Původní diskuse - palivová soustava
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
Nevím jaký typ Fiatu máš, ale výměna je zpravidla jednoduchá - odpojíš od čidla kabely, benz.hadici a odšroubuješ těch pár šroubků kolem. Pokud ti to ukazuje míň než tam je, tak můžeš mít děravý plovák na čidle. Pokud máš plovák OK, zkus přihnout raménko plováku. Jinak by se tam snad ani nemělo nic pokazit.
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
Nazdar Motylekw, tak nikdo neodpovídá, tak to zkusím já. Teda nemím jak je to u F 127. Ale renovoval jsem jednu na F 125p, pak jsem ji i měnil za novou. Tak demontáže byla naprosto bez zádrhelu. Nejhorší je vycucnout benzín. To nesnáším. Minule mě to vlítlo do oka. Nic moc. Tak jsem to raději vyjel. Hele jediný je si poznačit ty dráty na čidlo a pak jen všechno povolit. V Poláku se k tomu plováku dá dostat z kufru. Pak povolit pásky držící nádrž a hrdlo a jde dolů. Myslím si, že by to nemělo být nic těžkého u žádného auta. Akorád je horší to nandat zpátky. Docela jsem bojoval s hrdlem. Zdar. Petr.
-
- Návštěvník
Musím říct, že u 127 se ta nádrž vyndavá dost blbě a ještě hůř se nandavá. Přívod benzínu a dráty k plováku jsou nahoře a to celé je pod podlahou kam se nikdo nedostane. Takže, všechno povolit, odpojit hadici k hrdlu (nejlépe oddělat i tapecírunk v kufru a povolit i tam) a potom nádrž vyvěsit a teprve potom je možné odpojit hadičky a dráty. Nasadit opačným postupem. Musím potvrdit Petrovu zkušenost s hrdlem - taky jsem bojoval. Pomohlo mně hadici zevnitř trochu máznout vazelínou, pak pěkně klouzala. No snad Ti to nějak pomůže. Čau Míra
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
Nazdar pánové, potřeboval bych radu nějakého borce přes půl roku otevřená. Tak by mě zajímalo, jestli se to nemusím bát zapájet? Co? Vím, že někdo ve škole mě říkal, že se někde rozbila nádrž a že ji museli hned zavařit. Tak ji naplnili plně vodou a pak opatrně vařit. Ale že to byl děsnej risk. No jde o to, jestli to vyprchá nebo je to vázané v pórech. Jenže když tam naleju vodu, tak už to pořádně neohřeju abych to zapájel. Petr
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
to Holecekp: Konečné rozhodnutí je na tobě,takže akorát moje zkušenost.Ještě na škodě120 jsem letoval nádrž přímo na autě.Nádrž jsem dvakrát vypláchl vodou,pak jsem do té nechtěné dírky vrazil samořezný šroub,nádrž napustil vodou a zespodu ten šroub přiletoval.Dělal jsem to propan-butanovou pájkou a cínem,nic jinýho jsem tehdy neměl.Auto už sedm let nemám,ale občas ho vídávám a to letování furt drží. Být tebou bych to vypláchl a ještě za mokra zapájel.Pro jistotu se prý ještě dělá ze zmačkaných novin jakoby zápalná šňůra,tu narveš do nádrže a z bezpečné vzdálenosti zapálíš.Pokud tam bude nějaký benzinový výpar,tak to blafne a hotovo. Každopádně si myslím,že pokud je ta nádrž vymytá vodou a nebudeš u práce stát přímo proti nějakýmu otvoru (nalévací víko a tak),tak se nemáš čeho bát.Že by případný výbuch roztrhal nádrž tomu nevěřím, maximálně to blafne ven nějakou dírou.
-
- Návštěvník
to Holecekp: Já jsem spravoval nádrž speciálním lepidlem Bison Metall. Nevím, ale jaká bude životnost. Zatím to mám zalepené 3měsíce a je to OK. Ta nádrž byla jako řešeto (asi 20 děr), tak jsem to vyzkoušel jenom jako nouzovku než seženu jinou. Nejdřív jsem díry patřičně zvětšil a pročistil. Pak jsem nádrž nechal asi dva dny odvětrat, aby tam nebyly zbytky kapaliny a zalepil. Když to zaschlo(24 hod.), tak jsem tam nalil trochu benzínu a vyzkoušel jestli ještě někde nesákne a pak jsem to přetřel Hameraitem (nevím jak se to píše). To lepidlo jsem už zkoušel na jiný věci a je fakt dobrý, tak doufám, že to něco vydrží.
-
- Návštěvník
to Lindemannos: k tomu meraku benzinu u 850 pokud ta raficka ukazuje jen na casti ciferniku, muze to take byt shrnuty ten odporovy dratek, prez ktery ten kontakt jezdi. Kdyz ten dratek trochu povoli, vytahne se, udela tam skobu, prez kterou se ten kontakt nedostane dal. Jinak pokud bys chtel, nekde ten merak mam, docela dobrej (vlastne celou nadrz). K oprave nadrze: na PROVIZORNI opravu prorazene nadrze se mi osvedcilo mydlo. Zamazal jsem dirku mejdlem a od te chvile ani nekaplo.
-
- Návštěvník
To Linde: pokud ti ještě stále blbne plovák, hledal jsem jestli najdu náhradní a našel jsem na 850 dva. Tak bych ti jeden mohl přinést. To Míra a spol: díky za příspěvky ohledně výměny plováku u 127. Sice nebyly napsány pro mě, ale já teď budu muset vyměnit plovákové mechanismy u obou f127, takže se mi to hodí.
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
Lidi, vy snad spíte! Nedivím se vám, také už bych spal až bych pištěl. Tak jsem učil fiata jezdit bez benzínu. Že bych jako ušetřil. Ale když to už skoro uměl, tak mi chcípnul. Úplně. Budu muset stlouct velkou dubovou rakev. Nebo mu zas nalejt, zas ho zhýčkat a zkazit mu měsíc tréningu, ach jo. Plechovka jedna tvrdohlavá. Dobrou noc.
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
To nic, to jsem si jen tak včera ráno postesknul, než jsem vstal od rachoty a šel spát. Nejhospodárněji mě snad jezdil f600 s motorem 903 a karburátorem z 850BN. Počítal jsem spotřebu na jedné dovolené, byl totálně přetížený, se čtyřma lidma a spoustou krámů na střeše, ještě ve strašném vedru, a upil 5,6l na 100Km. Asi by ta spotřeba šla různě stlačit, kdyby se obuly na kola diagonálky a podtáčel se motor svinským způsobem, možná by se člověk pod 4l dostal. Ale toho motoru je škoda, kvůli pár litrům ho takhle vyprasit.
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník