynovody, apod.
Ale na stěnách kanceláře jim visí nějaké fotky motoveteránů, takže nějaký vztah k těm starým verglům asi mají.
Měl jsem toho šrotu tu přepravku na ovoce, ale viděl jsem tam i nějaké kusovky - šasí z nějaké malé zahradní sekačky, kostru a nádrž na kozidecha...
Samozřejmě je takové drobnosti asi neživí, to spíše ty dálniční mosty, plynovody, apod.
Ale na stěnách kanceláře jim visí nějaké fotky motoveteránů, takže nějaký vztah k těm starým verglům asi mají.
- Renda ze Záboří
- Notorický kecal
- Příspěvky: 357
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 10:54
- Bydliště: Záboří 12
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lampárna
Já pískuju za Mělníkem a ceny mají cca stejné spíš lepší! Sice mě neobsluhuje sličná dvacítka, ale zase se mi aspoň moc nenapínají trenýrky....... Většinou to udělají na počkání a to je paráda, protože tak jak potřebuju
Mám to blízko a třeba opískovat celý 6kilo stojí kolem 5000,- Kč!! Výhoda je, že mi těch aut už pár udělali a tudíž to umí a nezkurv...!
Mám to blízko a třeba opískovat celý 6kilo stojí kolem 5000,- Kč!! Výhoda je, že mi těch aut už pár udělali a tudíž to umí a nezkurv...!
"I kdybys 100x žil, blbost nevymýtíš!"
(Ehlenovo moudro)
(Ehlenovo moudro)
-
- Návštěvník
Re: Lampárna
Když už jste tu nakousli to pískování... když si necháte opískovat celý auto (nebo jen kritický místa), jak řešíte dutiny? Nějak si moc nedovedu představit, jak z nich ten písek pak dostanu (nechci mít z auta přesýpací hodiny ) Taky se trochu bojím toho že tam kde zůstane písek, se pak nedostane vosk a auto bude zase vesele reznout.
Re: Lampárna
Ahoj Rendo já už trenýrky sundavám u vrátnice.Renda ze Záboří píše:Já pískuju za Mělníkem a ceny mají cca stejné spíš lepší! Sice mě neobsluhuje sličná dvacítka, ale zase se mi aspoň moc nenapínají trenýrky....... Většinou to udělají na počkání a to je paráda, protože tak jak potřebuju
Mám to blízko a třeba opískovat celý 6kilo stojí kolem 5000,- Kč!! Výhoda je, že mi těch aut už pár udělali a tudíž to umí a nezkurv...!
-
- Aktivista
- Příspěvky: 63
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 21:02
- Bydliště: 687 08 Buchlovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lampárna
to Honza69:
Nechal jsem si opískovat 850 kupátko, ale jen komplet podvozek asi 20 cm do výšky /prahy, lemy a taky podběhy/. Pak měl kastli asi půl roku karosář,
pak se mi vrátilo a dával jsem zpět nápravy. I po tom půlroce u karosáře bylo auto docela plné písku, tak sem holt před lakem vypůjčil silný stavební vysavač a
pěkně sem to odevšad dostal.
Nechal jsem si opískovat 850 kupátko, ale jen komplet podvozek asi 20 cm do výšky /prahy, lemy a taky podběhy/. Pak měl kastli asi půl roku karosář,
pak se mi vrátilo a dával jsem zpět nápravy. I po tom půlroce u karosáře bylo auto docela plné písku, tak sem holt před lakem vypůjčil silný stavební vysavač a
pěkně sem to odevšad dostal.
1970 Fiat 850 Sport Coupe
1971 Fiat 125p
1969 Fiat 850 Special
1969 Fiat 500F
1977 Fiat 127
Naše vozy poskytují vysoký požitek z jízdy již při nízkých rychlostech!
1971 Fiat 125p
1969 Fiat 850 Special
1969 Fiat 500F
1977 Fiat 127
Naše vozy poskytují vysoký požitek z jízdy již při nízkých rychlostech!
- 1/2 litr
- Notorický kecal
- Příspěvky: 275
- Registrován: pondělí 19. listopad. 2007 19:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lampárna
Přeji všechno nejlepší všem Miroslavům v klubu jako je Šonský, Nosák a Jucha.
I.
I.
