Původní diskuse - interiér

Sedačky, odhlučnění, přístrojová deska
Zamčeno
MichalKD
Návštěvník

Příspěvek od MichalKD »

FANFARY na F600D: Co byste rekli tomu, kdyby jste nekde stali a prijela nablýskaná šestistovka v nejlepších letech a zatroubila by fanfáru, třeba tady tuto: http://eshop.escape6.cz/attachments/PICT2993.wav Premyslim, ze zainvestuju, ale pokud by to bylo trapny (dám na váš názor), tak bych do toho nešel a zainvestuju někde jinde.. Co myslite? Poradite?
Marek
Návštěvník

Příspěvek od Marek »

No, je to trošinku zvrhlé, ale to je asi na vkusu každého, takže jestli se ti to líbí... Já zastávám pouze názor, že italský vůz musí mít POŘÁDNÝ klakson, takže se mi zatím nejvíc líbí možnost jakou mám u 128, tedy dvě houkačky sladěné k sobě, zní to fajně. No a jinak tenhle zvuk už sem někde na srazu taky slyšel, stejně jako tam měl borec oktávku s typickým zvonkem z tramvaje, to se lidi skutečně ohlíželi :o)))
wlken
Návštěvník

Příspěvek od wlken »

ještě k tématu "dovádění v autě": Dá se to dělat i ve Velorexu (osobně vyzkoušeno..):-)) Jinak,teď mám Ladu 1500 a to je o něčem jiném,dokonce jsem slyšel od jedné slečny něco o rajcovní vůni sovětské koženky..:-D
Black
Návštěvník

Příspěvek od Black »

Futr mě nebylo jasný, proč se Ondrej stále dívá po těch Ladách - a vono se to líbí slečnám. Marek: zvonek ze šaliny má v šestikile i Ondra-cililink. Sice to zabírá půlku motorovýho prostoru, ale zní to dobře.
Renda ze Záboří
Návštěvník

Příspěvek od Renda ze Záboří »

Svýho času jsme s bráchou měli baterii (cca 10-15 ks) houkaček ze starýho wartburga - sice se při každým zatroubení skoro zastavil motor, ale v okolí cca 20 metrů se mohli všichni pos..t! Píchat se dá všude a ve všem - akorát musíte mít s kým!!!
Ondrej
Návštěvník

Příspěvek od Ondrej »

Black: ech, mám takový pocit, že ještě nějaký ten rok uplyne, než se z lad a poláků stanou rajcovní auta se silným sexepílem, neřkuli v tom optickém stavu, v jakém byla moje 01. Wlkenova slečna asi nebude tak docela "normální" :o)
600-850.driver
Návštěvník

Příspěvek od 600-850.driver »

Já teda nevím jak jste kdo velci a objemni , ale ja s bejvalkou dovadel jak v sestikuli tak v osmpada, po sklopeni sedacek nadherne letiste, apropo kdyz sem v osmpade mel sedacky z 127 mkII sport, a otocil jsem je o 180 stupnu, tak tam nebyl ani zretelny prechod mezi sedakama prednich a zadnich sedacek... nevim co vidi baby na tech modernich autech, max velkou zadni sedacku ale letiste z toho nikdo nezrobi, bo to ma loketni operky, siroke stredove tunel, atd atd atd..
wlken
Návštěvník

Příspěvek od wlken »

Ondrej: To nebyla moje slečna,to byla půjčená..:-D A myslím že můj žigulík je ve velmi dobrém optickém stavu,po 25ti letech garážování a necelých 50tkm vypadá auto až na pár drobností jako nové,vevnitř je úplně jak nové..a hlavně to tam hrozně krásně voní...:-P jinak pár fotek je na http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... c&start=15 , jsou na druhé a třetí straně této diskuze...Ale já jsem na podceňování žigulíků zvyklý,spousta lidí v tom vidí sovětský vrak,ale neuvědomuje si že výroba tohoto typu byla téměř komplet v režii italských inženýrů,a dovolím si tvrdit že z hlediska spolehlivosti a spotřeby je na tom líp než italský vzor..I když je auto z roku 1981,designově je to půlka šedesátých let a třeba ta sportovní palubka s budíkama z Ferrari se líbila zatím každému koho jsem vezl...:-P Spotřeba 8,3 l/100km je na auto se 75k z 60.let je taky celkem slušná,origo F124 má psanou spotřebu kolem 10l/100km...A navíc mi vnitřek těžce připomíná moje kupátko(to bude asi podobným rokem vzniku..)...kéž by ale bylo ve stejném stavu jak ten žigulík...:-)
wlken
Návštěvník

Příspěvek od wlken »

Michal KD: Mě by šestistovce nejvíc seděla jedna trubka naladěná výš,aby vydávala vysoký a jasný kovový zvuk,jako když zatroubíš tu největší výšku na pozoun..:-) přesně takovou trubku jsem měl na škodovce stovce,byla ještě namontovaná zvenku pod nárazníkem,takže to bylo hodně slyšet...jinak dva fiaťácké klaxony sladěné k sobě do tercie jsou taky dobré...oproti tomu co se dává do aut teď...
autobiography poems
Návštěvník

Příspěvek od autobiography poems »

Horse power hp this unit was chosen by james watt the inventor of a steam engine is given in figure. <a href= <a href=http://xoomer.alice.it/book-blog/book/l ... o-book.htm
wholesale prints
Návštěvník

Příspěvek od wholesale prints »

Soda is then heated and decomposed into washing soda or the soda of commerce 213 while baking. <a href= <a href=http://angelfire.com/planet/johny-blog/ ... lipart.htm
eye fungus and contact lenses
Návštěvník

Příspěvek od eye fungus and contact lenses »

Accompanied by disagreeable tickling is prevalent fallen leaves become so dry that they crumble to dust plants lose their freshness and beauty the likelihood of rain. <a href= <a href=http://tt.atdox.info/wild-eye-contact-lenses.htm
pitney bowes postage meter
Návštěvník

Příspěvek od pitney bowes postage meter »

Digestion absorption of food and the removal. <a href= <a href=http://xxp.atdox.info/black-inkjet-print-cartridge.htm
Mark L.
Návštěvník

Příspěvek od Mark L. »

Nevite nekdo jestli je stejny naboj volantu na F850 jako na F127? Taky bych rad znal prumer volantu z 850. Jde o volant drevenym vencem. dekuju.
Tříprsťák
Návštěvník

Příspěvek od Tříprsťák »

pozor, Marku, "dřevěný" volant se dával do 850 Special (a SportKupé), který měl oproti 850BN náboj jiný.
Mark L.
Návštěvník

Příspěvek od Mark L. »

Aha, prvni zrada. Tento volant ve dreveny. Nevis jestli ja tedy naba volantu z 850S stejna se 127?
Marek
Návštěvník

Příspěvek od Marek »

Tříprsťák: No možné to je, ale já sem měl ve dvou berlinách volant ze specoše a nic dalšího, kromě volantu samotného, se neměnilo.... =(
Ďábel
Návštěvník

Příspěvek od Ďábel »

Ten volant co máš na mysli je pouze imitace dřeva,mluvil jsem z majitelem a pochází z Fiatu 850Sport Coupé a do 127 stoprocentně nepasuje.
Km
Návštěvník

Příspěvek od Km »

A že se pan MarkL nezeptá své chodící knihovny???
Budíky
Návštěvník

Příspěvek od Budíky »

Nevěděl by nekdo jestli do Bravo GT jdou dat budiky z HGT nebo z f.marea z HGT proste bily budiky?
Jura z KM
Návštěvník

Příspěvek od Jura z KM »

??? Co to je bravo?
Paolo
Návštěvník

Příspěvek od Paolo »

Budíky: marea, bravo i brava mají shodnou přístrojovku, takže až na design budíků by mělo být vše shodné, max. jen s malými úpravami.
Black
Návštěvník

Příspěvek od Black »

Budíky: Tak nějak to začíná. A za nějakých 30 let (teda pokud tak dlouho nějaký ten moderní vehykl vydrží) se někdo bude divit, že to není origo a bude vynakládat nemalé úsilí, aby to zase vrátil nazpět.
předseda
Návštěvník

Příspěvek od předseda »

to Marek ještě k těm volantům! F 850 BN má jiné drážkování volantové tyči než Specoš, sport kupé a spider,kromě toho má Specoš jinou nábu /délku/volantu než obě sport. verze.Jinak velikostně jsou všechny stejné/tedy průměr/,sám jsem si to přehazoval a musel jsem i s tyčí.
Marek
Návštěvník

Příspěvek od Marek »

S tím můžu klidně souhlasit, ale mám v berušce (850 berlina) volant "ala 850 coupe II" /"dřevěný věnec, plech s dírama, červené logo fiat ve středu" otec jej sehnal někdy po roce 1980 a pasoval přímo do berliny + říkal že tehdá sehnal i normální volant do berliny/plast/ a ten /přímo ten jediný kus/ nepasoval, protože byl u něj ten střed jakoby delší - tudíž to vidím tak, že se i v průběhu výroby šachovalo s tyčema a možná i drážkováním, to už dnes těžko zjistíme... Každopádně já mám ten "dřevěný volant" v berlině - a pasuje mi tam i ten obyčejný :-)
Zamčeno