Původní diskuse - převodovka, spojka
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
Mě se jednou secvakla brzda, až mi tím horkem uletělo kolo... Ty převodovky a jiné lahůdky jsou k vidění tady http://www.scuderiatopolino.com/English ... 20site.htm kdyby někdo nevěděl co s penězi a chtěl pořádnou šestikuli
-
- Návštěvník
No přidám další odkaz pro ty,co nevědí, co s penězi... http://www.scorpioneabarthparts.nl/index2.htm no a nemusí se to posílat ani z USA.. :o) a najdou tam věci příznivci 500,600,850,127,....
-
- Návštěvník
Zdarek Petře,sem fanda fiatu 125p s tatou už mame asi 4fiata..na sraz bych jel ale musim dat auto do kupy,přez zimu dostal docela zabrat..znaš to ne..a navic nemam garaz..Tu stranku znam taky tam chodim....kdybys na neco narazil od znamejch atak stou převodovkou dak mi dej pleas vědět.. kdyžtak muj email..::aeon@email.cz....Zdravím všechny fandy!!!!!!!!
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
Lindemu: já to napíšu sem, typ 100.G.100 mají všechny 850 převodovky, mám jej i na svých kupé převodovkách. Rozdíl bude spíš v tom čísle za tímto typem. Nejdřív jsem měl za to, že to bude nějaké výrobní číslo, ale na dvou převodovkách ho mám stejné (4101772). Jinak pod tím je ještě jakési označení- původně jsem myslel, že rozlišující bude toto. Jenže na jedné převodovce mám N.5A a na druhé N.8A a obě jsou z kupé, na těch dalších si už nevzpomínám. Tak si vyber... Čert aby se v tom vyznal...
-
- Návštěvník
to Ondrej s těma převodovkama by mě to taky zajímalo,mám na chalupě 3 ks ,tak ta čísla opíšu a porovnáme to,dvě jsou určitě z kupátka/mají namontované čidlo na zpátečku/,musí se to nějak rozlišovat ,vždyť každý typ F850 má jiný stálý převod. Jak tedy v pátek dorazíte v kolik?Jo Ondro prodal jsi vlastně Draka 2?,když ne ,tak přijeď s ním ,ať je více kupátek!!!!
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
Ciao Karle, jsem se spletl, to spodní označení na jedné z těch převodovek nemám N.8A, ale N.2A. Ale obě jsou kupátkové, takže bych stejnak řekl, že rozlišující bude to sedmičíslí za tím typem 100.G.100. Jak jsem psal, u dvou kupé převodovek tam mám 4101772. Jak to mám na těch ostatních převodovkách nevím, protože tři mám u Ehlena a poslední jezdí v kupátku. Do Poděbrad přijedeme samozřejmě už v pátek, teda pokud cestou neselže technika:-) Heh, Nového Draka jsem ještě pořád neprodal, takže pojedeme oběma ďábly. Ale spíš mě to štve než bych z toho byl kdovíjak nadšený. Takže pokud nevzniknou cestou nějaké záludné problémy, měli bychom tam být do 19 hodin jako na koňu
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
To Tříprsťák: jo koupit, ale kde, já jsem sehnal pouze to vnitřní, to venkovní válečkové je problém, mám možnost koupit kuličkové o 3 mm užší, ale musím tam dát nějakou kompenzaci. V převodovce byly synchrony OK, já to rozkopal kvůli ložisek, jinak odkud jsi? Už jsem mluvil s Liborem, ale ted mě trápí plotýnky, takže stejně nejsem schopný nic udělat.
-
- Návštěvník
To Martin 850 Já jsem - pravda - na f850 ložiska do kol ještě nekupoval, ale na f600 a f127 jsem je normálně koupil u Šlehofera. A na auto.klucka.cz přední ložiska na 850 v nabídce mají, vnitřní i vnější, za celkem slušnou cenu. A kdyby je náhodou zrovna neměli, myslím, že by pomohl R.Ehlen. Jinak já jsem z Černošic, ale tři dny v týdnu dělám v Praze.
-
- Návštěvník
To Tříprsťák: koukal jsem tam, ale na tu 850 tam není vážně nic, ten samý problém je i s guferama, takový příklad: byl jsem u SKF, šikovná paní mi našlaty ložiska (2 do převodovky) i s tou drážkou co tam je, ale problém je v tom, že už to vyřadili z výroby. Takže moc nedoporučuju měnit ložiska na převodovce u 850. To Libor: Mohl bych se někde za tebou stavit v pondělí dopoledne?
-
- Návštěvník
to Martin 850: Na auto.klucka.cz mají na 850 akorát obě přední ložiska, na zadní kolo nic. Zkus to ložisko poměřit a zeptat se u firem, které se specializují přímo na ložiska a gufera. Třeba budeš mít štěstí. Jo jinak teď mají v tom obchodu do konce dubna slevu 11% na všechny díly, to jen tak pro informaci.
-
- Návštěvník
Enzo a OldoV, nazdar pánové, tak jsem o víkendu vyměnil rozvodový řetěz. Víčko už bylo načnuté od zubů. Chtěl jsem tam dát ten řetěz, co jsem koupil a sakra, on je malý. Tak jsem rychle ještě s tátou letěl do Pardubic pro novej. Koupil celou tu sadu za 475 Kč a nasadil. Motor teď jde v pohodě, necuká na volnoběh, ale zdá se my, že jde děsně tvrdě. Jsou tam slyšet daleko tvrdší rázy. Ještě překouknu ventily. Ale teď k tomu hlavnímu, Kluci neměnili jste někdo z vás simering na diferáku? Zjistil jsem, že mě hází olej. Tak příští víkend jdu do něj a rovnou dám novou nádrž.
-
- Návštěvník
Nazdar, tak tohle vážně neumím, na tohle je Enzo nebo ten můj mechanik - pan Žaloudek i kdybyses měl s ním jen po telefonu poradit. S autem v tomhle stavu bych nikam nejel. Doufám, že jsi dodržel vzájemnou pozici těch ozubených kol rozvodů. A seřídit předstih a ventily to taky určitě bude chtít. OldaV.