Fiat 500 F - 1970 Bambino
Fiat 600 D - 1962
Fiat 850 BN - 1970-2016 Rychlík
Fiat 900T - 1978 Pulmino
Fiat Uno - 1989
Steyr-Puch 700C
Fiat 600 D - 1962
Fiat 850 BN - 1970-2016 Rychlík
Fiat 900T - 1978 Pulmino
Fiat Uno - 1989
Steyr-Puch 700C
- Pedro
- Notorický kecal
- Příspěvky: 524
- Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 6:55
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lampárna
Tak pozdě ale přece.
Taky vše nejlepší Mirkům. Zdar.
Taky vše nejlepší Mirkům. Zdar.
F I A T 1 2 5 b e r l i n a , 2 x O H C , 1 6 0 8 c c m , 9 0 H P - Ital, 1 9 7 0
ALFA ROMEO ALFETTA 2,0 96 kW, 1 9 8 5
FIAT STILO 1,9 JTD, 8 5 k W
ALFA ROMEO ALFETTA 2,0 96 kW, 1 9 8 5
FIAT STILO 1,9 JTD, 8 5 k W
- Pedro
- Notorický kecal
- Příspěvky: 524
- Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 6:55
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lampárna
Pro zasvěcené doplňuji informace k sobotní procházce v Nymburce k Nutriím ale spíše k Ondatrám.
Dle mého se jednalo o Ondatru. Na internetu jsem našel, že Nutrie říční má dva velké přední zuby výrazně oranžové barvy a kulatý kratší než tělo.
Za to Ondatra pižmová má zuby světlé, ne barevné a ocas delší než tělo trošku sploštělý.
Oranžových zubů jsem si nevšiml a ocas měly sakra dlouhé.
Zdar.
Dle mého se jednalo o Ondatru. Na internetu jsem našel, že Nutrie říční má dva velké přední zuby výrazně oranžové barvy a kulatý kratší než tělo.
Za to Ondatra pižmová má zuby světlé, ne barevné a ocas delší než tělo trošku sploštělý.
Oranžových zubů jsem si nevšiml a ocas měly sakra dlouhé.
Zdar.
F I A T 1 2 5 b e r l i n a , 2 x O H C , 1 6 0 8 c c m , 9 0 H P - Ital, 1 9 7 0
ALFA ROMEO ALFETTA 2,0 96 kW, 1 9 8 5
FIAT STILO 1,9 JTD, 8 5 k W
ALFA ROMEO ALFETTA 2,0 96 kW, 1 9 8 5
FIAT STILO 1,9 JTD, 8 5 k W
- Ondrej
- Site Admin
- Příspěvky: 897
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Doubrav.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lampárna
No, podle tohoto článku to byly opravdu spíš nutrie.
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
- Pedro
- Notorický kecal
- Příspěvky: 524
- Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 6:55
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lampárna
Místní tvrdily Nutrie, článek tvrdí Nutrie, tak to nejspíš bude Nutrie. Tak bez zpět. Zdar.
F I A T 1 2 5 b e r l i n a , 2 x O H C , 1 6 0 8 c c m , 9 0 H P - Ital, 1 9 7 0
ALFA ROMEO ALFETTA 2,0 96 kW, 1 9 8 5
FIAT STILO 1,9 JTD, 8 5 k W
ALFA ROMEO ALFETTA 2,0 96 kW, 1 9 8 5
FIAT STILO 1,9 JTD, 8 5 k W
Re: Lampárna
Výroční schůze se blíží.
Fiat 600D 1969
Jawa 350-360 1969
Kolo Favorit 1983
Saně Чук и Гек 1983
Jawa 350-360 1969
Kolo Favorit 1983
Saně Чук и Гек 1983
- Tříprsťák
- Notorický kecal
- Příspěvky: 441
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Černošice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lampárna
loupákovo spodek...
ať vidíte, že se neflákám.
ať vidíte, že se neflákám.
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
- Pedro
- Notorický kecal
- Příspěvky: 524
- Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 6:55
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lampárna
Jo tak to je paráda, když je kolíbka a prostor. Líbí se mi to. P.
