Tomu sundání setrváku se stejně nevyhneš, protože jestli si chceš auto ponechat a udělat to pořádně, tak doporučuju vyměnit gufero pod setrvákem!!! U 90% aut je v haj.. a teče pak volej z motoru a to tak, že velmi!
To Ondrej2: dej si bacha na startér jak budeš uvolňovat matky které ho drží, tak se ti tam může bloknout gola ořech u matky která je nejblíže motoru, záleží jakého tvaru ty ořechy jsou.Nejlepší je jen tu matku dostatečně povolit, a dotočit ven prstem. Jinak z té výměny neměj obavy, je to sice náročné ale i na poprvé to zvládneš za jeden den.Já to zvládl v době kdy jsem věděl kulové a bez knížky sem byl jakbysmet, za den. Nejtupější přístup je k dvěma horním šroubů co ti spojujou blok a převodovku. Na tom se nervne občas i klidnej člověk bo je tam přístup, no, jak to říct, prostě na pič. .chce to trpělivost... A určitě vyměň gufera na klice,jak psal Renda ze Záhrobí, nejlépe na obou stranách, protože ty kapky oleje na cestě jsou na zastřelení... a je to otázka sta korun za obě gufera dohromady...
Nesouhlas, jediným způsobem lze namontovat pouze kryt odstředivého filtru na přední řemenici, setrvák lze namontovat (bohužel) různými způsoby. Jediným způsobem jde setrvák namontit u Lady, neb ta nemá šrouby pravidelně rozmístěné
To Renda: no já nevím, ty to máš asi dražší, ale tady na severovýchodě jsou firmy které to mají levné, a dobré, měl jsem na nebožce 850 obě měněné a měl jsem klid... a estli mě to vyšlo na 110 kč nebo 100 to už nevím ale vím že to menší stálo něco kolem 35 kč a velké snad 71...
Hups, tak tam mám asi drážkování na pravotočivej motor, neb sem to bral na motor 903 ccm,resp na 127 protože to je velikostně stejné ... hehe , ale neteče, to je důležité, ani po deseti tisícách kilometruv. u
Diky za plodnou diskusi panove!!!Auto bych si rad ponechal,ackoli je mi jasne, ze asi jednou bude pro mych 10 hladovych krku malinko tesne.. Presto bych rad vymenil, co pujde(nakonec z puvodniho vozu stejne nezustane nic)a pak si opet uzival radostne desitky dalsich kilometru. Ted jiz jen pockat na mou obrovskou gigantickou, temer kolosalni vyplatu a pustit se do vymeny a nasledne koupe jineho auta:-) Jeste jednou diky!!!
Ve předu na tunelu je pod gumou takový krycí plech, ten sundáš a to co uvidíš Ti bude jasný jak to vyndat a jestli ne, tak to nedělej! (cha, cha). Je dobrý si dát na lanko nějakej drát a pak na něj zas přivážeš to nový lanko a líp se Ti to bude protahovat.
Ahoj všichni, poraďte prosím, je stejná (záměnná) pružná pryžová spojka (mezi poloosou a hřídelí zadního kola) F500 a Maluch? Mám v té hvězdičce šílenou vůli, asi už tam není vůbec guma a nevím, zda ji můžu nahradit Polskou za Malucha.