Stránka 8 z 14

Napsal: pondělí 29. srpen. 2005 0:00
od Kronicar
Ondrej jo je to tak. Dneska to byl den super po všech stránkách. Chtěl jsem Honzovi pomoct seřídit spojku na pětikile, moc to nešlo, pořád to prokluzovalo nebo řadilo jen přes zuby (jako by to u pětikila snad šlo nějak jinak :-)) Honza zainvestoval a koupil nový přítlačák a novou lamelu, tak že to tedy vyměníme. Vyndat motor se podařilo vcelku bez obtíží (až na lanko starteru, které se mi podařilo přetrhnout - fakt dostat se k němu to vyžaduje dvoukloubový loket). No a pak se to posr.... Samozřejmě, že Honza koupil lamelu s přítlačákem na nový typ (tisícihran) a my s hrůzou zjistili, že tam někdo nabušil starou převodovku se šestihranem a samozřejmě i se starým typem lamely a přítlačáku. (Podotýkám, že rok výroby je 1971, typ 500 F). Na motor pak nandal setrvák na který nešel ten nový přítlačák. Spojkové ložisko mě konkrétně také překvapilo, nebylo valivé nýbrž kluzné, takový grafitový kroužek. Fakt lahůdka, ovšem to auto nás mělo odvést domů 35 km. Takže všechno tak jak bylo zpátky do auta. No a když už jsme konečně chtěli vypadnout z garáže, tak na autě totálně zhasla elektřina. Pomohl až nově natažený drát ke spínačce, což se za svitu mobilu v půl desáté večer dělalo obvzlášť dobře :-)) No v garáži jsem byl také bez proudu, ale už si zvykám. Musím si to někdy zopakovat, abych se ujistil jaká auta nekupovat :-)) Spatlané, do nové kastle přeskládané staré modely.

Napsal: pondělí 29. srpen. 2005 0:01
od Ondrej
Tak to je fajn, já už šestistovčí motor neviděl ani nepamatuju :o)) Ale ještě si něco pamatuju:o) Koukám, že sis dnes taky užíval, jak je v těch našich Fiatech té elektriky málo, tak to tokáže být pořádně nepříjemné, když ji vylepšoval břídil. Na Drakovi jsme svého času vytahovali desítky metrů drátů, které vedly odnikud nikam- obvykle někde pod přístrojovkou visel jeden konec a na libovolném místě v motorovém prostoru, ale i kdekoli jinde druhý...

Napsal: úterý 30. srpen. 2005 0:00
od martin
... a nov&

Napsal: úterý 30. srpen. 2005 0:01
od martin
to se to nejak nepovedlo ... a novy pritlacny talir spojky na f600 se da nekde sehnat?

Napsal: středa 31. srpen. 2005 0:00
od Kronicar
Na 600 nebo 600 D? Na 600 D ho nejspíš bude mít Renda v Záboří nebo Šlehofer v Auto Uni na Černokostelecké. Případně Zdeněk na webu.

Napsal: středa 31. srpen. 2005 0:01
od Zdeněk
eee, já samotný přítlačák nemám, akorát v komplet spojkové sadě

Napsal: středa 31. srpen. 2005 0:02
od Renda ze Záboří
Doporučuji na 6 kile vyměnit setrvák za 850 a přehodit buď ozubený věnec, neb pastorek startéru a dát přítlačák z 126 neb new z F500 Fka - tyhle přítlačáky jsou lepší - ty ze 600 štelovací stojí za h....o!!!

Napsal: pondělí 10. říjen. 2005 0:00
od Joutat
ahoj fiataci chtel jsem se zeptat jestli nekdo nevi co by to mohlo byt za zavadu na 600 kdyz se rozjizdim tak se me strasne trepe a mlati motor ale na zpatecku to nedela.

Napsal: pondělí 10. říjen. 2005 0:01
od Kronicar
Ten motor drží na převodovce a tom gumovém silentbloku na zadním čílku, pokud je to uložení OK tak se na tom moc vylepšit nedá. Není to tedy spíš jako když škube spojka?

Napsal: pondělí 10. říjen. 2005 0:02
od Tříprsťák
Joutat: malinko mě zaráží, že při couvání to nedělá. Projisotu prohlédni zavěšení převodovky, jestli je ten závěsný třmen upevněn oběma šrouby do podvozku a jestli v něm převodovka leží na obou silentblocích.