F I A T 1 2 5 b e r l i n a , 2 x O H C , 1 6 0 8 c c m , 9 0 H P - Ital, 1 9 7 0
ALFA ROMEO ALFETTA 2,0 96 kW, 1 9 8 5
FIAT STILO 1,9 JTD, 8 5 k W
ALFA ROMEO ALFETTA 2,0 96 kW, 1 9 8 5
FIAT STILO 1,9 JTD, 8 5 k W
-
- Site Admin
- Příspěvky: 211
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Hustopeče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lampárna
To je alespoň přístup k podvozku. Jinak moc pěkný kapesní ponk
Fiat 600D [1969] - Beruška
Fiat 900T [1978] - Barča
Fiat 126P [1987] - otloukánek
Fiat 900T [1978] - Barča
Fiat 126P [1987] - otloukánek
Re: Lampárna
Prostoru mám sice míň a auto trochu větší, ale taky se neflákám. Po tomto víkendu už to má i řízení a na jedné straně komplet nápravy a brzdy. Teď otočit, osadit druhou stranu a po půl roce opět hurá na kola.
http://img1.rajce.idnes.cz/d1/2/2941/29 ... .jpg?ver=0
http://img1.rajce.idnes.cz/d1/2/2941/29 ... .jpg?ver=0
http://img1.rajce.idnes.cz/d1/2/2941/29 ... .jpg?ver=0
http://img1.rajce.idnes.cz/d1/2/2941/29 ... .jpg?ver=0
http://img1.rajce.idnes.cz/d1/2/2941/29 ... .jpg?ver=0
http://img1.rajce.idnes.cz/d1/2/2941/29 ... .jpg?ver=0
Re: Lampárna
pro Rendu
Ahoj Rendo, poslal jsem ti SZ.
Čau Petr
Ahoj Rendo, poslal jsem ti SZ.
Čau Petr
Fiat 600D 1969
Jawa 350-360 1969
Kolo Favorit 1983
Saně Чук и Гек 1983
Jawa 350-360 1969
Kolo Favorit 1983
Saně Чук и Гек 1983
- Renda ze Záboří
- Notorický kecal
- Příspěvky: 357
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 10:54
- Bydliště: Záboří 12
- Kontaktovat uživatele:
- Tříprsťák
- Notorický kecal
- Příspěvky: 441
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Černošice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lampárna
Tak himbajs, kde je to jaro???
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Re: Lampárna
Dej pokoj, ještě by nás to tahalo ven z garáží a kdy by jsme to pak dodělali?!
- Tříprsťák
- Notorický kecal
- Příspěvky: 441
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Černošice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lampárna
no, to máš vlastně Blacku pravdu...
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
- Pedro
- Notorický kecal
- Příspěvky: 524
- Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 6:55
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lampárna
Blacku, to stačíš pak normálně auto sklopit nebo musíš vystěhovat ty věci naproti autu? Jinak pěkný. Takhle bych to chtěl taky.
Stalo se někomu to, že by si tím překlopením pomačkal práh? Tedy když nemá jako Tříprsťák kolíbku.
Zdar. P.
Stalo se někomu to, že by si tím překlopením pomačkal práh? Tedy když nemá jako Tříprsťák kolíbku.
Zdar. P.
F I A T 1 2 5 b e r l i n a , 2 x O H C , 1 6 0 8 c c m , 9 0 H P - Ital, 1 9 7 0
ALFA ROMEO ALFETTA 2,0 96 kW, 1 9 8 5
FIAT STILO 1,9 JTD, 8 5 k W
ALFA ROMEO ALFETTA 2,0 96 kW, 1 9 8 5
FIAT STILO 1,9 JTD, 8 5 k W
Re: Lampárna
Tak to bych toho moc neudělal, kdybych musel vynášet ten binec z regálů . Ono se to nezdá, ale ta auta nejsou o moc širší než vyšší. Zrovna včera večer jsem to s pomocí dvou synů zklopil až na kola. Horší je, když to potřebuji otočit předek/zadek - to musí ven na dvůr a tam udělat otočku:
http://img1.rajce.idnes.cz/d1/2/2941/29 ... .jpg?ver=0
Dělám tak třetí auto (teď na polistyrenu, dříve na pytlích s pilinama a hoblovačkama) a nikdy se nic nepromáčklo. Je pravda, že tam nemívám pohonný agregát, takže je to o hodně lehčí
http://126fan.cz/galerie/clenove/id46/DSC00206m.jpg
http://img1.rajce.idnes.cz/d1/2/2941/29 ... .jpg?ver=0
Dělám tak třetí auto (teď na polistyrenu, dříve na pytlích s pilinama a hoblovačkama) a nikdy se nic nepromáčklo. Je pravda, že tam nemívám pohonný agregát, takže je to o hodně lehčí
http://126fan.cz/galerie/clenove/id46/DSC00206m.jpg