to The_FreeRider: Zdeněk Klučka tu opravnou sadu na 30 DIC má v nabídce a podle toho, co tam píše by měla být i skladem. http://www.abarth.cz/index.php?sec=22
to The_FreeRider: Opravnou sadu na 30DIC sem před měsícem koupil právě od Zdenka Klučky /s poštovným cca500,-/a na ten licenční dvojitý HOLLEY to všecko sedí, těsnění, membrána a jehla... Pokud ti karbec fungoval, není potřeba větších zásahů.
Nejdůležitější co je potřeba na repasi karburátorů jsou hřídelky, protože tam to nasává vzduch a karburátor nejde seřídit. Takže z toho plyne, že sada, která je neobsahuje je jen takové šidítko a podstatnějc kvalitu karburátoru nezvedne! Kompletní sady dokážu z Italie dovézt, ale stojí poměrně dost peněz (zkuste si tu hřídelku vyrobit!!) cca 2-3000,- Kč...
taky premyslim ze bych tu sadu koupil...ale predtim bych potreboval zjistit jestli by mi ten dvojitej karbec nenapachal vic skody nez uzitku na motoru f850 berlina...specialovej mam taky ale par let uz lezi pod ponkem v garazi.. takze by potreboval zrejme trochu skouknout a kdovi jestli vubec poslape.
sem chtel jen tady s tim karbecem...vcera mi na aute normal karbec odesel...skoro 40let provozu je znat no.takze dneska se tam bude davat dvojitej.. tak k veceru napisu jak to s nim povali )
Ahoj nemel by nekdo nejaky strucny prehled karburatoru pouzitelnych na 903ccm a ktery by byl asi tak nejlepsi vzhledem k pomeru cena/vykon/nastaveni/spotreba? Diky
600: Záleží na tom, co od toho čekáš. Já tam teď mám karbec z f127/mk2. Z (Mk1 je asi svižnější, ale trochu víc papá). Nejúspornější je tento motor s karbecem z F850BN. Tolik mé zkušenosti. Dvojité Webery jsem nezkoušel, jsem socka z přesvědčení a spotřeba je u mne důležité kriterium
Tříprsťák: Ona ta přímá úměra : čím větší karburátor tím větší spotřeba, až tak neplatí. Soukromě jsem se přesvědčil v mém F128AF kde mám motor 1,5 a k tomu originál dvojitý karburátor z Ritma a můj průměr v létě je kolem 6,5L.
Zdravim vsechny. Procital jsem diskusi nize a nejak porad nevim,jestli kdyz mi prosakuje u fiata 850 benzinova pumpa,mam zkusit menit jen tesneni nebo ji pro jistotu vymenit celou,abych nezustal nekde viset.Radsi bych ji dal asi novou..Je lepsi tam dat nejakou original,nebo tam napasovat nejakou jinou s "pumpickou",aby byly snadnejsi starty po delsim stani?Jsou pripadny upravy hodne obtizny? Diky
Zdravím, na Fiata 850 jde bez problémů dát benzinová pumpa z žigula 1200. Pasuje úplně přeesně a ještě má navíc ruční pumpu. Je to vyzkoušený a chodí tak už cca 10 let
Hlavně je ta ruční pumpa dost zbytečná, protože všechny ty malý krámy mají nádrž vejš než pumpu, takže tam benzín vždy pohodlně doteče sám!!! AC pumpy dávat zásadně nový, protože starý mají křivý příruby a v pytli ventilky, což neodstraníš ani výměnou membrány, ani těsněním....
V karburátoru vždycky zbyde nějakej benzin, kterej určitě stačí na to, aby to chytlo a je-li pumpa OK, tak tam hned další stříkne! Jestli Ti to blbě chytá, tak může být problém jinde!(komprese, elektrika, ucpanej nebo nenastavenej karbec, jehlovej ventil, celková sešlost stářím apod.)
Já jezdím s F850 furt a problémy s tím nejsou, chytá i po týdnu... AC pumpa by měla vydržet minimálně 50000 km. Taky je důležitý mít plechy kolem motoru, protože jestli je tam nemáš, tak se to všechno hřeje a benzin se kurevsky odpařuje...
DelLorto - v Italii!!! Příští týden jedu na burzu, mohu to dovézt, žel to není nejlevnější legrace - tipuju to tak na cca 100,- eurů - ještě jsem to nevez, ale sada na blbý F500 stojí 40,- eurů tak to tak tipuju. Jinak ehlenrene@seznam.cz