Nazdar Pánové, tak ekorally je fakt super napad. Ne ze bych snad s mím drakem mohl vyhrat, ale zatim jsem jeste nevymontoval deravou nadrz a tak bych tam mohl potajmu dolevat. Kazdopadne hrejte si jak chcete ale vysavat benzin nebo jeste k tomu si davat panaka specialu proste nebudu. brrr.
Zkusím promyslet podrobnosti a možná se ten nápad na Ekorally chytí? Já bych do toho šel... Možná na společné dovolené v Jižních Čechách nebo samostatně?
já bych do toho taky šel ale vim že nemam 100% dobře seřízenej karboš a taky vim že si nemůžu dovolit vyjet nádrž až do dna protože tam sou stoprocentně usazeniny a různý FUJE..
Tedy s přístupností plováku ve 127 se u Fiatů moc nevycajchnovali. Jako by byl problém udělat do dna kufru víčko, to má i přiblblý Favorit! U ostatních aut je výnměna plováku záležitost na 5 minut a tady jsem musel vyndavat nádrž.
Jo, fajn, došel a funguje. Jen kontakt na hladové oko jsem musel malinko oškrábat, na konci už měl moc velký přechodový odpor a oko zhasínalo. Naštěstí jsem si to ozkusil ještě než jsem to tam namontoval, takže no problem. Jinak ten starý plovák, co jsem ho vyndal měl ten odporový drátek kompletně prodřený po celé jedné třetině délky. Přitom to byl ten novější typ s tím pístkem co tlumí houpání plováku. Inu, Zub času hlodá...
Nazdar pánové, hele jak dobře seřídíte výšku hladiny v plovákové komoře, když nemáte ten odoznak, který se dává místo hlavní trysky 1. stupně? Někde jsem slyšel nebo četl, že do sklenice nalejete benzín a pak na vrch dáte plovák. No a to ted ale s celým výkem i s jehlovým ventilem, jinak nic nepoznáte. Co? Jak jsem dříve psal. Občas odkápne kapka ze sacího potrubí a tak se na to musím co nejrychleji podívat, protože příští týden jedu do Prahy autem a nerad bych dopadl jako Predseda s 11 l/85 km. Zdar.
Předseda bude jednoznačně vítěz Ekorally )) Linde budeme tankovat do plný, takže se neboj usazenin v nádrži, k těm se ani nedostaneš. Po ujetí cca. 100 km se znovu natankuje a vítěz je jasný?
Tříprsťáku, debatu raději přesunu sem, aby mě nenařkli, že dělám bordel v tématech. Hele mě to ale celou dobou fungovalo. Pak jsme se chtěl jednou trochu vyblbnout(jak říká Zdeněk Carda - vykravit), šlapal jsem jsem na něj, aby otevíral druhý stupeň a tehdy mě to udělalo poprvé. Od té doby to někdy udělá. Ale třeba jedu z Prahy domů - 150 km a nic. Tak že by to bylo podložkama, tak to snad ne. Ale spíše se mohlo něco stát s tou blánou. Ne? Zkusím jedno čerpadlo repasovat. Dát novou blánu a sítko a uvidím. Dík a zdar.
Hele ještě mě napadlo. Přece v karburátoru je jehlový ventil a ten by neměl pustit více paliva do plovákové komory. Co když ten ventil je zavřený. To jako čerpadlo tlačí do "plných". Zdar Petr
Jo, s tou membránou máš pravdu. Jak stvrdne, tak se méně ochotně se mrská. Někdy jí ještě na chvíli pomůže, když jí ubereš těsnění a víc do ní čochtáš, ale pak se časem začne drolit a je v...
To HolecekP: Já se tedy s tím zase přesunu sem - ty podložky pod čerpadlem jsou vlastně těsnění po celé přírubě a jsou jak mezi blokem a soklem, tak mezi soklem a čerpadlem - v ideálním případě po jednom kuse. Dříve se prodávaly i různé tloušťky těch těsnění, ale to znám jen z literatury. Já občas ubírám i sbroušením toho soklu.
No kdybych měl jistotu, že mě to dělá čerpadlo, tak by to bylo v pohodě. To bych jezdil v klidu dál. Zatím mě to nikde nenechalo. Ale je blbý, když jedeš plynule kilo nebo devadesát a pak v koloně ti to začne cukat a zpomalovat na šedesát. Pak se to chytne a jede to dál. No jen se děsím, že mě to udělá, až budu muset předjíždět a pojede proti náklaďák. Musím na to doma kouknout.
To Holecekp: mělo by to bejt ono neboj.. mě to dělá něco podobnýho jede mi to plynule ale když přdám tak to cukne jak kráva... teda pokud mam nad 4000otáček
OldoV, Jo, tak to bych měl udělat. Toho karburátoru se stále nějak bojím. Zatím to má dobrou spotřebu a hlavně to nikde neteče. Ale uvidím, jestli se do něj teď nepodívám. Jinak filtr mám novej. Hadice se zdají být dobré. Ale kouknu na ně. Hlavně se soustředím na tu pumpu. A dám novou indučku. Pokud seženu na ořech nástavec, tak se pokusím ještě přehodit rozvoďák. To ale už je zase jiná oprava. Zdar Petr
Nazdar pánové, tak závada nalezena a odstraněna. O víkendu jsem se pustil konečně do rozvodů. Ty jsem vyměnil. Rozdělal palivové čerpadlo a závada byla v urezatělé pružině. Nebyla ještě prasklá a sakra zeslabená a neměla tu tuhost. Šla děsně lehko. No a to byl ten problém. Vyměnil jsem čerpadlo a ejhle nešlo. Dal druhé, nic. Tak napotřetí to už vyšlo. Auto zase tlape jak hodinky. Pokračování v rubrice Převodovky,...
Dobrý, karburátoru si nevšímej a do nefunkčních čerpadel se klidně podívej, ta se opravují dobře a nebo jsou dobrým zdrojem pro opravu dalších. A tyčku si stejně opatři těsnící podložky různé síly se dají docela dobře vyřezat, dneska to někteří prý dělají i na plotru. OldaV.
Když jsem se přehraboval doma ve věcech na Poláka, tak jsem našel novou tu tyčku i stou černou umělou hmotou. Jinak ty čerpadla nechtěly tlačit benzín. Přidávám to k tom, že asi jedno mělo málo podložek a druhé právě, že moc. Protože membrány i pružiny a ventilek byly OK. Tak nevím. Petr Holecek
Má někdo zkušenosti s dvoukomorovým karburátorem Weber Bologna? V kolonce "Archív článků" jsem našel tabulku používaných karburátorů F127 ale Bologna tam nebyl..díky za jakýkoliv názor, info atd...
Kronicar: na ty sprinty sem speciálně vymyslel jak složím palivo do svího mária aby měl dostatek oktanů :o) jinak mam motor celkem v dosti lepšim stavu než byl. i ten výkon jde znát váš postrach 500&600 stovek :o)
Linde jsem zvědavej s čím se vytáhneš. Budeš bojovat minimálně se dvěma dost nabušenejma šestikilama. Já si asi nacvrnkám plnou nádrž V-power Racing - 100 oktanů je sto oktanů.