Stránka 14 z 18

Napsal: středa 7. prosinec. 2005 1:00
od Vlasovec
Při shánění dárků jsem v Brně ve starém Tescu (bývalý Prior) objevil polské pneumatiky vhodné pro Fiat 600 nebo 500: Debica Frigo 135/80 R12 za 649 Kč/ks, ale bohužel jsou zimní a docela pochybuji, že někdo z vás jezdí se svým miláčkem v zimě... ale kdyby náhodou, tak počítám, že tam ty pneu budou ještě dlouho - když tam měly ty stejné jako letní celé léto a zmizely až teď, když je vytěsnaly ty zimní...

Napsal: čtvrtek 8. prosinec. 2005 1:00
od Black
Vlasovec:mají je i v novým Tescu. Přišel Ti onehdy můj mejl ohledně opískování celé karoserie?

Napsal: čtvrtek 8. prosinec. 2005 1:01
od Vlasovec
Black: přišel, ale asi to zkusím dělat ručně - až budu mít čas - rozhodně na to nespěchám, protože nechci něco opomenout nebo odfláknout, tak si nestanovuji žádné termíny...

Napsal: čtvrtek 8. prosinec. 2005 1:02
od Pavel KV
Debicy jsou pneu nic moc, nové mi vydržely stěží 30000km a i jízdní vlastnosti mne moc nepřesvědčily.

Napsal: čtvrtek 8. prosinec. 2005 1:03
od Tříprsťák
...ještě horší šlupky byly "Stomil" - skoro bylo vidět, jak při jízdě zůstávají na silnici.

Napsal: čtvrtek 8. prosinec. 2005 1:04
od předseda
když už jste dali řeč o pneumatikách,tak já jsem naprosto spokojen se službami pneu servisu v Dolních Počernicích,mají tady kromě nových i jeté ,renomovaných firem a za slušný peníz.Všechny moje auta jezdí na pneu od nich a zatím žádný problém!Např jsem tam získal pneu Michellin z reservy ,nejetou za 1100,- 175/70-14",jinak na fiaty 13" za 500,- - 600,-Kč.

Napsal: čtvrtek 8. prosinec. 2005 1:05
od zastavaman
já mám sice na zeleném drakovi brillatisy, ale toužím po origo pneu tigar ze srbska, ale ty se tu bohužel neprodávají :)

Napsal: pátek 9. prosinec. 2005 1:00
od Kronicar
Tak to já bych si dal na auto Pirelli diagonal 5,20 s bílým bokem :-))

Napsal: pátek 9. prosinec. 2005 1:01
od Jura z KM
Třiprsťák: Tobě se zdá 30000 km na 12" málo ? Já se tím chlubím !!!! Protože na 127 mi přední vydrží stěží 15000 a na Maluše vzadu jsem na zimních i přes léto nelítal 31tisíc.

Napsal: pátek 9. prosinec. 2005 1:02
od Marek
Nemůžu dopustit na Matador MP 12, ty mě uplně stačí, bohužel dostatek peněz na nové není=( Když sme u těch tisíců, na Tavrii máme původní ukrajinské gumy(už si ani nepamatuju ten název, ale je také typický) a ty jsou na autě od výroby až dodnes. K dnešnímu dni máme najeto cca 68 000km=) Já se v tom opět prd vyznám, ale otec který byl vždy zvyklý na fiaty jen nadává, prej jak se to chová v dešti apod. V zimě už je to docela harakiri, na sněhu nepřejedeš ani krtinec. Je tam strašně tvrdá směs, která se zahřívá jen při hodně vysokých teplotách=) Ale o tom to je, rozhodně nikomu nedoporučuju je to spořilství za cenu bezpečnosti a na to se dá velmi nehezky dojet. A hlavně je to o způsobu ježdění, já sem "efektivním" bržděním zlikvidoval dva protektory za půl roku(ten hlavní obrus asi za 8s, brzdná dráha 70m) , kdyby ta situace tenkrát nenastala, mohl sem je mít k dispozici doteď.

Napsal: pátek 9. prosinec. 2005 1:03
od Pavel KV
Ještě trochu do diskuse, já jsem na uno v roce 96 zakoupil Michelinky (nové) a pak jsem ho s nimi prodal a posléze po 73000km opět odkoupil s liťáky a ještě 15000km najel na mé F128. Tudíž se mi životnost Debic zdá dost nízká.

