Původní diskuse - palivová soustava

Karburátory, seřízení, spotřeba
Zamčeno
Vlasovec
Návštěvník

Příspěvek od Vlasovec »

to The_FreeRider: Zdeněk Klučka tu opravnou sadu na 30 DIC má v nabídce a podle toho, co tam píše by měla být i skladem. http://www.abarth.cz/index.php?sec=22
tom
Návštěvník

Příspěvek od tom »

to The_FreeRider: Opravnou sadu na 30DIC sem před měsícem koupil právě od Zdenka Klučky /s poštovným cca500,-/a na ten licenční dvojitý HOLLEY to všecko sedí, těsnění, membrána a jehla... Pokud ti karbec fungoval, není potřeba větších zásahů.
Renda ze Záboří
Návštěvník

Příspěvek od Renda ze Záboří »

Nejdůležitější co je potřeba na repasi karburátorů jsou hřídelky, protože tam to nasává vzduch a karburátor nejde seřídit. Takže z toho plyne, že sada, která je neobsahuje je jen takové šidítko a podstatnějc kvalitu karburátoru nezvedne! Kompletní sady dokážu z Italie dovézt, ale stojí poměrně dost peněz (zkuste si tu hřídelku vyrobit!!) cca 2-3000,- Kč...
The_FreeRider
Návštěvník

Příspěvek od The_FreeRider »

taky premyslim ze bych tu sadu koupil...ale predtim bych potreboval zjistit jestli by mi ten dvojitej karbec nenapachal vic skody nez uzitku na motoru f850 berlina...specialovej mam taky ale par let uz lezi pod ponkem v garazi.. takze by potreboval zrejme trochu skouknout a kdovi jestli vubec poslape.
The_FreeRider
Návštěvník

Příspěvek od The_FreeRider »

sem chtel jen tady s tim karbecem...vcera mi na aute normal karbec odesel...skoro 40let provozu je znat no.takze dneska se tam bude davat dvojitej.. tak k veceru napisu jak to s nim povali :))
600
Návštěvník

Příspěvek od 600 »

Ahoj nemel by nekdo nejaky strucny prehled karburatoru pouzitelnych na 903ccm a ktery by byl asi tak nejlepsi vzhledem k pomeru cena/vykon/nastaveni/spotreba? Diky
Tříprsťák
Návštěvník

Příspěvek od Tříprsťák »

600: Záleží na tom, co od toho čekáš. Já tam teď mám karbec z f127/mk2. Z (Mk1 je asi svižnější, ale trochu víc papá). Nejúspornější je tento motor s karbecem z F850BN. Tolik mé zkušenosti. Dvojité Webery jsem nezkoušel, jsem socka z přesvědčení a spotřeba je u mne důležité kriterium :)
Pavel KV
Návštěvník

Příspěvek od Pavel KV »

Tříprsťák: Ona ta přímá úměra : čím větší karburátor tím větší spotřeba, až tak neplatí. Soukromě jsem se přesvědčil v mém F128AF kde mám motor 1,5 a k tomu originál dvojitý karburátor z Ritma a můj průměr v létě je kolem 6,5L.
Ondrej2
Návštěvník

Příspěvek od Ondrej2 »

Zdravim vsechny. Procital jsem diskusi nize a nejak porad nevim,jestli kdyz mi prosakuje u fiata 850 benzinova pumpa,mam zkusit menit jen tesneni nebo ji pro jistotu vymenit celou,abych nezustal nekde viset.Radsi bych ji dal asi novou..Je lepsi tam dat nejakou original,nebo tam napasovat nejakou jinou s "pumpickou",aby byly snadnejsi starty po delsim stani?Jsou pripadny upravy hodne obtizny? Diky
The_FreeRider
Návštěvník

Příspěvek od The_FreeRider »

Zdravím, na Fiata 850 jde bez problémů dát benzinová pumpa z žigula 1200. Pasuje úplně přeesně a ještě má navíc ruční pumpu. Je to vyzkoušený a chodí tak už cca 10 let
Ondrej2
Návštěvník

Příspěvek od Ondrej2 »

to The_FreeRider, takze zadny upravy(zkracovani, podkladani), o kterych se psalo nize?dik
Renda ze Záboří
Návštěvník

Příspěvek od Renda ze Záboří »

Hlavně je ta ruční pumpa dost zbytečná, protože všechny ty malý krámy mají nádrž vejš než pumpu, takže tam benzín vždy pohodlně doteče sám!!! AC pumpy dávat zásadně nový, protože starý mají křivý příruby a v pytli ventilky, což neodstraníš ani výměnou membrány, ani těsněním....
Ondrej2
Návštěvník

Příspěvek od Ondrej2 »

to Renda ze Záboří Takže dlouhý trápení baterky se ruční pumpou nezbavim?diky
Renda ze Záboří
Návštěvník

Příspěvek od Renda ze Záboří »

V karburátoru vždycky zbyde nějakej benzin, kterej určitě stačí na to, aby to chytlo a je-li pumpa OK, tak tam hned další stříkne! Jestli Ti to blbě chytá, tak může být problém jinde!(komprese, elektrika, ucpanej nebo nenastavenej karbec, jehlovej ventil, celková sešlost stářím apod.)
Ondrej2
Návštěvník

Příspěvek od Ondrej2 »

kdyz jezdim denne,tak mi to chyta hned,ale kdyz nejedu treba tejden,tak to trva hrozne dlouho..
Ondrej2
Návštěvník

Příspěvek od Ondrej2 »

a jaka je vubec obecne zivotnost p.cerpadla???
Renda ze Záboří
Návštěvník

Příspěvek od Renda ze Záboří »

Já jezdím s F850 furt a problémy s tím nejsou, chytá i po týdnu... AC pumpa by měla vydržet minimálně 50000 km. Taky je důležitý mít plechy kolem motoru, protože jestli je tam nemáš, tak se to všechno hřeje a benzin se kurevsky odpařuje...
Ondrej2
Návštěvník

Příspěvek od Ondrej2 »

jsem trochu natvrdlej,co myslis temi plechy kolem motoru?
Kronicar
Návštěvník

Příspěvek od Kronicar »

No "šusplechy", je to okolo olejové vany a pod chladičem...
BREDY
Návštěvník

Příspěvek od BREDY »

Chlapy,čím se dá nahradit benzínová pumpa u F-600,a nebo s čeho pasují náhradní díly?Je stejná ve 126?Dík za radu.
Renda ze Záboří
Návštěvník

Příspěvek od Renda ze Záboří »

Bredy - na skladě mám nové pumpy: original Italy 690,- Kč polská 490,- Kč posílám na dobírku: ehlenrene@seznam.cz
BREDY
Návštěvník

Příspěvek od BREDY »

Rendo dík, když tak se ozvu.
DeLLorto
Návštěvník

Příspěvek od DeLLorto »

Může mi někdo poradit kde koupím sadu těsnění na karburátor DeLLorto DHLA 40 + membránu akcelerační pumpičky? Dík michal.svaricek@tiscali.cz
Renda ze Záboří
Návštěvník

Příspěvek od Renda ze Záboří »

DelLorto - v Italii!!! Příští týden jedu na burzu, mohu to dovézt, žel to není nejlevnější legrace - tipuju to tak na cca 100,- eurů - ještě jsem to nevez, ale sada na blbý F500 stojí 40,- eurů tak to tak tipuju. Jinak ehlenrene@seznam.cz
DeLLorto
Návštěvník

Příspěvek od DeLLorto »

Na kolik odhaduješ cenu té membrány (jinak celej karbec jsem koupil za 1500) a na weber DCOE se sada na dva dá do 500Kč bez problémů sehnat
Zamčeno