Stránka 69 z 70
Napsal: úterý 19. červen. 2007 0:00
od Spider
Muzete nekdo poradit svicky na 850 Spider r.v. 68 (850)? Nasel jsem na netu Champion N3 (dnesni RN3C) ale pro sport pisi N6Y... takze jak? Manualy mam nekde zahrabane
Napsal: úterý 19. červen. 2007 0:01
od
Spider: vyzkoušené jsou Beru Z42 anebo Beru UltraX 56
Napsal: středa 20. červen. 2007 0:00
od m
potreboval bych radu:) Z fiatka 500 mi chcije olej jak z hroch. Kdyz uz se budu poustet do pretesneni motoru, jaky vsechny tesneni menit a na kolik me to tak prijde?
Napsal: středa 20. červen. 2007 0:01
od Renda ze Záboří
m: U mně sada těsnění na motor 110.F.000 950,- Kč i s gufery.
ehlenrene@seznam.cz
Napsal: středa 20. červen. 2007 0:02
od Black
m: napřed bych zjistil, kde to chčije a pak bych se teprve pouštěl do párání motoru. Většinou však bývá jen blbě utěsněný víko ventilů (bacha na jeho přetažení!).
Napsal: středa 20. červen. 2007 0:03
od Maluch
m: Nejsou ty těsnění stejný jako na F126p/600ccm ? Kompletní sada na malucha se dá koupit za cca 250 Kč a i jednotlivá těsnění jsou za pár korun.
Napsal: úterý 26. červen. 2007 0:00
od Kronicar
předseda Hmmm......netrefil.
Napsal: čtvrtek 5. červenec. 2007 0:00
od Spider
Nejsou Beru Z42 spise na Sport Spider? Dle katalogu to vypada spise na Z38 pro Spider.
Napsal: pondělí 16. červenec. 2007 0:00
od Lída
Mám problém se světlama.Poraďte mi někdo kde mama hledat závadu.Všechno svítí a bliká jak má i světelná houkačka ale nesvítí mě tlumená světla.Mohlo by to být v přep.páčkách na volantu? Dík za rady.
Napsal: pondělí 16. červenec. 2007 0:01
od Tříprsťák
Lído, pokud svítí všechny parkovačky a koncová světla a taktéž funguje světelná houkačka, hledal problém ve spínači světel (páčka v palubovce), nebo v kabelu vedoucím od spínače světel k přepínači pod volantem - ten bílý. Pro info - černý kabel ke spínači je přívod a zelený vede k pojistkám a dále k parkovačkám a koncovkám (ty oba kabely ti fungují, jinak by nesvítily parkovačky). Udělej pokus - zkus ze spínače vytahnout černý a bílý drát a spojit je (při zapnutém klíčku). Jestli se světla rozsvítí, je vadný spínač (může být po těch letech vyhřátý kontakt). Pokud se světla nerozsvítí, bude někde přerušený bílý drát k páčkám pod volantem. Od páček dál už máš zase všechno vpořádku, jinak by neblikala světelná houkačka.
Napsal: pondělí 16. červenec. 2007 0:02
od Tříprsťák
V kontaktech přepínače pod volantem by vlastně teoreticky mohl ten být problém také. Ale to už je asi všechno. Ze zkušenosti bych nejvíce podezíral ten spínač v palubovce.
Napsal: pondělí 16. červenec. 2007 0:03
od Lída
Zítra se na to zkusim podivat podle tvé rady.Snad se to povede.Potrebuju auticko pripravit na technickou aby Aďa mohla jet do Sv.Újezda.Jen nevim proč dotaz zkoncil v diskusi o motoru posilala jsem ho na pokec.