Napsal: pondělí 12. prosinec. 2005 1:00
od Zdeněk
Klucí, dovozce končí s tlumičema Record, takže výprodej. Je toho ale jen pár kousků, tak kdo má zájem - zdenek@klucka.cz . Vybírám: F500 přední 580,- (normálně 959,-), F600D zadní 729 (1.190), F850 přední 700 (1.210), F128 přední 642 (1018). Možno i další značky, nejen Fiat.

Napsal: úterý 3. leden. 2006 1:00
od Black
Nazdar pánové, onehdy se tu někde (nemůžu to najít) vedla diskuse o chromování. Kolega Fiatář (teda maluchář) shání, kdo by mu pochromoval ocelové disky kol. Poradíte?

Napsal: úterý 3. leden. 2006 1:01
od 35-10

Napsal: úterý 3. leden. 2006 1:02
od 35-10
ALE JE TO F PRAZE

Napsal: úterý 3. leden. 2006 1:03
od Maluch
ALE CENY JAKO F AMERICE

Napsal: úterý 3. leden. 2006 1:04
od 35-10
Právě proto je tam napsane, že je to f praze...

Napsal: úterý 3. leden. 2006 1:05
od To vy co komunikujete o chromování
Nevolal tam někdo, zajímalo by mne jestli dokážou před chromováním taky třeba doplnit nebo nějak navařit odkorodovaný materiál. Jde mi o zetalovou slitinu. Jak budu mít chvíli, tak tam zavolám. Ptám se hlavně proto, jestli už s tím někdo nemá nějakou zkušenost. Dík Olda V.

Napsal: úterý 3. leden. 2006 1:06
od předseda
to 35-10 jak budu mít čas ,tak se tam podívám, Ďáblice jsou celkem blízko ,bydlí tam poblíž i Vojta Ďábel,třeba to zná?!Já potřebuji nachromovat zadní nárazník a zatím mne řekli pouze v podniku u Hradce Králové,že tak velké/tedy dlouhé/ předměty berou/přesná adresa podniku je v Oldtimeru/.Jestli to zvládnou tady v Práglu za slušnou cenu uvidíme?!Např. Renda E. nabízí nový nárazník za 6 tis./na F850SC/

Napsal: středa 4. leden. 2006 1:00
od 35-10
zkusil bych i nějakou slevu. ten co to má je můj známý...

Napsal: pondělí 23. leden. 2006 1:00
od tom
kluci nemáte kontakt na někoho,kdo dělá repase tlumičů pérování? Samozřejmě něco rozumného. dík

Napsal: pondělí 23. leden. 2006 1:01
od Ďábel
Repase tlumičů:604363094

Napsal: pondělí 23. leden. 2006 1:02
od Tříprsťák
Pro Oldu V. na vyplnění hloubkové koroze před chromováním existuje speciální tmel, který je vodivý a umožní tudíž galvanické pokovení. Nevím, jak se jmenuje, jen si vzpomínám, že ho používali chlapi u nás v dílnách NTM. Co se týče zetalu, to je beznadějný materiál - stářím se rozpadá před očima a není na to léku.

Napsal: úterý 24. leden. 2006 1:00
od To Tříprsťák
Dík za informaci. Ta rychlost je tak beznadějná i při dobré chromové vrstvě a v suchu garáže, nebo je to přec kvalitativní rozdíl? Jinak je mi jasné, že prach jsi a v prach se obrátíš. Olda V.

Napsal: úterý 24. leden. 2006 1:01
od Tříprsťák
Bohužel, zetal se rozpadá i v dobrých klimatických podmínkách. Asi jde spíše o kvalitu materiálu - máme tu zetalové komponenty podobného stáří uložené ve stejných podmínkách a míra jejich degradace je odlišná. Zetalové části přístrojů z první republiky (například zvukovky mechanických gramofonů), uložené v depositářích za stálé teploty a vlhkosti jsou bohužel už beznadějně popraskané, některé přímo rozpadlé. Dokonce i v případech, kdy je ze zetalu vyrobena pouze vložka bakelitového ladicího knoflíku od radia (která není vystavena povětrnosti vůbec, neb je uvnitř bakelitu) má degradace zetalové vložky za následek prasknutí celého knoflíku. Tím ti, Oldo, nechci kazit radost, jen si musím na ten zatracený materiál zanadávat :)