Původní diskuse - palivová soustava

Karburátory, seřízení, spotřeba
Zamčeno
Tříprsťák
Návštěvník

Příspěvek od Tříprsťák »

Haluška: jestli ze všech nevím, ale určitě z mnoha. Příruba je stejná. Jde tam hlavně o délku poháněcí tyčinky, občas se musí trochu machrovat s podložkama pod čerpadlem - přidávat a ubírat těsnění aby byla tyčka správně dlouhá, případně měnit délku tyčinky, nebo výšku soklu - nemá-li tyčinka správnou délku, čerpadlo buď nečerpá, nebo pere benzín do karburátoru přílišným tlakem. Pak se také liší zaúhlení trubiček - tu pro přívodní hadičku má f850 nasměrovanou nazad (narozdíl od téměř všech ostatních). Čerpadla z 127,128, žigulů a asi i dalších větších motorů mají k tomu také větší průměry těch trubiček - jsou na tlustší hadičky. Ale to jsou všechno řešitelné detaily. Já tam jednou v nouzi dal i čerpadlo ze škodovky, ale to už vyžadovalo větší úpravu a je to škoda práce.
predseda
Návštěvník

Příspěvek od predseda »

to Triprstak jako vzdy vycerpavajici odpoved pro Halusku,akorat u F850 SC a spider je uz take tlusta trubicka ,jako Zigulu.Vyhodou je ,ze Zigulacke pumpy maji cerpaci packu /jako Skodarny/,tak se urychli zimni starty a usetri baterie.
Enzo
Návštěvník

Příspěvek od Enzo »

to Holecekp: Čau,prosím tě,ve stopětadvacítce pořád cítím benzín a nevím čím to je.Žádnou vadu jsem nenalezl.Dělá ti to taky? Ciao Enzo
Ondrej
Návštěvník

Příspěvek od Ondrej »

Enzovi: Není prasklá ta odvětrávací hadička nádrže? To je častý problém benzinového aroma u žigulů...
Petr FCC
Návštěvník

Příspěvek od Petr FCC »

Enzo U LADY 1600 jsem to měl také a nepřišli jsme čím to je. Odborníci mi tvrdili, že je to vypařování, tak nevím. U 1500S, to už bylo lepší včetně startů. Jinak v Praze ceny benzinu povyskočily, u hypermarketu lze pořídit NATURAL 95 za 29,20Kč u ostatních stanic za 30,50 až 30,80Kč
Holecekp
Návštěvník

Příspěvek od Holecekp »

Ten benzín, to je prevít. Ještě že je po dovolený. Doufám, že to po prázdninách trochu sleze. Petr
Jura z KM
Návštěvník

Příspěvek od Jura z KM »

Mě benzín smrdí ve 126 i 127, hlavně při skoro prázdné nádrži. Všechno těsní tak, jak má, už to po těch letech neřešim. Tak se snažím mít furt plnou.
Petr FCC
Návštěvník

Příspěvek od Petr FCC »

U nás v ulici má jeden cizinec ze "západu" Š120 a vždy bere pouze 10 litrů benelinu, prý z důvodu, kdyby to bouchlo, tak to není tak nebezpečné :o)
Míra
Návštěvník

Příspěvek od Míra »

Mně u F127 smrdí benzín zase při plné nádrži, když to zozkarbuju v zatáčkách. Taky jsem kontroloval všechny spoje a hadice a na nic jsem nepřišel. Přisuzuju to tomu, že benzinové výpary jsou silně agresivní, a když mně všechny hadice procházejí přes kufr (otevřený do auta), tak s tím asi nic nenadělám.
roman
Návštěvník

Příspěvek od roman »

aj na mojej 127 (cest jej pamiatke) mi smrdel benzin, tak som vsetky priruby a vnutrajsok hadic, tam kde sa nasadztuju na priruby, natrel silikonom a zdalo sa mi, ze to trochu pomohlo.
OKI
Návštěvník

Příspěvek od OKI »

muze mi nekdo poradit, jakej je rozdil mezi typy karburatoru 30 DIC ? myslim tim rozdil mezi 30 DIC-1,2,3,4..., popr. kterej je nejlepsi
Zdeněk
Návštěvník

Příspěvek od Zdeněk »

