Stránka 9 z 14

Napsal: středa 22. březen. 2006 1:00
od Pajik
Ahojky lidicky, tak nejak mam chut experimentovat s 5q prevodovkou, slysel jsem, ze to pra jde nejak ze dvou kusu myslim UNO, nebo Punto + neco:) ale netusim, nemate nekdo odkaz na nejaky popis, jak to konstruovat, mam ted moznost si nechat neco zavarit hlinikem, tak bych to rad vyuzil ;) Dik moc P

Napsal: středa 22. březen. 2006 1:01
od Tříprsťák
Pájiku, 5ti a 6ti rychlostní převodovky do f600 najdeš na http://www.scuderiatopolino.com/ Ovšem je to spíše jen pro inspiraci, nebo na pokoukání, našinec na to nemá. Pak to má ještě jednu nevýhodu, že montáž téhle převodovky vyžaduje zrušit zadní sedadla a vboulit se s ní tochu dovnitř do kabiny.

Napsal: středa 22. březen. 2006 1:02
od Black
Tříprsťák: já si myslím, že Pajik měl na mysli spíš variantu s celkovými náklady tak do 500,- Kč.

Napsal: středa 22. březen. 2006 1:03
od Pajik
Ahojky nepocitam s tim, ze to bude za 500 :) na tech Abarthackych strankach jsem na to koukal, to jiste neni moje cenova :D Vim ze se to uz jednou resilo, jen to nemuzu najit, jelikoz to nejspise zmizelo se straou diskusi na F600clubu :( bylo to neco, ze se vezme 5q z una kdesi se urizne a pridela se na to kousek z f600, nebo tak neco... nemyslim kupovat, myslim vyrobit, proste si hrat :D Pokzud nekdo tusite co myslim a dokazete to posat, aby tomu ostatni rozumeli, tak pls pls :) jinak dikas ;)

Napsal: středa 22. březen. 2006 1:04
od Libor
pro Pajíka: no podle popisu si myslím,že hledáš právě to co je na té scuderii... tam to právě je,že se dá do kupy pěti-šesti supňová převodovka a naroubuje se na šestistovčí,ale myslím že do výroby se pustí málokdo,páč ta spojovací hřídel asi nepude vybrousit doma na koleně :o)

Napsal: středa 22. březen. 2006 1:05
od Radek HF
to Pajik Jestli si chceš hrát tak dělej si vem leštěnku a lešti karoserii, ta popsaná kombinace převodovky je to nejhorší co mohlo někoho napadnout !!! a hlavně ve finále naprosto nepoužitelné, Pokud chceš 5 ti stupňovou převodovku do 600 jsou jednodužší způsoby, ale musí se to vyrábět a doma to skutečně neuděláš.

Napsal: středa 22. březen. 2006 1:06
od Radek HF
to Pajik Jestli si chceš hrát tak dělej si vem leštěnku a lešti karoserii, ta popsaná kombinace převodovky je to nejhorší co mohlo někoho napadnout !!! a hlavně ve finále naprosto nepoužitelné, Pokud chceš 5 ti stupňovou převodovku do 600 jsou jednodužší způsoby, ale musí se to vyrábět a doma to skutečně neuděláš.

Napsal: středa 22. březen. 2006 1:07
od Tříprsťák
Ta rada s leštěnkou už mi připadá poněkud brutální. Ale musí zkonstatovat, že mne (jakožto čím díl tím většího zastánce původního stavu) prošlapávání cestičky k výrobě 5q převodovky do f600 nijak neláká....

Napsal: čtvrtek 23. březen. 2006 1:00
od Pajik
To Radek HF :) Dobrej napad, ale na lestenku je porteba alespon 15° coz ted u nas rozhodne neni, takze tato moznost pada... prozatim, jinak se neboj, Lestenkou nesetrim ;) PS: pokud bych pokazde, kdyz mam chut si s necim hrat bral lestenku, tak bych to mel uz na plech :D To Triprstak: Samozrejme by 5q prevodovka byla jistou vyhodou v konfortu jizdy, ale o ten asi nikomu nejde ;) ja si takhle vzdy s necim zacnu hrat a tim lepe pochopim, jak veci funguji, pak je jednodussi hledat zavady, to je u me hlavnim duvodem, proc se do neceho takoveho poustet, jinak na mem aute jsou vsechny provedene upravy vratne :) takze cesta z5 neni nenavratne uzavrena, bohuzel ta vyzaduje jine financni zabezpeceni, nez mam ja :(

Napsal: čtvrtek 23. březen. 2006 1:01
od Tříprsťák
Pájik: pokud pokaždé počítáš s návratností úprav, pak tě za to velice chválím. Bohužel převodovkový slepenec ala Scuderia vyžaduje brutální prořezání podlahy pod zadními sedadly a zadeklování plechovým či laminátovým domečkem. Takže to je cesta možná pro upravené auto, které je stejně už celé přeřezané, ale nepoužitelné pro fiátka, který má vypadat jako fiátek.