Napsal: úterý 11. říjen. 2005 0:00
od Renda ze Záboří
Chlapci je vidět, že Fiatům stále ještě moc nerozumíte... To škubání dělá buď utržená trubka ve které vede spojkové lanko, nebo bowden zalezlý do víka tunelu, případně nemající průhyb. Pak taháš spojkou přímo celej motor i s převodovkou a škube to! Pochopitelně to na zpátečku nedělá. Howgh !

Napsal: úterý 11. říjen. 2005 0:01
od předseda
to Renda ze Záboří to se divím ,že Kronicar tuto závadu nepopsal ,protože to samé mu dělá Beruška ,ale je fakt ,že ta závada může být u jiného kombinací několika věcí,které se tady popsaly?! Ten třípackový přítlačák ,když už má svoje roky ,je vyhřátý,unavené pružiny ,popř. jedna prasklá,špatné seřízení pacek a k tomu ten lanovod ,tak potom rozjezd do konce je hrůza pro řidiče.

Napsal: úterý 11. říjen. 2005 0:02
od Pajik
O tom rozjizdeni do kopce bych mohl vypravet... ostatne jste to vsichni videli, jak se nam darilo na srazu v Turnove pri vyjizdeni ze stopky :) take mi to moc nejde rozjet do kopce... kontroloval jsem ten bowden i tu trubku, ale vse se zda v poradku, nemohl byste to nekdo trosku vic popsat ? dela mi to uz od koupe, myslel jsem ze tak ostra spojka je tam normalne :( Dik pajik

Napsal: středa 12. říjen. 2005 0:00
od Kronicar
No mě to dělá Beruška taky a to jsem vyměnil lanko spojky, přítlačák i lamelu a ta trubka pod pedálama je důkladně přivařena.

Napsal: čtvrtek 13. říjen. 2005 0:00
od Renda ze Záboří
Musel bych ty Vaše káry vidět - to spojkový lanko musí mít průhyb, ale blbě se to vysvětluje, takže až pojedete kolem, tak to ukažte....

Napsal: sobota 19. listopad. 2005 1:00
od Kuba
Zdravim.Potřeboval bych někoho kdo ví jáké číslo ložiska má být na 5st. předlohového hřídele fiatu 125.Diky

Napsal: čtvrtek 26. leden. 2006 1:00
od Štěpánek Marek
nechcete někdo fiata cinquecento na náhradn díly nebo samotné díly motor převodovku a tak za rozumnou cenu číslo 604 895 225

Napsal: čtvrtek 26. leden. 2006 1:01
od Marek Štěpánek
mlátí to kvůli silenbloku nic jinýho

Napsal: pátek 27. leden. 2006 1:00
od Renda ze Záboří
to Marek Štěpánek Řekl bych špatná volba stránek!! Vřele doporučuji Annonci, či jiné klubové prostředí. Nebo že by se našel nějaký Superbastlič! No snad radši né......

Napsal: pátek 27. leden. 2006 1:01
od Marek
Skvělý nápad. Zbastlit třeba starou šestistovku novou pětistovkou, to se jen tak nevidí:o))) Teď jen kdo to realizuje..

Napsal: pátek 10. únor. 2006 1:00
od Duso
prosim Vas viete mi poradit.chcem vymenit povodnu 4rychlostnu za 5 rychllostnu prevodovku do fiatu 128 sedan motor 1116, karoseria novsi model 4 dvere.neviete este z ktorych modelov, alebo typov tam pasuje prevodovka.dik za pomoc

Napsal: pátek 10. únor. 2006 1:01
od Kronicar
5. kvalt se dá dodat do té čtyřrychlostní skříně. Pro Fiaty 128 to dělá jeden člověk v Praze.

Napsal: pátek 10. únor. 2006 1:02
od Pavel KV
Duso: Dělal jsem si to sám do svých F128 sám, napiš mi na můj e-mail: linda-pavel@volny.cz kontakt a já ti tu operaci popíšu.

Napsal: sobota 11. únor. 2006 1:00
od duso

Napsal: čtvrtek 9. březen. 2006 1:00
od stefan
dobrý den, mám takový dotaz, jaká musí být tloušťka spojkové lamely na polském fiatu 125p