Ondrej jo je to tak. Dneska to byl den super po všech stránkách. Chtěl jsem Honzovi pomoct seřídit spojku na pětikile, moc to nešlo, pořád to prokluzovalo nebo řadilo jen přes zuby (jako by to u pětikila snad šlo nějak jinak
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
) Honza zainvestoval a koupil nový přítlačák a novou lamelu, tak že to tedy vyměníme. Vyndat motor se podařilo vcelku bez obtíží (až na lanko starteru, které se mi podařilo přetrhnout - fakt dostat se k němu to vyžaduje dvoukloubový loket). No a pak se to posr.... Samozřejmě, že Honza koupil lamelu s přítlačákem na nový typ (tisícihran) a my s hrůzou zjistili, že tam někdo nabušil starou převodovku se šestihranem a samozřejmě i se starým typem lamely a přítlačáku. (Podotýkám, že rok výroby je 1971, typ 500 F). Na motor pak nandal setrvák na který nešel ten nový přítlačák. Spojkové ložisko mě konkrétně také překvapilo, nebylo valivé nýbrž kluzné, takový grafitový kroužek. Fakt lahůdka, ovšem to auto nás mělo odvést domů 35 km. Takže všechno tak jak bylo zpátky do auta. No a když už jsme konečně chtěli vypadnout z garáže, tak na autě totálně zhasla elektřina. Pomohl až nově natažený drát ke spínačce, což se za svitu mobilu v půl desáté večer dělalo obvzlášť dobře
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
) No v garáži jsem byl také bez proudu, ale už si zvykám. Musím si to někdy zopakovat, abych se ujistil jaká auta nekupovat
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
) Spatlané, do nové kastle přeskládané staré modely.