Stránka 14 z 16

Napsal: středa 25. říjen. 2006 0:00
od Honza
Mam dotaz jde předělat otevírání dveří tzv proti větru za to po větru koukal jsem na to a dveře vypadají podobně tak si nejsem jistý

Napsal: středa 25. říjen. 2006 0:01
od Libor
to Honza: v zásadě jde vše,ale určitě se do toho nepouštěj a nech si protivětroně

Napsal: středa 25. říjen. 2006 0:02
od Ondrej
Honza: Tak tak, jak píše Libor, pokud se Ti nelíbí "protivětroň", sežeň si raději nějakou kastli s klasicky zavěšenými dveřmi, je jich dost... a protivětroně nech "žít", pokud není shnilý na s*ačky, potěší někoho jiného. Vita: dobrý dotaz. Co takhle zajít s víčkem nádrže nebo nějakým jiným kusem kastle rozumné velikosti do prodejny barev a laků, kde ti podle toho namíchají přesně potřebný odstín?

Napsal: středa 25. říjen. 2006 0:03
od Tříprsťák
Honzo, vidíš, já mám zase dva povětroně a hrozně bych chtěl slušného protivětráka... nepředělávej ho, protivětráků je čím dál míň

Napsal: středa 25. říjen. 2006 0:04
od Honza
jenomže ten fiat měl předemnou nějakej sprominutim blbej a vytáhnul tomu lemy a ty dveře nějak taky zničil prostě paskvil tak to chci udělat od začátku jako repliku abarthu

Napsal: středa 25. říjen. 2006 0:05
od Libor
jestli se alespoň polovině lidí podaří postavit repliku Abarthu o kterých vím,tak to vypadá na samostatný sraz :o))))

Napsal: středa 25. říjen. 2006 0:06
od Honza
no na úplnou repliku nemam a mít asi nebudu ale aspoň aby to pěkně jelo a vypadalo

Napsal: středa 25. říjen. 2006 0:07
od Vlasovec
to The_FreeRider: Jestli by ti nevadilo, že je ten plech pozinkovanej, tak bych aji měl. Pokud budeš mít zájem, tak mi napiš na vlasovec@seznam.cz a já ti pošlu foto.

Napsal: čtvrtek 26. říjen. 2006 0:00
od Renda ze Záboří
No to je právě vono - nikdo nemá peníze a stavět Abartha "aby to jen vypadalo" je kravina a to úsilí ve finále vyjde stejně vniveč!! Právě proto, že i to "vypadání" stojí balík...a tvořící nešťastník vyplodí zaručeně něco co tu ještě nebylo protože mu dojdou prachy a Italský konstruktér se točí v hrobě jak vrtule!!! Ostatně je to vidět i na srazech - všude se již léta diskutuje jak Abartha všichni stavějí a nakonec přijede pár zbastlenejch nedodělků... Doporučuju dělat to na co mám a pořádně - do dokonalosti vyvedená obyčejná F600 nebo F500 vydá za víc než pytel "rádoby Abarthů"!! No a komu se tyhle kecy nelíbí, tak tomu se rád pokloním třeba v Poděbradech před dokonale vyvedeným Abarthem.

Napsal: čtvrtek 26. říjen. 2006 0:01
od Libor
to Renda: pěkně jsi to napsal :o)

Napsal: čtvrtek 26. říjen. 2006 0:02
od 600-850.driver
To Renda: naprosto stebou souhlasim...

Napsal: čtvrtek 26. říjen. 2006 0:03
od Honza
Snesu kritiku máte pravdu protivětroň zůstane žít a navíc projde komletní výměnou plechařiny snad nějakou seženu, zůstane v originále

Napsal: čtvrtek 26. říjen. 2006 0:04
od Tříprsťák
Rendo, díky. Vidím to také tak.

