Původní diskuse - převodovka, spojka

Převody, řazení, spojka
Zamčeno
Tříprsťák
Návštěvník

Příspěvek od Tříprsťák »

Také bych to viděl na špatnou funkci magnetu, který vyhazuje pastorek. To ale s šaltpákou fakt nesouvisí....?!?
Black
Návštěvník

Příspěvek od Black »

To Pepek: u startéru je důležitá synchronizace vysunutí pastorku a jeho roztočení (sepnutí spínače v magnetu startéru).U Tebe je to problém s tím vysouvánín pastorku (zkratované vinutí magnetu nebo někdy stačí magnet vyčistit a namazat).Nedávno jsem měl na jiném autě rosypanou (rozbodovanou) vidličku co vysunuje pastorek a dělalo to stejně jak píšeš. Jinak zlatý mechanický startér u pětikila - za ty roky co s ním jezdím už skoro ani nevím, kde je.
Petr
Návštěvník

Příspěvek od Petr »

Pro Ondreje , mám převodovku z F850 , do poslední chvíle jezdila , řadil jsem bez meziplynu bez zvukových efektů , můžu ji dát (Kolín 321724101, záznamník a prosím volat od 19.00 do 20.00)
Enzo
Návštěvník

Příspěvek od Enzo »

Prosím Vás,může mi někdo vysvětlit,proč mi klouže spojka jen někdy?Jel jsem s F850 na Praděd a spojka drží úplně špičkově a někdy mi proklouzne i na prvním kopečku v Budyni.A naprosto nepravidelně!!!
Ondrej
Návštěvník

Příspěvek od Ondrej »

Pro Petra: No už jsem cosi sehnal a navíc za ty převodovky právě vyvalil nehorázné prachy, takže mi to prozatím stačí (než se z toho finančně vzpamatuju). Ale díky za ohlas a nabídku!
Petr
Návštěvník

Příspěvek od Petr »

Na mem fiatku mi zacala skubat jednicka, nevim jestli to je tim ze ji tam nedomacknu nebo ze vypadava. Mam pocit ze kdyz ji tam pridrzim tak to pomaha (jako by vyskakovala kdyz je na ni napor). Tak ted nevim co s tim. Asi bude muset prevodka ven.
předseda
Návštěvník

Příspěvek od předseda »

to Petr no pokud Ti škube auto při rozjedu/nevím tedy jestli máš F600 nebo F850/,tak u šestikulí to dělává přítlačák,tím že má nestejně seřízené ty tři vypínací packy nebo unavené pružiny pod "packama",pokud je rozjed normální,ale při prudším rozjedu jednička vypadne ,tak to už můžou být očesané zuby. U F 600 mi ještě trochu pomohlo posunou kulisu řezení trochu dopředu.pak jsi ,ale vyzkoušej ,jestli to není moc ,aby Ti tam šla 2. a 4-řka!
wlken
Návštěvník

Příspěvek od wlken »

chtěl bych se zeptat-mám kupovat f 850 sport coupé,vypadá v pohodě ale pokud je motor v tahu,celým vozem to škube a ozývají se pravidelné rány-pokud pustím plyn tak to přestane,je to jenom když je motor v záběru....Prodávající tvrdí že je to urvaný silentblok na převodovce-je to možné??Nemůže to být něco jiného???Třeba zničené klouby v poloosách???
předseda
Návštěvník

Příspěvek od předseda »

to wlken F 850 klouby na poloosách nemají ,pouze přírubu s pružnou spojkou- unašečem/ten stojí nový např. v mototechně Fiat v Praze kolem 800,-/ks.Když se utrhne silenblok co drží převodovku/jsou dva/ ,tak se celá převodovka nakloní a nejdou tam pak zařadit některé rychl. stupně!/mne se to stalo letos,když jsem jel na sraz do Svijanského Ujezda, pak mi to naštěstí svařil nějaký traktorista/,pak je jeden silenblok přímo na řadící tyči,ten se může úplně roztrnout/neřadíse/ nebo guma na něm je tak naleptaná převodovkovým olejem ,že se rychlosti rovněž otížně řadí.
wlken
Návštěvník

Příspěvek od wlken »

to předseda a nevíš čím by mohly být ty rány-jsou jenom když je motor v záběru-když pustím plyn tak to přestane...mám z toho strach....
Ondrej
Návštěvník

Příspěvek od Ondrej »

Zkus ty rány nějak blíže specifikovat, dokážeš zhruba určit, odkud vycházely? Urwaný silentblok bys poznal hned z pohledu pod vůz. Krom toho, jak píše Předseda, určitě bys to poznal i na řazení. Nedovedu si to přesně představit...
wlken
Návštěvník

Příspěvek od wlken »

to Ondrej je to spíš takové klepání,docela rychlé a je docela závislé na otáčkách-při vyšších otáčkách rezonuje celá karoserie..a šlo to zezadu,víc člověk při jízdě nepozná...
//LINDE//
Návštěvník

Příspěvek od //LINDE// »

malou radu ... jde se dostat nějak k tomu bowdenu co v něm vede spojkové lako mylslim jinak než jen otevřením toho předního deklu co je u pedálu plynu.. teda samozdřejmě na F850 protože ten bowden mam prodřenej nebo co a potřebuju ho viměnit.
35-10
Návštěvník

Příspěvek od 35-10 »

zkus se najíst bez toho aniž bys otevřel pusu... :o)))) samozřejmě že ten dekl musiš sundat.
//LINDE//
Návštěvník

Příspěvek od //LINDE// »

To 35-10: tak já to zkusim najdu si čas příští tejden a zajedu tam ale je to teda srandy kopec včéra sem zjistil že nemůžu ani najít klíče od fiata :o)
grab
Návštěvník

Příspěvek od grab »

nevíte jestli ty čtyřhrabny co jsou u náhonu k tachomutru jsou na obou koncích stejné??
grab
Návštěvník

Příspěvek od grab »

nevíte jestli ty čtyřhrabny co jsou u náhonu k tachomutru u f850 jsou na obou koncích stejné??
anonym
Návštěvník

Příspěvek od anonym »

To GRAB su rovnake
Tříprsťák
Návštěvník

Příspěvek od Tříprsťák »

Jo, jsou. Ale bowden má u 850 na každé straně jiné zakončení.
//LINDE//
Návštěvník

Příspěvek od //LINDE// »

jeden váleček co se zašoupne do nosu převodovky a zaklíní šroubkem a ten druhej s takovym závitovim kolečkem co se přidělává k tachometru..
Tříprsťák
Návštěvník

Příspěvek od Tříprsťák »

Lepší je to u šestistovky, tam je na obou koncích stejná převlečná matice.
grab
Návštěvník

Příspěvek od grab »

děkuju vám. já jenom že musim jeden konec úpravit tak chci dát k převodovce ten lepší konec a ten druhej co pude k techometru zacínovat a když se snim něco stane slepší oprava
Black
Návštěvník

Příspěvek od Black »

Závoďáci nepotřebují tachometry!
grab
Návštěvník

Příspěvek od grab »

to Black: to sem si taky myslel, ale zchází mi ta pohybujicí se ručka
Black
Návštěvník

Příspěvek od Black »

grab:co jsem viděl, tak při těchto upravách kolegové většinou nahrazují původní tachometr digitálním (např.cyklocomputrem) - je to jednodušší a taky to určitě ukazuje skutečnou rychlost (oproti původnímu- nemluvě o tom, pokud tam máš jiný kola).
Zamčeno