hlásím se do klubu "levotočivých"
hlásím se do klubu "levotočivých"
Včera jsem dovezl domů nový stroj:
Je to nechutně veliký a zatím jsem nepřišel na to, jak se tou škvírou vzadu dá něco dělat na motoru!
Je to nechutně veliký a zatím jsem nepřišel na to, jak se tou škvírou vzadu dá něco dělat na motoru!
Naposledy upravil(a) Black dne čtvrtek 8. listopad. 2007 9:48, celkem upraveno 1 x.
- Tříprsťák
- Notorický kecal
- Příspěvky: 441
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Černošice
- Kontaktovat uživatele:
Re: hlásím se do klubu "levotočivých"
Blacku, blahopřeji k úlovku! a vítám tě v klubu levotočivých, který jsem poměrně nedávno opustil (nic však není definitivní... ) Jako šestistovkář jsem měl na 850 s přístupem k motoru a i k jiným věcem také trochu problémy - když jsem tu haubničku poprvé otevřel, tak jsem si říkal, že by nebylo špatné mít praxi třeba jako ušař či gynekolog. Nebo aspoň umět stavět lodě v lahvi. Když jsem ale pak měnil hlavní brzdový válec, lanko ruční brzdy či zadní tlumiče, zjistil jsem, že na 850 jsou některé činnosti oproti 600 mnohem příjemnější. A myslím, že na pětistovce se těch nepřístupnývch místeček také pár najde, což?
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
- Ondrej
- Site Admin
- Příspěvky: 897
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Doubrav.
- Kontaktovat uživatele:
Re: hlásím se do klubu "levotočivých"
U berliny si můžeš aspoň shodit horní část čela, ale takové kupé, to je teprve chuťovka pro chobotniceBlack píše:Je to nechutně veliký a zatím jsem nepřišel na to, jak se tou škvírou vzadu dá něco dělat na motoru!
Ovšem jinak drakulace k rozšíření vozového parku o pořádný stroj, už Pullitr před časem zjistil, že 850 není k pětikilu špatný doplněk
850 berliny jsou teď vůbec nějak v kurzu, musím si taky nějakou pořídit, už to říkám dlouho
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
- Renda ze Záboří
- Notorický kecal
- Příspěvky: 357
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 10:54
- Bydliště: Záboří 12
- Kontaktovat uživatele:
Re: hlásím se do klubu "levotočivých"
No konečně máš Blacku taky pořádný auto......
"I kdybys 100x žil, blbost nevymýtíš!"
(Ehlenovo moudro)
(Ehlenovo moudro)
- Kronicar
- Notorický kecal
- Příspěvky: 900
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: hlásím se do klubu "levotočivých"
NO třeba takový vzduchový filtr.... než abych se s tím mordoval, raději jserm vysápal motor.
Black píše:Včera jsem dovezl domů nový stroj: http://fiatak.album.cz/fiat/ttt1bdd0ff93089135e.jpg
Je to nechutně veliký a zatím jsem nepřišel na to, jak se tou škvírou vzadu dá něco dělat na motoru!
- FreeRider
- Diskusní matador
- Příspěvky: 190
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 20:30
- Bydliště: Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Re: hlásím se do klubu "levotočivých"
Mno z mých zkušeností taky uznávám že víko motoru samo o sobě moc místa pro opravy neposkytne....proto pokaždý když něco dělám shazuju i horní část zadního čela ....ale prostě 850 je třída ... mám jak berlinu tak speciála
Fiat 850 berlina [1968]
Fiat 850 Speciál [1971]
Fiat Bravo 1.8 GT 16V [1997]
Fiat 850 Speciál [1971]
Fiat Bravo 1.8 GT 16V [1997]
Re: hlásím se do klubu "levotočivých"
[/quote]Kronicar píše:NO třeba takový vzduchový filtr.... než abych se s tím mordoval, raději jserm vysápal motor. !
Jo, tak tohoto ježka z klece se mě včera povedlo dostat ven. Chce to s tím filtrboxem jen chvíli točit v motorovém prostoru a ono se to poddá.
Ondrej: kdybys měl cestu přes Telnici, tak před tou dílnou, co jsme se tam kdysi stavovali stojí pod plachtou odstrojený kupátko.
- Kronicar
- Notorický kecal
- Příspěvky: 900
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: hlásím se do klubu "levotočivých"
Jak u kterého vozu, dělal jsem to u třech, a některý šel docela dobře, jiný se ani nehnul. Každý milimmetr je znát...Black píše: Jo, tak tohoto ježka z klece se mě včera povedlo dostat ven. Chce to s tím filtrboxem jen chvíli točit v motorovém prostoru a ono se to poddá.
Re: hlásím se do klubu "levotočivých"
Jo,teď si budu jezdit jako král. Děti s báglama naložím do doprovodného vozidla 850 a sám si pojedu v pětikile.Renda ze Záboří píše:No konečně máš Blacku taky pořádný auto......
- Renda ze Záboří
- Notorický kecal
- Příspěvky: 357
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 10:54
- Bydliště: Záboří 12
- Kontaktovat uživatele:
Re: hlásím se do klubu "levotočivých"
Hlavně abys k tomu ještě mě plnou "královskou" pokladnu...
"I kdybys 100x žil, blbost nevymýtíš!"
(Ehlenovo moudro)
(Ehlenovo moudro)
Re: hlásím se do klubu "levotočivých"
Máš pravdu, na tu drobnost, kdo ty výjezdy bude platit, jsem úplně zapomněl. Viděl bych to tak, že pokud budou děti chtít někam jet, budou se na to muset složit.Renda ze Záboří píše:Hlavně abys k tomu ještě mě plnou "královskou" pokladnu...
- Kronicar
- Notorický kecal
- Příspěvky: 900
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: hlásím se do klubu "levotočivých"
No tak ještě Ondrej a Pedro a máme slušné zázemí 850....