Napsal: čtvrtek 26. říjen. 2006 0:05
od Black
Honza: tak to bude i tak pěkný balík

Napsal: čtvrtek 26. říjen. 2006 0:06
od Marek
Plně souhlasím s Rendovým názorem. Ono to sice určitě výjde na balík, ale vzhledem k cenám origo dílů či replikám ABARTH, by za ty prachy udělal 10 pěkných F 600, tudíž ti co by měli finance na Abarthy, u nás v 99,9% nedělají fiaty, a ti co na to nemají vytvoří to co rádoby "jen tak vypadá" a je to k ničemu.

Napsal: čtvrtek 26. říjen. 2006 0:07
od Black
Mě jen není stále jasný, když někdo do šestikila strčí motor ze sedmy a zvedne tomu zadní kapotu (a nejde to pak zabrzdit a udržet na silnici),proč se tomu říká abarth?

Napsal: čtvrtek 26. říjen. 2006 0:08
od 600-850.driver
To Honza: nechces kastli protivetraka? je nutne vymenit prahy. jinak elektrika je vporadku a skla tam sou, je to na kolech dal bych to levne , nemam chut to davat dokupy... normalne stim jezdim , ale ty prahy jsou KO.

Napsal: čtvrtek 26. říjen. 2006 0:09
od Honza
To 600-850.driver zájem bych měl nejspíš tak nějaké podrobnosti prosím na JanFux@Seznam.cz hlavně kde to stojí

Napsal: čtvrtek 26. říjen. 2006 0:10
od Tříprsťák
Já jsem do šestistovky vrazil sedmový motor z mladické nerozvážnosti v době, kdy jsem s tím ještě normálně jezdil. Ale Abarth jsem tomu nikdy neříkal a dost jsem se snažil, aby úpravy pokud možno nebyly na tom autě vidět.

Napsal: čtvrtek 26. říjen. 2006 0:11
od Libor
to Tříprsťák: ...no joo,ale ty nemáš zvedlé zadní víko...tak néni,žádný Abarth :o)), i ten chladič bys musel dát více na oči před auto :o))

Napsal: pátek 24. listopad. 2006 1:00
od wlken
začínám dělat na svém kupátku,tak se ptám jestli náhodou někdo z vás neví o předním levém blatníku na F850 SC II.série,ten můj je takový nějaký pomuchlaný a posvařovaný...Cenu samozřejmě respektuju...:-) a kdyby byly i oba zadní tak bych se taky nezlobil,popřípadě jenom lemy...:-) a chtěl bych se ještě zeptat odborníků,za kolik by se dalo koupit starší Céóčko,vhodné na svařování karosérie,karosáře mám,ale chybí svářečka...

Napsal: pátek 24. listopad. 2006 1:01
od Marek
Předpokládám, že k blatníkům se ještě někdo vyjádří, pokud vím tak nové se inzerovaly za cca 10 000 Kč/ks - což předpokládám, do možností běžného smrtelníka nepatří...jinak se určitě dají sehnat nějaké použité zachovalejší než máš. COčko prodával známý za 8000Kč, ovšem jsou různé a jiné - s některýma se auta rozumně vařit nedají.

Napsal: úterý 5. prosinec. 2006 1:00
od Ondrej2
Zdravim,chystam se na brouseni "lehce"rezavych mist(zatim to nikde neni skrz).Je dobre na ocistene misto pred samotnou barvou patlat antireziny,zakladovky apod.Co byste doporucili?diky

Napsal: úterý 5. prosinec. 2006 1:01
od Marek
Já to dělám tak, že pečlivě očištěné místo (nejlépe opískováné ) odmastím, a natřu základní barvou na kov. Některé antireziny by měli zastavovat "chemickou reakci - koroze" ale nespoléhám se na to, nejlepší je veškerou rez a případnou vlhkost odstranit - pak teprve natírat.

Napsal: úterý 5. prosinec. 2006 1:02
od předseda
wlken s blatníkama by Ti snad mohl pomoci René ze Záboří,když bude štěstí tak až pojede do Itálie na burzu,cena bude patrně taková o jaké psal Marek?!