Napsal: pondělí 16. červenec. 2007 0:04
od Lída
Jo a ještě jsem zjistila že když prstenec s páčkou na světla oddalím od volantu( trochu to peruje)tak se tlumená světla taky rozsvítí.No uvidím zítra.Už se ani nesnažím dotaz zařadit do spravné rubriky stejně by to skončilo jinde
Napsal: neděle 22. červenec. 2007 0:00
od W126p
Zdravim, mate nekdo zkusenosti se zmenou motoru v maluchovi? Puvodni 650E odesel v tech horkach, co jsou ted, do vecnych lovist, pridrel se.. nez bych jej nechaval vybrusovat, radeji bych tam dal nejaky ve slusnem stavu. Pohravam si s myslenkou dat tam silnejsi, poradite?
Napsal: neděle 22. červenec. 2007 0:01
od Jura z KM
....další nepoučitelný. A nebo s bezednou peněženkou?
Napsal: pondělí 23. červenec. 2007 0:00
od Black
W126p: toto bych spíše řešil na stránkách
http://126fan.cz , kde např,:
http://126fan.cz/klub/clen_detaily.php?id=190 má na fotkách dvě varianty jak to jde udělat: jedna je nabastlit tam motor z UNA - což mě není jasný jak pak řeší STK (o případných následcích např. při dopravní nehodě nemluvě), nebo druhá varianta - mít hodně peněz a seskládat si motor z např. dílů:
http://www.fiat500sport.com , pár maluchů podobně upravených teď jezdí závody do vrchu:
http://www.slovackykopec.cz .
Napsal: sobota 28. červenec. 2007 0:00
od jirikriha
mám motor po go a zatím ho nepoužiju CO DO NĚHO NALEJU ABY VYDRŽEL OK VE STODOLE ČEKAT dobra rada pomůže A POTĚŠÍ
Napsal: sobota 28. červenec. 2007 0:01
od Libor
zalej ho olejem, co se do něj vejde.. i do válců.. a máš jistotu :o)
Napsal: středa 12. září. 2007 0:00
od hornak.active.sound
Ahoj lidi,jelikoz vase krasna auta jsou predchudci nasich krasnych aut,prijdte se mrknout na
http://forum.ladaklub.com/index.php myslim ze bychom si rozumneli.
Napsal: středa 12. září. 2007 0:01
od hornak.active.sound
Ahoj lidi,jelikoz vase krasna auta jsou predchudci nasich krasnych aut,prijdte se mrknout na
http://forum.ladaklub.com/index.php myslim ze bychom si rozumneli
Napsal: čtvrtek 13. září. 2007 0:00
od PETR 717
FIAT 600 - termostat chladiče - kolik se má při přehřátí motoru vysunout ta tyčka z termostatu . Děkuji
Napsal: neděle 16. září. 2007 0:00
od Zastava - Fiat 128
Ahoj.Mam takový problém na své zastavě .Motor mi jde při volnoběhu jen na tři válce a při sešlapnutí plynu se srovná na normal ale jak sou male otáčky tak zase jde na tři.Letos na jaře sem měnil svíčky ,kabely k rozdělovači a dával sem nový odtrh.Je zajímavé když o čistím svíčky tak to jde normálně a druhý den to blbne zase, nevíte co by to mohlo být prosím.
Napsal: neděle 16. září. 2007 0:01
od Pavel KV
Zastava - Fiat 128: Zkontroluj mechanický stav motoru - nejlépe kontrolou kompresních tlaků.
Napsal: neděle 23. září. 2007 0:00
od Zastava - Fiat 128
Zjistil sem že když lehce zatlačím na víčko rozdělovače tak motor běží na čtyři valce - koupil sem nové víčko a nepomohlo to.Jakou vuli ma mit hřídelka v rozdělovači-je tam nějaké ložisko ??.Nebo mě napadlo že ta hřídelka muže být ošoupaná a pak odtrh nepracuje jak má ale zaráží mě to víčko.Malinko sem přihnul kontakty ve víčku v rozdělovači a malinko se to zlepšilo ale není to pořád ono.
Napsal: pátek 28. září. 2007 0:00
od Honza F.
Zdravim mám takovou otázku je nějaký větší rozdíl mezi karburátory Weber Tipo 28 ICP 3 a Weber tipo 28 ICP např. větší trysky nebo tak? Všim jsem si jen trochu jiného ovládání sitiče.