Stránka 4 z 9

Napsal: sobota 19. únor. 2005 1:01
od Tříprsťák
Haluška: jestli ze všech nevím, ale určitě z mnoha. Příruba je stejná. Jde tam hlavně o délku poháněcí tyčinky, občas se musí trochu machrovat s podložkama pod čerpadlem - přidávat a ubírat těsnění aby byla tyčka správně dlouhá, případně měnit délku tyčinky, nebo výšku soklu - nemá-li tyčinka správnou délku, čerpadlo buď nečerpá, nebo pere benzín do karburátoru přílišným tlakem. Pak se také liší zaúhlení trubiček - tu pro přívodní hadičku má f850 nasměrovanou nazad (narozdíl od téměř všech ostatních). Čerpadla z 127,128, žigulů a asi i dalších větších motorů mají k tomu také větší průměry těch trubiček - jsou na tlustší hadičky. Ale to jsou všechno řešitelné detaily. Já tam jednou v nouzi dal i čerpadlo ze škodovky, ale to už vyžadovalo větší úpravu a je to škoda práce.

Napsal: sobota 19. únor. 2005 1:02
od predseda
to Triprstak jako vzdy vycerpavajici odpoved pro Halusku,akorat u F850 SC a spider je uz take tlusta trubicka ,jako Zigulu.Vyhodou je ,ze Zigulacke pumpy maji cerpaci packu /jako Skodarny/,tak se urychli zimni starty a usetri baterie.

Napsal: úterý 28. červen. 2005 0:00
od Enzo
to Holecekp: Čau,prosím tě,ve stopětadvacítce pořád cítím benzín a nevím čím to je.Žádnou vadu jsem nenalezl.Dělá ti to taky? Ciao Enzo

Napsal: úterý 28. červen. 2005 0:01
od Ondrej
Enzovi: Není prasklá ta odvětrávací hadička nádrže? To je častý problém benzinového aroma u žigulů...

Napsal: čtvrtek 14. červenec. 2005 0:00
od Petr FCC
Enzo U LADY 1600 jsem to měl také a nepřišli jsme čím to je. Odborníci mi tvrdili, že je to vypařování, tak nevím. U 1500S, to už bylo lepší včetně startů. Jinak v Praze ceny benzinu povyskočily, u hypermarketu lze pořídit NATURAL 95 za 29,20Kč u ostatních stanic za 30,50 až 30,80Kč

Napsal: čtvrtek 14. červenec. 2005 0:01
od Holecekp
Ten benzín, to je prevít. Ještě že je po dovolený. Doufám, že to po prázdninách trochu sleze. Petr

Napsal: pátek 15. červenec. 2005 0:00
od Jura z KM
Mě benzín smrdí ve 126 i 127, hlavně při skoro prázdné nádrži. Všechno těsní tak, jak má, už to po těch letech neřešim. Tak se snažím mít furt plnou.

Napsal: čtvrtek 21. červenec. 2005 0:00
od Petr FCC
U nás v ulici má jeden cizinec ze "západu" Š120 a vždy bere pouze 10 litrů benelinu, prý z důvodu, kdyby to bouchlo, tak to není tak nebezpečné :o)

Napsal: pátek 22. červenec. 2005 0:00
od Míra
Mně u F127 smrdí benzín zase při plné nádrži, když to zozkarbuju v zatáčkách. Taky jsem kontroloval všechny spoje a hadice a na nic jsem nepřišel. Přisuzuju to tomu, že benzinové výpary jsou silně agresivní, a když mně všechny hadice procházejí přes kufr (otevřený do auta), tak s tím asi nic nenadělám.

Napsal: pátek 22. červenec. 2005 0:01
od roman
aj na mojej 127 (cest jej pamiatke) mi smrdel benzin, tak som vsetky priruby a vnutrajsok hadic, tam kde sa nasadztuju na priruby, natrel silikonom a zdalo sa mi, ze to trochu pomohlo.

Napsal: neděle 31. červenec. 2005 0:00
od OKI
muze mi nekdo poradit, jakej je rozdil mezi typy karburatoru 30 DIC ? myslim tim rozdil mezi 30 DIC-1,2,3,4..., popr. kterej je nejlepsi

Napsal: neděle 31. červenec. 2005 0:01
od Zdeněk
V ruce jsem měl jen DIC 1 a 2, DIC1 se používal u F850 Special a starších Spider/Coupé, DIC2 pak o novějších F850 Spider/Coupé. Hlavní rozdíl je v prvním stupni, kde má DIC2 difuzér 23 (zatímco DIC1 jen 21), hlavní tryska 1,25 (DIC1 má 1,15). Pak je rozdíl v tryskách běhu naprázdno, DIC1 má 0,45/0,50, DIC2 má 0,40/0,45. Vzdušník DIC1 1,85 na obou stupních, DIC2 1,80/1,70. A nakonec tryska akcelerační pumpy DIC1 0,4 na obou a DIC2 0,5 na obou. Lepší by teda měl být DIC2, ale záleží hodně na stavu. Vylítaný DIC2 bude podstatně horší než slušný DIC1. Koneckonců ten rozdíl asi nebude extra znatelný, taky záleží co pod tím bude za motor. Výraznější posun nahoru je podle mě použitím 32 resp. 34 DMTR, nebo pak 36DCD.

Napsal: neděle 31. červenec. 2005 0:02
od OKI
Zdenku diky.

Napsal: pondělí 8. srpen. 2005 0:00
od fiat 850 Slovensko
NAZDAR fiataci-prosim vas o radu-mam problem z 850kou-nastartujem ide ale ked pridam plyn tak skape ale nie vzdy niekedy to uroby az ked sa rozbehne a idem 60kou/vymenil som indukcnu cievku/kondenzator na rozdelovaci,a stale to iste uz som vymenil aj karburator a stale to iste dakujem za radu renapartners@zmail.sk/0902 545 663

Napsal: čtvrtek 25. srpen. 2005 0:00
od fiat 900
Ahoj ! Co se da udelat s prepadem zpatky do nadrze na karburatoru ze 127 kdyz ji mam v sestistovce? Muzu to zapojit pres T pred benzinove cerpadlo? Tahat to zpet do nadrze se mi moc nechce ...

Napsal: čtvrtek 25. srpen. 2005 0:01
od Tříprsťák
to fiat900: přesně tak to mám udělané já

Napsal: pátek 23. září. 2005 0:00
od FIAT 500 Plzeň
Lidi,potřebuju plovák do karburátoru VEBR na Fiata 500 110 F.Tak jestli někdo má...Díky.

Napsal: úterý 18. říjen. 2005 0:00
od Pajik
To F900 : i ja :) jen je problem, pokud vyjedes nadrz nastartovat, cerpadlo to taha v te male smycce a nenasaje si z nadrze :)

Napsal: úterý 18. říjen. 2005 0:01
od Pajik
To Zdenek : Prosimte myslis si, ze opravna sada pro karburator Weber 32/34DMTR bude shodna se sadou pro 32/36DMTR? a pokud ano, co vlastne takoéva sada obsahuje? Dik Pajik

Napsal: úterý 18. říjen. 2005 0:02
od Zdeněk
Abych pravdu řekl, tak 36DMTR jsem ještě neviděl, ale podle mě by to mělo být skoro stejné. Ty sady mám dva typy, liší se v těsnění: - sada 1: http://auto.klucka.cz/pics/zbozi/516.jpg - sada 2: http://auto.klucka.cz/pics/zbozi/519.jpg

Napsal: pátek 21. říjen. 2005 0:00
od Pajik
To Zdenek: Dik moc, mzslel jsem , jestli tam nejsou treba nove trysky... protoze se mi to pri prudkem pridani plynu z volnobehu dusi, pak to jede relativne OK, ale rozjezdy jsou des bes :( a to uz jsem vymenil temer vse co slo :( dela to i pri jizde, pokud brzdim motorem a pak pridam, je ze me v tu ranu klokan :) Dik pokud bzste nekdo tusil... Rozdelovac, draty svicky vse nove :( a civka se mi neyda, ze by to mohla delat....

Napsal: pátek 21. říjen. 2005 0:01
od Kronicar
Jo tak to mě dělalo šestikilo, vyměnil jsem karbec a OK. Ale co na tom karburátoru odešlo netuším.

Napsal: sobota 22. říjen. 2005 0:00
od Franta
Chci se zeptat jestli je lepší přes zimu nechat nádrž prázdnou nebo plnou benzinu aby nevyrezla???

Napsal: sobota 22. říjen. 2005 0:01
od 35-10
buď úplně prázdnou suchou, nebo úplně plnou až po hrdlo. lépe schůdná varianta je úplně plná.

Napsal: neděle 23. říjen. 2005 0:00
od Kronicar
I v "modlitební knížce" od Steinera píšou, že lepší je plná nádrž, právě kvůli vyreznutí.