
čalounění stropu ...
- FreeRider
- Diskusní matador
- Příspěvky: 190
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 20:30
- Bydliště: Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
čalounění stropu ...
Zdravím... bych se chtěl zeptat čím nejlíp nalepit čalounění stropu u F 850 speciál? Každopádně celoplošně...jen ale nevím přesně čím aby to pořádně drželo 

Fiat 850 berlina [1968]
Fiat 850 Speciál [1971]
Fiat Bravo 1.8 GT 16V [1997]
Fiat 850 Speciál [1971]
Fiat Bravo 1.8 GT 16V [1997]
Re: čalounění stropu ...
Bohužel nevím, jak na strop, ale rád bych se zeptal jak se sundavá klička na stahování oken na F125p, netuším, jak je zajištěna a slyšel jsem o spec. nástroji. Nevím však, jak vypadá. Dík za info.
1971 FIAT 125p 1300, bílý a plná garáž starých krámů
-
- Návštěvník
Re: čalounění stropu ...
Bylo tu již popsáno - ale jednoduše - odmáčknout umělohmotný kroužek k tapecírunku , objeví se pružina ve tvaru řeckého písmena omega , vytáhnout na stranu ,kde je pružina vcelku , pozor ráda odskočí a je k nenalezení , šroubovákem , kleštičkami , klička se vytáhne ,poté se objeví tisícihran s drážkou , kam se při montáži zpětnou manipulací do drážek v kličce vrátí pružina.
-
- Návštěvník
Re: čalounění stropu ...
K tomu lepení , sice v autě jsem to nedělal, ale panely v koupelně drží perfektně - Lukoprén dle návodu k použití , natřít obě plochy , nechat zavadnout a tlakem dlaní , gumovou paličkou přitisknout.
-
- Návštěvník
Re: čalounění stropu ...
Taktak, taky je dobré to dělat při zavřených dveřích, okruh k hledání ztracené pružinky se tím zmenšíPetr z Kolína píše:Bylo tu již popsáno - ale jednoduše - odmáčknout umělohmotný kroužek k tapecírunku , objeví se pružina ve tvaru řeckého písmena omega , vytáhnout na stranu ,kde je pružina vcelku , pozor ráda odskočí a je k nenalezení , šroubovákem , kleštičkami , klička se vytáhne ,poté se objeví tisícihran s drážkou , kam se při montáži zpětnou manipulací do drážek v kličce vrátí pružina.

- Tříprsťák
- Notorický kecal
- Příspěvky: 441
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Černošice
- Kontaktovat uživatele:
Re: čalounění stropu ...
To lepení čalounění stropu mne také čeká. Také to nejspíš zkusím některou z odrůd chemoprenu a asi si při téhle práci dám fiátka na kolíbku - myslím, že na boku se to bude dělat lépe, než nad hlavou. Navíc to určitě udělám dříve, než nandám okna a dveře, takže u toho bude i kam šlápnout
Lépe se mi to dělalo u f127Mk3 - ta má celý strop z jednoho kusu kartonu - ten jsem zadními dvířky z auta vyndal, pěkně doma na zemi polepil novým plátnem a zase nasunul do auta a nacvakal špuntíky 
...upřímně řečeno - sám celou dobu ze zájmem čekám, kdo na tuhle otázku FreeRiderovi odpoví, neb každá předchozí zkušenost by byla dobrá. Někdy zjara to provedu a pak se pochlubím, jak to dopadlo.


...upřímně řečeno - sám celou dobu ze zájmem čekám, kdo na tuhle otázku FreeRiderovi odpoví, neb každá předchozí zkušenost by byla dobrá. Někdy zjara to provedu a pak se pochlubím, jak to dopadlo.
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
- FreeRider
- Diskusní matador
- Příspěvky: 190
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 20:30
- Bydliště: Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Re: čalounění stropu ...
takže abych se taky podělil....původně sem chtěl taky použít něco z rodiny chemoprénu, ale jelikož jsem na strop a zadní sloupky nalepil 2cm polystyrenu [kritiku přijmu] kvůli vyrovnání postraních přechodů a taky abych měl místo na přidělání světel osvětlení interiéru [zrušil jsem osvětlení v zrcátku], tak jsem musel sehnat něco, co polystyren nerozleptá.... nakonec zvítězil super fix od pattexu. testovací lepení doma proběhlo úspěšně, tak teď je momentálně strop v garáži v první etapě lepení, hezky zafixovaný a v garáži se topí aby to pěkě uschlo...až to sundám... tak napíšu jak to drží
Pro ilustraci fotka jak to teď vypadá...

Pro ilustraci fotka jak to teď vypadá...
Fiat 850 berlina [1968]
Fiat 850 Speciál [1971]
Fiat Bravo 1.8 GT 16V [1997]
Fiat 850 Speciál [1971]
Fiat Bravo 1.8 GT 16V [1997]
- Kronicar
- Notorický kecal
- Příspěvky: 900
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: čalounění stropu ...
Já to lepil na šestikilu vším možným a nikdy to pořádně nedrželo.... Ani Chemoprénem, ani superfixem a podobným, dokonce jsem se to pokoušel podlepit oboustranou samolepkou, to bylo úplně na houby. Zasvítilo sluníčko a měl jsem to na hlavě. Asi nejdéle to podržel ten Chemoprén. Nejlepší by bylo to auto obrátit na střechu, nalepit a pořádně zatížit... 

Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
- FreeRider
- Diskusní matador
- Příspěvky: 190
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 20:30
- Bydliště: Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Re: čalounění stropu ...
no já si taky říkal že bych to nejradši hodil na střechu
.. ale rad ši sem to podložil jednou deskou polystyrenu na plochu.. a třema dalšíma zafixoval o podlahu a tunel...takže si myslím že to tlačí na spoj dostatečně
aspoň doufám teda no 



Fiat 850 berlina [1968]
Fiat 850 Speciál [1971]
Fiat Bravo 1.8 GT 16V [1997]
Fiat 850 Speciál [1971]
Fiat Bravo 1.8 GT 16V [1997]
Re: čalounění stropu ...
Soused je čalouník a taky to lepí chemoprénem. Jen pro dokonalejší, jednodušší, rychlejší a hlavně časově stejnoměrnější nanesení lepidla na obě plochy používá upravenou vzduchovou stříkací pistoli.
Re: čalounění stropu ...
Ahoj, já bych taky šel do chemoprénu a nebo slovenského bratříčka alkaprénu jen nevím, které to ředění je pravé. Kupovával jsem to v prodejně Guma v Ječné ul. v Praze nebo v drogerii v Sefertově ulici na Žižkově P3. Taky bych myslel, že nejraději na střechu a zatížit. To tepelné namáhání sluncem nebo při vytápění a trvalá pozice ve visu jsou skutečně na spoj náročné.
1971 FIAT 125p 1300, bílý a plná garáž starých krámů
- FreeRider
- Diskusní matador
- Příspěvky: 190
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 20:30
- Bydliště: Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Re: čalounění stropu ...
Takže....strop je u konce ... co na to říkáte?
http://www.fiat850.tym.cz/pictures/skladani/152.jpg
http://www.fiat850.tym.cz/pictures/skladani/153.jpg
podrobnosti o celý stavbě zde http://www.fiat850.tym.cz pod odkazem stavba
http://www.fiat850.tym.cz/pictures/skladani/152.jpg
http://www.fiat850.tym.cz/pictures/skladani/153.jpg
podrobnosti o celý stavbě zde http://www.fiat850.tym.cz pod odkazem stavba

Fiat 850 berlina [1968]
Fiat 850 Speciál [1971]
Fiat Bravo 1.8 GT 16V [1997]
Fiat 850 Speciál [1971]
Fiat Bravo 1.8 GT 16V [1997]
- Tříprsťák
- Notorický kecal
- Příspěvky: 441
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Černošice
- Kontaktovat uživatele:
Re: čalounění stropu ...
No, dobrý. Ale tohle už je vpodstatě volná tvorba.
Mne momentálně jde o to, jak přilepit na strop šestistovky originální plastový polep tak, aby tam držel - což je opravdu trošičku oříšek.
Mne momentálně jde o to, jak přilepit na strop šestistovky originální plastový polep tak, aby tam držel - což je opravdu trošičku oříšek.
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
- FreeRider
- Diskusní matador
- Příspěvky: 190
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 20:30
- Bydliště: Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Re: čalounění stropu ...
Mno....tak to osobně ani nevim co v sestikilu je 

Fiat 850 berlina [1968]
Fiat 850 Speciál [1971]
Fiat Bravo 1.8 GT 16V [1997]
Fiat 850 Speciál [1971]
Fiat Bravo 1.8 GT 16V [1997]
-
- Návštěvník
Re: čalounění stropu ...
Náhodou mně se to líbí... je v tom vidět už dost práce (hlavně pokud si to sám kytoval a lakoval, k tomu já se odhodlávám už rok a pořád nic). Tohle auto neni žádnej ultramega unikát,je jich celkem dost, navíc pokud se nepletu tak FR to koupil jako holou kastli na kolech a postavil si to uplně odznova, takže žádná "zachovalá leštěnka" na to nepadla
Takže proč si to neudělat dle svých představ, ten vnitřek se mi líbí, jenom se trochu bojím toho středového panelu, na fotce kde je čerstvě vyndaný z formy vypadá dosti strašidelně

Takže proč si to neudělat dle svých představ, ten vnitřek se mi líbí, jenom se trochu bojím toho středového panelu, na fotce kde je čerstvě vyndaný z formy vypadá dosti strašidelně

- FreeRider
- Diskusní matador
- Příspěvky: 190
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 20:30
- Bydliště: Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Re: čalounění stropu ...
Tak tak....byla to holá kastle na kolech a všechno na tom dělám sám s tátou...takže díky za pochvaluHonza F 127 píše:Náhodou mně se to líbí... je v tom vidět už dost práce (hlavně pokud si to sám kytoval a lakoval, k tomu já se odhodlávám už rok a pořád nic). Tohle auto neni žádnej ultramega unikát,je jich celkem dost, navíc pokud se nepletu tak FR to koupil jako holou kastli na kolech a postavil si to uplně odznova, takže žádná "zachovalá leštěnka" na to nepadla![]()
Takže proč si to neudělat dle svých představ, ten vnitřek se mi líbí, jenom se trochu bojím toho středového panelu, na fotce kde je čerstvě vyndaný z formy vypadá dosti strašidelně

Jinak ten středovej panel se mi taky nezdál když sem ho z ty formy vyndal [je to moje první práce s laminátem], ale po seřezání a dopasování na místo už je to o něčem jinym


Fiat 850 berlina [1968]
Fiat 850 Speciál [1971]
Fiat Bravo 1.8 GT 16V [1997]
Fiat 850 Speciál [1971]
Fiat Bravo 1.8 GT 16V [1997]