Původní diskuse - podvozek
-
- Návštěvník
Při shánění dárků jsem v Brně ve starém Tescu (bývalý Prior) objevil polské pneumatiky vhodné pro Fiat 600 nebo 500: Debica Frigo 135/80 R12 za 649 Kč/ks, ale bohužel jsou zimní a docela pochybuji, že někdo z vás jezdí se svým miláčkem v zimě... ale kdyby náhodou, tak počítám, že tam ty pneu budou ještě dlouho - když tam měly ty stejné jako letní celé léto a zmizely až teď, když je vytěsnaly ty zimní...
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
když už jste dali řeč o pneumatikách,tak já jsem naprosto spokojen se službami pneu servisu v Dolních Počernicích,mají tady kromě nových i jeté ,renomovaných firem a za slušný peníz.Všechny moje auta jezdí na pneu od nich a zatím žádný problém!Např jsem tam získal pneu Michellin z reservy ,nejetou za 1100,- 175/70-14",jinak na fiaty 13" za 500,- - 600,-Kč.
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
Nemůžu dopustit na Matador MP 12, ty mě uplně stačí, bohužel dostatek peněz na nové není=( Když sme u těch tisíců, na Tavrii máme původní ukrajinské gumy(už si ani nepamatuju ten název, ale je také typický) a ty jsou na autě od výroby až dodnes. K dnešnímu dni máme najeto cca 68 000km=) Já se v tom opět prd vyznám, ale otec který byl vždy zvyklý na fiaty jen nadává, prej jak se to chová v dešti apod. V zimě už je to docela harakiri, na sněhu nepřejedeš ani krtinec. Je tam strašně tvrdá směs, která se zahřívá jen při hodně vysokých teplotách=) Ale o tom to je, rozhodně nikomu nedoporučuju je to spořilství za cenu bezpečnosti a na to se dá velmi nehezky dojet. A hlavně je to o způsobu ježdění, já sem "efektivním" bržděním zlikvidoval dva protektory za půl roku(ten hlavní obrus asi za 8s, brzdná dráha 70m) , kdyby ta situace tenkrát nenastala, mohl sem je mít k dispozici doteď.
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
Klucí, dovozce končí s tlumičema Record, takže výprodej. Je toho ale jen pár kousků, tak kdo má zájem - zdenek@klucka.cz . Vybírám: F500 přední 580,- (normálně 959,-), F600D zadní 729 (1.190), F850 přední 700 (1.210), F128 přední 642 (1018). Možno i další značky, nejen Fiat.
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
to 35-10 jak budu mít čas ,tak se tam podívám, Ďáblice jsou celkem blízko ,bydlí tam poblíž i Vojta Ďábel,třeba to zná?!Já potřebuji nachromovat zadní nárazník a zatím mne řekli pouze v podniku u Hradce Králové,že tak velké/tedy dlouhé/ předměty berou/přesná adresa podniku je v Oldtimeru/.Jestli to zvládnou tady v Práglu za slušnou cenu uvidíme?!Např. Renda E. nabízí nový nárazník za 6 tis./na F850SC/
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
Pro Oldu V. na vyplnění hloubkové koroze před chromováním existuje speciální tmel, který je vodivý a umožní tudíž galvanické pokovení. Nevím, jak se jmenuje, jen si vzpomínám, že ho používali chlapi u nás v dílnách NTM. Co se týče zetalu, to je beznadějný materiál - stářím se rozpadá před očima a není na to léku.
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
Bohužel, zetal se rozpadá i v dobrých klimatických podmínkách. Asi jde spíše o kvalitu materiálu - máme tu zetalové komponenty podobného stáří uložené ve stejných podmínkách a míra jejich degradace je odlišná. Zetalové části přístrojů z první republiky (například zvukovky mechanických gramofonů), uložené v depositářích za stálé teploty a vlhkosti jsou bohužel už beznadějně popraskané, některé přímo rozpadlé. Dokonce i v případech, kdy je ze zetalu vyrobena pouze vložka bakelitového ladicího knoflíku od radia (která není vystavena povětrnosti vůbec, neb je uvnitř bakelitu) má degradace zetalové vložky za následek prasknutí celého knoflíku. Tím ti, Oldo, nechci kazit radost, jen si musím na ten zatracený materiál zanadávat