Stránka 13 z 14

Napsal: pondělí 5. březen. 2007 1:14
od Renda ze Záboří
Tomu sundání setrváku se stejně nevyhneš, protože jestli si chceš auto ponechat a udělat to pořádně, tak doporučuju vyměnit gufero pod setrvákem!!! U 90% aut je v haj.. a teče pak volej z motoru a to tak, že velmi!

Napsal: pondělí 5. březen. 2007 1:15
od Renda ze Záboří
Tříprsťák - F850 už ty pružiny nemá - má jinak řešenej přítlačák oproti F600!!

Napsal: pondělí 5. březen. 2007 1:16
od 600-850.driver
To Ondrej2: dej si bacha na startér jak budeš uvolňovat matky které ho drží, tak se ti tam může bloknout gola ořech u matky která je nejblíže motoru, záleží jakého tvaru ty ořechy jsou.Nejlepší je jen tu matku dostatečně povolit, a dotočit ven prstem. Jinak z té výměny neměj obavy, je to sice náročné ale i na poprvé to zvládneš za jeden den.Já to zvládl v době kdy jsem věděl kulové a bez knížky sem byl jakbysmet, za den. Nejtupější přístup je k dvěma horním šroubů co ti spojujou blok a převodovku. Na tom se nervne občas i klidnej člověk bo je tam přístup, no, jak to říct, prostě na pič. .chce to trpělivost... A určitě vyměň gufera na klice,jak psal Renda ze Záhrobí, nejlépe na obou stranách, protože ty kapky oleje na cestě jsou na zastřelení... a je to otázka sta korun za obě gufera dohromady...

Napsal: pondělí 5. březen. 2007 1:17
od Tříprsťák
Aha - sorry. Už je to nějaký čásek, co jsem poslal f850 do světa.

Napsal: pondělí 5. březen. 2007 1:18
od Renda ze Záboří
600-850.driver - to by mě zajímalo, kde ty gufera koupíš obě za 100,- Kč!! Tolik snad nestály ani za bolševíka.....

Napsal: pondělí 5. březen. 2007 1:19
od 35-10
to velké stojí přes kilo

Napsal: pondělí 5. březen. 2007 1:20
od Pavel
už si to moc dobře nepamatuju ale mám pocit že ten setrvák ani jinak namontovat nejde jeden ten šroub má jinou rozteč

Napsal: pondělí 5. březen. 2007 1:21
od Ondrej
Nesouhlas, jediným způsobem lze namontovat pouze kryt odstředivého filtru na přední řemenici, setrvák lze namontovat (bohužel) různými způsoby. Jediným způsobem jde setrvák namontit u Lady, neb ta nemá šrouby pravidelně rozmístěné

Napsal: pondělí 5. březen. 2007 1:22
od 600-850.driver
To Renda: no já nevím, ty to máš asi dražší, ale tady na severovýchodě jsou firmy které to mají levné, a dobré, měl jsem na nebožce 850 obě měněné a měl jsem klid... a estli mě to vyšlo na 110 kč nebo 100 to už nevím ale vím že to menší stálo něco kolem 35 kč a velké snad 71...

Napsal: pondělí 5. březen. 2007 1:23
od Renda ze Záboří
600-850.driver - tomu nevěřím! Kdoví co to kupuješ za gufera! Za tyhle prachy tak maximálně ty černý "pračkový".....

Napsal: úterý 6. březen. 2007 1:00
od Libor
no taky mi to příjde jako ty obyč gufera ...

Napsal: úterý 6. březen. 2007 1:01
od Tříprsťák
Ono original gufero na f850 má opačně drážkování, neb je motor levotočivý, takže je to celkem speciální artikl.

Napsal: úterý 6. březen. 2007 1:02
od 600-850.driver
Hups, tak tam mám asi drážkování na pravotočivej motor, neb sem to bral na motor 903 ccm,resp na 127 protože to je velikostně stejné ... hehe , ale neteče, to je důležité, ani po deseti tisícách kilometruv. u

Napsal: úterý 6. březen. 2007 1:03
od Ondrej2
Diky za plodnou diskusi panove!!!Auto bych si rad ponechal,ackoli je mi jasne, ze asi jednou bude pro mych 10 hladovych krku malinko tesne.. Presto bych rad vymenil, co pujde(nakonec z puvodniho vozu stejne nezustane nic)a pak si opet uzival radostne desitky dalsich kilometru. Ted jiz jen pockat na mou obrovskou gigantickou, temer kolosalni vyplatu a pustit se do vymeny a nasledne koupe jineho auta:-) Jeste jednou diky!!!

Napsal: úterý 6. březen. 2007 1:04
od 35-10
600-850... bože tobě to tak kecá....

Napsal: úterý 6. březen. 2007 1:05
od 600-850.driver
To 35-10:ale ty toho moc nenakecaš :o)))

Napsal: středa 7. březen. 2007 1:00
od 35-10
mlčeti zlato...

Napsal: středa 7. březen. 2007 1:01
od 600-850.driver
to 35-10: dej pokoj barabo, zlato je na prd :o))

Napsal: středa 7. březen. 2007 1:02
od 35-10
barabu máš v trenkách...

Napsal: čtvrtek 29. březen. 2007 0:00
od Ondrej2
Nevite nekdo prosim vas, jak nejlepe vymenit lanko spojky, hlavne tedy jak se dostat k jeho odpojeni od pedalu???ostatni by snad melo byt ok. diky

Napsal: čtvrtek 29. březen. 2007 0:01
od Renda ze Záboří
Ondrej2: Když chceš něco vědět, tak musíš napsat jaký máš auto - u každýho se to dělá trochu jinak!!!!!

Napsal: čtvrtek 29. březen. 2007 0:02
od Ondrej2
Pardon!Fiat 850 Berlina.

Napsal: čtvrtek 29. březen. 2007 0:03
od Renda ze Záboří
Ve předu na tunelu je pod gumou takový krycí plech, ten sundáš a to co uvidíš Ti bude jasný jak to vyndat a jestli ne, tak to nedělej! (cha, cha). Je dobrý si dát na lanko nějakej drát a pak na něj zas přivážeš to nový lanko a líp se Ti to bude protahovat.

Napsal: pátek 30. březen. 2007 0:00
od Ondrej2
Diky!

Napsal: neděle 29. duben. 2007 0:00
od Dav
Ahoj všichni, poraďte prosím, je stejná (záměnná) pružná pryžová spojka (mezi poloosou a hřídelí zadního kola) F500 a Maluch? Mám v té hvězdičce šílenou vůli, asi už tam není vůbec guma a nevím, zda ji můžu nahradit Polskou za Malucha.