Napsal: čtvrtek 30. březen. 2006 0:00
od Renda ze Záboří
Co takhle dát do převodovky soukolí s rychlejším převodem, který se dá sehnat za rozumný peníz - no jo, jenže pak to zas neutáhne motor! A kolotoč začíná....

Napsal: úterý 2. květen. 2006 0:00
od Maty
Zdarec všichni, vidim, že je tu mezi váma dost znalců, tak mi snad někdo poradí ... Mám Fiata 850, normální Berlinu, ale docela mi vadí těch 34 koní v základu. Nějak sem brouzdal po netu a narazil jsem na F127, který maj nejslabší motor nějakejch 903ccm a 47k tušim, už ten by byl o něčem jiným. Hlavní problém je asi ten, že normální motor 850 se točí opačnym směrem než ten ze 127ičky. Co by teda bylo potřeba provýst s převodovkou, abych neměl 4 kvalty na zpátečku? :) Dík za rady

Napsal: úterý 2. květen. 2006 0:01
od Renda ze Záboří
Maty - s převodovkou nic neuděláš, teda myslím jednoduchou a levnou úpravu! Jinak existují motory ze F850 Speciála s cca 47 koňmi. Jeden po GO mám na prodej. Dalšími úpravami dokážu výkon zvýšit na cca 65 koní, ale pochopitelně to není zadarmo...nicméně úprava převodovky by byla také pěkně drahá! Jinak by tam šla dát převodovka z F600D, ale to je krok zpět, neb ta z F850 je o třídu lepší!

Napsal: úterý 2. květen. 2006 0:02
od Maty
Mno to jo ... Tak to vypadá, že radši skusim něco provýst s timhle motorem, mám tu ještě čtyři na náhradní díly, takže se experimentů nebojim. Btw za kolik ten motor 850 Speciál?

Napsal: úterý 2. květen. 2006 0:03
od Libor
pokud je potřeba motor ze speciála,tak taky jeden mám i s převodovkou :o). Cena kolem 5ti

Napsal: úterý 2. květen. 2006 0:04
od Libor
jo a je to motor i s vodní pumpou..atd atd

Napsal: úterý 2. květen. 2006 0:05
od Renda ze Záboří
Ten motor co nabízím je po GO, je v autě - předvedu - jede chvílema i 150!!! Pak vyndáme komplet se vším - pumpa, karburátor, výfuk... Cena dnes, zítra a ve čtvrtek ještě 6000,- Kč. Pak už ho prodat nepotřebuju.

Napsal: úterý 2. květen. 2006 0:06
od Libor
Tak sice nemůžu poskytnout zkušební jízdu a já bych prodal ten motor bez výfuku.Na videu je ukázka jízdy auta s tímto motorem před vymontováním.(takže kdybys to nestihl koupit od Rendy dneska,zítra a ve čtvrtek,tak dej vědět :o))) http://ef600.xhosting.cz/f850test.mpg

Napsal: středa 3. květen. 2006 0:00
od Maty
Mno bohužel momentálně nedisponuju finančim obnosem, za kterej bych moh kupovat motor, ale díky za nabídky ;)

Napsal: středa 3. květen. 2006 0:01
od Ondrej
Maty: Sorry, ale vnucuje se mi otázka, z čeho jsi ten motor tedy chtěl potůnit? F127 by se musel taky kupovat a navíc ještě upravit. To, co Ti tady koegové nabízí, jsou nejjednodušší možnosti ke zvednutí výkonu Normála za slušnou cenu...

Napsal: sobota 6. květen. 2006 0:00
od Maty
Ondrej: mno chtěl jsem se dozvědět na co mám šetřit ;)

Napsal: neděle 7. květen. 2006 0:00
od Renda ze Záboří
Maty: v případě rozhodování doporučuju Porsche! Jede bez tunění a oproti Fiatím krámům je i spolehlivý!

Napsal: neděle 7. květen. 2006 0:01
od Libor
Fiat Dino jede taky pěkně,jestli můžu doporučit..

Napsal: úterý 9. květen. 2006 0:00
od Maty
mno tak teoreticky - nejdřiv sem měl síma s 3,5k, teď mám fiasko s 35k, takže další vozidlo by mohlo mít 350k :D

Napsal: úterý 9. květen. 2006 0:01
od Libor
tak tolik koní má tuším Kronikář.. :o))