Že by Karlík neměl svůj den? :oKronicar píše:Pravda mám "svého kontrolora" ovšem zrovna nebyl k dispozici a tak si mě vzal do parády sám velký šéf, ten už bohužel tak nakloněn nebyl... takže vlastně hrdinství...?
Proč nenávidím svůj vůz
- Radek
- Site Admin
- Příspěvky: 283
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Praha 7
- Kontaktovat uživatele:
Re: Proč nenávidím svůj vůz
Radek
- Marek
- Aktivista
- Příspěvky: 96
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Proč nenávidím svůj vůz
Mě čeká STK zítra, tak se uvidí Nakonec zůstává "jen" vůle na nápravě a sjeté pneu, tak mě snad pustí
*Fiat 850 100G* 1970
*Fiat 128 A* 1971
*Fiat 128 AR* 1972
*Fiat 128 AC* 1973
*Fiat 128 AF1*
*Fiat 133* 1976
*Fiat 125 A*
* a další
__________________
*Fiat 128 A* 1971
*Fiat 128 AR* 1972
*Fiat 128 AC* 1973
*Fiat 128 AF1*
*Fiat 133* 1976
*Fiat 125 A*
* a další
__________________
-
- Návštěvník
Re: Proč nenávidím svůj vůz
pro Marka
tak přeji úspěšnou STK, vem fotky z Poděbrad a řekni technikovi ,že o takovouhle akci prostě nemůžeš přijít
tak přeji úspěšnou STK, vem fotky z Poděbrad a řekni technikovi ,že o takovouhle akci prostě nemůžeš přijít
- Marek
- Aktivista
- Příspěvky: 96
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Proč nenávidím svůj vůz
Na STK vyšlu otce a ten musí projít s "peněžitým darem" nikoli s fotkamikarel -škola píše:pro Marka
tak přeji úspěšnou STK, vem fotky z Poděbrad a řekni technikovi ,že o takovouhle akci prostě nemůžeš přijít
*Fiat 850 100G* 1970
*Fiat 128 A* 1971
*Fiat 128 AR* 1972
*Fiat 128 AC* 1973
*Fiat 128 AF1*
*Fiat 133* 1976
*Fiat 125 A*
* a další
__________________
*Fiat 128 A* 1971
*Fiat 128 AR* 1972
*Fiat 128 AC* 1973
*Fiat 128 AF1*
*Fiat 133* 1976
*Fiat 125 A*
* a další
__________________
-
- Začátečník
- Příspěvky: 34
- Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 11:58
- Bydliště: Uhlířské Janovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Proč nenávidím svůj vůz
Vstoupím do diskuze s blbým dotazem. Když chci nechat vyměnit přední blatníky a čelo na Zástavě, musí se odstrojit motorový prostor?
Zastava 1100, super fárokára.
- zastavaman
- Diskusní matador
- Příspěvky: 177
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Kontaktovat uživatele:
Re: Proč nenávidím svůj vůz
myslím, že ne http://www.zastava.cz/klempir/kofejn píše:Vstoupím do diskuze s blbým dotazem. Když chci nechat vyměnit přední blatníky a čelo na Zástavě, musí se odstrojit motorový prostor?
Zastava je stejně nejlepší Fiat
-
- Začátečník
- Příspěvky: 34
- Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 11:58
- Bydliště: Uhlířské Janovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Proč nenávidím svůj vůz
No to by bylo dobré! Jinak tohle autíčko mě chytlo pořádným drápkem, původně jsem ho koupil na jako nouzovku, ale už jsem ve stavu, že z něj chci mít parádní vůz.
Zastava 1100, super fárokára.
- Ondrej
- Site Admin
- Příspěvky: 897
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Doubrav.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Proč nenávidím svůj vůz
Mno, tak jsme z Poděbrad také dojeli. Něco po osmé hodině. Offšem, dávali jsme krátkou pauzu ve Žďáru n.S. a já při té příležitosti zjistil, že ten tlak ve skříni motoru je už asi takový, že to prošvihlo i těsnění pod vanou, takže olej chcal už úplně odevšad a já měl vystříkanou komplet celou přední nápravu a celý levý podběh
Nechcete někdo poláka? Je pěkný, zachovalý, má málo najeto, s čerstvě ošetřeným podvozkem proti korozi, má jenom téměř nepodstatné olejové úniky...
Nechcete někdo poláka? Je pěkný, zachovalý, má málo najeto, s čerstvě ošetřeným podvozkem proti korozi, má jenom téměř nepodstatné olejové úniky...
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
- Marek
- Aktivista
- Příspěvky: 96
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Proč nenávidím svůj vůz
Snad nebude tak zle, jen bych příště přivítal "odlučovač oleje" na čelní skloOndrej píše:Mno, tak jsme z Poděbrad také dojeli. Něco po osmé hodině. Offšem, dávali jsme krátkou pauzu ve Žďáru n.S. a já při té příležitosti zjistil, že ten tlak ve skříni motoru je už asi takový, že to prošvihlo i těsnění pod vanou, takže olej chcal už úplně odevšad a já měl vystříkanou komplet celou přední nápravu a celý levý podběh
Nechcete někdo poláka? Je pěkný, zachovalý, má málo najeto, s čerstvě ošetřeným podvozkem proti korozi, má jenom téměř nepodstatné olejové úniky...
*Fiat 850 100G* 1970
*Fiat 128 A* 1971
*Fiat 128 AR* 1972
*Fiat 128 AC* 1973
*Fiat 128 AF1*
*Fiat 133* 1976
*Fiat 125 A*
* a další
__________________
*Fiat 128 A* 1971
*Fiat 128 AR* 1972
*Fiat 128 AC* 1973
*Fiat 128 AF1*
*Fiat 133* 1976
*Fiat 125 A*
* a další
__________________
- Kronicar
- Notorický kecal
- Příspěvky: 900
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Proč nenávidím svůj vůz
Cesta domů byla zdařilá a bezproblémová, jen mě poněkud mrzí, že odešel starter....
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
- Ondrej
- Site Admin
- Příspěvky: 897
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Doubrav.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Proč nenávidím svůj vůz
Kontroloval jsem dnes hladinu oleje (v motoru, ne v motorovém prostoru) a dospěl jsem ke zjištění, že na těch cca 220 km z Poděbrad domů jsem měl olejový únik ne méně než 2 litry. Je to téměř k neuvěření, ale totálně zaolejovaný je i celý levý bok vozu od odstřikovací hrany dolů a celá levá a zadní část zadního nárazníku. A taky jedna celá přední část jisté 128 Rally.
Hm, to jsem zvědav, co v tom motoru najdu za věci
Hm, to jsem zvědav, co v tom motoru najdu za věci
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 63
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 21:02
- Bydliště: 687 08 Buchlovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Proč nenávidím svůj vůz
No Ondreji, tak to vidíš a mě se budete smát za špatný ventilek v pumpě. Nezapomeň si dopsat spotřebu oleje do tvého profilu, bude se tam za benzínem hezky vyjímat:) hihi
p.s. právě ode mě odjel lakýrník, ve středu mu vezu kupátko!KONEČNĚ!!!
p.s. právě ode mě odjel lakýrník, ve středu mu vezu kupátko!KONEČNĚ!!!
1970 Fiat 850 Sport Coupe
1971 Fiat 125p
1969 Fiat 850 Special
1969 Fiat 500F
1977 Fiat 127
Naše vozy poskytují vysoký požitek z jízdy již při nízkých rychlostech!
1971 Fiat 125p
1969 Fiat 850 Special
1969 Fiat 500F
1977 Fiat 127
Naše vozy poskytují vysoký požitek z jízdy již při nízkých rychlostech!
- Tříprsťák
- Notorický kecal
- Příspěvky: 441
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Černošice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Proč nenávidím svůj vůz
Ty letošní Poděbrady byly nějak destrukční. Já zas raději nebudu počítat spotřebu vody
(olej jsem sice neztrácel, ale jel jsem jako sentinel)
(olej jsem sice neztrácel, ale jel jsem jako sentinel)
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
- Kronicar
- Notorický kecal
- Příspěvky: 900
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Proč nenávidím svůj vůz
Hmmm, mě ten víkend stál výměnu řemenice vodní pumpy a výměnu startéru.... Tož tak, už na to ty stroje mají léta.
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Re: Proč nenávidím svůj vůz
Pánové, říkám vám to furt dokola - kupte si pořádný vůz!
-
- Návštěvník
Re: Proč nenávidím svůj vůz
Ke stříkání oleje a tlakování vany motoru doporučuji demontovat odfukovací potrubí od nalévání oleje k vzduchovému filtru , je tam odkapávací punčoška na olej , pokud je motor starý a tato punčoška je zakarbonovaná , nemá kudy motor dýchat a olej se cpe kudikoĺiv , pro pokus stačí jen tuto punčošku vyndat , pokud motor netlakuje ,je to ona závada , poté stačí punčošku vypálit v benzinu a vrátit zpět .
- Ondrej
- Site Admin
- Příspěvky: 897
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Doubrav.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Proč nenávidím svůj vůz
Dík, ale tohle je mi známo a zcela určitě to není můj případ. Na zpáteční cestu jsem měl hadici odvodu par z klikové skřině už stočenou pod motor, protože jsem viděl tu slušnou hladinu oleje ve vzduchovém filtru, která vznikla při cestě do Poděbrad.
Já si tipuju opět na pístní kroužek, byť Enzo ještě v Poděbradech udržoval plamínek naděje v podobě těsnění pod hlavou. Ale k té rozborce se dostanu tak nejdřív za týden, spíš později...
Já si tipuju opět na pístní kroužek, byť Enzo ještě v Poděbradech udržoval plamínek naděje v podobě těsnění pod hlavou. Ale k té rozborce se dostanu tak nejdřív za týden, spíš později...
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
- Tříprsťák
- Notorický kecal
- Příspěvky: 441
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Černošice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Proč nenávidím svůj vůz
...také si udržuji plamének naděje jen na těsnění pod hlavou - ale u mne to vidím spíš na prdlou hlavu, ten oblak páry z výfuku byl úděsný.
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
- 1/2 litr
- Notorický kecal
- Příspěvky: 275
- Registrován: pondělí 19. listopad. 2007 19:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Proč nenávidím svůj vůz
Mno, pěkné. Tak já si mohu libovat, že jsem dojel dobře. Největší problém byl ten, že jsem si doma zapomněl klíče od garáže a tak jsem se musel od plánované trasy odchýlit pro klíče. Ach ta skleróza.
Všem vám držím palce, aby jste vozy dali brzy do pořádku.
Všem vám držím palce, aby jste vozy dali brzy do pořádku.
Fiat 500 F - 1970 Bambino
Fiat 600 D - 1962
Fiat 850 BN - 1970-2016 Rychlík
Fiat 900T - 1978 Pulmino
Fiat Uno - 1989
Steyr-Puch 700C
Fiat 600 D - 1962
Fiat 850 BN - 1970-2016 Rychlík
Fiat 900T - 1978 Pulmino
Fiat Uno - 1989
Steyr-Puch 700C
-
- Začátečník
- Příspěvky: 34
- Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 11:58
- Bydliště: Uhlířské Janovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Proč nenávidím svůj vůz
Tak se pomalu přesouvám do kategorie "Nenávidím svůj vůz". Dneska mi konečně přišel brzdový válec na Zastávku a podařilo se to dobře odvzdušnit. To je dobrá zpráva . Jenže když jsme to s tátou opravovali (já převážně šlapal na brzdu ) tak v garáži smrděl benzín. No, oddělal jsem plech chránící hadici z nálevky do nádrže a tou kapal benzín . Dokud tam ten kryt byl, stihlo se všechno odpařit. Takže jsem vyčerpal 25l benzínu, oddělal ten umělohmotný kryt kola v kufru a tam to je u tlumiče strašně prorezlý. Druhé kolo je na tom ještě hůř . No teď musím sehnat tu hadici (nevíte náhodou kde rostou?) a hlavně se musím rozhodnout, jestli to má vůbec cenu opravovat. Zítra to vyfotím a nechám si od vás poradit.
