Původní diskuse - palivová soustava
-
- Návštěvník
Haluška: jestli ze všech nevím, ale určitě z mnoha. Příruba je stejná. Jde tam hlavně o délku poháněcí tyčinky, občas se musí trochu machrovat s podložkama pod čerpadlem - přidávat a ubírat těsnění aby byla tyčka správně dlouhá, případně měnit délku tyčinky, nebo výšku soklu - nemá-li tyčinka správnou délku, čerpadlo buď nečerpá, nebo pere benzín do karburátoru přílišným tlakem. Pak se také liší zaúhlení trubiček - tu pro přívodní hadičku má f850 nasměrovanou nazad (narozdíl od téměř všech ostatních). Čerpadla z 127,128, žigulů a asi i dalších větších motorů mají k tomu také větší průměry těch trubiček - jsou na tlustší hadičky. Ale to jsou všechno řešitelné detaily. Já tam jednou v nouzi dal i čerpadlo ze škodovky, ale to už vyžadovalo větší úpravu a je to škoda práce.
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
Mně u F127 smrdí benzín zase při plné nádrži, když to zozkarbuju v zatáčkách. Taky jsem kontroloval všechny spoje a hadice a na nic jsem nepřišel. Přisuzuju to tomu, že benzinové výpary jsou silně agresivní, a když mně všechny hadice procházejí přes kufr (otevřený do auta), tak s tím asi nic nenadělám.
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
V ruce jsem měl jen DIC 1 a 2, DIC1 se používal u F850 Special a starších Spider/Coupé, DIC2 pak o novějších F850 Spider/Coupé. Hlavní rozdíl je v prvním stupni, kde má DIC2 difuzér 23 (zatímco DIC1 jen 21), hlavní tryska 1,25 (DIC1 má 1,15). Pak je rozdíl v tryskách běhu naprázdno, DIC1 má 0,45/0,50, DIC2 má 0,40/0,45. Vzdušník DIC1 1,85 na obou stupních, DIC2 1,80/1,70. A nakonec tryska akcelerační pumpy DIC1 0,4 na obou a DIC2 0,5 na obou. Lepší by teda měl být DIC2, ale záleží hodně na stavu. Vylítaný DIC2 bude podstatně horší než slušný DIC1. Koneckonců ten rozdíl asi nebude extra znatelný, taky záleží co pod tím bude za motor. Výraznější posun nahoru je podle mě použitím 32 resp. 34 DMTR, nebo pak 36DCD.
-
- Návštěvník
NAZDAR fiataci-prosim vas o radu-mam problem z 850kou-nastartujem ide ale ked pridam plyn tak skape ale nie vzdy niekedy to uroby az ked sa rozbehne a idem 60kou/vymenil som indukcnu cievku/kondenzator na rozdelovaci,a stale to iste uz som vymenil aj karburator a stale to iste dakujem za radu renapartners@zmail.sk/0902 545 663
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
Abych pravdu řekl, tak 36DMTR jsem ještě neviděl, ale podle mě by to mělo být skoro stejné. Ty sady mám dva typy, liší se v těsnění: - sada 1: http://auto.klucka.cz/pics/zbozi/516.jpg - sada 2: http://auto.klucka.cz/pics/zbozi/519.jpg
-
- Návštěvník
To Zdenek: Dik moc, mzslel jsem , jestli tam nejsou treba nove trysky... protoze se mi to pri prudkem pridani plynu z volnobehu dusi, pak to jede relativne OK, ale rozjezdy jsou des bes a to uz jsem vymenil temer vse co slo dela to i pri jizde, pokud brzdim motorem a pak pridam, je ze me v tu ranu klokan Dik pokud bzste nekdo tusil... Rozdelovac, draty svicky vse nove a civka se mi neyda, ze by to mohla delat....
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník