Bezpečnostní pásy
- FreeRider
- Diskusní matador
- Příspěvky: 190
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 20:30
- Bydliště: Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Bezpečnostní pásy
Bych se chtěl zeptat jaký pásy kupovat do 850 speciál.... jestli pevné nenavíjecí, nebo samonavíjecí nějáký univerzální... díky za rady
Fiat 850 berlina [1968]
Fiat 850 Speciál [1971]
Fiat Bravo 1.8 GT 16V [1997]
Fiat 850 Speciál [1971]
Fiat Bravo 1.8 GT 16V [1997]
- Tříprsťák
- Notorický kecal
- Příspěvky: 441
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Černošice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bezpečnostní pásy
V 850BN jsem míval originální pásy - byly pouze přes rameno s ocelovou sponou uprostřed.
Ale když už to auto beztak stavíš ve vlastním pojetí a celé ho přizpůsobuješ svému pohodlí, myslím, že není nejmenší důvod nedat tam samonavíjecí pásy. Dobře se hodí například pásy z f127 (a možná i z mnoha jiných dvoudveřových aut) - ty jsou konstruované tak, že naviják je utopený v dutině vedle zadního sedadla a je připevněný mírně šikmo, aby mířil dopředu na rameno předního jezdce. Jejich zasekávací mechanismus je přímo pro tuto polohu konstruovaný (když se dá rovně, tak ani nefunguje - furt se zasekává a nelze ho odvinout). Navijáky jsou tak schované a nehyzdí interier. Ovšem, vyžaduje to přivařit do dutiny pořádný ocelový držák a do tapecírunku udělat okýnko, což je pro tebe asi méně příjemné, neb už máš tapecíry hotové a kastli nastříkanou.
Ale když už to auto beztak stavíš ve vlastním pojetí a celé ho přizpůsobuješ svému pohodlí, myslím, že není nejmenší důvod nedat tam samonavíjecí pásy. Dobře se hodí například pásy z f127 (a možná i z mnoha jiných dvoudveřových aut) - ty jsou konstruované tak, že naviják je utopený v dutině vedle zadního sedadla a je připevněný mírně šikmo, aby mířil dopředu na rameno předního jezdce. Jejich zasekávací mechanismus je přímo pro tuto polohu konstruovaný (když se dá rovně, tak ani nefunguje - furt se zasekává a nelze ho odvinout). Navijáky jsou tak schované a nehyzdí interier. Ovšem, vyžaduje to přivařit do dutiny pořádný ocelový držák a do tapecírunku udělat okýnko, což je pro tebe asi méně příjemné, neb už máš tapecíry hotové a kastli nastříkanou.
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
- FreeRider
- Diskusní matador
- Příspěvky: 190
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 20:30
- Bydliště: Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bezpečnostní pásy
No...právě...vaření už nepřipadá v úvahu....by ten samonavíjecí šel přidělat dolů na práh u středovýho sloupku...ale zas aby to tam nejak moc nepřekáželo ... ani by mi nevadilo kdyby nebyl samonavíjecí... beztak je to auto jen pro mě...takže nastavování pevnýho pásu pro každýho zvlášt by odpadlo... .. teď ale jen vybrat nějakej šikovnej pás...jestli se vůbec dají sehnat pevný pásy jiný než sportovní s uchycením směrem dozadu za sedačku...
Fiat 850 berlina [1968]
Fiat 850 Speciál [1971]
Fiat Bravo 1.8 GT 16V [1997]
Fiat 850 Speciál [1971]
Fiat Bravo 1.8 GT 16V [1997]