Stránka 66 z 70

Napsal: úterý 13. březen. 2007 1:01
od Renda ze Záboří
Předseda: Je to v motoru!

Napsal: středa 14. březen. 2007 1:00
od 1/2 litr
To předseda: To je škoda do neděle mám půjčenou Avii. Ale nebude problem si ji ještě půjčit. Do VW to nedál, na střechu snad, ale změřím zda to půjde.

Napsal: středa 14. březen. 2007 1:01
od 1/2 litr
Něco pro webmastry : co takhle udělat mezi "Pokecem" a "Motorem" jeden volný řádek, třeba by to přestalo šlusovat a ty vysokonapěťový projevy by se neindukovaly do kablíku motoru ?

Napsal: čtvrtek 15. březen. 2007 1:00
od 1/2 litr
To předseda : Máš štěstí, tu Avii budu mít i příští týden, tak to nějak vymyslíme.

Napsal: středa 28. březen. 2007 0:00
od Jura z KM
Teď jsem viděl na ebay.de zajímavou vodní pumpu. Je to SEAT133 a je na 3 šrouby do L, čili na motory ze 127, příp. A112 jak dělané! Dražba 130092954830. Pak ještě chuťovka v podobě rozvodu ozubenými koly, opět na A112 Abarth, točící se doleva. Vačka se přitom vesele točí vpravo. Šikovný strojař by to vyrobil jistě levněji, než těch mrzkých 325€.... Dražba 250098282054.

Napsal: středa 28. březen. 2007 0:01
od Jura z KM
Hmm, nenosím dříví do lesa? Ku-a, dyť tu je víc odborníků na levotočky...

Napsal: čtvrtek 29. březen. 2007 0:00
od Renda ze Záboří
Jura z KM: Odborníci na levotočky Ti vzkazují, že ta pumpa je z GBC motoru a ne 3 děrová!!! Taky se dá bez problémů sehnat. Ty rozvody jsou "zajímavý" a to je všechno! Prakticky jsou na prd! Za prvý je jednodušší vyměnit v motoru vačku (je jich relativně dost) a za druhý přímý ozubení dělá dost velkej bordel a tak bych to chtěl docela slyšet - o životnosti při 9000 otáčkách ani nemluvě.....I blbá Tatra 57 z 30 let měla ty zuby aspoň šikmý a jedno kolo bylo z jakéhosi plastu (pro znalce texgumoid), právě proto, aby to bylo tichý - a to měla max 3500 toček! Taky ty kola byly dost velký a zuby mohutný!

Napsal: čtvrtek 29. březen. 2007 0:01
od Bredy
Renda-nepřipomínat Tatru 57,nebo začnu slzet,bylo to moje první AUTO a na ten rok/1937/to bylo perfektní auto NEZMAR

Napsal: čtvrtek 29. březen. 2007 0:02
od Tříprsťák
Můj tchán měl také tatru-hadimršku. A bylo to jediné auto, které měl rád. Všechno, co měl potom už bral jako jenom jako spotřební šmejd.

Napsal: čtvrtek 29. březen. 2007 0:03
od Renda ze Záboří
No moje to bylo taky 1. auto už v 15 letech jsem s ní jezdil po poli a pak mi jich prošlo rukama asi 10 a z toho jsem jich aspoň 5 rosekal a dal do sběru!!!!(byly tenkrát za flašku rumu!!) Pak jsem měl dvě Tatry 75 cabrio. Teď už mi zbyly jen díly, ale od každý jednu bych určitě dohromady dal.... Byly to nejlepší auta co jsem měl a najel jsem s nima nejmíň 100 000 km. Jo čo bolo, bolo...

Napsal: čtvrtek 29. březen. 2007 0:04
od Jura z Km
Podle fota 3-děrová je. A origo A112 vačka je citelně jiná, než cokoliv, co se montovalo do 850.

