Ahoj chci se zeptat, zda-li jsou vacky v motoru 903ccm z Fiata 127 zamenne? Jde mi o to ze mam novejsi motor, ktery ma 5600 ot. a zda-li by bylo mozne pouzit vacku ze starsiho motoru ktery mel 6400 ot.? Bohuzel uhly vacky ted z hlavy nevim ale myslim ze ta "ostrejsi" je 280/280. Diky
Záměnné jsou. Ostřejší je 25-51-64-12, slabší 17-43-57-3 , nebo 11-43-43-11. Horší je, že okem to nejak nejde dobře rozeznat, navíc každá je časovaná při jiné kontrolní vůli ventilů.
Zdravim, porďte prosim jakou barvou je nejlepší nastříkat případně natřít blok motoru , případně i jiny díly motoru, napadá mě jedině barva na výfuky, ale na fotkach jsem viděl motory ve více barvách ale na výfuky jsem viděl jen stříbrnou a černou .... za rady a typy diky.
To Karel: ve většině obchodů s barvama se prodávájí vypalovací barvy různých odstínů přímo na motory. barvy na výfuky jsou docela nic moc, já mám zkušenosti stím že i po měsíci provozu se stírá.
mezi náma, stačí ti i obyčejná syntetická barva!! Měl jsem tak natřenej blok, hlavu i vačkovou skříň na 128 a nic se mi neslouplo. Věř tomu! Jinak celkem dobrá je na to barva MIRANOL, která se přímo míchá v prodejnách barev a laků. Namíchají ti jakýkoliv odstín, krásně se to při natírání slívá a leskne. To je taky syntetika, zřejmě ale už lepší, protože i lépe schne. Plechovečka nejmenšího balení stojí kolem 150kč. (vystačí ti na motor)
Motor "pořádnýho" auta má být zasviněnej od oleje a prachu, aby něco vydržel. Na 23 roků starým japoncovi, kterýho mám taky doma a ze kterýho za ty roky nekapla ani kapka oleje se dnes nedá vůbec nic dělat, protože nic nejde povolit, nebo se to rovnou trhá, jak je to celý shnilý. (Samozřejmě to myslím ze srandy, ale na druhou stranu to fakt funguje - motor a vlastně celý motorový prostor u mé letité škodné 100, když se občas umyje, tak je jako nový.)
Také mám občas pocit, že ty čisté vypiglované a nabarvené motory snad ani nemohou tak dobře jezdit, jako ty naše zamaštěné a omolousané ostudy. (Pečlivci a praví veteránisté - nebijte mne. Vaše stroje vám závidím).
Vážení, dostal jsem nabídku na koupi F 128 sport cupé. Celkem o tom nic moc nevím, má to být za 130 000,- Když budete mít někdo zájem, napište a můžu zjistit víc.
Zdravim, od včera mám v 850 berlině motor ze speciála po opravě[cca deset let ležel pod stolem,měnily se rozvody, nový pístní kroužky, přebroušený ventily, prostě byl celej rozhozenej, všechno vyčištěný]. Chtěl sem se zeptat kolik km a jakým stylem bych ho měl teď zajíždět... a taky čím to krmit. Do berliny sem lil special..ale kámoš prej do speciála lije shell V power .. tak bych rád věděl co je pro speciála nejlepší )
freerider - jesli jsi neměnil šály a nedělal výbrus, tak to moc zajíždět nemusíš! Tak 100 km bych to moc nehonil a pak klidně plnej knedlík! Special potřebuje 95 oktanů! Naopak na vyšší oktany to pojede líp, ale taky dřív půjde do háje (upálíš výfukový ventily)!
to renda : ee výbrus vůbec...všechno to bylo v poho...akorát byly zapečený ty pístní kroužky tak se měnily...a trochu za ty léta zarezlý ventily tak se jen přebrousily. Jinak se krom rozvodů se už nic neměnilo. Takže když 95 tak do toho lít normál natural ok ?
Nezapomínat na ty přísady na sedla ventilů. Fiat nemá až tak tvrdý jako třeba ruské stroje, které to zvládají bez problémů. myslím tím bezolovnatý benzín.