Ach jo, a to to dneska tak pěkně začalo.
Ach jo, a to to dneska tak pěkně začalo.
Zastava 1100, super fárokára.
- Renda ze Záboří
- Notorický kecal
- Příspěvky: 357
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 10:54
- Bydliště: Záboří 12
- Kontaktovat uživatele:
Re: Proč nenávidím svůj vůz
Jo, jo, takhle nějak podobně jsou na tom ty krámy všechny! Navrch huj a vespod fuj! Přikládám obrázek Fiat 500 kolem kterého tu lidi chodili a říkali: To je pěknej fiat, taky bych chtěl auto v tak zachovalém stavu! Na druhým obrázku je část kastle po opískování - hrůza, ve finále je celý předek nový! Takže směle do toho!
"I kdybys 100x žil, blbost nevymýtíš!"
(Ehlenovo moudro)
(Ehlenovo moudro)
- Marek
- Aktivista
- Příspěvky: 96
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Proč nenávidím svůj vůz
Pokud je řeč o té hadici mezi trubkou s hrdlem a nádrží, tak mám pocit, že to je obvyklý problém, byla to první věc kterou jsem musel řešit u rallyčka. Origo hadici jsem ani nescháněl, změřil jsem si průměr a podle toho koupil tvarově co nejblíže podobnou v mototechně ..... byla to tuším na favorita, nebyla sice ohlá do pravého úhlu, ale napasoval jsem ji tam. Akorát se divím, že píšeš o nějakém krycím plechu, buď tam chybí, nebo je to na Zastavě jinak ....já to tam nemámkofejn píše: tak v garáži smrděl benzín. No, oddělal jsem plech chránící hadici z nálevky do nádrže a tou kapal benzín . Dokud tam ten kryt byl, stihlo se všechno odpařit. Takže jsem vyčerpal 25l benzínu No teď musím sehnat tu hadici (nevíte náhodou kde rostou?)
*Fiat 850 100G* 1970
*Fiat 128 A* 1971
*Fiat 128 AR* 1972
*Fiat 128 AC* 1973
*Fiat 128 AF1*
*Fiat 133* 1976
*Fiat 125 A*
* a další
__________________
*Fiat 128 A* 1971
*Fiat 128 AR* 1972
*Fiat 128 AC* 1973
*Fiat 128 AF1*
*Fiat 133* 1976
*Fiat 125 A*
* a další
__________________
- Tříprsťák
- Notorický kecal
- Příspěvky: 441
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Černošice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Proč nenávidím svůj vůz
Stejný problém jsem s hadicí od nádrže řešil na f127. Kupoval jsem original a stála asi čtyři stovky. Tuzemský škodovácký ekvivalent by myslím posloužil stejně dobře a levněji.
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
- Tříprsťák
- Notorický kecal
- Příspěvky: 441
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Černošice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Proč nenávidím svůj vůz
Nezoufej. Pravdu má Renda. Většina fiátků u nás (včetně mnohých naleštěných nádher, co potkáváš na srazech) jsou za ta desetiletí poslepovaná z tisíců záplat. Tak se toho neboj, kup tabuli plechu a pusť se do tohokofejn píše:hlavně se musím rozhodnout, jestli to má vůbec cenu opravovat. Zítra to vyfotím a nechám si od vás poradit.
Ach jo, a to to dneska tak pěkně začalo.
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
-
- Začátečník
- Příspěvky: 34
- Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 11:58
- Bydliště: Uhlířské Janovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Proč nenávidím svůj vůz
Přijel jsem ze služebky teprve teď, fotky udělám zítra. Hadici koupil táta na Favorita nějak ji prý zakrátíme. Jsem na to zvědav, bohužel s plechařinou si s otcem sami neporadíme, to prostě musím dát ke klempíři .
Zastava 1100, super fárokára.