Původní diskuse - převodovka, spojka
-
- Návštěvník
Poradí mi někdo?Potřeboval bych nahdadit diferenciál jiným s rychlejším převodem.Případám si když jedu že neřídím auto ale traktor,neví co ten majitel s ním dělal,jediné co sem zjístil že za tím tahal karavan do itálie.Udruhýho fiatka 125B my motor tahne až do 200km/h a je to 4kvalt a tenhle je 5kvalt a víc jak 170km/h z něho neviždímu a rozjíždět se můžu i na trojku. Tak nevím co s tím?
-
- Návštěvník
Fiat 125p. Ty rychlosti tady raději nezveřejňuj. Pár lidí tady to auto má a ví moc dobře, co je schopné. 200 s A prostě neuděláš. Si spočítej otáčky. To by jsi pak ho tedy sakra přetočil. Na Speciála je 170 tuším psaná rychlost. Že to nejde víc vytočit, tak máš buď špatný tlaky nebo ti jde málo benzínu. Motor není pružný. Hele hlavně z toho nechtěj dělat letadlo. Traktor to určitě není. Zdar Petr
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
pro Abarthistu, který mi asi před týdnem volal kvůli převodovce: sehnat se dá úplně bez problémů, je to jen otázka peněz. 1. "Nejlevnější" možností je předělání stávající 4-kvalt převodovky na sportovní, na výběr je buď krátká nebo dlouhá verze, cena toho kitu je 1.250 Euro, tahle skříň pak s příslušným motorem utočí max 175 km/h. 2. Nejdražší je naopak fungl nová 5-kvalt, typ Monza, primárně určená pro 1000TC. Cena kompletu se samosvorným diferákem je 4.800 Euro. 3. O 900 Euro levnější je 5-kvalt bez diferáku. 4. A pak je ještě 5-kvalt kit za 3.400 Euro, který zahrnuje vnitřek a obal. Poskládat si to ale člověk musí sám. Kdybys měl o cokoliv z toho zájem, zavolej, zajistím a dodám až do domu. (aspoň to budu moct pochovat v náručí). Jo a ta dvoudílná Alu vana na TC vyjde nová na 15t Kč.
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
Zkušenosti s tím zatím bohužel nemám, ale nejčastěji se tam asi dávají z Una, kdy se prý musí upravit ramena a tak. Jinak se dají taky koupit origo na šestistovku, pak se převrtávají jen nějaký díry. No ale kineťáky mají smysl asi jen v případě, že tam budeš mít nějaký extra silný motor, do takových 60hp by to měly zkousnout i origo poloosy.
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
půlku poloosy dáš 600(do převodu) a na stranu poloos třeba z toho una. ufikneš je v půlce(s nějakým přesahem) do jedné pulky vysoustružíš díru a na druhou uděláš čep. za tepla nalisuješ a obvaříš. necháš srovnat a je to. homokineťák stáhneš na soustruhu po obvodu tak aby se vešel do ramene. upozorňuju, že fše je z tvrzeného matroše, takže to chce velmi kvalitní nástroje do soustruhu a pevné nervy :o)) a rada na závěr..... rači desetkrát měř, jednou řež. jinak origo unašeče snesou 75 HP a 105 Nm.
-
- Návštěvník
to 35-10: .. super,díky za dobrou radu,nevěděl jsem totiž,jestli je nutné ty poloosy řezat a poté spojovat takhle s tím kloubem,protože jsem ho ještě neměl v ruce.No otázka číslo dvě je :o) ... : když už mám vše spojeno,svařeno,osoustruženo,tak .. jak vše připojit k náboji kola,když se vyhodí ten hliníkový unašeč,kterým vymezuji vůli v ložiskách..jak spojit tohle teda ? díky moc...PS:po tady tomhle už budu vědět vše,ještě jednou dík
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
to Jura z KM: .. tak problém?..no pokud mu nebude vadit řezat do zadního čela,aby se posunul úchyt na motor o pár centimetrů,tak to tam pásne i s délkou poloos osmsetpadesátky,jenom je tam ta převodovka hodně natěsno od držáků ramen,takže asi ubrousit šroub vypouštění oleje a pak ještě ubrousit/uřezat takový kus hliníku co je na převodovce,tuším,že i startér tam nevejde,tak se musí přihnout plech a potřebuješ samosebou tyč řazení (tuším,že i šaltpáku)z 850.. délkově tam vše pasuje i na unašeče šestistovky to jde dát(tisícihrany jsou shodné)no a musí se udělat držák převodovky (takové to účko)protože šestistovčí nejde použít. .. nevíš jak připevnit kinetické klouby k ose zadních kol šestistovky?(ta co vede nábojem kola a dotahuje se přes matku vůle ložisek?)jak je zmiňováno níže...
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
Mělo by se použít původní pouzdro na ložiska ze 600 a ze sedmy ten kus co sa do ňho strká ten kineťák(ted nevim jak sa temu nadave) chce to ale najít ložiso které odpovídá oboum průměrům. lze taky očekávat, že nebude nejlevnější :o( nebylo by špatné dvouřadé, to by stačilo enem jedno. tož tak. enem teorija v prax je to horší.
-
- Návštěvník
Tak můj Fiátek 600D je ještě nedovařený , ale řešil jsem problémy na tom stejným , co má otec ohledně nastavení spojky.Štelování je originál vespod u pedálu pod plechem , má to štelování někdo předělané na F 600D u spojky aby tam byl lepší přístup ? Určitě si u svého Fiátka nějak vymyslím , má někdo stejný nápad nebo zkušenoust ?
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník