Myslel jsem origo na šestistovku. Ale na 850 má Šlehofer ty tlumiče přibližně ve stejné cenové relaci (před dvěma lety 1250,- za kus). Tím nechci říct, že bys je nemohl sehnat levněji, jen píši co vím.
to Tříprsťák: Na nabídku Ehlena jsem se díval,ale ve srovnání s konkurencí je sakra drahý. Kupoval jsem teď na šestikuly přední tlumiče a vyšly mě o pár stovek levněji než nabízí on. Ale je fakt,že nabídku má bohatou. Jen ty ceny... zkusím ještě pátrat jinde. Kdyby byl nějaký jiný tip, napiš. Dík.
Honzovi: nevím teda odkuď jsi, ale my jsme před necelým půlrokem objednávali nové přední i zadní tlumiče na F600 D přes brněnskou Azzuru 2. Je to přímo italská výroba a i když jim to shánění chvíli trvalo (2 týdny), sehnaly všechny čtyři. Jeden tlumič stál 550,- Na předek i na zadek stejně. Avšak byly bez těch pryžových silentbloků.
Renovuji zadní ramena na šestistovce a potřebuji dostat dolů ty vrstvy asfaltu, které tam předchozí majitelé naplácali. Čím ho sundám? Jako vím, že by to šlo obrousit, ale to beru až jako poslední možnost. Jde mi o to, jestli to nepůjde dolů nějakým ředidlem nebo tak.
Zdeňku, já ty vrstvy sundavám drátěným kotoučem na rozbrusce, je z toho sice hrozný svinčík, ale servu z toho všechno až na kov a netrvá to ani tak dlouho.
Zdeňku (auto.klucka.cz) Co by mě u tebe stály rozvody na F 600 D (1967) a za jak dlouho by přišly? Co všechno je v sadě (kola a řetěz, těsnění)? Pak by mě zajímal ještě přední znak na tento vůz. Chtěl bych ten "jednofous" klasického tvaru.
to Kronicar: Sada rozvodových řetězů vyjde na 610,- s daní takže s tou slevou 7% bys to měl za nějakých 570,-. Určitě jsou v tom kola a řetěz, s tím těsněním si nejsem jistej. Teď zrovna žádnou sadu nemám, ale mám objednaný 3 ks na šestistovku a 5 ks na pětistovku, takže až to dorazí mrknu se dovnitř. Jednu na šestistovku si nechávám pro sebe, tři na pětikilo jsou rezervovaný, zbytek je volný. Jednoufous na šestikuli mám skladem, ale ten typ, který není u nás tak obvyklý - výrobce ho označuje jako 600 L. Když tak ti můžu někde na internetu vystavit jeho fotku. V podstatě je stejný jako na F500, ale má tam ty fousy napevno zatímco u F500 se fousy dokupují zvlášť. Znak vyjde na 534,- takže pro tebe 497,-. Je samozřejmě plastový, chromovaný. Osobně se mi líbí víc než ten druhý typ 600E. Ten 600E stojí 732,- a termín dodání bych musel zjistit.
Chci se ujistit. Dávám na šestistovce zpátky náboje zadních kol do ramen. Tou delší částí to přijde směrem k převodovce nebo ven ??? Samozřejmě už jsem zapoměl jak to bylo a z obrázků co mám to nejde poznat. to Zdeněk: Ty jo, tak to s těma trubkama z Lady prubnu. Kdyby u nás za ně chtěli moc, můžeš mi je poslat? Vzal bych to rovnou 2x do zásoby.
Enzo: neměnil jsi náhodou někdy silentblok dolního uchycení ramena nápravy. Drží na tom dolní rameno a je tam šroub, pak trubka a na tom guma co je v rameni. No a ta guma prý drží jak přilepená a jeden člověk z mých stránek to chce vyměnit, protože v tom je vůle? Tak kdyby jsi měl radu, tak tu gumu dostat ven. Díky Petr.
Hansi, objevuješ objevené. 850Speciál má na předku kotoučovky už od výroby. Takže stačí si sehnat brzdy ze Speciála, ale budeš tam muset dát třináctky kola, (ty měl též Speciál už z továrny) dvanáctky se na to nevejdou.
Ahoj, chci si dát na šestistovku 13" hliníkáče. Můžete mi poradit přesný rozměr ráfku (J ? / ET ?) a pneu, aby se mi to tam vešlo a nemusel jsem dělat žádné úpravy na blatníkách. Díky moc.
Jirko já si zcela nedávno pořídil 13 palcové disky na F 600 D, je to 4,5 J, pneu na tom mám 165/70 a vejde se to akorát. Musíš akorát zkouknout zda-li nemáš vzadu "unavené" vinuté pružiny, pak by to "brousilo" podběh. To samé vpředu, pokud by listové pero bylo "unavené" mohly by blatníky na hrbolech řezat do pneumatik.
Cau, nemate nekdo nahodou osvedcenou znacku tlumicu na F850? Ptal jsem se na Monroe, ale oni uz pry PREDNI tlumice vubec nevyrabi. Takze muj problem je spis takovej, ze bych potreboval jakoukoli znacku prednich tlumicu na F850. Diky..