V ruce jsem měl jen DIC 1 a 2, DIC1 se používal u F850 Special a starších Spider/Coupé, DIC2 pak o novějších F850 Spider/Coupé. Hlavní rozdíl je v prvním stupni, kde má DIC2 difuzér 23 (zatímco DIC1 jen 21), hlavní tryska 1,25 (DIC1 má 1,15). Pak je rozdíl v tryskách běhu naprázdno, DIC1 má 0,45/0,50, DIC2 má 0,40/0,45. Vzdušník DIC1 1,85 na obou stupních, DIC2 1,80/1,70. A nakonec tryska akcelerační pumpy DIC1 0,4 na obou a DIC2 0,5 na obou. Lepší by teda měl být DIC2, ale záleží hodně na stavu. Vylítaný DIC2 bude podstatně horší než slušný DIC1. Koneckonců ten rozdíl asi nebude extra znatelný, taky záleží co pod tím bude za motor. Výraznější posun nahoru je podle mě použitím 32 resp. 34 DMTR, nebo pak 36DCD.
OKI
Návštěvník

Příspěvek od OKI »

Zdenku diky.
fiat 850 Slovensko
Návštěvník

Příspěvek od fiat 850 Slovensko »

NAZDAR fiataci-prosim vas o radu-mam problem z 850kou-nastartujem ide ale ked pridam plyn tak skape ale nie vzdy niekedy to uroby az ked sa rozbehne a idem 60kou/vymenil som indukcnu cievku/kondenzator na rozdelovaci,a stale to iste uz som vymenil aj karburator a stale to iste dakujem za radu renapartners@zmail.sk/0902 545 663
fiat 900
Návštěvník

Příspěvek od fiat 900 »

Ahoj ! Co se da udelat s prepadem zpatky do nadrze na karburatoru ze 127 kdyz ji mam v sestistovce? Muzu to zapojit pres T pred benzinove cerpadlo? Tahat to zpet do nadrze se mi moc nechce ...
Tříprsťák
Návštěvník

Příspěvek od Tříprsťák »

to fiat900: přesně tak to mám udělané já
FIAT 500 Plzeň
Návštěvník

Příspěvek od FIAT 500 Plzeň »

Lidi,potřebuju plovák do karburátoru VEBR na Fiata 500 110 F.Tak jestli někdo má...Díky.
Pajik
Návštěvník

Příspěvek od Pajik »

To F900 : i ja :) jen je problem, pokud vyjedes nadrz nastartovat, cerpadlo to taha v te male smycce a nenasaje si z nadrze :)
Pajik
Návštěvník

Příspěvek od Pajik »

To Zdenek : Prosimte myslis si, ze opravna sada pro karburator Weber 32/34DMTR bude shodna se sadou pro 32/36DMTR? a pokud ano, co vlastne takoéva sada obsahuje? Dik Pajik
Zdeněk
Návštěvník

Příspěvek od Zdeněk »

Abych pravdu řekl, tak 36DMTR jsem ještě neviděl, ale podle mě by to mělo být skoro stejné. Ty sady mám dva typy, liší se v těsnění: - sada 1: http://auto.klucka.cz/pics/zbozi/516.jpg - sada 2: http://auto.klucka.cz/pics/zbozi/519.jpg
Pajik
Návštěvník

Příspěvek od Pajik »

To Zdenek: Dik moc, mzslel jsem , jestli tam nejsou treba nove trysky... protoze se mi to pri prudkem pridani plynu z volnobehu dusi, pak to jede relativne OK, ale rozjezdy jsou des bes :( a to uz jsem vymenil temer vse co slo :( dela to i pri jizde, pokud brzdim motorem a pak pridam, je ze me v tu ranu klokan :) Dik pokud bzste nekdo tusil... Rozdelovac, draty svicky vse nove :( a civka se mi neyda, ze by to mohla delat....
Kronicar
Návštěvník

Příspěvek od Kronicar »

Jo tak to mě dělalo šestikilo, vyměnil jsem karbec a OK. Ale co na tom karburátoru odešlo netuším.
Franta
Návštěvník

Příspěvek od Franta »

Chci se zeptat jestli je lepší přes zimu nechat nádrž prázdnou nebo plnou benzinu aby nevyrezla???
35-10
Návštěvník

Příspěvek od 35-10 »

buď úplně prázdnou suchou, nebo úplně plnou až po hrdlo. lépe schůdná varianta je úplně plná.
Kronicar
Návštěvník

Příspěvek od Kronicar »

I v "modlitební knížce" od Steinera píšou, že lepší je plná nádrž, právě kvůli vyreznutí.
Zamčeno