Stránka 3 z 9

Napsal: čtvrtek 24. červen. 2004 0:00
od Ondra tel.777 186 188
Prodám nádrž na F600D, nepoškozená i s čerpadlem, cena 850,-Kč foto pošlu e-mailem, možno zaslat poštou na DOBÍRKU. fiaty127@seznam.cz

Napsal: čtvrtek 24. červen. 2004 0:01
od Ondra tel.777 186 188
jéé omlouvám se, mělo to být v inzerci... :-)

Napsal: středa 13. říjen. 2004 0:00
od Petr
Do palivového čerpadla FIAT 850 pasuje membrána z F 126 , mají je v Pardubicích v prodejně náhradních dílů FIAT za bývalým Magnetem

Napsal: středa 13. říjen. 2004 0:01
od Tříprsťák
Petře: do kterého typu čerpadla (s kolika šrouby po obvodu)? Ondro: tu nádrž máš trochu drahou. U šestistovek nádrže jen tak nerezly, nebyly totiž na podvozku, nýbrž v kufru, takže je jich přebytek (zrovna tuhle neděli jich šlo pár do šrotu - nikdo je nechtěl).

Napsal: středa 13. říjen. 2004 0:02
od Zdeněk
Jo, taky jsem měl doma asi čtyři nádrže a nechtěl je nikdo ani zadarmo. Nakonec jsem si nechal jen jednu novou a zbytek šel do šrotu. Škoda, že tak jako nádrž nejsou chráněný i další železný díly ;-(

Napsal: úterý 21. prosinec. 2004 1:00
od Marek
Zdravím všechny, chtěl jsem poprosit o radu. Jedná se o to, že karburátor nereaguje na sytič. Jen nepatrným způsobem, takže hrozně špatně chytá. Je to dvojitý karburátor ze speciála. Přitom klapka zavírá. Nevíte, kde by mohla být zrada?

Napsal: úterý 21. prosinec. 2004 1:01
od roman
to Marek: u mna to bolo vymlatene sedlo osky akceleracnej klapky a skrizene sedlo (k prirube) potom je tam falosny vzduch...

Napsal: středa 22. prosinec. 2004 1:00
od Zdeněk
Víte někdo rozdíl mezi karbecem Weber 32DMTR a 32DATR? Je to jen v tom, že DATR má automat. škrtící klapku?

Napsal: středa 22. prosinec. 2004 1:01
od Ondrej
No jestli je M jako mechanical a A jako automatic, tak možná jo...?!

Napsal: čtvrtek 23. prosinec. 2004 1:00
od Zdeněk
Já právě myslím, že to s tím M/A tak je, ale nevím co dalšího. Našel jsem totiž třeba filtry, repas sady, těsnění a vše je na DMTR a DATR stejné, takže snad jsou jinak totožné.

Napsal: čtvrtek 23. prosinec. 2004 1:01
od předseda
to Zdeněk já mám tady 32DMTR a škrtící klapka je ruční tedy ne automatika,takže Ondrej má asi pravdu.

Napsal: čtvrtek 13. leden. 2005 1:00
od Míra
to Pavel KV mužeš se mně prosímtě mrknout na označení toho dvojitýho Webra na 127, jak si říkal, žes ho tam měl. Objevil jsem, že ho někdo prodává a má označení 32 DART a nevím jestli by mně bez problémů pásnul na 903 MkI. Díky

Napsal: čtvrtek 13. leden. 2005 1:01
od Mark L. to Mira
Ten dotaz sice nebyl na mne, ale dvojitej Weber ze 127 je Weber 34 DMTR a byly dve provedeni (pro Mk2 a Mk3-plastak). Moc se ale nelisi. A na 903 OHV pasovat nebude, protoze je z motoru 1050 OHC. Musel by sis vyrobit redukci na saci potrubi. Saci potrubi z 1050 na 903 urcite pasovat nebude, protoze urcite valce maji jinou roztec.

Napsal: čtvrtek 13. leden. 2005 1:02
od Pavel KV
to Míra: Měl jsem ho namontovaný na 903,nevzpomínám si jestli tam byla nějaká příruba nebo ne.Podívám se na něj, ale musím si nejprve vzpomenout kde by mohl ležet, mám totiž takové čtyři sklady kde leží spousta dílů, nicméně se ho pokusím najít.

Napsal: pátek 4. únor. 2005 1:00
od Zdeněk
Víte někdo, který auta mají stejnou díru v hlavě pro karbec jako F850 Coupe? (A112 ?)

Napsal: pátek 4. únor. 2005 1:01
od Petr
Zdeněk: Chystáš nějakou specialitku?

Napsal: pátek 4. únor. 2005 1:02
od Zdeněk
No na ten novej motor chystám tohohle čerta http://www.klucka.cz/f600/wdcoe.jpg akorát zatím nemám tu sací přírubu

Napsal: pátek 4. únor. 2005 1:03
od Ondrej
Zdeňkovi: Ale ten Tvůj Weber je horizontál, ne?! Co s ním chceš dělat na kupátkovou díru do hlavy...?! Asi mi něco uniklo. A112 ale určitě taky- teda ty OHV verze a pak 127 903ccm...

Napsal: sobota 5. únor. 2005 1:00
od Zdeněk
Jj, horizontál. On ho chtěl koupit kolega, co dělá repliku 1000TC (má právě 100GBC převrtaných na nějakých 988ccm). Akorát je ten karbec tak pěknej (profesionální repas, v podstatě novej), že bych si ho i nechal :-) Mám právě nějaký fotky, kde ho mají i na obyč šestistovčím motoru, tak špekuluju. Akorát nemám tu přírubu (kolínko), zatímco ten kolega jo, ale neprodá :-( Hledal jsem, kde se dalo, ale zatím všude jen příruby na F500 nebo F127 Sport.

Napsal: sobota 5. únor. 2005 1:01
od Ondrej
Yo, už mi to došlo, je mi už naprosto jasné, jaké kolínko myslíš:o)) Už jsem to taky někde viděl. To teda viel Glück bei der Suche...

Napsal: neděle 6. únor. 2005 1:00
od Zdeněk

Napsal: neděle 6. únor. 2005 1:01
od Ondrej
Vypadá to docela jedle:o)) Škoda, že nemám Abarth OT 1300 :o)))

Napsal: neděle 6. únor. 2005 1:02
od Ondrej
Hmmm ale třeba by mi padnul do žigula...:o)))

Napsal: neděle 6. únor. 2005 1:03
od Zdeněk
Jako rozhodně je super, že je to komplet. Karbec není problém, ale pak ty příruby...

Napsal: sobota 19. únor. 2005 1:00
od Haluška
Ake palivove čerpadla pasuju do F850? Počul som že zo všetkych fiatov a žiguli.