Něco pro webmastry : co takhle udělat mezi "Pokecem" a "Motorem" jeden volný řádek, třeba by to přestalo šlusovat a ty vysokonapěťový projevy by se neindukovaly do kablíku motoru ?
Teď jsem viděl na ebay.de zajímavou vodní pumpu. Je to SEAT133 a je na 3 šrouby do L, čili na motory ze 127, příp. A112 jak dělané! Dražba 130092954830. Pak ještě chuťovka v podobě rozvodu ozubenými koly, opět na A112 Abarth, točící se doleva. Vačka se přitom vesele točí vpravo. Šikovný strojař by to vyrobil jistě levněji, než těch mrzkých 325€.... Dražba 250098282054.
Jura z KM: Odborníci na levotočky Ti vzkazují, že ta pumpa je z GBC motoru a ne 3 děrová!!! Taky se dá bez problémů sehnat. Ty rozvody jsou "zajímavý" a to je všechno! Prakticky jsou na prd! Za prvý je jednodušší vyměnit v motoru vačku (je jich relativně dost) a za druhý přímý ozubení dělá dost velkej bordel a tak bych to chtěl docela slyšet - o životnosti při 9000 otáčkách ani nemluvě.....I blbá Tatra 57 z 30 let měla ty zuby aspoň šikmý a jedno kolo bylo z jakéhosi plastu (pro znalce texgumoid), právě proto, aby to bylo tichý - a to měla max 3500 toček! Taky ty kola byly dost velký a zuby mohutný!
No moje to bylo taky 1. auto už v 15 letech jsem s ní jezdil po poli a pak mi jich prošlo rukama asi 10 a z toho jsem jich aspoň 5 rosekal a dal do sběru!!!!(byly tenkrát za flašku rumu!!) Pak jsem měl dvě Tatry 75 cabrio. Teď už mi zbyly jen díly, ale od každý jednu bych určitě dohromady dal.... Byly to nejlepší auta co jsem měl a najel jsem s nima nejmíň 100 000 km. Jo čo bolo, bolo...
Rendo, tentokrát ses přecenil, pumpa pro Seat 133 je jiná než pro 850- ostatně ten Němec to tam přesně píše. Příruba na vodní pumpu je u 850 GBC čtyřšroubá a šikmá, kdežto na 133 je sice také čtyřšroubá, ale zcela kolmá. A F127 903 i 1050 Abarth mají ty příruby na boku bloku také kolmé, takže se dají s těmi Seat 133 pumpami kombinovat pro zástavbu do 850. Nejsem si sice jistý, zda má 1050 Abarth pumpu přichycenou třemi nebo čtyřmi šrouby, ale zřejmě je to míněno, že ten jeden spodní by tam zůstal nevyužit navíc. Tož tak.
Ondrej: Já na to v noci jen tak mžournul a jasně jsem viděl 4 díry, tak jsem to tak napsal! Popis jsem nečetl a moc jsem o tom nepřemejšlel, takže asi tak. Nicméně si stojím za tím, že sehnat jakoukoliv pumpu není problém!
Jo, jsou tam čtyři díry. To mám z toho, že u toho sedím tak dlouho, až na to nevidím. A 1050 má šrouby identicky jak 127/903. No, aspoň jste se trošku probudili.
Poomóóóóóc!!!!!! Chlapi potřebuju helfnout vyměnil jsem si na osmpade motor aji převodofku , motor mám svůj a šlapal do poslední chvíle před havárkou v říjnu, normálně se točí když ho rukou pootočím, převodovka je z berliny, taky ok. nasadil jsem převodovku do auta se vším, co tam má být. a když jsem chtěl nasadit motor tak mi nešel na doraz k převodovce.(lanko spojky už sem měl přidělané k převodovce)tak sem to tam dotahl tak jsem to dotáhl šrouby. Situace je následující: Pedál spojky je tak tvrdej,že se pomalu nedá sešlápnout, kvalt jde zařadit úplně lehce, ale na spojku nereaguje, ať je tam jakákoli rychlost tak motor na ni nereaguje. Prostě můžu tlačit auto tam i z5 a kvalt nic. a ještě ktomu startér neotočí motorem, jen cvakne, a to jsem ho vyndal z druhého auta kde točil normálně. Co mám dělat, kde je zakopaný žeryk,šaryk či jiný pes ???