Jo na Webera je to levnější. Nevím jestli bude k mání samotná membrána, kouknu se. Jinak se zkus zeptat tam kde ty sady mají za 500,-! Protože se dají sehnat nové karburátory do 5000,- Kč, tak jsem ty sady moc neřešil - novej je lepší a ne zas tak drahej!
Black - ty byl jen takový slovní obrat jako ve smyslu jednoduchosti a tak! Na druhou stranu musím říct, že ten pětistovkovej motor je fakt blbej a moc se páni konstruktéři v Turíně nevytáhli!! To Steyr je jinej frajer.....
Samozřejmě souhlas - horší motor jsem zatím nepotkal (ale jede to!). Už jsem za to byl jednou taky málem ukamenován, když jsem prohlásil, že kdybych si měl vybrat, že bych spíš šáhnul po Steyerovi.
Kofi: To já mám F128 1,1 a jezdil sem za 13l :o))) A jinak vozy nad cca rv. 1983 jsou tady poněkud "OFFTOPIC" zkus fiatklub, kde se vedou novější vozy, na netu nějaký najdeš.
Zdravim vsechny a prosim o radu, pripadne nejaky napad. Po vymene spojky auto slapalo supr,po 20km prestal drzet volnobeh,hlavne po necekanem silnejsim seslapnuti plynu mel tendenci chcipnout,po pridani volnobehu to bylo ok,jenze po par kilometrech prestal drzet volnobeh uplne,motor vzdy kdyz ho nedrzim alespon trochu pod plynem zdechne.Vyndal jsem karburator,vymyl srazeniny,vycicistil trysky,zkontroloval plovak a dela to porad!nevite co bych jeste mohl zkusit(krome zapaleni auta)?diky
Bredy: Jak to popisuješ, tak to vypadá na ucpanou trysku volnoběhu, zkus ji ještě jednou vyčistit! U hodně vyběhaných motorů se stává, že se na volnoběh udusí vlastníma splodinama, co jdou do karbce z odvětrání skříně! Zkus tu hadici na chvíli odpojit a uvidíš. Mohl se Ti tak změnit předstih, ale to by motor nějak prskal.
Znovu jsem vycistil trysku volnobehu a vymenil i palivovou hadici od cerpadla ke karbesu, ovsem nyni uz to vubec nechytne..Ta hadice odvetrani je takova ta, co je nazena na takovy tenky trubicce smerem dolu a nikam nevede?, ta se mi ulomila, takze ji tam vubec nemam, ale vim ze to bez ni normalne jelo,takze bude asi ucpanyho jeste neco jinyho..Diky panove:-)
To Triprstak Diky za opravu:-)Co je tedy ta tenka trubicka, ktera vede nekde z mist pod karburatorem smerem dolu?v nakresech jsem jeji popisku nenalezl..
Z pod karbce vedou 2 trubičky - jedna je odpad přeteknuvšího benzinu a druhá při volnoběhu pouští plyny ze skříně rovnou ke spálení, aby se nezasíral vzduchový filtr.
Svicky zkontrolovane, znovu vycisteny karburator, civka ok, ocistene kontakty rozdelovace,doplnena nadrz.. a zase to slape. Jen se asi nikdy nedovim, proc to chcipalo..asi to byl soucet vseho mozneho:-)Diky za podporu
Zdravim vsechny, tak jsem se radoval predcasne. Po nejakych 150km se zavada vratila. Zjistil jsem, ze je netesnost u karburatoru u sroubu s filtrem,opet jsem rozebral karburator vse vycistil, dal zpet.Nikde nebyla videt zadna netesnost,ale volnobeh po prudkem seslapnuti plynu a povoleni pedaluu opet chcipa,pridal jsem otacky volnobehu a trochu doladil bohatost,ale volnobeh se udrzi jen u plneho sytice. Kdyz ho vypnu,slapnu na plyn,motor chcipne. Stelovani proste nevede ke zlepseni. Muze to byt vysoka hladina v nadrzce?(plovak je jinak ok),vite nekdo, jaka je spravna hladina,da se to nejak poznat?Nebo je to neco jineho?(dela to i kdyz mam sundanej vzduch filtr..)Ci nevite, kde a za kolik by se dal sehnat novej karburator(pripadne i z jine znacky vozu?).Mam 850 Berlinu. Diky za pripadne rady, komentare,ci seznam vrakovist fiat..
Vzhledem k tomu, že sem sice nedobrovolným, ale přesto příznivcem metody "výměnkář" - tedy pokud se něco děje, zkusím postupně možné problematické díly vyměňovat a většinou problém zmizí, samozřejmě to není dvakrát dobré a vyžaduje to velkou zásobu funkčních náhradních dílů, ale někdy to jinak nejde. Tady bych tuto metodu opravdu využil, a to výměnou karbecu. Použitý funkční by měla být záležitost pár stovek. Ten bude mít určitě na výběr Renda, takže je to na jeho nabídce....
to Renda ze Zabori Nemel bys prosim te nejaky karburator,kterym by sel nahradil ten muj jednokomorovy(30ICF11) v Berline 850,pripadne kolik bys za nej chtel?Diky