to Black: Jo cyklo tam taky mam, ale neni to přesně ono , on tam cyklo zustane pořád jde jen o tu ručku, bude to takový efektní. Mě tam ta ručka nějak chází ono i celá ta přástojovka bude vypadat líp
tak pojede někdo na tu veteránskou burzu do Zlonína- směr Mělník,kousek za Líbeznicema!Počásko se snad už umoudřilo,tady v Práglu je teď ,jak na jaře a +3st.!
U 600 je na koncoch matica ale z inym zavitom myslim nahon na tach. Raz som dorobil nahon z avie a je tam dodnes bolo dlhe tak som ho zakrutil vpredu ped poličkov.NO keď nemaš dorobiš tam z hoci čoho
Vyraď na neutrál a otáčaj vstupným hriadeľom prevodovky. Počítaj pritom, koľkokrát sa otočí diferák... Normal 4,625:1 Special 5,125:1 Podľa označenia na prednej stene prevodovky je to prakticky neidentifikovateľné. Kapišto?!
Hej? Ale ja so sebou nesúhlasím. Napísal som včera somarinu. Samozrejme treba mať zaradenú nejakú rýchlosť a prepočítavať, prevody jednotlivých rýchlostných stupňov sú u všetkých verzií 850 rovnaké. Pri neutráli sa diferenciál nemá čo otáčať :-/ Takto to ide na žigulovi, nie na 850...
potřebuju radu koupil sem si Spojkové lanko na F850 a je o 20cm kratší než to origo nějký divný ne? tak jesli mi to neprohodily za lanko z F600 a navíc každej zná F850 jakej má ten konec a tohle má jen dvě očka na každý straně... hmm tak je to z F600 ??
Nene, ani f600 nemá očka na obou stranách. Na jedné straně musí být šteft. U f600 je ten šteft na straně u pedálu, zatímco f850 ho má (jestli si dobře vzpomínám) na druhém konci, u spojky.