Původní diskuse - motor
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
FreeRider: No oni by v tom neměli být zas takové rozdíly - předpokládám, že benzínové stanice u vás, jsou stejně "zásobené" jako zde, tudíž pokud mají aditivum od dvou výrobců, je to opravdu moc. Protože oproti normálnímu benzínu jde o nepatrnou investici navíc, je dobré spíš se řídit poměrem "na kolik litrů benzínu - za kolik" Mě se nejvíc osvědčilo aditivum od výrobce který, nejspíš dělá i tu "příměs do malých motocyklů" - má to to tožný obal a co je s podivem, nevyplatí se mi kupovat větší lahvičku, protože když dám příklad - na 30l benzínu stojí 27,- Kč a větší na 50l stojí 61,- Kč :o) Na obalu je vždy měrka, tuším nejlépe to měl vyřešené snad "Sheron"(nebo kdo to byl) to je lahvička jakoby "dvoupatrová" - mačkáním spodního patra přemístíš požadované množství do horního na kterém jsou rysky a odtud vyliješ do nádrže. Samozřejmě úplně stačí, když jsou na obyčejné lahvičce rysky po desítkách litrů, ale úplně nejblbější je, když tam dají odměrku po mililitrech a napíšou, že jeden mililitr je na 3 litry - pak vymýšlet na benzínce poměry je akorát k zlosti. Jo a ještě jedna maličkost, už se mi podařilo koupit i aditivum, které po lehkém potřísnění benzínem (což se při čerpání stane snadno=) "ztratilo" všechny písmenka, tedy i měrky:o) Na závěr rada, není to zas taková strašná investice k ceně paliva, proto je vždy lepší dát o kapičku víc, než míň - ono to nemůže uškodit a máš pocit "sucha a bezpečí"
-
- Návštěvník
S těmi "přesnými" poměry aditiva k benzínu to zas tam moc přehánět nemusíte. Ty rysky jsou stejně spíš orientační záležitost - abyste měli představu, jak velkého prcka tam asi tak lupnout. Vemte to odhadem - o kapku víc, či míň není katastrofa. Jinak ta lahvička s odměřovací nádobkou, jak o ní píše Marek je skvělá věc, používám ji k odměřování oleje do křoviňáku a motorové pily.
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
Renda ze Záboří: Je to jen o tom, jaké máš s motorem úmysly. Představa, že na zgenerálkovaném motoru po 80t.km a oddělám ventily mě může umrtvit - pokud si pamatuju z minulého probírání problému ty by si je s klidnou duší vyměnil a jezdil dál - s tím, že si ušetřil za aditiv a jezdil dál bez něj. Já od motorů těch našich mršek, které projdou kvalitní generálkou čekám nalítaných minimálně 150t. km - do prvního většího průseru (kroužky, těsnění, ventily). Pokud alespoň s pěti různými vozy (motory) najezdíš 150t. km bez aditiva, začnu o absenci "kapek" přemýšlet, ale jinak jde i z dlouhodobého hlediska o zanedbatelnou částku (víc propiješ=) a radši budu svůj motor nejistě - ale přece - chránit.
-
- Návštěvník
Marek - Pokud dobře počítám, tak ty kapičky vyjdou na cca 0,90 Kč/litr. Při spotřebě cca 7 litrů to za těch dejme tomu 60000 km dělá cca 3780,- Kč! Za to pořídím nové ventily, těsnění pod hlavu i víko i nový olej a za práci budu mít 300,- Kč na hod! A ještě se vožeru! A to se vyplatí! Já těch 50000 km najel na motoru co mám nadupanej na cca 65 koní a když jsem teď hlavu sundal tak ty ventily zas tak strašný nebyly, vzhledem k tomu jakej ten motor dostává kouř!!
-
- Návštěvník
Jsem celej nejistej, ale MK 1 to nejspíš nejsou a MK III taky ne a mám pocit že jedna z nich je nějaká verze MK II, co se sem nevozila ale ani nevím, jeslti byly všechny MK II třídvéřáky nebo taky s malým víkema tuplem nevím jaká provedení jsou ty co tam mají zač. Spěchal jsem a viděl jsem jak jednu teprve zrovna navážejí s odtahovkou a druhá byla v části parku, kde se ještě nemůže montovat. Pozitivní by mohlo být, že ještě byly dost kompletní. Ta 128 už byla pryč, ale bylo tam hezké vínové Ritmo, které dostalo velkou ránu na levý "B" sloupek - bylo trochu vohnutý. Když bude trochu času zkusil bych tam v pátek zajet. Jestli chceš, zkus upřesnit to plato.
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
Pavel KV: Nu tedy dobrá, "až nebudu mít co dělat" tedy ještě před výměnou výfuku, kterou jsem chtěl provézt v nadcházejícím víkendu.... ...když už zmiňuju opět výfuk, trochu sem to zkoumal na tom áčku co jsem měl na Spanilce - k tomu abych se zbavil dávení mezi 2500 - 3000ot. musím dát dvojitý výfuk a k tomu zřejmě hlavně potřebuju "dvojsvod" - ještě i ten "litinový"(či co to je) ten co vede přímo "z hlavy". Na tom áčku je to úplně jiné než na všem ostatním, jsou tam "dvě trubky" pod sebou od hlavy a za ním se to seběhne opět do jednoho... No zkrátka to vypadá to, že se motor bude dusit dál Jináč po cestě ze Zlína (Bohuslavice - Doubravy) na mě zběsile blikalo auto, kterého sem při předjíždění "téměř omezil" a to nejspíše hlavně proto, že asi po 500m za zatáčkou stál téměř u středové čáry v našem pruhu jakýsi nepojízdný vůz - fikl sem ho sice rychle, v těch nepřehledných zatáčkách v kopcích v lese nemá smysl brzdit pod 120km/h ale to že onen nepojízdný nešťastník byl Fiat 128(1,1x1,3)SL sem zaznamenal.....(asi je teplo - vraky lezou z děr :o)))
-
- Návštěvník
Předseda: Tys to nepochopil! Nepotřebuju brigádníka, ale někoho kdo si tu dílnu vezme za svou a povede to! Na práci tady mám kluky z vesnice a dělají za 50,- Kč/hod. Takže nenabízím práci jako takovou, ale rozjetej podnik, do kterýho stačí naskočit a peněz bude mít i na Hypotéku..... Problém je, že na to nemám čas - díly mě uživěj a hlavně jsem tak vytíženej, že na opravy nemám čas. Bohužel zjišťuju, že jsou všichni poserové a postavit se na vlastní nohy bez vidiny pravidelného příjmu je dnes pro kdekoho tak velkej strašák, že to nedokážou! Další problém je v tom, že si nikdo nevěří a myslím, že dobře dělaj, protože zatím tu u mně nedělal člověk, kterej by dokázal pracovat samostatně a byl i šikovnej. Každýmu jde jen o prachy, ale odevzdat za ně solidní práci - to už je problém! Fuj to sem se rozepsal!