Mám také na fiátku ten stejný měřák co Zdeněk, ale po krátké době používání se tam porouchala ta kontrolka nízkého tlaku a nesvítila už ani při vypnutým motoru - naštěstí tam mám rozdvojku, tak jsem tam hodil ještě staré fungující čidlo a už je vše OK. Jinak jsem s tím spokojen - tlak to ukazuje tak jak má. S tou redukcí od Conradu opatrně - mě se na ní utrhl závit a to jsem to ještě ani nedotahoval - právě proto jsem tam hned vrazil starou rozdvojku - prostě jsem druhou redukci neměl.
Tak já mám v pětikile pro změnu ten mechanický škodovácký tlakoměr s hadičkou. Tlakoměr už roky funguje bez problémů, jen s tím motorem je to horší - studené tlakuje na 4 kPa, po zahřátí spadne na nulu a když jedu delší štreku, tak se rafička omotá dole kolem dorazu.
Prosím poraďte mi.Nemáte někdo zkušenosti s digitální palubovkou tipo/tempra?Po nastartování nesvítí vůbec(teda svítí akorát kontrolky světel,pásů,atd. vlevo dole)ale absolutně nesvítí palivoměr,kilometry,otáčkoměr,atd.A z toho ujedu 20km a palubovka svítí komplet jako by se nikdy nic nedělo.A ráno nastartuju a zase tma.Už jsem prolezl kostry,relátka,kontakty,ale nic jsem nenašel.Nemáte někdo podobnou zkušenost?V nejhorším za kolik se prodává dig.palubovka.Popř.prý se to dá předělat i na budíkovou,ta stojí kolik?Díky za odpovědi a rady.Čau Z. dalbello@seznam.cz
Tenhle problém jsem měl u Una, nakonec ta přístrojovka přestala ukazovat úplně. Nahradit šla bez problému analogem (konektory pasovaly), ale před včerem jsem sehnal za 50,- ve šrotu digitál, kterej funguje, tak jsem na tom ok......... jinak zkus se zeptat někde na vřakovišti
Ondrej tak to topení asi budu stejně potřebovat. To co jsem vydoloval ze sklepa, je prasklé také, navíc ho kdosi tak nějak podivně opravil, takže je nepoužitelné. Ještě se pokusím nějak zalátat to co jsem vyndal z auta, ale nevím, nevím. Zrezla ta klapka přívěry vzduchu.
dobry podvečer mohl by mi někdo říct jestli jde dat do fiatu 600 sedačky z golfu a upravid to tak aby se dali zadní sedačky pryč a byly by tam jenom dvě sedačky aby tam bylo více místa
Vyndat zadní sedačky ze šestistovky není problém, ale jestli se dopředu vejdou sedačky z Golfa to nevím, asi bude záležet na šířce sedáků, aby to nepřekáželo ruční brzdě a sytiči.
proč zrovna sedačky z Golfu,vždyť z italských vozů se taky dají použít a budou možná užší!Taky je potřeba napsat z jakého typu Golfa - nyní se dělá už 5 nebo 6 generace?
Milane, jak píše Předseda. Jen ne Golfa, budou ti to lidi stále házet na talíř. Takové sedačky z Una jsou perfetkní. Takto bastlit italský vůz. Trochu srdce a citu do té přestavby. To jen na zamyšlení. Jinak je to na tobě. Zdar Petr
neviem ako je to so 600a 127 ale na 850 su rozne volanty, berlina ma iny ako special a ten iny ako coupe, tisichran je myslim rovnaky rozdiel je v prirube puzdra prepinacov svetiel a smeroviek. ak budes mat cas odpovedz mi na mail kvoli sport filtru na weber 30 DIC I roman
roman: díky, po tom filtru se dívám, sháním totiž pro sebe na Weber 36DCD a tam je taky atypický. Pro ten tvůj dvoukomorák jsem narazil zatím jen na "sportovní" trychtýře se síťkou - něco takového http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... %3AIT&rd=1 Libor: Oj joj, tak to mě asi nemine převaření toho středu
to Zdeněk až budeě mít čas ,tak se mi zase podívej po okně na Fx1/9 a po přístrojové desce rok 75/76 tedy Mk2 ,starší model ,malé nárazníky- bez přístrojů !!!Dík
chlapi,válí se mi doma volant z F850 SC,je renovovaný - kámoš si ho chtěl dát do F124 spider ,ale tam je tisícihran..)Takže kdyby byl nějaký vážný zájemce...
chlapi,válí se mi doma volant z F850 SC,je renovovaný - kámoš si ho chtěl dát do F124 spider ,ale tam je tisícihran..)Takže kdyby byl nějaký vážný zájemce...