Napsal: čtvrtek 29. březen. 2007 0:05
od Ondrej
Rendo, tentokrát ses přecenil, pumpa pro Seat 133 je jiná než pro 850- ostatně ten Němec to tam přesně píše. Příruba na vodní pumpu je u 850 GBC čtyřšroubá a šikmá, kdežto na 133 je sice také čtyřšroubá, ale zcela kolmá. A F127 903 i 1050 Abarth mají ty příruby na boku bloku také kolmé, takže se dají s těmi Seat 133 pumpami kombinovat pro zástavbu do 850. Nejsem si sice jistý, zda má 1050 Abarth pumpu přichycenou třemi nebo čtyřmi šrouby, ale zřejmě je to míněno, že ten jeden spodní by tam zůstal nevyužit navíc. Tož tak.

Napsal: čtvrtek 29. březen. 2007 0:06
od Ondrej
Jura: já teda nevím, ale zcela jasně tam vidím čtyři díry a ta seatí pumpy skutečně čtyřděrová má být...

Napsal: čtvrtek 29. březen. 2007 0:07
od Renda ze Záboří
Ondrej: Já na to v noci jen tak mžournul a jasně jsem viděl 4 díry, tak jsem to tak napsal! Popis jsem nečetl a moc jsem o tom nepřemejšlel, takže asi tak. Nicméně si stojím za tím, že sehnat jakoukoliv pumpu není problém!

Napsal: čtvrtek 29. březen. 2007 0:08
od Jura z KM
Jo, jsou tam čtyři díry. To mám z toho, že u toho sedím tak dlouho, až na to nevidím. A 1050 má šrouby identicky jak 127/903. No, aspoň jste se trošku probudili.

Napsal: čtvrtek 29. březen. 2007 0:09
od 1/2 litr
To Renda, Bredy, Tříprsťák ... Jo Tatra nezná bratra. Oproti fiatu jsem se v ní cítil vždy bezpečně.

Napsal: čtvrtek 29. březen. 2007 0:10
od Renda ze Záboří
1/2 litr: Já už jsem starší a občas mi i ukápne.....pozor na "Třepalův zákon"!

Napsal: čtvrtek 29. březen. 2007 0:11
od Renda ze Záboří
A je to zas v motoru - patří to do pokecu! Už to někdo opravte.....

Napsal: pátek 30. březen. 2007 0:00
od 1/2 litr
To Renda : Já ho pravidelně nechávám seřídit odborným servisem, takže nemám žádný problém.

Napsal: pátek 30. březen. 2007 0:01
od 1/2 litr
A je to v motoru taky.

Napsal: neděle 1. duben. 2007 0:00
od 600-850.driver
Poomóóóóóc!!!!!! Chlapi potřebuju helfnout vyměnil jsem si na osmpade motor aji převodofku , motor mám svůj a šlapal do poslední chvíle před havárkou v říjnu, normálně se točí když ho rukou pootočím, převodovka je z berliny, taky ok. nasadil jsem převodovku do auta se vším, co tam má být. a když jsem chtěl nasadit motor tak mi nešel na doraz k převodovce.(lanko spojky už sem měl přidělané k převodovce)tak sem to tam dotahl tak jsem to dotáhl šrouby. Situace je následující: Pedál spojky je tak tvrdej,že se pomalu nedá sešlápnout, kvalt jde zařadit úplně lehce, ale na spojku nereaguje, ať je tam jakákoli rychlost tak motor na ni nereaguje. Prostě můžu tlačit auto tam i z5 a kvalt nic. a ještě ktomu startér neotočí motorem, jen cvakne, a to jsem ho vyndal z druhého auta kde točil normálně. Co mám dělat, kde je zakopaný žeryk,šaryk či jiný pes ???

Napsal: neděle 1. duben. 2007 0:01
od Renda ze Záboří
driver: Já bych řekl, že na 99% bude chyba v "lidech"......

Napsal: pondělí 2. duben. 2007 0:00
od 600-850.driver
tož rendo asik jo když někdo nemuže poradit

Napsal: pondělí 2. duben. 2007 0:01
od Maluch
Skoro bych tipoval, že jsi se netrefil hřídelem převodovky do díry (drážkování) v lamele spojky a něco bude asi pěkně zdeformované.

Napsal: pondělí 2. duben. 2007 0:02
od Tříprsťák
600-850.driver: Každopádně to musíš znovu rozhodit. A obávám se, že Maluch má pravdu.