Stránka 70 z 70

Napsal: pondělí 1. říjen. 2007 0:00
od Zastava - Fiat 128
Tak sem konečně změřil tlaky a sou dobrý všechny stejný vypadá to že to bude v karburatoru protože když se motor ohřeje tak to jde notmálně-jinak už nevím čím by to mohlo být.

Napsal: pondělí 8. říjen. 2007 0:00
od Pavel
Zdravím pánové. Sehnal jsem motor Fiat 127 1300ccm sport, potřebuje go. Nutně sháním dokumentaci k tomuto motoru. Sehnal jsem spoustu literatury a nic... Alespoň link na pavlikn@centrum.cz Díky

Napsal: pondělí 8. říjen. 2007 0:01
od Jura z KM to Pavel
Dokumentaci máme v našom virtuálním klubu F 127. http://fiat127.webzdarma.cz/fanclub/

Napsal: pondělí 8. říjen. 2007 0:02
od Jura z KM to Pavel
Horší to budeš mít se sháněním dílů na tenhle motor. Připrav se na astronomické sumy...

Napsal: středa 10. říjen. 2007 0:00
od Zastava 1100
Zdavim mám problém se spotřebou nemohl by mi nekdo poradit co s tim, uz jsem vymenil filtr a vycistil karburator ale auto zere porad okolo 15 litrů a to se snažim jezdit slušně. Případné odpovedi mi prosím poslete na e-mail michal.zajicek@centrum.cz Předem dekuji

Napsal: středa 10. říjen. 2007 0:01
od Black
Zastava: co si tak vzpomínám, tak někdy kolem r. 1984 vyšla ve Světě motorů tabulka spotřeby u nás běžných aut a Zastava jednoznačně vedla.

Napsal: středa 10. říjen. 2007 0:02
od Marek
Tak, tak, pokud je ta 1,1 v pořádku tak není důvod k takové spotřebě, na delší trase by ta spotřeba měla být kolem 7l/100km při normálním stylu jízdy. Popravdě si ani dost dobře neumím představit, kde by mohl být problém - pokud motor běží dobře, drží otáčky, nekouří - tak pak snad jedině že utíká palivo "někudy" pryč :)

Napsal: středa 10. říjen. 2007 0:03
od předseda
Zastava 1100 koukni ještě jednou na karbec- výška hladiny v plovákové komoře, vyjímečně může být děravý plovák, netěsný jehlový ventil,špatná těsnění mezi karb. a sacím potrubím,souhlasí trysky a vzdušníky?, co svíčky ,předstih a odtrh?Jinak bys musel jezdit na 3 válce a do kopce-:)

Napsal: čtvrtek 11. říjen. 2007 0:00
od zastavaman
jinak zastava má opravdu spotřebu kolem těch 7 litrů, na cestě do srbska si vzala 6,5...

Napsal: středa 17. říjen. 2007 0:00
od Kronicar
Marek Tak ty podložky pod SPZ neměli, až zase pojedu okolo nějaké prodejny, mrknu tam....

Napsal: čtvrtek 18. říjen. 2007 0:00
od FreeRider
Zdravím, sem se chtěl akorát zeptat jestli nemáte někdo nějak upravenou olejovou vanu na F850 speciál aby se při ostřejším vybrání zatáčky zabránilo prudkému přelití oleje a tím rozsvícení kontrolky mazání ?

Napsal: čtvrtek 18. říjen. 2007 0:01
od Ondrej
Ano, dostatečné množství oleje mezi ryskami

Napsal: čtvrtek 18. říjen. 2007 0:02
od Enzo
to Ondrej: Hezká poznámka :) Ciao,Enzo.

Napsal: čtvrtek 18. říjen. 2007 0:03
od Black
FreeRider: u pětikila se mě to taky běžně stávalo. Až se zadřely koníky u ventilů, tak jsem se naštval a do olejové vany jsem udělal vlnolam (jak to mají škodný a pod.) a od té doby je to v pohodě. Určitě bych někde i našel fotku.

Napsal: čtvrtek 18. říjen. 2007 0:04
od FreeRider
to Ondrej : právě že hladina oleje je naprosto v pořádku... a i přesto se při prudké zatáčce rozsvítí kontrolka...

Napsal: čtvrtek 18. říjen. 2007 0:05
od FreeRider
to Black: ok.. uvidím co se s tím dá dělat a třeba to taky zkusim..

Napsal: čtvrtek 18. říjen. 2007 0:06
od Ondrej
A máš origo měrku? Chci tím říci, že (nevím jak u pětikila, s tím provozní zkušenosti nemám) u 850 při dostatečném množství oleje nevidím důvod, proč by měla kontrolka poblikávat. Já to totiž používal jako signál k dolití, tzn. že když se začala v "řezaných" zatáčkách (a to ještě jen pravotočivých) rozsvěcovat kontrolka mazání, znamenalo to, že hladina oleje je pod ryskou minima a taky to tak vždy bylo.

Napsal: čtvrtek 18. říjen. 2007 0:07
od Ondrej
Když tak nad tím uvažuju, nedovedu si představit to "ostřejší vybrání zatáčky" s dostatečnou hladinou oleje, to bych je snad musel projíždět po dvou kolech, aby to svítilo :o)

Napsal: čtvrtek 18. říjen. 2007 0:08
od Libor
to Ondrej:.. budeš se divit,ale stalo se, léta páně 2005 :o) a oleje jsem měl určitě dostatek,ale bylo to šestikilo

Napsal: čtvrtek 18. říjen. 2007 0:09
od FreeRider
no ale fakt nekecam :)) měrka je origo...a podle rysky je tam oleje víc než dost, sem při výměně omylem nalil trošičku víc...takže ryska ukazuje max :)) jinak některý zatáčky beru osobně fakt "jako prase" .. se sám divím že se mi v nějáký ještě nepodařilo zout kolo :))

Napsal: čtvrtek 18. říjen. 2007 0:10
od spolujezdec
to Libor: ... na to si živě vzpomínám viz fotky http://www.ef600.wz.cz/galerie/foto/mccali/4.htm ještě dnes mám žaludek na vodě, ty zatáčky byly po dvou kolech :o) a lidi skákali do příkopu :o) prostě běžný průjezd dědinou... a náslený převoz na laně ze Slušek dom....

Napsal: pátek 19. říjen. 2007 0:00
od 1095
To The UnfreeRider: kontrolku neřeš, zkus se podívat jestli ti náhodou neprobíjí někde kablik k čidlu oleje, občas se mi na specošu stalo že se mi odtavila bužírka teplem od svodů, a jak se to dotklo bloku nebo výfuku tak se to rozsvítilo :-P a jak prase jezdíš to je fakt :-D

Původní diskuse - motor

Napsal: pondělí 29. říjen. 2007 23:09
od Vlasovec
Toto téma obsahuje příspěvky ze staré diskuse.

Napsal: středa 31. říjen. 2007 1:00
od Renda ze Záboří
FreeRider: no přece u mně! Na mail pošlu ceník!